היי,
אז סוף סוף רכשתי את ה CX, חיכיתי שבוע בקוצר רוח ולבסוף קיבלתי את ה BX (שמתי לב לטעות רק אחרי יום).
אני רודף אחרי קבוצת חי כבר כמה ימים וללא תשובה וצפי. שמעתי דברים טובים על השירות שלהם, זה ממש לא נראה ככה.
בכל מקרה, הם מספרים לי סיפורים שמחכים לפתיחת הזמנה (משהו כזה) וזה עניין של מלאי. אני הגשתי את הפנייה כבר ב2.4.
לעוד מישהו זה קרה? האם באמת אין מלאי? לי זה נשמע תמוה, גם אין מלאי, הרי שריינו עבורי טלוויזיה.
אני כרגע מכין תלונה לרשות להגנת הצרכן, האם לדעתכם זה יעזור? כיצד לדעתכם עליי לנקוט? האם כדאי לבטל את ההזמנה ולהחזיר את המוצר?
אגב, האם יש יבואן אחר שאפשר לרכוש דרכו?
נ.ב.
אפילו שלחתי מייל תלונה לLG ארצות הברית, קיוויתי שזה גלובלי אבל לצערי לא...
תודה רבה לעוזרים!
הזמנתי את ה CX וקיבלתי BX
Re: הזמנתי את ה CX וקיבלתי BX
ומה זה קשור לח.י?
תתקשר לחנות שממנה הזמנת..
ח.י לא מחליטים לשלוח BX ללקוח שהזמין CX..
היכן רכשת את המסך?
תתקשר לחנות שממנה הזמנת..
ח.י לא מחליטים לשלוח BX ללקוח שהזמין CX..
היכן רכשת את המסך?
להנות וכמה שיותר
OLED77G3 / htpc RYZEN 9 3900X GTX1080 madvr / PIONEER LX504 /
MOREL MT3
OLED77G3 / htpc RYZEN 9 3900X GTX1080 madvr / PIONEER LX504 /
MOREL MT3
- reulir (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: אפריל 2021
- שם מלא: לירן ראובן
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
Re: הזמנתי את ה CX וקיבלתי BX
היי,
קודם כל מציין שהעניין לשמחתי נפתר וכן זו בעיה אצל חי, הם גם אמרו זאת במפורש (בודאות, יש על טופס המשלוח, במפורש כתוב CX והם גם אמרו שזו טעות שלהם).
החנות הזמינה CX, וחי שלחו לי BX. הזמנתי מחשמל נטו, לזכותם יאמר שהם עזרו לי מאוד, כי חי המשיכו לספר לי סיפורים ושאין לדעת מתי זה יקרה.
בכל מקרה, תודה למי שניסה לעזור.
קודם כל מציין שהעניין לשמחתי נפתר וכן זו בעיה אצל חי, הם גם אמרו זאת במפורש (בודאות, יש על טופס המשלוח, במפורש כתוב CX והם גם אמרו שזו טעות שלהם).
החנות הזמינה CX, וחי שלחו לי BX. הזמנתי מחשמל נטו, לזכותם יאמר שהם עזרו לי מאוד, כי חי המשיכו לספר לי סיפורים ושאין לדעת מתי זה יקרה.
בכל מקרה, תודה למי שניסה לעזור.