סטרימר מובנה חלש ב CX ?
- רועי51 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 808
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 25 פעמים
סטרימר מובנה חלש ב CX ?
CX 55 תשתית בזק 100 מגה והסטרימר המקורי של המסך מגמגם להפליא, לפעמים בכלל מסרב להתחבר. יש מה לעשות ? נדמה לי שכבר קראתי כאן דיון בנושא, לא מצליח לאתר אותו. אשמח לעזרת מבינים ממני.
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
- רועי51 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 808
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 25 פעמים
Re: סטרימר מובנה חלש ב CX ?
מתנצל על הבורות, לא מבין מה כתוב מעלי. רק יודע שכשאני מדליק טלויזיה ומנסה להתחבר לאפליקציה, בין נטפליקס, בין סטינג, יוטיוב קצת יותר טוב, לפעמים לוקח המון זמן, לפעמים בכלל לא מתחבר. ומדובר להערכתי על תופעה חדשה יחסית אצלי, ענין של שבועיים שלושה. גם הרזולוציה משתנה לעיתים מזומנות, והתמונה הופכת לבליל לא מובן של כתמים. בהבנה הפגומה שלי מדובר באינטרנט חלש מדי, או סטרימר מובנה עלוב ב LG, לא באמת יודע לאבחן, ודאי לא לשפר.
Re: סטרימר מובנה חלש ב CX ?
המערכת הפעלה של cx מריצה לפחות יוטיוב ונטפליקס ב4k hdr וגם Dolby vision בנטפליקס בלי גמגום. מציע לך להשתמש בחיבור חוטי ואם לא משפר בהרבה לשדרג לפייבר
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: סטרימר מובנה חלש ב CX ?
חיבור לסיב לא יעזור כי יש מגבלה של 100 מגה ב-lan של הטלוויזיה.
גם אין קדר לסטרימר, כי מדובר בתוכן שרץ באפליקציות. כנראה שהחיבור האלחוטי חלש במיוחד. צריך חיבור קווי.
גם אין קדר לסטרימר, כי מדובר בתוכן שרץ באפליקציות. כנראה שהחיבור האלחוטי חלש במיוחד. צריך חיבור קווי.
Re: סטרימר מובנה חלש ב CX ?
כל מה שציינת לא קשור כלל לסטרימר.
הכל מצביע אך ורק על נקודת- קו האינטרנט אליו המסך שלך מחובר. בדוק את הנקודה והקו.
בדוק בוויי-פיי. תראה אם יש שוני .
בהצלחה
ליאור
הכל מצביע אך ורק על נקודת- קו האינטרנט אליו המסך שלך מחובר. בדוק את הנקודה והקו.
בדוק בוויי-פיי. תראה אם יש שוני .
בהצלחה
ליאור