הרחבת אחריות?

פורום מסכי OLED בחסות LG
odedee (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 681
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 227 פעמים
קיבל תודות: 85 פעמים

הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #1 

התקשרו אליי לפני כמה ימים מח.י. והציעו להאריך את האחריות על מסך C1 65 שקנינו לפני חצי שנה. יש לנו שלוש שנות אחריות, הציעו להוסיף עוד שלוש שנים תמורת כ-1300 ש"ח. מצד אחד, לא סכום נמוך, מצד שני לא מסך זול...

אני לא זוכר בדיוק מה האחריות מכסה (הבטיחו שישלחו לי פירוט במייל, שטרם הגיע) אבל מניח ששבר היא לא מכסה בשום מקרה. אני נוטה לחשוב שלא כדאי להשקיע באחריות ארוכה יותר. בעיני אם הטלוויזיה לא מתקלקלת שלוש שנים ראשונות, רוב הסיכויים שתחיה עוד לא מעט שנים אח"כ עד שתתחלנה תקלות - ואז בטח לא יהיה טעם לתקן. יש דעות אחרות?

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1233
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #2 

לרוב תקלות קורות בשנה הראשונה. במידה ועבר חלק כנראה שימשיך לעבוד ללא בעיה.
צריבות במסכי אולד עדיין קיימות כך שאם אתה מחפש שקט בגזרה הזאת אז שווה לשקול.
אני באופן אישי לא קניתי תוספת אחריות

odedee (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 681
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 227 פעמים
קיבל תודות: 85 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #3 

אני מניח שהאחריות לא מכסה צריבות... אכן נקודה לבדוק כשיגיע המייל המדובר.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #4 

הטלויזיה שלי כמעט בת 5
בזמנו הציעו לי הרחבת אחריות ולא רציתי
לאחרונה בדקתי צריבות עם צבעים ואין כלום
אמרתי ברגע שתלך נקנה חדשה אבל עושה רושם שבסוף נזרוק אותה באופן יזום

Moto
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 316
הצטרף: אוקטובר 2010
מיקום: מרכז
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #5 

04/11/2021 20:01  
odedee כתב:
אני מניח שהאחריות לא מכסה צריבות... אכן נקודה לבדוק כשיגיע המייל המדובר.
...
האחריות כן מכסה צריבות ולכן שווה כל שקל.
The following line is true
The previous line is false

תלתל
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 562
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 260 פעמים
קיבל תודות: 129 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #6 

כדוגמה,אנחנו מוציאים המון כסף על ביטוחים לרכב.
כשמגיעה הצעה לביטוח מסך ,משום מה זה נראה להרבה אנשים מיותר וחבל.

1300 שח ל3 שנים זה אפילו לא 440 שח לשנה שסכום כזה אנחנו מוציאים בארוחה אחת במסעדה.

תנאי האחריות כנראה שלא יגיעו לך במייל. לא זכור לי שמישהו מהחברים קיבל וכתב כאן על זה.

מה שכן,ייאמר לזכות ח.י. שבצריבות הם מחליפים פאנל מקורי והמסך חוזר להיות כקודמו. (למעט מקרה מצער אחד שלא צלח).

אין אף אחריות שמכסה שבר של מוצר למעט ביטוח תכולה עם סעיף שמכסה מקרי שבר.

כן ממליץ לרכוש אחריות.

ליאור

Yuvalfrr
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 996
הצטרף: אוקטובר 2020
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #7 

אני עשיתי הרחבת אחריות 3 שנים, קצת יותר יקרה בגלל גודל 77". נטען בפני בשלב המכירה שהאחריות המורחבת (והשלוש שנים הקייומות) מכסה צריבות מלא על מלא.שאלתי נציגות שונות בשירות של ח.י. איך אני יודע שיש לי אסמכתא שהם מתחייבים להחליף מסך צרוב.התשובה הייתה:
"המסך תחת אחריות להיות מתוקן או מוחלף על כל תקלה מלבד החריגים (שאני מאמין כללו שבר). ברשימת החריגים צריבה לא מופיעה בחוזה האחריות. כל מה שלא בחריגים וגרם לתקלה מתוקן באחריות.
ביקשתי התחייבות ישירה בטקסט שבמקרה צריבה מחליפים לי מסך,לא קיבלתי.
אסמוך על ח.י שבזמן אמת יהיו גברים.
לפחות שקט נפשי מדומה יש לי.

stardusty
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 444
הצטרף: יולי 2006
מיקום: יוקנעם עילית
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #8 

לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3597
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #9 

06/11/2021 13:09  
stardusty כתב:
לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.
...
אתה אחד הראשונים פה שמדווח על בעיה כזו. יכול להיות שיהיה עיכוב ומחסור בפאנלים אבל 4 חודשים נשמע לי חריג. מידי פעם עולה פה אחד הנציגים של ח.י בפורום, אני לא זוכר את הניק שלו אבל אולי אחד המנהלים יוכל להזכיר לך. אני בטוח שהוא ירצה ויוכל לפתור את הבעיה.
אם תחליט ללכת לבית משפט זו כמובן זכותך, אבל כאחד שטעם קצת תביעות קטנות אני יכול להגיד שבתור לקוח מאוכזב זה לא ממש שינה את התוצאה (כולל פעם שסיפקו לי כורסא אחרת לגמרי ממה שסוכם והעסק החליט שלא לבטל את העסקה כי זו הכורסא שיש לו. הם גם לא התייצבו למשפט וכל מה שקיבלתי זה צו שמכריח אותם לקבל את הכורסא בחזרה כשההובלה היא עלי).

tamir89
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #10 

06/11/2021 13:09  
stardusty כתב:
לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.
...
מוזר מאוד.

גם לי יש צריבה במסך. התקשרתי לח.י לפני כשבוע ותיאמו לי החלפת פאנל דיי מהר.

dk_1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 150
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #11 

06/11/2021 13:09  
stardusty כתב:
לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.
...
הייתי מנסה לעשות איתם שיחה (שיחת מנהכל וכו'),
להסביר את המצב ש 4 חודשים זה לא תקופה סבירה
ושאם אין ברשותם פאנל מתאים שיספקו טלוויזיה חדשה במקום.
כדאי גם לספר שאתה מעורב בפורומים וחשיפה שלילית עולה יותר מטלוייזיה חדשה.

Mody
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: נובמבר 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #12 

06/11/2021 13:09  
stardusty כתב:
לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.
...
ניסית להתקשר למוקד שירות הלקוחות?
אכן יש בתקופה זו המון בעיות אספקה אבל 4 חודשים זה לא סביר, ייתכן ויש משהו מעבר לכך או אי הבנה..
אני יכול לנסות לעזור, אם אתה רוצה תשלח לי את הנייד בפרטי.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

Re: הרחבת אחריות?

נושא שלא נקרא #13 

06/11/2021 13:09  
stardusty כתב:
לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.
...
לי הייתה צריבה. החליפו פנל ואיכות התמונה הדרדרה מאד. אין חדות.
האווירה כאן שח. י. נותנים שירות טוב לעומת יצרנים אחרים.
אז זהו שלא.
אולי כשיש בעיה יותר נוכחת הם מתערבים, אבל כשלא, אז ההתעלמות היא לא שונה בכלל ממה שקורה אצל האחרים.
גם אני קניתי lg כי חשבתי שאחריות ח י עדיפה.
היום אני מבין אחרת.
מה גם שאולד סוני טובה יותר. כן, טובה יותר.

דבר איתי בפרטי אולי נתבע יחד כי גם אני מתכוון לתבוע.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”