התקשרו אליי לפני כמה ימים מח.י. והציעו להאריך את האחריות על מסך C1 65 שקנינו לפני חצי שנה. יש לנו שלוש שנות אחריות, הציעו להוסיף עוד שלוש שנים תמורת כ-1300 ש"ח. מצד אחד, לא סכום נמוך, מצד שני לא מסך זול...
אני לא זוכר בדיוק מה האחריות מכסה (הבטיחו שישלחו לי פירוט במייל, שטרם הגיע) אבל מניח ששבר היא לא מכסה בשום מקרה. אני נוטה לחשוב שלא כדאי להשקיע באחריות ארוכה יותר. בעיני אם הטלוויזיה לא מתקלקלת שלוש שנים ראשונות, רוב הסיכויים שתחיה עוד לא מעט שנים אח"כ עד שתתחלנה תקלות - ואז בטח לא יהיה טעם לתקן. יש דעות אחרות?
הרחבת אחריות?
Re: הרחבת אחריות?
לרוב תקלות קורות בשנה הראשונה. במידה ועבר חלק כנראה שימשיך לעבוד ללא בעיה.
צריבות במסכי אולד עדיין קיימות כך שאם אתה מחפש שקט בגזרה הזאת אז שווה לשקול.
אני באופן אישי לא קניתי תוספת אחריות
צריבות במסכי אולד עדיין קיימות כך שאם אתה מחפש שקט בגזרה הזאת אז שווה לשקול.
אני באופן אישי לא קניתי תוספת אחריות
Re: הרחבת אחריות?
הטלויזיה שלי כמעט בת 5
בזמנו הציעו לי הרחבת אחריות ולא רציתי
לאחרונה בדקתי צריבות עם צבעים ואין כלום
אמרתי ברגע שתלך נקנה חדשה אבל עושה רושם שבסוף נזרוק אותה באופן יזום
בזמנו הציעו לי הרחבת אחריות ולא רציתי
לאחרונה בדקתי צריבות עם צבעים ואין כלום
אמרתי ברגע שתלך נקנה חדשה אבל עושה רושם שבסוף נזרוק אותה באופן יזום
- Moto
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 316
- הצטרף: אוקטובר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 42 פעמים
Re: הרחבת אחריות?
האחריות כן מכסה צריבות ולכן שווה כל שקל.04/11/2021 20:01odedee כתב: ↑ אני מניח שהאחריות לא מכסה צריבות... אכן נקודה לבדוק כשיגיע המייל המדובר....
The following line is true
The previous line is false
The previous line is false
Re: הרחבת אחריות?
כדוגמה,אנחנו מוציאים המון כסף על ביטוחים לרכב.
כשמגיעה הצעה לביטוח מסך ,משום מה זה נראה להרבה אנשים מיותר וחבל.
1300 שח ל3 שנים זה אפילו לא 440 שח לשנה שסכום כזה אנחנו מוציאים בארוחה אחת במסעדה.
תנאי האחריות כנראה שלא יגיעו לך במייל. לא זכור לי שמישהו מהחברים קיבל וכתב כאן על זה.
מה שכן,ייאמר לזכות ח.י. שבצריבות הם מחליפים פאנל מקורי והמסך חוזר להיות כקודמו. (למעט מקרה מצער אחד שלא צלח).
אין אף אחריות שמכסה שבר של מוצר למעט ביטוח תכולה עם סעיף שמכסה מקרי שבר.
כן ממליץ לרכוש אחריות.
ליאור
כשמגיעה הצעה לביטוח מסך ,משום מה זה נראה להרבה אנשים מיותר וחבל.
1300 שח ל3 שנים זה אפילו לא 440 שח לשנה שסכום כזה אנחנו מוציאים בארוחה אחת במסעדה.
תנאי האחריות כנראה שלא יגיעו לך במייל. לא זכור לי שמישהו מהחברים קיבל וכתב כאן על זה.
מה שכן,ייאמר לזכות ח.י. שבצריבות הם מחליפים פאנל מקורי והמסך חוזר להיות כקודמו. (למעט מקרה מצער אחד שלא צלח).
אין אף אחריות שמכסה שבר של מוצר למעט ביטוח תכולה עם סעיף שמכסה מקרי שבר.
כן ממליץ לרכוש אחריות.
ליאור
Re: הרחבת אחריות?
אני עשיתי הרחבת אחריות 3 שנים, קצת יותר יקרה בגלל גודל 77". נטען בפני בשלב המכירה שהאחריות המורחבת (והשלוש שנים הקייומות) מכסה צריבות מלא על מלא.שאלתי נציגות שונות בשירות של ח.י. איך אני יודע שיש לי אסמכתא שהם מתחייבים להחליף מסך צרוב.התשובה הייתה:
"המסך תחת אחריות להיות מתוקן או מוחלף על כל תקלה מלבד החריגים (שאני מאמין כללו שבר). ברשימת החריגים צריבה לא מופיעה בחוזה האחריות. כל מה שלא בחריגים וגרם לתקלה מתוקן באחריות.
ביקשתי התחייבות ישירה בטקסט שבמקרה צריבה מחליפים לי מסך,לא קיבלתי.
אסמוך על ח.י שבזמן אמת יהיו גברים.
לפחות שקט נפשי מדומה יש לי.
"המסך תחת אחריות להיות מתוקן או מוחלף על כל תקלה מלבד החריגים (שאני מאמין כללו שבר). ברשימת החריגים צריבה לא מופיעה בחוזה האחריות. כל מה שלא בחריגים וגרם לתקלה מתוקן באחריות.
ביקשתי התחייבות ישירה בטקסט שבמקרה צריבה מחליפים לי מסך,לא קיבלתי.
אסמוך על ח.י שבזמן אמת יהיו גברים.
לפחות שקט נפשי מדומה יש לי.
- stardusty
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 444
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: יוקנעם עילית
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 14 פעמים
Re: הרחבת אחריות?
לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה.
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: הרחבת אחריות?
אתה אחד הראשונים פה שמדווח על בעיה כזו. יכול להיות שיהיה עיכוב ומחסור בפאנלים אבל 4 חודשים נשמע לי חריג. מידי פעם עולה פה אחד הנציגים של ח.י בפורום, אני לא זוכר את הניק שלו אבל אולי אחד המנהלים יוכל להזכיר לך. אני בטוח שהוא ירצה ויוכל לפתור את הבעיה.06/11/2021 13:09stardusty כתב: ↑ לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה....
אם תחליט ללכת לבית משפט זו כמובן זכותך, אבל כאחד שטעם קצת תביעות קטנות אני יכול להגיד שבתור לקוח מאוכזב זה לא ממש שינה את התוצאה (כולל פעם שסיפקו לי כורסא אחרת לגמרי ממה שסוכם והעסק החליט שלא לבטל את העסקה כי זו הכורסא שיש לו. הם גם לא התייצבו למשפט וכל מה שקיבלתי זה צו שמכריח אותם לקבל את הכורסא בחזרה כשההובלה היא עלי).
Re: הרחבת אחריות?
מוזר מאוד.06/11/2021 13:09stardusty כתב: ↑ לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה....
גם לי יש צריבה במסך. התקשרתי לח.י לפני כשבוע ותיאמו לי החלפת פאנל דיי מהר.
Re: הרחבת אחריות?
הייתי מנסה לעשות איתם שיחה (שיחת מנהכל וכו'),06/11/2021 13:09stardusty כתב: ↑ לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה....
להסביר את המצב ש 4 חודשים זה לא תקופה סבירה
ושאם אין ברשותם פאנל מתאים שיספקו טלוויזיה חדשה במקום.
כדאי גם לספר שאתה מעורב בפורומים וחשיפה שלילית עולה יותר מטלוייזיה חדשה.
Re: הרחבת אחריות?
ניסית להתקשר למוקד שירות הלקוחות?06/11/2021 13:09stardusty כתב: ↑ לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה....
אכן יש בתקופה זו המון בעיות אספקה אבל 4 חודשים זה לא סביר, ייתכן ויש משהו מעבר לכך או אי הבנה..
אני יכול לנסות לעזור, אם אתה רוצה תשלח לי את הנייד בפרטי.
Re: הרחבת אחריות?
לי הייתה צריבה. החליפו פנל ואיכות התמונה הדרדרה מאד. אין חדות.06/11/2021 13:09stardusty כתב: ↑ לאחרונה הופיעה לי בעיית צריבות על מסך הOLED שבאחריות
ח.י. הבטיחו לי פאנל , אבל כבר מעל 4 חודשיים ועדיין לא סיפקו את הפנאל.
אני הולך לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
אל תזרקו כסף לפח. האחריות לא שווא את הנייר שעליו היא כתובה....
האווירה כאן שח. י. נותנים שירות טוב לעומת יצרנים אחרים.
אז זהו שלא.
אולי כשיש בעיה יותר נוכחת הם מתערבים, אבל כשלא, אז ההתעלמות היא לא שונה בכלל ממה שקורה אצל האחרים.
גם אני קניתי lg כי חשבתי שאחריות ח י עדיפה.
היום אני מבין אחרת.
מה גם שאולד סוני טובה יותר. כן, טובה יותר.
דבר איתי בפרטי אולי נתבע יחד כי גם אני מתכוון לתבוע.