דיווח קצר על מערכת BOSS Audio BVCP9685A

אודיו, וידאו, מולטימדיה, SPL, EMMA, ניווט, מידע מבוסס מיקום וכל גאדג'ט לרכב.
nirzon (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: יוני 2009
מיקום: זכרון יעקב
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

דיווח קצר על מערכת BOSS Audio BVCP9685A

נושא שלא נקרא #1 

התקינו לי באוטו את המערכת הזו.
הזמנתי אותה באמאזון מכאן:
https://www.amazon.com/gp/product/B07PF8LXFL
והתקנתי אותה בעזרת מתקין מקצועי (לא בעצמי) בטויוטה אוונסיס ישנה.

רק לידיעה - המערכת הזו החליפה אצלי באוטו מערכת של פיוניר שאותה גם התקנתי באותה מכונית, והסתבר לי שהיא לא תומכת בתדרי רדיו FM בארץ. למזלי, אמאזון הסכימו להחזיר לי את מלוא עלות הרכישה, כולל המיסים ועלות המשלוח חזרה, ככה שה"נזק" הכספי שלי היה רק עלות ההתקנה החוזרת - שגם אותו קיזזתי, כי מדובר על מערכת הרבה יותר זולה מהפיוניר.

אז ככה - המערכת עצמה עובדת היטב, אנדרואיד אוטו עובד מצויין, אפל קארפליי לא ניסיתי (אין לי אייפון).
קליטת הרדיו - קולטים היטב את התחנות בארץ, AF (דילוג בין תדרים של אותה תחנה) עובד. יש לי הרגשה שאיכות הקליטה טיפ טיפה יותר חלשה מאשר בפיוניר והרדיו המקורי שהיה באוטו, אבל אולי זו רק הרגשה. הממשק של הרדיו מסורבל מעט. ניתן להגדיר תחנות מועדפות, אבל מעבר מתחנה אחת לשנייה לא הכי נוח.

איכות התמונה במסך מצויינת. במערכת הזו, המעבר בין מצב לילה ויום נעשה אך ורק בעזרת "מתג" האורות של האוטו (בפיוניר ניתן לעבור די בקלות בין המצבים, וניתן להגדיר שעות יום ולילה למעבר אוטומטי). מאחר ובארץ אנחנו מחוייבים לנסוע עם האורות בחורף גם ביום, ביקשתי מהמתקין שיחבר את הקו של האורות למתג חיצוני, אותו הוא התקין לי על הדשבורד. איתו אני ממתג את המעבר בין יום ללילה. הנושא די קריטי, כי אחרת המערכת או שתסנוור אותך בלילה או שלא ניתן יהיה לצפות בה באור יום.

למערכת שתי כניסות USB, אחת לטלפון (אנדרואיד אוטו / אפל קארפליי - המתקין סידר לי שקע בדשבורד) והשניה לדיסק און קי (העברתי כבל לתא הכפפות). ניתן לצפות דרך הדסיק און קי בתמונות, לשמוע מוסיקה או לצפות בסרטים (רק בזמן שהאוטו חונה, מי שרוצה לצפות בנסיעה צריך לקצר את קו הבלמים שמתחבר למערכת). לא ממש בדקתי את זה.

התגובה של מסך המגע טובה, אם כי, בניגוד לפיוניר, הוא מזהה רק נקודת מגע אחת (לא ניתן למשל, להגדיל או להקטין את המפה ע"י צביטת המסך, בניגוד לפיוניר) - באנדרואיד אוטו, בכל אופן, זה לא ממש חשוב, אפליקציות הניווט (ווייז ומפות גוגל), מתוכננות למצב הזה.

שיחות טלפון נשמעות טוב, שומעים אותי מצויין ואני שומע היטב את הצד השני.
אם מחברים את הטלפון רק דרך בלוטות' (בלי כבל ואנדרואיד אוטו) - גם במקרה זה שיחות הטלפון נשמעות מצויין, וניתן להזרים מוסיקה מהטלפון.
קיימת תמיכה בפונטים עבריים, בכיוון הנכון מימין לשמאל - ככה ששמות השירים שמנגנים ושמות אנשי הקשר מוצגים נכון על המסך. גם באנדרואיד אוטו וגם בחיבור בלוטות'. לא ניתן, כמובן, לחפש בעברית איש קשר.

נקודה טיפה חלשה - הכפתורים של הווליום, מסך הבית והמיקרופון הם כפתורי מגע (בניגוד לכפתורים פיזיים בפיוניר). טיפה פחות נוח, אבל לא כזה נורא. ניתן לחבר את כפתורי השליטה על מערכת השמע המקוריים של האוטו, בעזרת מתאם נוסף שצריך לקנות בעלות של כ-50$. השם שלו מופיע בתאור המוצר בדף של אמאזון. אני ממליץ לקנות אותו בנפרד בשביל לא לשלם עליו מיסים. ניתן וממולץ לקבוע את צבע כפתורי המגע ככה שיתאימו לתאורת הדשבורד של האוטו (אצלי זה גוון של כתום). המצב הרגיל שהכפתורים מחליפים צבעים כמו אורגן אורות מאד מעצבן.

יחד עם המערכת, התקנתי גם מצלמת רברס. דבר נחמד שיש במערכת זה שניתן לצייר את קווי ההנחיה על תמונת מצלמת הרברס כרצונך. בטויוטה שלי זה די חשוב, כי המיקום האופטימלי להתקנת המצלמה בה, הוא לא במרכז (מעל לוחית הרישוי), אלא טיפה בצד. בפיוניר הקודם, לא היתה את האפשרות הזו.

לסיכום, מדובר על מערכת נחמדה וזולה (אולי הכי זולה שניתן למצוא עם אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי), שבהחלט עושה את העבודה.

אם יש למישהו עוד שאלות, אשמח לענות.

שלח תגובה

חזור אל “Infotainment - מולטימדיה וגאדג'טים לרכב”