לא רק שהם לא הציעו לי טלויזיה חלופית, אלא שכששאלתי אמרו שלא מגיע לי טלויזיה חלופית. אמרו גם שהתיקון יקח 7 ימי עסקים ואולי יותר. התקנות לא אומרות שתוך 3 ימי עסקים חייבים לתקן?22/04/2021 19:19gildmor כתב: ↑לפי ההשוואה כאן: https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... eshold=0.121/04/2021 13:31אולג_ק כתב: ↑ שלום,
יש לי mu9000 מלפני שנתיים באחריות. לאחרונה נהיה פס אנכי וטכנאי קבע שיש להחליף פנל (במסגרת אחריות) או לשדרג בעלות 2300 ש"ח ל Q70T (עם 4 שנים אחריות) .
קראתי כאן באיזה שרשור שה q70 מחליפה של mu8000 באיכות התמונה. האם שווה לשדרג מה mu9000 אליה ב 2300 שח? נאמר לי שבמחליפה כל פיקסל עומד בפני עצמו בניגוד לזו שיש לי ולכן השחור יהיה" יותר שחור".
האם שווה לנסות לשדרג לטלויזיה אחרת ולאיזו, או שווה להישאר עם הטלויזה הנוכחית ולתקן אותה? מפחד שיפתחו טלויזיה ויגרמו לבעיות אחרות תוך כדי התיקון, מה גם שאשאר בתיקון שבוע ללא טלויזיה.
מה הייתם עושים? אודה לעצות.
תודה...
נראה שהטלויזיה שלך קצת יותר טובה ברוב הקטגוריות ממה שהם מציעים וכרגיל החוצפנים מציעים לשלם תוספת בשביל לקבל משהו פחות טוב.
אם אתה מרוצה מהטלויזיה שיש לך כרגע שיחליפו פאנל. בכל מקרה נשארת לך עוד אחריות לעוד שנתיים.
גם לי יש בעיה בפאנל אבל כזו שלא רואים (כמה פיקסלים תקולים), צריך להילחם איתם בשביל שיתקנו ולא בטוח שזה יקרה. לי הם הציעו את Q70 ללא עלות אבל גם היא משמעותית נחותה ממה שיש לי כרגע וממש ל מתכוון להחליף.
בזמן שהטלויזיה במעבדה הם מספקים טלויזיה חלופית כלשהי, אם תתעקש אולי תקבל אפילו כזו שתומכת 4K ולא ענטיקה
אגב, אם חלילה יגיע פאנל עם בעיה או שאתה מבחין שגרוע ממה שהיה תמיד תוכל לחזור לאופציית ההחלפה או לבקש שיחליפו למשהו זהה באיכותו....
לאחר התיקון, גם אם אבחין בהרעת התמונה, איך אני יכול להוכיח שאכן זה כך? למה שבמקרה כזה שוב יציעו את ההחלפה לאחר שכביכול תיקנו אותה?