בזמן האחרון אני מקבל המון שיחות שיווקיות מהוט. בכל פעם אני אומר לא להתקשר אלי יותר, אבל הפלא ופלא הם תמיד מתקשרים אלי שוב. בפעם הלפני אחרונה אמרתי לנציג באופן מפורש שאם עוד פעם מתקשרים אלי אני אתבע אותם על הטרדה... והנה גם זה לא עזר, התקשרו שוב.
אז קודם כל אני באמת מתכוון לבדוק את האפשרות של תביעה, מחיפושים באינטרנט מתברר שיש לזה תקדימים:
http://ktanot.co.il/?p=1585
https://www.mako.co.il/nexter-consumeri ... 751006.htm
בינתיים גם שלחתי מייל לכתובות שמופיעות כאן https://www.hot.net.il/heb/customerservice/contactus/ עם הודעה מאוד ברורה שאני לא מעוניין לקבל שיחות יותר ושהן מטרידות אותי.
יש עוד משהו שאני יכול לעשות כדי להפסיק את זה? זה ברור לכולם שזאת לא תופעה חריגה או נדירה, זה קורה לכל מי שיש לו את חוסר המזל שהטלפון שלו נכנס לרשימות שלהם.
אני רציני שזה מטריד אותי, הנה היום אני נשארתי ער עד 1:20 בלילה בחיפוש מידע בנושא..
אגב כל השיחות שלי מוקלטות, ב-3 החודשים האחרונים היו לי 13 שיחות מהם, וברובם אמרתי מפורשות שלא יתקשרו אלי שוב.
איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
TRUECALLER
אפליקציה חינמית.
מאז הותקנה הפלא. שלי אפילו לא מספיק לצלצל כי האפליקציה חוסמת שיחות כאלה כספאם .
אתה יכול להוסיף כל מספר שתרצה לרשימה .
בהצלחה
ליאור
אפליקציה חינמית.
מאז הותקנה הפלא. שלי אפילו לא מספיק לצלצל כי האפליקציה חוסמת שיחות כאלה כספאם .
אתה יכול להוסיף כל מספר שתרצה לרשימה .
בהצלחה
ליאור
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
באייפון זה רק מודיע לך ולרוב רק אחרי שהם כבר מתקשרים...
- kaplaey2
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2249
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: הוד-השרון
- נתן תודות: 96 פעמים
- קיבל תודות: 206 פעמים
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
איום בתביעה לפי חוק ה SPAM לכל כתובת מייל שתמצא ב HOT בסוף מישהו יענה04/01/2021 1:21NeatNit כתב: ↑ בזמן האחרון אני מקבל המון שיחות שיווקיות מהוט. בכל פעם אני אומר לא להתקשר אלי יותר, אבל הפלא ופלא הם תמיד מתקשרים אלי שוב. בפעם הלפני אחרונה אמרתי לנציג באופן מפורש שאם עוד פעם מתקשרים אלי אני אתבע אותם על הטרדה... והנה גם זה לא עזר, התקשרו שוב.
אז קודם כל אני באמת מתכוון לבדוק את האפשרות של תביעה, מחיפושים באינטרנט מתברר שיש לזה תקדימים:
http://ktanot.co.il/?p=1585
https://www.mako.co.il/nexter-consumeri ... 751006.htm
בינתיים גם שלחתי מייל לכתובות שמופיעות כאן https://www.hot.net.il/heb/customerservice/contactus/ עם הודעה מאוד ברורה שאני לא מעוניין לקבל שיחות יותר ושהן מטרידות אותי.
יש עוד משהו שאני יכול לעשות כדי להפסיק את זה? זה ברור לכולם שזאת לא תופעה חריגה או נדירה, זה קורה לכל מי שיש לו את חוסר המזל שהטלפון שלו נכנס לרשימות שלהם.
אני רציני שזה מטריד אותי, הנה היום אני נשארתי ער עד 1:20 בלילה בחיפוש מידע בנושא..
אגב כל השיחות שלי מוקלטות, ב-3 החודשים האחרונים היו לי 13 שיחות מהם, וברובם אמרתי מפורשות שלא יתקשרו אלי שוב....
אני הייתי מתחיל ב [email protected]
לא יעזור והם ימשיכו? יש לך תיעוד? תמשיך להגשת תלונה במשרד-התקשורת
https://forms.gov.il/globaldata/getsequ ... moc.gov.il#
מה זה מבין אותך! הייתי שם! יצאה הנשמה! בסוף הם הפסיקו.
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
פנייה בפייסבוק שלהם תעשה את העבודה, תעלה מולם בפרטי עם הפרטים ותדרוש שיסירו את המספר שלך מכל מאגר שיווקי המקושר למערכות החברה, ברגע שתוסר זה לא לוקח זמן רב אין יותר הטרדות.
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
כל שיחה של מטרידנים כאלה (במקרה שלי לרוב זה סלקום) אני מוסיף לרשימת המספרים החסומים. עם הזמן כמות הטלפונים פחתה מאוד.
אני חושש מאפליקציות שחוסמות מספרים על דעת עצמן. אני עלול לפספס שיחה חשובה כי האפליקציה חושבת שזה ספאם.
אני חושש מאפליקציות שחוסמות מספרים על דעת עצמן. אני עלול לפספס שיחה חשובה כי האפליקציה חושבת שזה ספאם.
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
האמת? דוד שלי נתן לי עצה לפני הרבה שנים והיא עדיין עובדת. במקום לצעוק עליהם,לאיים ולנתק מיד צריך להקשיב להם במשך 15 דקות-שעה (נוח כשיש נסיעה ארוכה).
לשתף פעולה, לשאול שאלות וכדו'. כאשר בסוף הנציג שואל אם סוגרים עסקה אז לשלוח אותו לעזאזל. הם לא מתקשרים יותר. באחריות.
כרגע אין להם מה להפסיד, סובלים ניתוק זריז וזהו. כשזה עולה להם בזמן שלהם הם דואגים טוב טוב לסמן אותך כדי לא לבזבז עליך זמן בהמשך.
לשתף פעולה, לשאול שאלות וכדו'. כאשר בסוף הנציג שואל אם סוגרים עסקה אז לשלוח אותו לעזאזל. הם לא מתקשרים יותר. באחריות.
כרגע אין להם מה להפסיד, סובלים ניתוק זריז וזהו. כשזה עולה להם בזמן שלהם הם דואגים טוב טוב לסמן אותך כדי לא לבזבז עליך זמן בהמשך.
- הטכנאיקרמר
-
- עובד כבלים/לויין
- הודעות: 1278
- הצטרף: דצמבר 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 27 פעמים
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
צודק הכותב05/01/2021 21:50ag43 כתב: ↑ האמת? דוד שלי נתן לי עצה לפני הרבה שנים והיא עדיין עובדת. במקום לצעוק עליהם,לאיים ולנתק מיד צריך להקשיב להם במשך 15 דקות-שעה (נוח כשיש נסיעה ארוכה).
לשתף פעולה, לשאול שאלות וכדו'. כאשר בסוף הנציג שואל אם סוגרים עסקה אז לשלוח אותו לעזאזל. הם לא מתקשרים יותר. באחריות.
כרגע אין להם מה להפסיד, סובלים ניתוק זריז וזהו. כשזה עולה להם בזמן שלהם הם דואגים טוב טוב לסמן אותך כדי לא לבזבז עליך זמן בהמשך....
כאשר מיתקשרים לתרומה ליישיבה . אני מדבר הרבה . יפה תבורכו . מיצווה גדולה . כמה תורמים בדרך כלל שואל ? בסוף עונה תפרן אני
הלוואה בערבות המדינה: שואל מה ההבדל בין הלוואה בבנק . או דרככם. מקבל הסבר מלא . לא שומעים יותר מהם
מינוי ללוטו . גם מיעניין הרבה. כמה משלמים מס במקור . מיזמן חכיתי לטלפון מיכם
אני מאוד אוהב לדבר איתם . אני פנסיונר יושב בבית. חבל שמיתקשרים רק פעם אחת .
בהצלחה
רק הטכנאי קרמר
- NeatNit (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 355
- הצטרף: מאי 2020
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 42 פעמים
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
עדכון: קיבלתי תשובה למייל ששלחתי, אעתיק אותה לכאן:
מה שמצחיק זה שהמייל הגיע בדיוק כשהייתי בשיחה בטלפון עם עו״ד (ניתן לי ייעוץ חינם דרך העבודה ), ראיתי את המייל רק אחרי שניתקנו. בכל מקרה אני אסכם לכם את העצה שהעו״ד נתנה לי:
1. מאוד כדאי להקליט את כל השיחות, מן הסתם. האמת היא שלא התעמקנו בנושא הזה כי אמרתי לה מיד שכל השיחות שלי מוקלטות בכל מקרה אז יש הכל, אני לא יודע אם זה באמת קריטי אבל סביר להניח שכן למקרה שזה מגיע למצב שצריך להוכיח משהו.
2. צריך לשלוח דואר רשום (לא מייל, מכתב של דואר ישראל עם אישור מסירה שתהיה אסמכתא שזה הגיע ליעד) שבו כתוב במפורש שזה מהווה מטרד ואתם דורשים להפסיק את ההתקשרות. תפרטו מי אתם ואת השתלשלות האירועים (למשל, אם הייתם לקוחות שלהם בעבר).
3. אם זה לא מפסיק, ואתם רוצים לתבוע אותם, צריך ללכת לתביעות קטנות. לשם כך לא צריך עורך דין (באמת אין צורך). העו״ד סיפרה לי שלמשל בבית המשפט בתל אביב במקום לתביעות קטנות הם ממש נחמדים ומדריכים אתכם מה צריך לעשות ואיך, יש שם סטודנטים למשפטים שעוזרים לכם וגם לומדים מזה תוך כדי. מן הסתם לא באמת ניסיתי את זה בעצמי או בדקתי, וגם אני לא יודע אם זה עוד קיים בתקופת הקורונה, אבל זה נשמע לא נורא בכלל.
לא לנסות להשתמש בחוק הספאם, הוא לא רלוונטי במקרה זה. השיחות הלא רצויות הן הטרדה ופגיעה בפרטיות. אין צורך להוכיח נזק (הכוונה לנזק כלכלי או לרכוש), אבל כן צריך להוכיח שהיה מטרד.
זה פחות או יותר ממה שאני זוכר... אם מישהו באמת מתכוון ללכת על זה ורוצה יותר פרטים, השיחה עם העו״ד מוקלטת והיא הסבירה את זה קצת יותר טוב ממני, מוזמנים לשלוח לי שאלה. אבל בתכלס נראה לי שהמייל פתר את העניין.
היום באמת לא קיבלתי מהם טלפון (בניגוד לאתמול ולשלשום..)(((השם שלי))) שלום רב,
כידוע חברת HOT מספקת שירותי טריפל ומציעה מסלולים אטרקטיביים, לפיכך פונים נציגים על מנת להציע ליהנות ממסלולים משתלמים.
לבקשתך הוסר מספר הטלפון (((המספר שלי))) מרשומותינו וצוין כי אינך מעוניין בקבלת השיחות הללו.
חשוב לציין כי החסימה שבוצעה על ידנו הנה עבור שיחות מכירה מטעמנו בלבד ועליך לפנות לחברת HOTnet ו- HOTmobile באופן עצמאי על מנת שתבוצע הסרה של מספר הטלפון שלך גם מרשומות התקשרות בחברות אלה.
בברכה,
חנית - רכזת פניות הציבור HOT...
מה שמצחיק זה שהמייל הגיע בדיוק כשהייתי בשיחה בטלפון עם עו״ד (ניתן לי ייעוץ חינם דרך העבודה ), ראיתי את המייל רק אחרי שניתקנו. בכל מקרה אני אסכם לכם את העצה שהעו״ד נתנה לי:
1. מאוד כדאי להקליט את כל השיחות, מן הסתם. האמת היא שלא התעמקנו בנושא הזה כי אמרתי לה מיד שכל השיחות שלי מוקלטות בכל מקרה אז יש הכל, אני לא יודע אם זה באמת קריטי אבל סביר להניח שכן למקרה שזה מגיע למצב שצריך להוכיח משהו.
2. צריך לשלוח דואר רשום (לא מייל, מכתב של דואר ישראל עם אישור מסירה שתהיה אסמכתא שזה הגיע ליעד) שבו כתוב במפורש שזה מהווה מטרד ואתם דורשים להפסיק את ההתקשרות. תפרטו מי אתם ואת השתלשלות האירועים (למשל, אם הייתם לקוחות שלהם בעבר).
3. אם זה לא מפסיק, ואתם רוצים לתבוע אותם, צריך ללכת לתביעות קטנות. לשם כך לא צריך עורך דין (באמת אין צורך). העו״ד סיפרה לי שלמשל בבית המשפט בתל אביב במקום לתביעות קטנות הם ממש נחמדים ומדריכים אתכם מה צריך לעשות ואיך, יש שם סטודנטים למשפטים שעוזרים לכם וגם לומדים מזה תוך כדי. מן הסתם לא באמת ניסיתי את זה בעצמי או בדקתי, וגם אני לא יודע אם זה עוד קיים בתקופת הקורונה, אבל זה נשמע לא נורא בכלל.
לא לנסות להשתמש בחוק הספאם, הוא לא רלוונטי במקרה זה. השיחות הלא רצויות הן הטרדה ופגיעה בפרטיות. אין צורך להוכיח נזק (הכוונה לנזק כלכלי או לרכוש), אבל כן צריך להוכיח שהיה מטרד.
זה פחות או יותר ממה שאני זוכר... אם מישהו באמת מתכוון ללכת על זה ורוצה יותר פרטים, השיחה עם העו״ד מוקלטת והיא הסבירה את זה קצת יותר טוב ממני, מוזמנים לשלוח לי שאלה. אבל בתכלס נראה לי שהמייל פתר את העניין.
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
מצאתי במקרה באתר של הוט את האפשרות להסיר מספר טלפון ממאגר טלמרקטינג:
https://www.hot.net.il/heb/RemovePhoneNum/.aspx
אולי זה יעזור.
בהצלחה.
https://www.hot.net.il/heb/RemovePhoneNum/.aspx
אולי זה יעזור.
בהצלחה.
Re: איך מפסיקים שיחות לא רצויות (הטרדה) מהוט?
כן, הופתעתי גם בעצמי שיש אפשרות כזו.
במקרה נתקלתי באופציה הזו באחת הלשוניות בתחתית הדף באתר של הוט.
נותר רק לקוות ששימוש בקישור הזה אכן עוזר.
במקרה נתקלתי באופציה הזו באחת הלשוניות בתחתית הדף באתר של הוט.
נותר רק לקוות ששימוש בקישור הזה אכן עוזר.