סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Ben-nadav
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 156
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #16 

זה היה ארוך אז לא רציתי לקרוא, אבל אמרתי בוא ננסה - תשמע, זה אמיתי מה שכתבת פה?! אני בהלם.

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 364
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #17 

טוב עשית שהחזרת את המוצר.
רק לא הבנתי מה הוא הציע? להתקין על זרוע בשביל לקבל עוד כסף?

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 788
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 56 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #18 

אכן ארוך, גם אני קראתי. ולא יודע, נראה שאין את התמונה המלאה או גירסה של שני הצדדים. נשמע לי שהיה שם איזה עימות ומשחקי אגו והמתקין לא רצה לצאת מושפל, בסוף הוא עשה משהו שעולה לו יותר כאב ראש ורק אגו יכול לגרום לזה. להתחיל התקנה כשאומרים לך שלמתחרה היה אחלה שירות בהתקנה בשביל לדרבן אותך זה קצת מקטין, מתמרן ומשפיל ולעניות דעתי גם לא מנומס ולא מכובד (נו באמת, לתמרן אותו בשביל להוציא ממנו מקסימום? מה, הוא הבעלים של סמסונג?! יש דרכים אחרות לעשות את זה, זה לא עובד על כולם ולפעמים יוצר יותר נזק מהתועלת המצופה).

אולי הכל נכון, אבל נשמע לי שהיה שם משהו שקשור לשני הצדדים ומשהו ביחס שהרתיח את המתקין. לא חולה עליהם אבל גם הם בני אדם עם רגשות, ואני בטוח שלפעמים הם מקבלים יחס לא משהו (שוב, לא יודע לגבי המקרה הזה, אבל לא היתי ממהר לשפוט לצד זה או אחר).
AMP: YAMAHA RX-A3030
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000

mango (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #19 

הכל אמיתי לחלוטין .... הציע להתקין על זרוע לא הגענו לסכומים הסברתי שאין סיבה ואני לא מעוניין ידעתי מראש שזה הולך לשם לאחר קריאה כאן בפורום.
בפועל היום עדיין תקוע עם המסך השני , אני ממתין לאיסוף שלו ( עוד הוצאה של 100 ש"ח שאני משלם ל city deal ) . הזמנתי מסך אחר של חברה אחרת בעלות יותר גבוהה.
בפועל ההוצאה שלי רק גדלה.
לגבי התמונה המלאה של שני הצדדדים:
מקטין משפיל ? אני חושב שאתה טועה ומטעה ! מבחינתי אני ניזוקתי בשעות רבות של בזבוז זמן ובלי מוצר שאני מחכה לו, עזיבת העבודה הגעה למתקין ובסוף לא עשה את עבודתו. אם היית מכיר אותי אני הכי מכבד את כל בעלי המקצוע שמגיעים אליי, מארח אותם ... שתיה כיבוד ובוודאי עזרה בהתקנה. אני בעצמי נותן שרות מצפה שיכבדו אותי כמו שאני מכבד, המתקין הגיע עם פטישון ועוד ציוד בקשתי לסייע בהרמת הציוד הוא אמר שזה בסדר הצעתי שתיה ועברנו להתקנה, מראש " חקר את הבית וראה את טלויזיית הלד, הגיע מראש עם עוד זרוע למכור לי, ןהתחיל מכך שאתה יודע לא ניתן להתקין הנושא היחידה שאולי היה משפיל זה שאמרתי לו שאני לא מוכן שיצלם את הבית ( זכותי המלאה !!! שקע גביס מי ש רוצא אוכל להעלות צילום שאין בוא שום תקעים מחוברים מראש הכנתי כבל מאריך להתקנה ) וברגע שהבנתי שלא רוצה להתקין ושאלתי פעמיים בקשתי שיצא מהבית כן חבל על הזמן היקר שלי רציתי להמשיך במשימות שלי ( מזכיר שהגיע לפני הזמן שתואם עזבתי הכל והגעתי. כדי להבין את התמונה המלאה אשלח כאן את תגובת המתקינים ואענה סעיף סעיך חשוב לציין שהיבואן בכלל לא סופר אותנו הלקוחות במקום ללמוד מהמקרה לשפר לבצע שיחה עם הלקוח שנפגע ולהשתפר או לא .... בחר להתעלם ( הפניה לפוסט הזה הוא קיבל מהחנות ).

לגבי כאב ראש נראה לי שרק לי הלקוח יש כאב ראש , עדיין בלי טלויזיה , ההוצאה הכספית שלי גדלה ( עוד 100 ש"ח על החזרת המוצר, הכסף ירד לי מהחשבון ..... ), המתנה לקבלת הכסף בחזרה להגיע שוב לשליח שיאסוף את הטלויזיה, ולקבל טלויזה אחרת והתקנה ............ אז..

מעביר כלשונו את מה שהמתקינים טענו בדואל שקיבלתי מהחנות ואענה לכל סעף
##############################
הודעה שלי ליבואן -

לקוח בשם XX קיבל אתמול את הטלוויזיה והגיע אליו מתקין של סמליין, המתקין לא היה מוכן להתקין את הטלוויזיה בגלל שהשקע כניסה היה רחוק ,הלקוח הביא כבל מאריך והמתקין אמר זה פוגע באחריות ולכן אי אפשר להתקין את המסך .



תגובה של המתקינים -

כל מה שרשום לא נכון בעליל .
בקיר אשר הלקוח רצה לתלות את המסך יש חשמל ותקשורת מאחורי המסך .
המתקין הסביר ללקוח שזה בעייתי לתלות ככה את המסך והציע מספר חלופות :
1.לתלות את המסך שמאלה מהפינה הימנית .
2.להזיז את החשמל שנמצא מאחורי המסך .
3.להתקין על זרוע .
4.להתקין שולחני .
5.להתקין קירי על צמוד קיר ושהשקעים והתקשורת מאחורי המסך יבוטלו .

כמו כן הלקוח דרש שנשים ספייסרים בין הקיר למתקן דבר שלא אפשרי וכך נאמר ללקוח .

לאחר ההסבר הנ"ל של המתין הלקוח אמר למתקין אתה לא מצלם את המסך והקיר שלי ותקפל את הדברים שלך ותעוף לי מהבית .

רק מציין שלא דובר כלל על כבל מאריך והלקוח לא הביא שום כבל מאריך .
##########################################################


תגובתי אליכם :
1. נכון הציע לתלות שמאלה ( במרכז החדר - לא מתאים לי :) ) יש שם מראה .
2. לא יודע מה זה להזיז את החשמל מאחור לא נאמר דבר כזה אני מראש אמרתי שיש שקע באותו קיר וכבל מאריך שהכנתי מראש שכן אני מכיר את הבעיה.
3. הוצע לא מעוניין.
4. לא הוצע.
5. זה מה שביקשתי לא :) והכנתי את כל התשתית עבור כך . בפועל המתקין סרב. אז לא הוצע זו היתה בקשה שלי.

הלקוח דרש ספייסרים - לא ביקשתי המילה ספייסרים לא הוזכרה !
לא אמרתי תקפל את הדברים ותעוף הביתה :) אני לא מדבר כך !!!
אמרתי בצורה יפה ותקיפה שאני לא מאשר לצלם את הבית ( זכותי המלאה ! ), ובמידה וסיימנו ולא מתקין אז אני רוצה להמשיך לעבודה שלי ומבקש שנצא ! עליתי איתו ויצאנו יחד !

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1388
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #20 

יש הבדל גדול בין לצלם את הקיר עם נקודות החשמל ותקשורת לבין לצלם את הבית

mango (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #21 

נכון , אם חשוב אצלם את השקע :) ואת הקיר רק תבקשו ואת השקעים הנוספים בקיר

mango (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #22 

קישור לפוסטים שקראתי לפני ההתקנה בביתי: ראו תגובה 6 של : yoav4X4
viewtopic.php?t=351862#

gvid
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 149
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 14 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #23 

בלי להיכנס למי צודק ומי לא, השאלה היא מה ההוראות ונהלי העבודה שיש למתקין. אם אסור לו להתקין צמוד קיר במצב כזה כשיש שקע אז הוא בסך הכול ממלא אחר ההוראות, גם אם זה לא נשמע הגיוני (ואכן זה לא הגיוני). אם מותר להתקין במצב כזה אז כנראה שהוא הקטין ראש וניסה לדחוף זרוע כי בטח יש להם פרמיות על מכירות של ציוד בהתקנה.
בכל מקרה, אני הייתי נותן לו להתקין איפה שבא לו ואחר כך מזיז לאיפה שבא לי :-). בלאו הכי במקרה שהיה נדרש שירות אף אחד לא היה זוכר מי התקין, איפה ומתי.

mango (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #24 

בדיעבד טעיתי - עם כל הכאב ראש והעלויות הנוספות היה הכי נכון ל"התקין" פתיחה, שולחנית לראות שעובד והייתי תולה היכן שמתאים לי.למדתי לקח לא סמסונג יותר.. לפני 10 דקות אותו מוביל שהביא את הטלויזה ( נחמד שלא רצה ששאסייע לו בהורדת הטלויזה ) מתקשר ומגיע לאסוף בלי תאום.... :( אני אצא מהעבודה ... המוביל לא הבין למה מחזיר אמר שיכול להתקין אם ארצה מסרתי שזו לא הבעיה גם אני יכול להתקין. אציג לו את הקיר ואצלם לכם ( כמו כן אקפיד לצלם אריזה סגורה ).

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 364
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #25 

האמת שגם אני הרגשתי מרומה בזמן ההתקנה, האחריות המורחבת היקרה שמציעים נשמעת כמו הונאה

Ben-nadav
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 156
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #26 

03/08/2021 17:16  
JoeJoe כתב:
האמת שגם אני הרגשתי מרומה בזמן ההתקנה, האחריות המורחבת היקרה שמציעים נשמעת כמו הונאה
...
תפרט בבקשה, למה הרגשת כך?

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 364
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #27 

כי גם באחריות הרגילה וגם במורחבת מציעים לך טלוויזיה חלופית אבל דגם חדש יותר ונכה בהשוואה לזה שיש לך אז אין באמת הבדל בין האחריות הזולה ליקרה.

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1388
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #28 

במורחבת הם מבטיחים שעל כל תקלה מחליפים ולא מתקנים , באחריות הרגילה הם יכולים גם לתקן

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 364
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #29 

נראה לי שעם המסכים המשונמכים שהם מציעים עדיף לנסות לתקן

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 788
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 56 פעמים

Re: סמסונג - אלקטרוניקס פרו - התקנה מסכי סמסונג- שרות גרוע .

הודעה שלא נקראה #30 

עדיין לא הבנתי את ההחלטה הרציונלית בלדרוש לקבל חדש במסגרת אחריות אבל שיהיה (כשכמובן משלמים על זה עוד כסף). למעשה אני עכשיו מסוקרן אם השירות הזה קיים במדינה אחרת מלבד ישראל.

דבר אחד אני יודע כאן - המחירים יקרים יותר מכל העולם אבל עדיין הצרכן ההדיוט מרגיש מסופק אם הוא קיבל הנחה\מבצע או איך שלא תקראו לזה, למרות ששילם הרבה יותר. יש כאן יותר מדי דרישות ומעט מדי שכל, עצוב לי להגיד את זה. צריך שניים לטנגו, וכל עוד נמשיך לדרוש לדפוק את המערכת לטובתינו, נמשיך לשלם ביוקר. אף אחד לא פראיר, זה כלל ברזל שעובד אלפי שנים...
AMP: YAMAHA RX-A3030
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”