איך השירות תיקונים של ברימאג בטלויזיות סוני?

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Yuvalfrr (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 996
הצטרף: אוקטובר 2020
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

איך השירות תיקונים של ברימאג בטלויזיות סוני?

נושא שלא נקרא #1 

יש לי XH95 חצי שנה. עד עכשיו רק איזה תקלה וחצי, לא משהו שמשפיע על הצפיה. שלחו אלי טכנאי בזמינות מרשימה. הוא לא עשה כלום ולא ציפיתי למשהו מיוחד כאשר מדובר בתקלת תוכנה, אבל לפחות מישהו בא.

יש לי גם אוזניות WH-1000XM4. מיד לאחר הרכישה הופיעה בעיה. שאלתי אם אני יכול לבוא למסור למעבדה, אמרו לי שרק דרך נקודת מסירה. מסרתי לנקודה בהרצליה ב-17 למרץ (לפני פסח!). מדובר בכמעט חודש וחצי ואם נוריד ימי חגים מגיע לאזור 30-35 ימי עסקים. הם מתחייבים ל14-21

התקשרתי לברימאג ושם התחיל הכיף. המשפט שהפקידות אוהבות לומר זה "אני אחזור אלייך" או הגרסא המשופרת "אין לי מחשב אני אחזור אלייך". מיותר לומר שאפילו לא פעם אחת חזרו אלי.

לא ציפיתי לכאלה דברים משירות שמקושר לסוני. זה כבר נודד למחוזות אלקטרוניקס פרו. או סמליין.

עכשיו אני דואג מה עלול לקרות אם תהיה לטלויזיה תקלה משמעותית בתקופת האחריות. מישהו עבר תיקון טלויזיה סוני בחודשים האחרונים ויכול להעיד על השירות שקיבל?

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1256
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: איך השירות תיקונים של ברימאג בטלויזיות סוני?

נושא שלא נקרא #2 

בעיקרון מוצרים באחריות שנמסרים בתחנת שירות חייבים להיות מתוקנים תוך 10 ימי עסקים מקסימום. אם הם חורגים מזה זכותך לבקש ביטול עסקה ולקבל זיכוי מלא על מה ששילמת. אם יסרבו ובלי קשר ההפרה של סעיף זה היא עילה לתבוע פיצוי לדוגמה עד 10000 ש"ח.

מתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006

.10. (א) יצרן ימלא את חובתו לתקן טובין על פי תקנות אלה לא יאוחר מתום שבוע ימים מהיום שבו נקרא לעשות כן או מתום עשרה ימים מהיום שבו נמסרו הטובין לתחנת השירות, לפי הענין; נמסרו הטובין לנקודת המכירה בהתאם כאמור בתקנה 9(ב), ימלא היצרן את חובתו לתקן את הטובין לא יאוחר מתום שבועיים מהיום שבו נמסרו הטובין.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”