אז קראתי פה כבר מספיק תגובות בשביל להבין שנדפקתי.
עשיתי שתי טעויות:
1) לא הרחבתי אחריות
2) קניתי סאמסונג בלי לבדוק פה בפורום קודם
עדיין משהו מרגיש לי לא בסדר בלשלם 3000 שקל בשביל טלוויזיה ממותג ששורדת שנה אבל למדתי את הלקח וסאמסונג איבדו לקוח.
אז על איזה חברה כן ממליצים פה? LG?
samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 895 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
מה קרה לטלוויזיה?
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
קנית בלי לבדוק... קורה
עכשיו שבדקת, יש עשרות שרשורים וההמלצות די ברורות.
אגב, גם למותגים המומלצים יש תקלות, לכן חשוב לקחת את האחריות הארוכה ביותר ונותן שרות טוב ומומלץ.
עכשיו שבדקת, יש עשרות שרשורים וההמלצות די ברורות.
אגב, גם למותגים המומלצים יש תקלות, לכן חשוב לקחת את האחריות הארוכה ביותר ונותן שרות טוב ומומלץ.
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
1. ל-LG אין שום טלוויזיה למעט OLED שיכולה לתת FIGHT לסמסונג.
2. בהצלחה עם אחריות ויבואנים של מותגים אחרים שמייבאים טלוויזיות עם פאנלי VA כמו סמסונג, אם מישהו חושב ששם יש שירות יותר טוב או שהטלוויזיות יותר אמינות....
2. בהצלחה עם אחריות ויבואנים של מותגים אחרים שמייבאים טלוויזיות עם פאנלי VA כמו סמסונג, אם מישהו חושב ששם יש שירות יותר טוב או שהטלוויזיות יותר אמינות....
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
אההההם
בוא נראה.
1. טלווזיה עובדת שנים רבית עם שרות טוב ושחור לא מושלם
2. שחור מושלם בצפרדע הירוק אחרי שנה וכסף שבוזבז...
אני בוחר בראשון
אגב... חד משמעית גם אם הם לא יותר אמינות (ולדעתי הן כן) השרות של כל יבואן אחר עדיף ועל זה אין בכלל ויכוח (אלא אם יש לך מניות או אתה חבר הנהלה בא.פ.)
בוא נראה.
1. טלווזיה עובדת שנים רבית עם שרות טוב ושחור לא מושלם
2. שחור מושלם בצפרדע הירוק אחרי שנה וכסף שבוזבז...
אני בוחר בראשון
אגב... חד משמעית גם אם הם לא יותר אמינות (ולדעתי הן כן) השרות של כל יבואן אחר עדיף ועל זה אין בכלל ויכוח (אלא אם יש לך מניות או אתה חבר הנהלה בא.פ.)
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
וואלה מעניין, אשמח לשמוע על חוויות שירות טובות מיבואנים שהם לא lg.עד אז כמו שאמרת זו רק דעתך.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
נזרוק איזה שם קקיוני כמו סוני... על כמה תלונות שרות קראת פה בפורום... לא הרבה
לפחות אנחנו מסכימים ש LG נותנים שרות טוב.
אז שיקנה LG
שחור יותר, שחור פחות אבל עובד.
לפחות אנחנו מסכימים ש LG נותנים שרות טוב.
אז שיקנה LG
שחור יותר, שחור פחות אבל עובד.
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
הטיעון שלך הזוי באותה מידה כמו הטיעון של השירות של סמסונג, אז מה אם קנית טלויזיה ברמת Q90, קח Q60 מה זה משנה...07/05/2021 11:50ahersko כתב: ↑ נזרוק איזה שם קקיוני כמו סוני... על כמה תלונות שרות קראת פה בפורום... לא הרבה
לפחות אנחנו מסכימים ש LG נותנים שרות טוב.
אז שיקנה LG
שחור יותר, שחור פחות אבל עובד....
ונניח שאתה אדיש לאיכות התמונה, אז ב-LG ורוב האחרים אתה מקבל אחריות ל-3 שנים. (תוספת מעבר זה כבר במחיר מופקע)
בסמסונג מקבלים 4 שנים בתוספת קטנה שלצורך העניין אתה יכול להוסיף להשוואת המחיר הראשונית ועדיין תחרותי. אז לפחות בארץ מי שכמוך מעניין אותו רק שהמוצר עובד צריך ללכת על רק על סמסונג, כי גם במקרה של משהו שלא ניתן לתקן תקבל בכל מקרה טלויזיה עובדת. שזה הפרמטר הכי חשוב לך.
במקרה של מדיח או כל מוצר אחר שהעיקר בו שהוא עובד בהחלט הייתי הולך תמיד על המוצר שנותן אחריות הכי ארוכה ומקיפה באותה רמת מחיר.
ואין מה לדבר על לקנות אולד שברור שגם אם יהיה תקין, יצרב בשלב כלשהו, סוג של מזוכיזם?
האבסורד הוא שככל שהם מוציאים דורות חדשים עמידים יותר לצריבות, יותר סיכוי שהלקוח ידפק כי יותר סיכוי שזה יקרה אחרי שלוש שנים וחודש...
המסקנה היא שמי שקונה אולד או סמססונג זה כי כן מעניינת אותו איכות התמונה בזמן שהמוצר עובד. שומו שמיים, יש אפילו כאלה שמוכנים לשלם פרימיום על אותה טכנולוגית אולד במחיר עוד יותר גבוה של סוני ועם אותם סיכונים, על מוצר שאולי ילך לפח אחרי שלוש שנים.
לגבי תלונות, זה גם פונקציה של כמה נמכר ומה הציפיות אם לא מביאים נתונים על אחוזי תקלות אי אפשר לטעון לאמינות יותר גבוה של מותג כזה או אחר. אגב, לדעתי מוצרי הפרימיום דווקא נוטים יותר לתקלות אבל אין לי מספרים אז זה בגדר השערה. הסיבה לדעתי כי שם דוחפים תמיד את הטכנולוגיה הכי חדשה\מוקטנת וכו' ויותר סיכוי לתקלות מאשר מוצר בסיסי יותר.
מן הסתם שאנשים שאדישים לאיכות התמונה פחות מגיעים לכאן להתלונן\להתיעץ כך שלא תשמע על כל אלה שה-LG (לא אולד) שלהם התקלקלה או מי שקנו סמסונג בסיסי ומרוצים מכל חלופה סמססונג תציע להם ומבחינתם השירות מעולה.
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
@gildmor
הסיפורים ההזויים על השירות של סמסונג, סמליין, אלקטרוניקס פרו כל החבורה מופיעים פה חדשות לבקרים. לא זכורות לי מעשיות דמיוניות כאלה על סוני או LG. סמסונג מוכרת יותר אבל שלא תהיה אפילו תלונה אחת דומה על מותגים מתחרים?
ולגבי האחריות..בסוני זה 3 שנים מלאות. בסמסונג זה שנה. ההרחבה זו אחריות חלקית עם המון כוכביות.
הסיפורים ההזויים על השירות של סמסונג, סמליין, אלקטרוניקס פרו כל החבורה מופיעים פה חדשות לבקרים. לא זכורות לי מעשיות דמיוניות כאלה על סוני או LG. סמסונג מוכרת יותר אבל שלא תהיה אפילו תלונה אחת דומה על מותגים מתחרים?
ולגבי האחריות..בסוני זה 3 שנים מלאות. בסמסונג זה שנה. ההרחבה זו אחריות חלקית עם המון כוכביות.
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
לא ידוע לי על שום כוכביות, אמרו את זה גם אז כשרכשתי ובדקתי טוב את החוזה של הרחבת האחריות ואין הבדל למעט זה שהם בוחרים אם לתקן או להחליף. הם טוענים בתוקף שאפילו לגבי פיקסלים תקולים הם פועלים לפי תקן ISO כלשהו וזה תקף גם בזמן אחריות מורחבת.11/05/2021 15:49Yuvalfrr כתב: ↑ @gildmor
הסיפורים ההזויים על השירות של סמסונג, סמליין, אלקטרוניקס פרו כל החבורה מופיעים פה חדשות לבקרים. לא זכורות לי מעשיות דמיוניות כאלה על סוני או LG. סמסונג מוכרת יותר אבל שלא תהיה אפילו תלונה אחת דומה על מותגים מתחרים?
ולגבי האחריות..בסוני זה 3 שנים מלאות. בסמסונג זה שנה. ההרחבה זו אחריות חלקית עם המון כוכביות....
גם אם יבואנים אחרים נותנים אחריות שלוש שנים ללא תוספת לא אומר שאין מגבלות מסויימות אחרי השנה הראשונה, בטוח שאצל חלק מהם יש כוכביות ומגבלות רק שאולי פחות מודעים להם.
אני מסכים בעניין הסיפורים ההזויים אבל זה עדיין לא אומר שיש אחוזי תקלות יותר גבוהים במוצרים שלהם.
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
11/05/2021 17:47gildmor כתב: ↑לא ידוע לי על שום כוכביות, אמרו את זה גם אז כשרכשתי ובדקתי טוב את החוזה של הרחבת האחריות לא מצאתי שום מגבלות למעט זה שהם בוחרים אם לתקן או להחליף (זה אגב אותו נוסח לכל המוצרים, גם למדיח כלים). אבל עניין הבחירה להחליף נהוג גם אצל LG ואחרים.11/05/2021 15:49Yuvalfrr כתב: ↑ @gildmor
הסיפורים ההזויים על השירות של סמסונג, סמליין, אלקטרוניקס פרו כל החבורה מופיעים פה חדשות לבקרים. לא זכורות לי מעשיות דמיוניות כאלה על סוני או LG. סמסונג מוכרת יותר אבל שלא תהיה אפילו תלונה אחת דומה על מותגים מתחרים?
ולגבי האחריות..בסוני זה 3 שנים מלאות. בסמסונג זה שנה. ההרחבה זו אחריות חלקית עם המון כוכביות....
אני מסכים בעניין הסיפורים ההזויים שלהם ספציפית אבל זה עדיין לא אומר שיש אחוזי תקלות יותר גבוהים במוצרים שלהם.
נתקלתי לא מעט בנותני שירות תחמנים במידה כזו או אחרת אפילו כאלה שבאופן כללי עשו רושם ממש טוב בהתחלה. נניח ביקשו לשלם על שליחות בשביל למסור למעבדה שנמצאת רק במרכז בזמן שהוא באחריות. נותן שירות אחר שהתעכב בתיקון של מוצר קטן והייתי צריך להזכיר להם את מגבלת הימים לתיקון עד שבסוף נתנו זיכוי וסחבו עוד שבוע שבועיים עד שקיבלתי אותו בפועל. בארץ מאוד נהוגה שיטת מצליח ומי שלא מודע לזכויותיו תמיד ינסו לעשות את המינימום. רק מה שכשזה לא מוצרים מאוד יקרים בדרך כלל לא מתעסקים עם זה יותר מדי, פשוט עוברים הלאה....
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
@gildmor
כדאי לך לקרוא פה קצת בפורום ולראות מסכים מאיזו רמה מציעים ללקוחות שקנו בזמנו מוצרי פרימיום.
עם LG מחליפים לך את הפאנל (במקרה צריבה) או את הטלוויזיה לדגם מקביל, חדש יותר במידה ואין להם אפשרות לתקן. באל. פרו מחליפים לך מסך high-end "ישן" במסך low-end חדש ועוד אומרים לך שהוא שווה ערך.
כדאי לך לקרוא פה קצת בפורום ולראות מסכים מאיזו רמה מציעים ללקוחות שקנו בזמנו מוצרי פרימיום.
עם LG מחליפים לך את הפאנל (במקרה צריבה) או את הטלוויזיה לדגם מקביל, חדש יותר במידה ואין להם אפשרות לתקן. באל. פרו מחליפים לך מסך high-end "ישן" במסך low-end חדש ועוד אומרים לך שהוא שווה ערך.
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
קראתי ובלי קשר נתקלתי בעניין אישית וגם נתתי דוגמה בתגובתי הראשונה...11/05/2021 18:39TheCoolest כתב: ↑ @gildmor
כדאי לך לקרוא פה קצת בפורום ולראות מסכים מאיזו רמה מציעים ללקוחות שקנו בזמנו מוצרי פרימיום.
עם LG מחליפים לך את הפאנל (במקרה צריבה) או את הטלוויזיה לדגם מקביל, חדש יותר במידה ואין להם אפשרות לתקן. באל. פרו מחליפים לך מסך high-end "ישן" במסך low-end חדש ועוד אומרים לך שהוא שווה ערך....
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
רק רציתי לעדכן,
ה"טכנאי" שהוא בעצם סוכן מכירות הגיע אלי הביתה ובלי לבדוק כלום חוץ מ"לד" בשלט טען שהפאנל הרוס וצריך להחליף אותו (2000 שקל) או שאני יכול לשלם לו 2000 שקל ולקבל ממנו טלויזיה חדשה לא בשונה מכל הסיפורים פה בפורום.
לא רציתי להיכנע לסחיטה והלכתי אל חבר שמתקן מכשירי חשמל להנאתו, הוא מצא בעיה דומה באינטרנט בסוף בעזרת קצת מסקנטייפ על החיבור של הפאנל הטלויזיה חזרה לעבוד!
לא 2000 שקל ולא טלויזיה חדשה, אם מישהו מעוניין צירפתי לינק שמתאר את התהליך.
ה"טכנאי" שהוא בעצם סוכן מכירות הגיע אלי הביתה ובלי לבדוק כלום חוץ מ"לד" בשלט טען שהפאנל הרוס וצריך להחליף אותו (2000 שקל) או שאני יכול לשלם לו 2000 שקל ולקבל ממנו טלויזיה חדשה לא בשונה מכל הסיפורים פה בפורום.
לא רציתי להיכנע לסחיטה והלכתי אל חבר שמתקן מכשירי חשמל להנאתו, הוא מצא בעיה דומה באינטרנט בסוף בעזרת קצת מסקנטייפ על החיבור של הפאנל הטלויזיה חזרה לעבוד!
לא 2000 שקל ולא טלויזיה חדשה, אם מישהו מעוניין צירפתי לינק שמתאר את התהליך.
Re: samsung ue55ru8000 התקלקלה אחרי שנה וחודש
עכשיו נשאר לבדוק אם אני יכול לקבל את הכסף שלי חזרה על ביקור סוכן המכירות