הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

כל מה שקשור לאודיו בסטריאו, פטיפונים, נגני CD, קדם מגברים, מגברי כח, כבלים וכמובן רמקולים - רכיבים עד 3000$ בלבד.
sprunknwn (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 228
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #1 

אהלן חברים,

בבלאק פריידי מצאתי אחלה דיל על רמקולים של סוני, גם באתר של סוני וגם בעוד כמה חנויות כמו בסטביי, פוקוס קמרה וכו.
גם רמקולים מדפיים שישמשו אותי כרמקולים אחוריים וגם זוג אטמוס.
חיפשתי דרך לשלוח לארץ ומצאתי במקרה את אידגו (IDGU).
לא הכרתי אותם לפני אבל ראיתי כמה אנשים שרשמו אותם כאופציות פה בין אופציות אחרות כמו USHOPS לדוגמא.
בגלל שיש להם שירות שבו הלקוח נותן להם לינק למוצר שהוא רוצה והם מספקים תמחור או הצעת מחיר לאותו מוצר כולל קניה ומשלוח עד הבית, "בלי הפתעות" הם אומרים, הלכתי על זה.
נתתי להם שני לינקים לשני זוגות של רמקולים שרציתי, קיבלתי הצעת מחיר שעם ההנחה של בלאק פריידי, הייתה מקובלת עליי ועשיתי את ההזמנה.
המשלוח מהספק המקורי בתוך ארה"ב - 2-4 ימי עסקים.
יצרתי קשר עם IDGU אחרי שבוע.
"ההזמנה בדרך למחסנים שלנו".
אפשר לקבל פרטים על ההזמנה, מספר מעקב, משהו? לבדוק אם יש איזושהי בעיה במשלוח, שהיא אכן יצאה מהספק?
"ההזמנה בדרך למחסנים שלנו".
הם לא היו מוכנים לתת לי את המספר הזמנה אצל הספק כי היא מכילה "פרטים אישיים" (שאגב, ההזמנה מכילה רק את הכתובת שלהם - השם שמופיע בה עדיין שלי, אין שום פרטים אישיים חוץ מזה).
חיכיתי עוד שבוע.
יצרתי איתם קשר כי ראיתי שסטטוס ההזמנה עדיין נשאר אותו דבר מהיום שהזמנתי - "הזמנתך נרכשה ובדרך למחסן".
אחרי צ'אט עם אחת הנציגות, הובטח לי שיבררו את העניין.

יום לאחר מכן אני מקבל מייל שההזמנה בוטלה על ידי הספק ונשלח להם מייל לגבי זה, שלושה ימים לפני שפניתי אליהם בצ'אט.
למה בוטלה? כי ההבטחות ל"אנחנו נדאג להזמנה והנה הצעת מחיר ללא הפתעות" נשארות בגדר הבטחות.

ברגע שהם מבצעים כמה וכמה הזמנות מאותו אתר/ספק, רוב הספקים מסמנים אותם כמקום מסחרי ומפסיקים לשלוח אליהם מוצרים ומבטלים הזמנות. את זה, הם לא יספרו לכם.
בנוסף, הם לא עוקבים אחרי הזמנות, לא מתעדכנים מול הספק, לא מעדכנים את סטטוס ההזמנה באתר שלהם ובאופן כללי לא עושים שום דבר מעבר לרכישה של ההזמנה עצמה וכמובן החיוב של הכרטיס/פייפל שלי.

אחרי שגילינו שההזמנה בוטלה, מיותר לציין שהייתי מאוד מאוכזב כי המבצע נגמר, המחירים עלו.
עשיתי חיפוש ומצאתי עוד אתר שמוכר את המוצרים במחיר סביר (אמנם לא מבצע שמוזיל את הקניה בכ-400 דולר כמו קודם).
יצרתי איתם קשר ושאלתי אם האתר הזה כן שולח אליהם והאם תהיה בעיה איתו.
נאמר לי שהם לא עשו הרבה הזמנות עם האתר הזה וכנראה שהוא יעבוד.
הוספתי את ההפרש למחיר החדש והם היו נחמדים במידה להוריד לי 20$ מהתוספת משלוח/מיסים.

הפעם לא הייתה להם בעיה לשלוח לי את החשבונית קניה למרות ה"פרטים האישיים" והרגשתי הרבה יותר בנוח עכשיו שיש לי איזושהי שליטה על התהליך.
יומיים לאחר מכן, ההזמנה כבר הייתה אצלהם במחסנים עם אישור קבלה (בניגוד למשלוחים בארץ או חברות שילוח ישראליות, אצלהם עד 2 ימי עסקים זה עד 2 ימי עסקים, גם בתקופות חגים, בלאק פריידי/נובמבר, סייבר מונדיי וכו).
יצרתי קשר עם IDGU שוב והראתי להם שהחבילה אכן נשלחה מהספק והגיעה אליהם למחסנים.
נאמר לי שבגלל שזה הגיע כבר ביום שלישי (שבוע שעבר), זה ייצא עם הטיסה בשבת.

יצרתי איתם קשר היום(ראשון) שוב לברר אם היא אכן יצאה.
"הזמנתך בטיפול" וסגרו את הצ'אט.
כל נסיון להשיג אותם אחרי לא צלח.
אני ראשון בתור בצ'אט כבר שעתיים והם לא מוכנים לענות.
לא עונים למיילים.
סטטוס הזמנה נשאר בעינו - "הזמנתך נרכשה ובדרך למחסן".

מה עושים? יש למישהו טלפון איך אפשר ליצור איתם קשר?

מיותר לציין שאלא אם כן הם ישפרו את השירות בצורה ניכרת, זאת ההזמנה הראשונה והאחרונה שאני אבצע דרכם.
לכל מי שמתכנן לעבוד איתם, ראו הוזהרתם.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #2 

חברת שילוח ישראלית, למה ציפית ?!

Talrhv
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 69
הצטרף: אוקטובר 2014
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #3 

אני עשיתי הזמנה לרמקול דרך ברלין ביי. עדיין לא יודע מה יהיה עם זה כי הם לא מעדכנים סטטוס עד לשלב שבו הם שולחים את החבילה אלי (ורק שהם שולחים בפועל הם גם מחייבים את הכרטיס אשראי)
לזכותם יאמר שזה כתוב בהסבר על תהליך הרכישה אצלם. כרגע אני קצת בחשיכה ומקווה לעדכון טוב בקרוב..

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #4 

מי שהולך לישון עם כלבים מתעורר עם קרציות

בפעם הראשונה קיבלת שרות רע... למה המשכת להתעקש לעבוד איתם?

כנראה שכפי שכתבת זאת חברה פח, אז את שלך כבר עשית. מי שיחפש "חוות דעת IDGU" או "IDGU reviwe" בגוגל יגיע לדף הזה ויבין לא לרכוש דרכם.

Avi_Dagan
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2372
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 674 פעמים
קיבל תודות: 400 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #5 

מצער לשמוע.
הייתי מנסה מחר מאחר והרבה מהחברות האלה פעילות על פי שבוע עסקים לטיני (מיום שני) ולא ישראלי ואולי גם בשעות פעילות שתואמות את מדינת המוצא של הסחורה.
בשלב שני, אם שילמת בפייפאל אתה יכול לפתוח dispute, זה נוטה להלחיץ מוכרים. בשלב הראשון הם מקבלים כמה ימים להגיב, ובשלב השני אתה יכול להעביר את הטיפול בפרשה לפייפאל והמוכר צריך להוכיח שהמשלוח נמסר ליעדו אחרת פייפאל פשוט יזכו אותך.
Jack of some trades, master of none

sprunknwn (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 228
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #6 

12/12/2021 19:26  
ahersko כתב:
מי שהולך לישון עם כלבים מתעורר עם קרציות

בפעם הראשונה קיבלת שרות רע... למה המשכת להתעקש לעבוד איתם?

כנראה שכפי שכתבת זאת חברה פח, אז את שלך כבר עשית. מי שיחפש "חוות דעת IDGU" או "IDGU reviwe" בגוגל יגיע לדף הזה ויבין לא לרכוש דרכם.
...
בגלל שאני לא מכיר את החברה, הטיפול הראשוני יכול להיות חלק מההתנהלות שלהם. אולי פיספסתי אותיות קטנות איפשהו.
מה שכן, הייתה נציגה מאוד נחמדה שם שחזרה אליי כמה פעמים לטלפון אחרי כל הסיפור הראשוני מה שגרם לי להרגיש כאילו יש מישהו בצד השני.
יכול להיות שאני מגזים ואשכרה מצפה ליותר מידי (עדכונים וכו, מעקב ראוי).
בכל מקרה, מעולם לא קמתי עם קרציות ויש לי מספר הולכים על ארבע בבית שלפעמים גם ישנים איתנו במיטה. :)

sprunknwn (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 228
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #7 

12/12/2021 20:51  
Avi_Dagan כתב:
מצער לשמוע.
הייתי מנסה מחר מאחר והרבה מהחברות האלה פעילות על פי שבוע עסקים לטיני (מיום שני) ולא ישראלי ואולי גם בשעות פעילות שתואמות את מדינת המוצא של הסחורה.
בשלב שני, אם שילמת בפייפאל אתה יכול לפתוח dispute, זה נוטה להלחיץ מוכרים. בשלב הראשון הם מקבלים כמה ימים להגיב, ובשלב השני אתה יכול להעביר את הטיפול בפרשה לפייפאל והמוכר צריך להוכיח שהמשלוח נמסר ליעדו אחרת פייפאל פשוט יזכו אותך.
...
שלחתי להם הודעה במייל שאני אתחיל בתהליך מול פייפל אם זה לא יתקדם ואני לא אקבל עדכון.
קיבלתי מייל חזרה שהייתה להם "בעיה בצ'אט" ובגלל שהמחסנים סגורים היום הם יעדכנו אותי מחר.
בגלל שאני מכיר את התחום הזה, חורה לי שהשירות כזה.
זה לא כאילו ישבתי להם על הצוואר בציפיה לעדכונים.
חיכיתי שבוע מההזמנה המקורית ואז עוד שבוע אחרי שהם אמרו שזה בדרך וזה כשאני יודע שזמן ההזמנה הוא 2-4 ימי עסקים.
עובדה שהחבילה הגיעה אליהם תוך יום וחצי כשהזמנו מספק אחר.
מרגיש שאם אתה נופל על נציג טוב, תקבל מענה. אם לא, העתק/הדבק.

sprunknwn (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 228
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #8 

עדכון - אמרו שבראשון המחסנים סגורים ויחזרו אליי בשני.
אף אחד כמובן לא יצר איתי קשר ביום שני. היום, יום שלישי, לא מייל ולא כלום, הסטטוס הזמנה באתר עודכן ל "התקבלה במחסן, מחכה לטיסה".
החבילה התקבלה אצלהם במחסנים כבר ביום שלישי שבוע שעבר.
שבוע אחרי, הסטטוס רק עודכן אצלהם ובמקום שהיא תצא בטיסה בשבת של ה 11.12, היא עוד מחכה לטיסה.

מהאתר של IDGU -
"למה כדאי לרכוש ב-idgu ?
* שרות לקוחות מקצועי ומהימן דובר עברית. ניתן להשיג אותנו בטלפון, צ’ט לייב, טופס צור קשר - אכן, דוברים עברית. חוץ מזה, אין שום טלפון שבו אפשר להשיג אותם, התא קולי שלהם מפנה לצ'אט שלא זמין חצי מהזמן, בחצי השני יש "תקלה" - שעות העבודה שלהם בין 9:00-16:30. השעה 11:55 והצ'ט לא זמין. למיילים הם חוזרים פעם כן פעם לא.
* מעקב צמוד אחר החבילות שנשלחות לביתכם. - בדיחה. לא רק שהם לא עוקבים ביוזמתם, הם לא עוקבים גם אחרי שמבקשים עדכון.

עד שחשבתי שהנה יש מענה להזמנות מחו"ל, איזו אכזבה מהדהדת.

מקווה שבנוסף להפתעות עד עכשיו, לא תהיה עוד הפתעה בדמות חבילה פגומה.

Moto
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 316
הצטרף: אוקטובר 2010
מיקום: מרכז
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

Re: הזמנת רמקולים מארה"ב דרך IDGU - חוויית שירות

נושא שלא נקרא #9 

14/12/2021 12:00  
sprunknwn כתב:
עדכון - אמרו שבראשון המחסנים סגורים ויחזרו אליי בשני.
אף אחד כמובן לא יצר איתי קשר ביום שני. היום, יום שלישי, לא מייל ולא כלום, הסטטוס הזמנה באתר עודכן ל "התקבלה במחסן, מחכה לטיסה".
החבילה התקבלה אצלהם במחסנים כבר ביום שלישי שבוע שעבר.
שבוע אחרי, הסטטוס רק עודכן אצלהם ובמקום שהיא תצא בטיסה בשבת של ה 11.12, היא עוד מחכה לטיסה.

מהאתר של IDGU -
"למה כדאי לרכוש ב-idgu ?
* שרות לקוחות מקצועי ומהימן דובר עברית. ניתן להשיג אותנו בטלפון, צ’ט לייב, טופס צור קשר - אכן, דוברים עברית. חוץ מזה, אין שום טלפון שבו אפשר להשיג אותם, התא קולי שלהם מפנה לצ'אט שלא זמין חצי מהזמן, בחצי השני יש "תקלה" - שעות העבודה שלהם בין 9:00-16:30. השעה 11:55 והצ'ט לא זמין. למיילים הם חוזרים פעם כן פעם לא.
* מעקב צמוד אחר החבילות שנשלחות לביתכם. - בדיחה. לא רק שהם לא עוקבים ביוזמתם, הם לא עוקבים גם אחרי שמבקשים עדכון.

עד שחשבתי שהנה יש מענה להזמנות מחו"ל, איזו אכזבה מהדהדת.

מקווה שבנוסף להפתעות עד עכשיו, לא תהיה עוד הפתעה בדמות חבילה פגומה.
...
תודה על שיתוף, לא אתקרב אליהם .....
The following line is true
The previous line is false

שלח תגובה

חזור אל “אודיו דו-ערוצי (סטריאו)”