שרשור תגובות: FUZE CARD - הארנק הופך דק יותר

חדשות ועדכונים של HT Magazine
karpe
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1396
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 148 פעמים

נושא שלא נקרא #61 

אני משתמש בכרטיס כ-3 חודשים, לפני כמה ימים פתאום חלק מהמסך השחיר (15-20% מהצד הימני שחור לגמרי).
פניתי לחברה, שטענו שמדובר בנזק למסך שנובע מלחץ פיזי.
עניתי שהכרטיס יושב בארנק בכיס האחורי, לטענתם זה "שימוש שחורג מהגדרות היצרן" ולכן אין כיסוי לנושא באחריות.
מה התועלת בכרטיס אשראי שאי אפשר לשים בארנק בכיס האחורי? מדובר בכשל תכנוני בסיסי לדעתי אם זה המצב.

ag43
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #62 

אכן מעצבן. אני נתקלתי בבעיות דומות עם כרטיסי אשראי שהתעקמו.
קניתי משהו כזה כדי להמנע מהבעיה. כדאי אולי לקנות משהו קצת יותר חזק.

toxin
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8962
הצטרף: אוקטובר 2008
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 688 פעמים

נושא שלא נקרא #63 

קניתי משהו כזה כדי להמנע מהבעיה. כדאי אולי לקנות משהו קצת יותר חזק.
...
ואיפה אתה שם את זה? בכיס המקטורן? כל מי שאני מכיר שם את הארנק שלו בכיס האחורי.

ag43
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #64 

בארנק שבכיס האחורי.

ido22
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 635
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 46 פעמים

נושא שלא נקרא #65 

karpe כתב:אני משתמש בכרטיס כ-3 חודשים, לפני כמה ימים פתאום חלק מהמסך השחיר (15-20% מהצד הימני שחור לגמרי).
פניתי לחברה, שטענו שמדובר בנזק למסך שנובע מלחץ פיזי.
עניתי שהכרטיס יושב בארנק בכיס האחורי, לטענתם זה "שימוש שחורג מהגדרות היצרן" ולכן אין כיסוי לנושא באחריות.
מה התועלת בכרטיס אשראי שאי אפשר לשים בארנק בכיס האחורי? מדובר בכשל תכנוני בסיסי לדעתי אם זה המצב.
...
·יש אותו במבצע ב 370 עכשיו ברשת, אבל בגלל ההודעה הזאת אני לא אקנה אותו.. חבל :/

karpe
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1396
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 148 פעמים

נושא שלא נקרא #66 

עדכון - קיבלתי הצעה משירות לקוחות, שתי אופציות :

1. לקבל החזר של 169 ש"ח ולשמור את הכרטיס.
2. לשלם עוד 200 ש"ח ולקבל כרטיס חדש.

בחרתי ב-#1 מאחר ואין לי שום רצון להשקיע עוד 200 ש"ח בכרטיס שלא שורד בכיס.
עוד נתון לשקול - בקרוב כל העסקים בישראל יתחילו להשתמש באימות EMV (צ'יפ בכרטיס, שדורש הקלדת PIN), כמו בחו"ל, ואז הכרטיס הזה כבר יהפוך לבלתי שמיש.

karpe
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1396
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 148 פעמים

נושא שלא נקרא #67 

אז קיבלתי את ההחזר של 169 ש"ח, ועברו כמה שבועות והכרטיס מת לגמרי, לא מגיב ללחיצות, המסך תקוע.
פניתי שוב לחברה, קיבלתי תשובה שבגלל שהכרטיס ניזוק בעבר הם כבר לא מוכנים להחליף אותו. או בקיצור - בעיה שלי.
להזכירכם - הנזק שמדובר עליו הוא בסה"כ עקב שימוש סביר, הכרטיס בארנק שנמצא בכיס האחורי של המכנסיים.
שורה תחתונה - ממליץ לא לקנות, גם בגלל העמידות הגרועה, וגם בגלל שהחוסר בצ'יפ יהפוך אותו לבלתי שמיש בהרבה עסקים כבר ב-2019.

שבלול
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1435
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 73 פעמים

נושא שלא נקרא #68 

karpe כתב:אז קיבלתי את ההחזר של 169 ש"ח, ועברו כמה שבועות והכרטיס מת לגמרי, לא מגיב ללחיצות, המסך תקוע.
פניתי שוב לחברה, קיבלתי תשובה שבגלל שהכרטיס ניזוק בעבר הם כבר לא מוכנים להחליף אותו. או בקיצור - בעיה שלי.
להזכירכם - הנזק שמדובר עליו הוא בסה"כ עקב שימוש סביר, הכרטיס בארנק שנמצא בכיס האחורי של המכנסיים.
שורה תחתונה - ממליץ לא לקנות, גם בגלל העמידות הגרועה, וגם בגלל שהחוסר בצ'יפ יהפוך אותו לבלתי שמיש בהרבה עסקים כבר ב-2019.
...
·תודה גדולה, היה ברשימת הרכישות שלו והוסר ממנה ..

karpe
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1396
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 148 פעמים

נושא שלא נקרא #69 

שמח שעזרתי :)

קיבלתי איום בתביעה מהחברה, ציטוט מהמייל שלהם, אחרי שכתבתי להם שאני מתכוון לפרסם את העניין בפורומים ובמדיות החברתיות.
מאחר וכתבתי אך ורק עובדות בלי שיימינג, אני לא חושש מתביעה, טענת 'אמת דיברתי' לצידי. הכל מתועד במיילים (אין להם אפילו טלפון שירות לקוחות).

אחרי שהוסבר לך הנושא של שבר במסך הנובע מישיבה על הכרטיס, החברה באה לקראתך ונתנה לך להחליט בין שתי חלופות: החלפת הכרטיס בתשלום סמלי או זיכוי חלקי. בחרת בזיכוי חלקי וקיבלת את הכסף בחזרה בהתאם לסיכום.

לצערנו למרות זאת הנך בוחר לשוב ולהתלונן ואף לאיים על החברה.

אתה חייב להבין כי לאחר שזיכינו אותך וקיים נזק פעם נוספת לכרטיס, איננו יכולים להכיר בכרטיס ככזה שהנו תחת אחריות.

אני מבין שלדעתך מדובר בשימוש סביר אולם הוסבר לך ואף מצוין בהוראות מהו שימוש סביר ומן ההיגיון שישיבה על כרטיס הכולל מסך אינו שימוש סביר. לעצם ההשוואה, גם אם תשב על מסך מחשב והנ"ל יישבר הרי שלא תבוא בדרישה ליבואן להחליפו תחת הכותרת "באחריות".

ע"פ הבנתינו בכוונתך לאיים בפרסומים שליליים ושקריים, זאת על מנת שנקבל את דעתך, אולם אחרי שהוסברו לך פני הדברים וקיבלת זיכוי, הרי שמדובר באיום לשמו.

ברצוני להודיעך כי במידה ותבחר לבצע פרסומים שליליים ושקריים על המוצר ועל פעילותה של החברה, אנחנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו בהתאם לחוק ונגיש נגדך תביעת לשון הרע לפי חוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965.

על מנת להימנע מכך אנו מציעים לך לשקול בשנית את צעדיך.

תודה צוות FUZE,
...

yevsh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #70 

@karpe
·
וואו!! איזה חצופים!

compman112
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2589
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #71 

רציתי להזמין לאבא שלי את הכרטיס,
התגובות האחרונות פה קצת פושרות, יש טעם להזמין? מומלץ או לא?

PCingAddict
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1458
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: צפון
נתן תודות: 180 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #72 

לא, אל תזמין.
תוסף להצגת המחירים באמאזון במטבע המקומי:
https://www.hometheater.co.il/vt295285.html

karpe
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1396
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 148 פעמים

נושא שלא נקרא #73 

מהסיבות שציינתי כבר קודם, ממליץ מאד להתרחק. בקצרה :

- מסך לא עמיד בשימוש בכיס אחורי של המכנסיים.
- חוסר בצ'יפ (EMV), לא מאפשר להוציא כסף בכספומט, ובקרוב מאד הכרטיס לא יהיה שמיש בהרבה עסקים בארץ שיתחילו להשתמש
במסופי EMV שדורשים הקלדת קוד סודי לביצוע כל פעולה.
- שירות לקוחות שהיה סביר בהתחלה וגרוע בפעם השניה.

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #74 

גם הגישה שלך של קבלת זיכוי ואחר כך המשך נסיון לקבלת פיצוי נוסף/החזר ובמיוחד הודעה על כוונה לפרסם את חוויותיך במדיות חברתיות היא לא בדיוק התנהלות תקינה/ראויה, לפחות לדעתי האישית.
לשיימיניג הרבה פנים ולא כולם נכונים ראויים
if you want to shot, shot, don't talk.....

karpe
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1396
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 148 פעמים

נושא שלא נקרא #75 

אולי לא הבנת. בהתחלה היה פגם במסך שאיפשר להמשיך להשתמש בכרטיס, אז הסכמתי לזיכוי חלקי, למרות שלטעמי הייתי צריך לקבל החלפה בחדש.
אחר כמה שבועות הכרטיס מת לגמרי, אז זיכוי חלקי על מוצר שהפך לאבן שאין לה הופכין - לא נשמע לי כמו משהו שאני צריך לקבל בהכנעה.
וכן - חלק מהכוח שלנו כצרכנים זה פרסום ביקורת בפורומים ומדיות חברתיות, זה לא נקרא שיימינג כל עוד הדברים מוצגים כמו שהם, אני לא חושב שעשיתי שיימינג, הבאתי את העובדות כמו שקרו, ואת האכזבה שלי מהחברה ומהמוצר, שזה לגיטימי לחלוטין. וכן, ראיתי לנכון ליידע אותם לפני כן, כדי לאפשר להם לעשות את הדבר הנכון ולא בדיעבד, הם בחרו להתעקש שהם צודקים ולשים כרטיס בארנק בכיס האחורי זה נקרא 'שימוש לא סביר', אז הבאתי לידיעת הציבור את העניין. מכאן יחליט כל קורא מה נכון בעיניו, מי שחושב שהם צודקים - שיילך ויקנה לו את הכרטיס ויזהר לא לשבת עליו...

שלח תגובה

חזור אל “חדשות HT”