למכס יש חיבה מיוחדת לסלולאריים, בלשון המעטה.
יש אפילו ארגז מיוחד לזה במרכז המיון במודיעין.
הדואר הוציא מכרז למכונות מיון אוטומטיות בחודשים האחרונים, כך שבעתיד תהליך המיון אמור להיות מהיר יותר.
[img2=640x360]https://4.bp.blogspot.com/-TyXKXagCCgY/ ... 191151.jpg[/img2]
דואר ישראל - על סף קריסה?
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- l33cher
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1809
- הצטרף: יולי 2009
- מיקום: לה לה לנד
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 61 פעמים
·liorp כתב:למכס יש חיבה מיוחדת לסלולאריים, בלשון המעטה.
יש אפילו ארגז מיוחד לזה במרכז המיון במודיעין.
הדואר הוציא מכרז למכונות מיון אוטומטיות בחודשים האחרונים, כך שבעתיד תהליך המיון אמור להיות מהיר יותר.
[img2=640x360]https://4.bp.blogspot.com/-TyXKXagCCgY/ ... 191151.jpg[/img2]...
אוי ויי זמיר...
כמה שמייעלים תהליך,ככה זה נהיה גרוע יותר
כבר עדיף שימשיכו ידנית וידגמו חלקית את כלל החבילות,לפחות התרגלנו לזה
th1s 1s my d1st0rt3d r34l1ty
- udif
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2067
- הצטרף: אוקטובר 2005
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 124 פעמים
חזרתי הביתה ב 5.2 והוצאתי פתק מהתיבה עם תאריך של 31.1 ומספר ללא מעקב מהצורה YYxxxxxxxx. הלכתי למרכז החלוקה (סופר פארם במקרה שלי), ולפי טעמתם החבילה נלקחה כבר (!) ב 1.2 .
דיברתי גם עם 171 (חזרו אלי אחרי יום) וגם הם טענו אותו דבר.
שכחתי לשאול אם רשום אצלם מי השולח.
האם לידיעתכם רשומה כתובת השולח אצל הדואר במקרה של חבילות ללא מעקב?
דיברתי גם עם 171 (חזרו אלי אחרי יום) וגם הם טענו אותו דבר.
שכחתי לשאול אם רשום אצלם מי השולח.
האם לידיעתכם רשומה כתובת השולח אצל הדואר במקרה של חבילות ללא מעקב?
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
פנה אישית למנכ"ל הדואר (דני גולדשטיין) !
[email protected]
הוא עונה אישית למיילים שנשלחים אליו.
לפני כמה חודשים קיבלתי את המייל שלו ופניתי אליו אישית.
הוא העביר את המייל שלי לשניים או שלושה מנהלים (וכיתב אותי).
אחרי כמה ימים קיבלתי את החבילה, שהיתה תקועה תקופה מאוד ארוכה.
אם זה לא היה קורה לי- לא היתי מאמין !!!
[email protected]
הוא עונה אישית למיילים שנשלחים אליו.
לפני כמה חודשים קיבלתי את המייל שלו ופניתי אליו אישית.
הוא העביר את המייל שלי לשניים או שלושה מנהלים (וכיתב אותי).
אחרי כמה ימים קיבלתי את החבילה, שהיתה תקועה תקופה מאוד ארוכה.
אם זה לא היה קורה לי- לא היתי מאמין !!!
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
לידיעתכם - זו התשובה שקיבלתי מהמכס:
שלחתי לפני כמה דקות מכתב למנכ"ל הדואר בעניין. ענה לי תוך דקות בשאלה על אזור מגוריי וכיתב עוד מישהו.לצורך מעקב אחרי חבילתך עליך לפנות לפניות הציבור של חברת דואר ישראל מאחר וחברת הדואר אחראית על שליחת הודעות דואר לנמענים בדבר הגעתם של חבילות ארצה וכן העברתם לסניפי הדואר השונים ולא רשות המיסים
ניתן גם לברר בטלפון – 03-6303383 או 0768873142 או מוקד 171
במכס אין חבילות . כל החבילות נמצאות במחסני חברת הדואר והמעקב נעשה אך ורק דרכם
כמו כן מייל זה הוא אך ורק לצורך הגשת ערעור על גובה המיסים על חבילות הנמצאות בסניפי הדואר השונים
עליך להמשיך לעקוב אחרי סטטוס החבילה אך ורק מול חברת הדואר בטלפונים הרשומים לעיל או באתר הדואר באינטרנט מעקב משלוחים...
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים