מילה (כבר לא) טובה על השירות של POLK AUDIO העולמית

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

מילה (כבר לא) טובה על השירות של POLK AUDIO העולמית

נושא שלא נקרא #1 

לפני כחודשיים התחילו רעשים מוזרים מכיוון הסאב שלי (PSW125). לא היה לי זמן להתעסק עם זה אז ניתקתי אותו ושמתי בצד. לפני כחודש בדקתי וגיליתי שהבעיה (רעשי "פעימות לב") ידועה במודל הזה. בדקתי וחשכו עיני - בדיוק עברו 3 שנות האחריות על הסאב. הסאב נקנה חדש באריזה מאיביי בחציר ממחירו בארץ. המוכר כבר לא קיים.
בלית ברירה שאלתי בפורום של פולק אודיו והפנו אותי לבחור בשם קן. הוא שאל כמה זמן יש לי את הסאב ועניתי שכשלוש שנים.
במקום הוא אישר לי חלק חילופי אבל ביקש פרטי אשראי כדי לשלם על המשלוח לישראל. כשעניתי שאני מעדיף לשלם בפייפל או בשיטה מאובטחת אחרת הוא אמר שידאג שהיבואן בארץ יטפל בי. כעבור שבוע של אי יצירת קשר כשלהו מצד היבואן בארץ הוא דאג שישלחו לי את החלף על חשבונם. הורכב עכשיו והחזיר לתחיה סאב של 2500 ש"ח (בארץ...).

לדעתי זהו שירות לקוחות מהמעלה הראשונה והלוואי שנראה אותו בחברות אחרות (וביבואנים בארץ...).
נערך לאחרונה על ידי ag43 ב 09/04/2019 18:56, נערך פעם 1 בסך הכל.

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

היבואן של פולק בארץ היה מחייב אותך עוד לפני תום ה 3 שנים כפי שחייב אותי על 300 שח (לא קריטי) תיקון ספק.
עדיין לא הבנתי מה ההבדל בין תיקון ספק לבין החלפתו ומדוע משלמים בתקופת אחריות.

BANDIT
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

גם לי היה מקרה דומה...בהחלט אחלה שירות!!
https://www.hometheater.co.il/vp2145443.html

HT-Assaf
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1211
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 147 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

גם לי קרה אותו סיפור והם שלחו לי מגבר לסאב אחרי תקופת האחריות 3 שנים וקצת.
ביקשתי שישלחו לשיפיטו בחינם ושילמתי על המשלוח לארץ בעצמי.
קניתי אותו דווקא בארץ ובארץ נותנים על המגבר רק שנה אחריות.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

כיף לקרוא (Y) (Y)

ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

עדכון: חלפה שנה וחצי והבעיה חזרה. פשוט עצוב שלא טרחו לתקן את הבעיה המקורית ושלחו ספק עם אותה בעיה פוטנצייאלית.
חיפשתי קצת באינטרנט וגיליתי שהבעיה ב2 קבלים ספציפיים. הזמנתי פשוטים מאיביי והחלפתי עצמאית והסאב חזר לעבוד.
נראה כמה זמן יחזיק עכשיו.

BANDIT
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אשמח לתמונה של מיקום הקבלים ושמות הדגמים לצורך שימור ידע לעתיד

ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

יש בפוסט הקודם.עוד אחד:
http://hesiod.blogspot.com/2016/01/how- ... sw111.html

ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

לקחתי את השני שהתקלקל כדי לתקן אותו כספייר. זה כבר לא תקלה, זה פוטנציאל לשרפה.
פשוט מביש שככה פולק מוכרים את הסאבים שלהם.

HT-Assaf
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1211
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 147 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

גם הסאב שלי התקלקל פעם שניה סהכ הוא בן 5-6.
פולק העולמית שלחו לי בפעם הראשונה מגבר חדש בחינם.
בפעם השניה לקחתי אותו לתיקון בסיריוס תמורת בערך 400 שקלים, אם אני זוכר נכון.
ברגע שיתקלקל שוב אני אקנה כבר חדש.

BARBIE
טרול
טרול
הודעות: 858
הצטרף: יולי 2018
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 135 פעמים

Re: מילה (כבר לא) טובה על השירות של POLK AUDIO העולמית

נושא שלא נקרא #11 

ag43 כתב:לפני כחודשיים התחילו רעשים מוזרים מכיוון הסאב שלי (PSW125). לא היה לי זמן להתעסק עם זה אז ניתקתי אותו ושמתי בצד. לפני כחודש בדקתי וגיליתי שהבעיה (רעשי "פעימות לב") ידועה במודל הזה. בדקתי וחשכו עיני - בדיוק עברו 3 שנות האחריות על הסאב. הסאב נקנה חדש באריזה מאיביי בחציר ממחירו בארץ. המוכר כבר לא קיים.
בלית ברירה שאלתי בפורום של פולק אודיו והפנו אותי לבחור בשם קן. הוא שאל כמה זמן יש לי את הסאב ועניתי שכשלוש שנים.
במקום הוא אישר לי חלק חילופי אבל ביקש פרטי אשראי כדי לשלם על המשלוח לישראל. כשעניתי שאני מעדיף לשלם בפייפל או בשיטה מאובטחת אחרת הוא אמר שידאג שהיבואן בארץ יטפל בי. כעבור שבוע של אי יצירת קשר כשלהו מצד היבואן בארץ הוא דאג שישלחו לי את החלף על חשבונם. הורכב עכשיו והחזיר לתחיה סאב של 2500 ש"ח (בארץ...).

לדעתי זהו שירות לקוחות מהמעלה הראשונה והלוואי שנראה אותו בחברות אחרות (וביבואנים בארץ...).
...
·
הסאב הזה הוא סאב פשוט בשווי של 850 שח. זה שנמכר שארץ ב 2500 שח זה רק בגלל החזירות של היבואן של פולק בישראל.זה לא סאב, סתאם קופסא מזמזמת. זרוק לפח ותרכוש סאב אמיתי כמו SVS אפילו הדגם הפסום ביותר כמו PB1000 שיעלה לך בארץ 2700 שח ויספק ביצועים פי 5 טובים יותר מהפולק הזה...

ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

א. הSVS אוברייטד.
ב. זה שמשהו מתקלקל לא אומר שמיד צריך לקנות אחר.
ג. הוא ממלא נישה של סאב למחשב. ממש לא צריך יותר מזה.

ag43 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

Re: מילה (כבר לא) טובה על השירות של POLK AUDIO העולמית

נושא שלא נקרא #13 

שנה ותשעה חודשים ושוב הבעיה חזרה. החלפתי שוב את הקבלים והיא נפתרה.

כנראה שמשהו בסאב הזה שורף את הקבלים הנ"ל. בקיצור - לא לקנות את הסדרה הזו.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”