שלחו לי כרטיס הגברה חליפי לסאב וופר והחלטתי לנסות את דילטס.
באתר שלהם הם מציינים כאחד היתרונות שלהם:
אנחנו אורזים מחדש ומצמצמים משקל
אריזה וקיפול מחדש כמו שמקבלים את הכביסה מאמא – חינם !
צמצום משקלים ונפחים – חינם !
נושא האריזה מחדש מופיע בחלק העליון של האתר כשלב בתהליך שאין צורך לבקש אותו שהרי הוא חינם.
לכן הופתעתי כאשר הגעתי לשלב התשלום והמשקל הנפחי היה 7 פאונד לעומת משקל פיזי של 2.75. כאשר שאלתי מה קורה פה.
קיבלתי את התשובה הבאה:
"היי אלי
המחסן החליט להשאיר את הפריט באריזה שהוא הגיע בה ישר מהיצרן מאחר ומדובר במוצר רגיש.
ניתן לצמצם ונארוז בצורה הכי טובה, אך אנחנו לא נוכל לקחת אחריות על הגעת המוצר בצורה תקינה ארצה.
עדכן אותנו מה תרצה לעשות."
יש לציין שכבר שילחתי לפני שנה את המוצר הזהה בעזרת שיפיטו במחיר סביר ובלי בעיות.
1. לא הודיעו ולא נתנו לי להחליט אם לצמצם את הגודל
2. לא נוכל לקחת אחריות (???)
3. כל פעם שפונים אליהם זה רק בכתב והתשובה לוקחת בין 24 ל 48 שעות. ובינתיים התהליך לא מתקדם.
מה דעתכם?
DEALTAS שילוח - חווית שירות מה דעתכם?
מאוד קשה להתקשר איתם. אם אני זוכר נכון, אצלי זה היה בקצב ממוצע של קצת פחות ממייל אחד ל 24 שעות. ליתר דיוק, בצט הם עונים סביר, אבל כל שאלה/בקשה דורשת בירור ועד שמתקבלת תשובה משמעותית עוברים עוד 24 שעות..
כמו כן היה עניין בנוגע לחבילה (עם תוכן בערך כמה מאות דולרים) שחטפה מכה במהלך המשלוח - הם התנערו מאחריות למרות שהוספתי ביטוח לחבילה.
כמו כן היה עניין בנוגע לחבילה (עם תוכן בערך כמה מאות דולרים) שחטפה מכה במהלך המשלוח - הם התנערו מאחריות למרות שהוספתי ביטוח לחבילה.
Re: DEALTAS שילוח - חווית שירות מה דעתכם?
חברה dealtas ללא שרות לקוחות אני כבר חודש מנסה לשלוח את החבילות לישראל ולא מצליח הם כמעט לא עונים ובמקרה ואנו התשובות לקוניות ולא מטפלות בבעיה אבל עדכון על דמי אחסון הם שולחים כל הזמן לא ממליץ על חברה זו
Re: DEALTAS שילוח - חווית שירות מה דעתכם?
מאד מאד לא מומלץ
שירות גרוע ביותר
חבילה שלי היגיעה אליהם למחסן אבל לא שויכה לחשבון שלי
כבר שבוע עבר ושירות הלקוחות לא מגיב, לא במייל ולא בטלפון. הצ'אט גם לא עובד.
בקיצור, הלכה החבילה שעלתה לא מעט, ואין עם מי לדבר.
תתרחקו מהם, עדיף לשלם קצת יותר. אם תהיה איזו שהיא בעיה לא יהיה לכם עם מי לדבר.
שירות גרוע ביותר
חבילה שלי היגיעה אליהם למחסן אבל לא שויכה לחשבון שלי
כבר שבוע עבר ושירות הלקוחות לא מגיב, לא במייל ולא בטלפון. הצ'אט גם לא עובד.
בקיצור, הלכה החבילה שעלתה לא מעט, ואין עם מי לדבר.
תתרחקו מהם, עדיף לשלם קצת יותר. אם תהיה איזו שהיא בעיה לא יהיה לכם עם מי לדבר.