היי, קניתי לפני כחצי שנה טלויזיה LG ב 7000 וישר גילתי שיש לה פיקסל שרוף
הייתי מרוצה מהשירות שלא עשה בעיות והחליף לי לטלויזיה בלי פיקסלים שרופים שאני מרוצה ממנה עד היום.
בגלל השירות רכשתי עוד מסך מ LG ב 3000 שלפי דעתי גם לא סכום מבוטל בכלל וגם במזל רע פעם שניה קיבלתי במרכז פיקסל שרוף שמסיך את הדעת בגלל שאני יושב ממש קרוב וגם גרפיקאי שזקוק לתצוגה נקיה.
ישר התקשרתי שוב לשירות לקוחות והנציגה אומרת לי שאז הם עשו לי טובה בגלל שזה היה טלויזיה יקרה ועכשיו זה רק מ 3 פיקסלים ומעלה אז אין אישור להחלפה ורק אולי היא תנסה לבקש אישור מיוחד מהמעבדה אבל זה ייקח זמן והיא לא מבטיחה לי כלום... נשמע שמנסה למרוח אותי.. בפעם שעברה ישר שלחו טכנאי להחלפה.
במקום להודות לי שרכשתי LG אחרי שכבר קיבלתי טלויזיה עם פיקסל שרוף אני מקבל תחושה שעשיתי טעות.. 3000 שקל זה לא מסך זול בכל זאת וקשה להנות מהמסך שאני עורך תמונות ותמיד במרכז יש נקודה שחורה.
יש למישהו רעיון מה לעשות? המסך בקושי בן כמה שעות לא ייתכן שאין על זה אחריות מה גם שהחליפו לי בעבר על אותה תקלה... ולא מקובלת עלי התשובה שיש הפרדה כי אחד זה מסך ב 7000 ואחד זה מסך ב 3000
בשנית קיבלתי מסך עם פיקסל שרוף מ LG. הראשונה החליפו וכעת לא רוצים מה לעשות?
Re: בשנית קיבלתי מסך עם פיקסל שרוף מ LG. הראשונה החליפו וכעת לא רוצים מה לעשות?
@zivmil
·
יש ל-LG אפשרות להחזיר טלויזיה תוך 60 יום אם אתה לא מרוצה (מכל סיבה שהיא), לא?
·
יש ל-LG אפשרות להחזיר טלויזיה תוך 60 יום אם אתה לא מרוצה (מכל סיבה שהיא), לא?
נערך לאחרונה על ידי mdk_25 ב 24/03/2019 15:04, נערך פעם 1 בסך הכל.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: בשנית קיבלתי מסך עם פיקסל שרוף מ LG. הראשונה החליפו וכעת לא רוצים מה לעשות?
@zivmil
·
צריך לקרוא את האותיות הקטנות. כל יצרן\יבואן קובע מספר מינימלי של פיקסלים תקולים לפני שהם מאשרים החלפה. לפעמים מצויין גם מיקום הפיקסלים ולפעמים לא.
אם הזמנת את המסך מספק מורשה של LG בעל חנות מקוונת, אז יש לך 60 ימים להחזיר את המוצר עבור החזר כספי מלא. הכל מופיע באתר של ח.י.
·
צריך לקרוא את האותיות הקטנות. כל יצרן\יבואן קובע מספר מינימלי של פיקסלים תקולים לפני שהם מאשרים החלפה. לפעמים מצויין גם מיקום הפיקסלים ולפעמים לא.
אם הזמנת את המסך מספק מורשה של LG בעל חנות מקוונת, אז יש לך 60 ימים להחזיר את המוצר עבור החזר כספי מלא. הכל מופיע באתר של ח.י.
קניתי בחנות KSP מניח זה ספק מורשה לא? הם אמרו בחנות ששאלתי שאלות בקשר לאחריות שהם לא מתעסקים בזה ואם יש בעיה ישר לפנות לח.י
אז מה בעצם הדרך פעולה שאתה מציעה לי לעשות? לארוז את המסך ולחזור ל KSP?
בסדר יש את האותיות הקטנות אבל בחנות אף אחד לא החתים אותי על שרק מעל 3 פיקסלים יחליפו לי.. אם הייתי יודע לא הייתי קונה ועובדה
פעם שעברה החליפו לי לי על 1 אז מה למה עכשיו זה כבר לא בסדר?
בקיצור אם גישה כזאת אני רוצה לבטל עיסקה ולקנות מחנות שמראש יבטיחו לי שהמסך בלי פיקסל שרוף עבור המחיר המלא שאני משלם
אשמח מאוד שתעזרו לי מה הצעד הבא שלי בקשר למסך
אז מה בעצם הדרך פעולה שאתה מציעה לי לעשות? לארוז את המסך ולחזור ל KSP?
בסדר יש את האותיות הקטנות אבל בחנות אף אחד לא החתים אותי על שרק מעל 3 פיקסלים יחליפו לי.. אם הייתי יודע לא הייתי קונה ועובדה
פעם שעברה החליפו לי לי על 1 אז מה למה עכשיו זה כבר לא בסדר?
בקיצור אם גישה כזאת אני רוצה לבטל עיסקה ולקנות מחנות שמראש יבטיחו לי שהמסך בלי פיקסל שרוף עבור המחיר המלא שאני משלם
אשמח מאוד שתעזרו לי מה הצעד הבא שלי בקשר למסך
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@zivmil
·
לא נראה לי ש-KSP זה ספק מורשה של ח.י. מהבחינה הזו, יש באתר של ח.י. רשימה של ספקים מורשים.
מה שהיה בפעם הקודמת זה לא משהו שאפשר להסתמך עליו במידה וזה לא מופיע בכתב האחריות.
כמו שהיום ח.י. בד"כ מחליפים מסכי OLED שפיתחו צריבה כמחוות רצון טוב, אבל זה לא חלק מהאחריות ולכן הם יכולים להפסיק לעשות זאת מתי שמתחשק להם, ואף אחד לא יכול לבוא אליהם בטענות.
לעניין, אני לא יודע בדיוק מה אתה יכול לעשות בנושא. אם קנית פיסית בחנות, אז סביר להניח שהאפשרות להחזיר תוך 60 יום לא רלוונטית. מצד שני מדובר על מוצר חדש, שלדעתך פגום, ולכן אני חושב שיש לך עילה לביטול עסקה.
·
לא נראה לי ש-KSP זה ספק מורשה של ח.י. מהבחינה הזו, יש באתר של ח.י. רשימה של ספקים מורשים.
מה שהיה בפעם הקודמת זה לא משהו שאפשר להסתמך עליו במידה וזה לא מופיע בכתב האחריות.
כמו שהיום ח.י. בד"כ מחליפים מסכי OLED שפיתחו צריבה כמחוות רצון טוב, אבל זה לא חלק מהאחריות ולכן הם יכולים להפסיק לעשות זאת מתי שמתחשק להם, ואף אחד לא יכול לבוא אליהם בטענות.
לעניין, אני לא יודע בדיוק מה אתה יכול לעשות בנושא. אם קנית פיסית בחנות, אז סביר להניח שהאפשרות להחזיר תוך 60 יום לא רלוונטית. מצד שני מדובר על מוצר חדש, שלדעתך פגום, ולכן אני חושב שיש לך עילה לביטול עסקה.
אוקי שאלה אם אתם מכירים עוד דרך ליצירת קשר עם ח.י חוץ מהשירות לקוחות ברמה הבסיסית שלהם? אולי יש להם איש קשר שחבר כאן בפורום?
פשוט הבחורה שיושבת שם בשירות לקוחות ישר חסמה אותי באמירה שמחליפים רק משלוש ומעלה ולא מעניין אותה שיש לי פיקסל שרוף אחד במרכז המסך
אם זה לא עבר את השלוש. כי הייתי מעדיף שיתקנו או יחליפו ולא להתעסק עכשיו בביטול עיסקה. גם בהרגשה שלי ל KSP זה חסר סיכוי לפנות כי הם ישלחו אותי שוב לח.י אולי אם אחד המנהלים שם ישמע שזה כבר פעם שניה שאני מקבל מהם מוצר עם פיקסל שרוף אז יבינו שהם צריכים לבוא לקראתי כאן ואם לא רוצים להחליף אז שלפחות יבטלו את העיסקה.
פשוט הבחורה שיושבת שם בשירות לקוחות ישר חסמה אותי באמירה שמחליפים רק משלוש ומעלה ולא מעניין אותה שיש לי פיקסל שרוף אחד במרכז המסך
אם זה לא עבר את השלוש. כי הייתי מעדיף שיתקנו או יחליפו ולא להתעסק עכשיו בביטול עיסקה. גם בהרגשה שלי ל KSP זה חסר סיכוי לפנות כי הם ישלחו אותי שוב לח.י אולי אם אחד המנהלים שם ישמע שזה כבר פעם שניה שאני מקבל מהם מוצר עם פיקסל שרוף אז יבינו שהם צריכים לבוא לקראתי כאן ואם לא רוצים להחליף אז שלפחות יבטלו את העיסקה.
·zivmil כתב:אוקי שאלה אם אתם מכירים עוד דרך ליצירת קשר עם ח.י חוץ מהשירות לקוחות ברמה הבסיסית שלהם? אולי יש להם איש קשר שחבר כאן בפורום?
פשוט הבחורה שיושבת שם בשירות לקוחות ישר חסמה אותי באמירה שמחליפים רק משלוש ומעלה ולא מעניין אותה שיש לי פיקסל שרוף אחד במרכז המסך
אם זה לא עבר את השלוש. כי הייתי מעדיף שיתקנו או יחליפו ולא להתעסק עכשיו בביטול עיסקה. גם בהרגשה שלי ל KSP זה חסר סיכוי לפנות כי הם ישלחו אותי שוב לח.י אולי אם אחד המנהלים שם ישמע שזה כבר פעם שניה שאני מקבל מהם מוצר עם פיקסל שרוף אז יבינו שהם צריכים לבוא לקראתי כאן ואם לא רוצים להחליף אז שלפחות יבטלו את העיסקה....
בפורום TV - יש תת פורום בשם OLED - תיכנס לשם ותראה שיש שם מס' נציגים של LG
תפנה אליהם בהודעה פרטית או באתר ואני מאמין שהם יעזרו לך בנושא.
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
תתקשר לח.י, תבקש לבטל עסקה.
אל תקח את השיחה למקום של פיקסלים שרופים וכל הסיפור שהיה בעבר.
רכשת מסך ומותר על פי חוק לבטל תוך 14 ימים ואפשר לפי מדיניות ח.י להתחרט תוך 60 ימים.
תעדכן את ksp על ביטול עסקה.
אם יתעקשו על הסיבה תגיד שהמסך לא לטעמך ובנוסף יש פיקסל שרוף שעדכנת אותם לגביו.
בהצלחה
אל תקח את השיחה למקום של פיקסלים שרופים וכל הסיפור שהיה בעבר.
רכשת מסך ומותר על פי חוק לבטל תוך 14 ימים ואפשר לפי מדיניות ח.י להתחרט תוך 60 ימים.
תעדכן את ksp על ביטול עסקה.
אם יתעקשו על הסיבה תגיד שהמסך לא לטעמך ובנוסף יש פיקסל שרוף שעדכנת אותם לגביו.
בהצלחה
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- freedom_il
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2159
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 80 פעמים
- קיבל תודות: 196 פעמים
תודה חברים. שלחתי לח.י ו KSP מכתב לשירות לקוחות בדרישה לקבל מסך תקין ובמידה והם לא יספקו תקין אז אבטל את העסקה.
היום עידכנה אותי נציגה של ח.י שהשבוע יבוא אלי טכנאי להחליף את המסך שזה התקדמות אבל אמרה משהו שלא מסכים לו בכלל... היא אמרה שאם הטכנאי יביא מסך וגם במסך שהוא מביא יש פיקסל שרוף אז הם לא יחליפו לי את המסך החלופי... אמרתי לה שאני לא מסכים כי אם הטכנאי יביא מסך שמישהו אחר אחזיר עם פיקסל שרוף .. וגם אמירה קצת מדאיגה לשרות לקוחות שאמור בכלל להרגיע ולהגיד תקבל מסך תקין עבור כספך הכל יהיה בסדר.
בכל מקרה פעם שעברה שבא טכנאי להחליף לי את ה OLED עם הפיקסל השרוף הוא התייחס לנושא ברצינות בניגוד לפקידות בשרות לקוחות ועבר איתי על המסך לראות שהכל עובד טוב אז מקווה שגם הפעם יהיה את אותו הסיפור עם הטכנאי. אעדכן ברגע שיבואו אלי עם המסך.
היום עידכנה אותי נציגה של ח.י שהשבוע יבוא אלי טכנאי להחליף את המסך שזה התקדמות אבל אמרה משהו שלא מסכים לו בכלל... היא אמרה שאם הטכנאי יביא מסך וגם במסך שהוא מביא יש פיקסל שרוף אז הם לא יחליפו לי את המסך החלופי... אמרתי לה שאני לא מסכים כי אם הטכנאי יביא מסך שמישהו אחר אחזיר עם פיקסל שרוף .. וגם אמירה קצת מדאיגה לשרות לקוחות שאמור בכלל להרגיע ולהגיד תקבל מסך תקין עבור כספך הכל יהיה בסדר.
בכל מקרה פעם שעברה שבא טכנאי להחליף לי את ה OLED עם הפיקסל השרוף הוא התייחס לנושא ברצינות בניגוד לפקידות בשרות לקוחות ועבר איתי על המסך לראות שהכל עובד טוב אז מקווה שגם הפעם יהיה את אותו הסיפור עם הטכנאי. אעדכן ברגע שיבואו אלי עם המסך.
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8553
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
פשוט מאד - תגיד לה שאתה מסכים שיחליפו בתנאי שיביאו מסך תקין בלי פיקסל שרוףzivmil כתב:תודה חברים. שלחתי לח.י ו KSP מכתב לשירות לקוחות בדרישה לקבל מסך תקין ובמידה והם לא יספקו תקין אז אבטל את העסקה.
היום עידכנה אותי נציגה של ח.י שהשבוע יבוא אלי טכנאי להחליף את המסך שזה התקדמות אבל אמרה משהו שלא מסכים לו בכלל... היא אמרה שאם הטכנאי יביא מסך וגם במסך שהוא מביא יש פיקסל שרוף אז הם לא יחליפו לי את המסך החלופי... אמרתי לה שאני לא מסכים כי אם הטכנאי יביא מסך שמישהו אחר אחזיר עם פיקסל שרוף .. וגם אמירה קצת מדאיגה לשרות לקוחות שאמור בכלל להרגיע ולהגיד תקבל מסך תקין עבור כספך הכל יהיה בסדר.
בכל מקרה פעם שעברה שבא טכנאי להחליף לי את ה OLED עם הפיקסל השרוף הוא התייחס לנושא ברצינות בניגוד לפקידות בשרות לקוחות ועבר איתי על המסך לראות שהכל עובד טוב אז מקווה שגם הפעם יהיה את אותו הסיפור עם הטכנאי. אעדכן ברגע שיבואו אלי עם המסך....
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!