איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #1 

סתם כמה חוויות שירות לאחרונה:

מוצר 1 ~ 800 שח: התקלקל לאחר כחודש , נשלח לתיקון , חזר עם תקלה אחרת, את יבואן זה לא מעניין , מבקש שנשלח לתיקון שוב => מספר שיחות עם יבואן , שליח למעבדה, מספר שחיות עם יבואן

מוצר 2 ~ 1900 שח : הגיע משומש , חנות לא לוקחים אחריות מבחינתם שאקום עכשיו באמצע יום עבודה ויגיע להחזיר את המוצר פיזית לחנות, יבואן דווקא רוצים להחליף אבל ביורוקרטיה ולחכות (מוצר חיוני אז לא ככ מתאים ) , חברת אשראי כן עוזרים באופן כמעט מיידי.
שיחה עם חנות ,מספר שיחות עם יבואן, מספר שיחות ומילוי טופס לחברת האשראי

מוצר 3 ~ 1800 ש״ח , חלון הפסקה של שש שעות , איחור של שבע וחצי - מגיע בלילה , לפי חוק פיצוי - אבל דורש הגשת תלונה.

מבין שיש בעיות ותקלות אבל, להפך ניסיתי לאחרונה לקנות רק מעסקים יחסית קטנים בשביל לתמוך , אבל למה :

במקרה ראשון לא להגיד סליחה , לשלוח שליח הביתה לקחת את המוצר לתיקון או לשלוח מוצר חילופי? -> הלקוח יגיד ואללה איזה שירות וימשיך לרכוש מאותו היבואן גם בעתיד .

במקרה שני , לא להגיד סליחה , לשלוח שליח שיאסוף את המוצר , לבטל את העסקה? -> הלקוח יגיד ואללה איזה שירות וימשיך לרכוש מאותו היבואן |החנות גם בעתיד .

במקרה שלישי , לא להתריע על איחור מראש , ואם לא -לתת את הפיצוי המגיע גם ככה לפי חוק > הלקוח יגיד ואללה איזה שירות וימשיך לרכוש מאותו החנות גם בעתיד .

גם עלות שעת עבודה מול עלות של המוצר בהרבה מקרים עוברת כל תועלת כלכלית בכלל בלהתעסק בזה.

אז אפשר לוותר ולשכוח בסגנון של
מצד שני ככה נותנים יד חופשית לעסק להמשיך ולפעול בצורה לא תקינה, אבל גם לטפל ממש בכל מקרה כזה הופך לבלתי אפשרי

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 292
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #2 

הפנמתי מזמן שאין שרות בארץ.

אז כשאני יכול - אני קונה באמזון. בינתיים הניסיון שלי עם השרות שלהם היה מצוין. לצערי - עדין לא ממש רלוונטי במוצרים גדולים.

היבואנים בארץ והרבה חנויות משחקים רק על המחיר, ולא מבינים שבזה הם רק נכנסים לעמדת נחיתות מול ספקים עולמיים גדולים. ברגע שהצרכן מפנים זאת ומבין שהשוק העולמי פתוח לפניו, המצב משתפר. הדבר היחידי שיכול לתת להם יתרון מול חנות עולמית הוא השרות המקומי. ואת זה הם הפקידו בידיהם של קבלני משנה כדי להרוויח עכשיו עוד גרוש. :-(

רק חבל לי שהרבה חנויות קטנות שנותנות שרות אישי ויחס טוב נפגעות מהחלטה כזו בלי שהן אשמות בדבר - האשם הוא היבואן.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #3 

קונה כל מה שאני יכול באמזון 😎

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #4 

ואז עושים לך תשדירי בכיינות:
"קנה כחול לבן", ו- "תמוך בעסקים ישראליים".

למה בדיוק?
כמעט הכל טוב במעמד הקנייה, אם אין צורך בתקשורת נוספת עם החנות, היבואן או היצרן.
לרוב, ברגע שאתה צריך משהו, אתה מגלה שהעסק הפך ללא כדאי.

בדיוק לפני כשנה חיפשתי לקנות מיקרוגל ותנור אמבטיה. (במקרה בסוף שנה שניהם החליטו להתאבד תוך שבוע)
בחרתי את הדגמים, ואמרתי לעצמי - נעודד חנות קטנה, ולא רשת גדולה.
הלכתי לחנות מוצרי חשמל ברחובות.
1.המיקרוגל
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהוא אמר שהמיקרוגל עולה 750 ש"ח.
אמרתי לה שראיתי בפחות, דיברה איתו שוב, ואמרה "זה המחיר. לא יכולה להוריד".
יכולה להציע לך דגם זול יותר של אותו יצרן, ב- 600 ש"ח.

2. תנור אמבטיה
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהדגם שביקשתי לא קיים בארץ.
אמרתי לה שהוא כן קיים בארץ, כי ראיתי אותו ברשת גדולה, אבל מעדיף לקנות בחנות קטנה.
דיברה שוב עם היבואן, אמרה שהוא אמר "לא יכול להיות".

את המיקרו קניתי ברשת מסויימת ב- 550 ש"ח.
זה המחיר שהוצג, בלי להתמקח.

את התנור לאמבטיה קניתי ברשת המחשבים הידועה, שהפכה לכלבו.

מיותר לציין ששני המוצרים ביבוא ואחריות של היבואן הרשמי (כמה שזה שווה משהו אם נצטרך לממש אחריות)

אם היה לי זמן להמתין למשלוח מחו"ל, הייתי קונה אותם בזול יותר, כולל מע"מ ומשלוח.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #5 

המצב עם הקורונה בלתי נסבל,
אמזון הפך ללא כדאי ובשלב הזה כבר נשברתי.
מוכן ללכת על מכירה בארץ או על משלוח יקר יותר.


לרוב משלם 50% מהסכום שאני מוכן לשלם על המוצרים באמת בגלל שאני יודע שלא אקבל שירות אם אשקיע 100%,
לפחות יהיה לי את ה 50% השני לשלם אם משהו ישתבש.
בגלל זה אני חיי דיי ממוצע ולא נוטה להשקיע.
13/12/2020 17:59  
Huber כתב:
קונה כל מה שאני יכול באמזון 😎
...
אנ קונה הכל מאליאקספרס ואיביי.
ציוד אלקטרוני ואיכותי מעדיף מאמזון.
ציוד גדול ומאסיבי מעדיף ממחסני חשמל.
נערך לאחרונה על ידי legopart ב 13/12/2020 18:43, נערך 4 פעמים בסך הכל.

alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #6 

13/12/2020 17:59  
Huber כתב:
קונה כל מה שאני יכול באמזון 😎
...
בדיוק המוצרים שלא נשלחים ככ

alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #7 

13/12/2020 18:28  
Amir64 כתב:
ואז עושים לך תשדירי בכיינות:
"קנה כחול לבן", ו- "תמוך בעסקים ישראליים".

למה בדיוק?
כמעט הכל טוב במעמד הקנייה, אם אין צורך בתקשורת נוספת עם החנות, היבואן או היצרן.
לרוב, ברגע שאתה צריך משהו, אתה מגלה שהעסק הפך ללא כדאי.

בדיוק לפני כשנה חיפשתי לקנות מיקרוגל ותנור אמבטיה. (במקרה בסוף שנה שניהם החליטו להתאבד תוך שבוע)
בחרתי את הדגמים, ואמרתי לעצמי - נעודד חנות קטנה, ולא רשת גדולה.
הלכתי לחנות מוצרי חשמל ברחובות.
1.המיקרוגל
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהוא אמר שהמיקרוגל עולה 750 ש"ח.
אמרתי לה שראיתי בפחות, דיברה איתו שוב, ואמרה "זה המחיר. לא יכולה להוריד".
יכולה להציע לך דגם זול יותר של אותו יצרן, ב- 600 ש"ח.

2. תנור אמבטיה
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהדגם שביקשתי לא קיים בארץ.
אמרתי לה שהוא כן קיים בארץ, כי ראיתי אותו ברשת גדולה, אבל מעדיף לקנות בחנות קטנה.
דיברה שוב עם היבואן, אמרה שהוא אמר "לא יכול להיות".

את המיקרו קניתי ברשת מסויימת ב- 550 ש"ח.
זה המחיר שהוצג, בלי להתמקח.

את התנור לאמבטיה קניתי ברשת המחשבים הידועה, שהפכה לכלבו.

מיותר לציין ששני המוצרים ביבוא ואחריות של היבואן הרשמי (כמה שזה שווה משהו אם נצטרך לממש אחריות)

אם היה לי זמן להמתין למשלוח מחו"ל, הייתי קונה אותם בזול יותר, כולל מע"מ ומשלוח.
...
ד״א ניסיתי גם את מי שקוראים לו ״מועצה לצרכנות״ שלמיטב ידיעתי מתקיימת מהמסים שלנו, והם פשוט נתב הודעות מיותר ( כמו גם כן פניות ציבור של מפקח על ביטוח ושוק ההון)

שמישהו אפתח שירות - קונים עבורך בארץ, אהיה המנוי הראשון שלהם, קונים דרכם -> הם נונתים שירות מלא , שום לך למעבדה , שום תחזיר לחנות

alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #8 

13/12/2020 17:54  
ben-home כתב:
הפנמתי מזמן שאין שרות בארץ.

אז כשאני יכול - אני קונה באמזון. בינתיים הניסיון שלי עם השרות שלהם היה מצוין. לצערי - עדין לא ממש רלוונטי במוצרים גדולים.

היבואנים בארץ והרבה חנויות משחקים רק על המחיר, ולא מבינים שבזה הם רק נכנסים לעמדת נחיתות מול ספקים עולמיים גדולים. ברגע שהצרכן מפנים זאת ומבין שהשוק העולמי פתוח לפניו, המצב משתפר. הדבר היחידי שיכול לתת להם יתרון מול חנות עולמית הוא השרות המקומי. ואת זה הם הפקידו בידיהם של קבלני משנה כדי להרוויח עכשיו עוד גרוש. :-(

רק חבל לי שהרבה חנויות קטנות שנותנות שרות אישי ויחס טוב נפגעות מהחלטה כזו בלי שהן אשמות בדבר - האשם הוא היבואן.
...
יש ויש : יש חנויות על הפנים , יש יבואנים על הפנים , יש גם וגם חחח

alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #9 

13/12/2020 18:28  
Amir64 כתב:
ואז עושים לך תשדירי בכיינות:
"קנה כחול לבן", ו- "תמוך בעסקים ישראליים".

למה בדיוק?
כמעט הכל טוב במעמד הקנייה, אם אין צורך בתקשורת נוספת עם החנות, היבואן או היצרן.
לרוב, ברגע שאתה צריך משהו, אתה מגלה שהעסק הפך ללא כדאי.

בדיוק לפני כשנה חיפשתי לקנות מיקרוגל ותנור אמבטיה. (במקרה בסוף שנה שניהם החליטו להתאבד תוך שבוע)
בחרתי את הדגמים, ואמרתי לעצמי - נעודד חנות קטנה, ולא רשת גדולה.
הלכתי לחנות מוצרי חשמל ברחובות.
1.המיקרוגל
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהוא אמר שהמיקרוגל עולה 750 ש"ח.
אמרתי לה שראיתי בפחות, דיברה איתו שוב, ואמרה "זה המחיר. לא יכולה להוריד".
יכולה להציע לך דגם זול יותר של אותו יצרן, ב- 600 ש"ח.

2. תנור אמבטיה
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהדגם שביקשתי לא קיים בארץ.
אמרתי לה שהוא כן קיים בארץ, כי ראיתי אותו ברשת גדולה, אבל מעדיף לקנות בחנות קטנה.
דיברה שוב עם היבואן, אמרה שהוא אמר "לא יכול להיות".

את המיקרו קניתי ברשת מסויימת ב- 550 ש"ח.
זה המחיר שהוצג, בלי להתמקח.

את התנור לאמבטיה קניתי ברשת המחשבים הידועה, שהפכה לכלבו.

מיותר לציין ששני המוצרים ביבוא ואחריות של היבואן הרשמי (כמה שזה שווה משהו אם נצטרך לממש אחריות)

אם היה לי זמן להמתין למשלוח מחו"ל, הייתי קונה אותם בזול יותר, כולל מע"מ ומשלוח.
...
זה מזכיר לי שפעם הייתי צריך אוכל מאוד מסויים לחיות מחמד ומספר רב של חנויות בטלפון אמרו שלא מייביאים אותו לארץ ואמרו קח משהו אחר
וגם מעבר לזה במקרה עברתי פיזית ליד אחד מהם וכן היה להם בחנות, המוכרת אמרה שמבקשים למכור דברים אחרים כי הרווח גדול יותר אבל אם יבואן מגיע חשוב שיראה שיש בחנות

alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #10 

13/12/2020 18:36  
legopart כתב:
המצב עם הקורונה בלתי נסבל,
אמזון הפך ללא כדאי ובשלב הזה כבר נשברתי.
מוכן ללכת על מכירה בארץ או על משלוח יקר יותר.


לרוב משלם 50% מהסכום שאני מוכן לשלם על המוצרים באמת בגלל שאני יודע שלא אקבל שירות אם אשקיע 100%,
לפחות יהיה לי את ה 50% השני לשלם אם משהו ישתבש.
בגלל זה אני חיי דיי ממוצע ולא נוטה להשקיע.
13/12/2020 17:59  
Huber כתב:
קונה כל מה שאני יכול באמזון 😎
...
אנ קונה הכל מאליאקספרס ואיביי.
ציוד אלקטרוני ואיכותי מעדיף מאמזון.
ציוד גדול ומאסיבי מעדיף ממחסני חשמל.
...
דווקא מחסני חשמל?!

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #11 

13/12/2020 18:54  
alcd כתב:
13/12/2020 18:36  
legopart כתב:
המצב עם הקורונה בלתי נסבל,
אמזון הפך ללא כדאי ובשלב הזה כבר נשברתי.
מוכן ללכת על מכירה בארץ או על משלוח יקר יותר.


לרוב משלם 50% מהסכום שאני מוכן לשלם על המוצרים באמת בגלל שאני יודע שלא אקבל שירות אם אשקיע 100%,
לפחות יהיה לי את ה 50% השני לשלם אם משהו ישתבש.
בגלל זה אני חיי דיי ממוצע ולא נוטה להשקיע.


אנ קונה הכל מאליאקספרס ואיביי.
ציוד אלקטרוני ואיכותי מעדיף מאמזון.
ציוד גדול ומאסיבי מעדיף ממחסני חשמל.
...
דווקא מחסני חשמל?!
...
אתה יכול לקנות מאל"מ
(מה שלא קניתי שם נשבר)

חנויות קטנות מוכרות יקר, ככה זה.
נערך לאחרונה על ידי legopart ב 13/12/2020 20:34, נערך 2 פעמים בסך הכל.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #12 

נתתי צ'אנס לשני קניות שעשיתי בארץ
סטרימר ואוזניות,שניהם נדפקו,ובשניהם קבלתי שירות ***,וזה בלשון המעטה,אם הייתי יכול לרכוש הכל ברשת ,הייתי קונה שם הכל.
בארץ אין שירות,ואין אחריות.

alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #13 

אז מה עושים עם החר* של שירות בארץ?
להתחיל לתבוע כל פעם?

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #14 

14/12/2020 0:35  
alcd כתב:
אז מה עושים עם החר* של שירות בארץ?
להתחיל לתבוע כל פעם?
...
יש פניות להגנה לצרכן וזכויות שאף אחד לא מיישם,

השירות הוא אותו ח** בחשמל, אינסטולציה, התקנת המזגן ומכונאי הרכב {בזה הם בכלל לוקחים את המחיר מהשמים}.

alcd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?

נושא שלא נקרא #15 

14/12/2020 9:03  
legopart כתב:
14/12/2020 0:35  
alcd כתב:
אז מה עושים עם החר* של שירות בארץ?
להתחיל לתבוע כל פעם?
...
יש פניות להגנה לצרכן וזכויות שאף אחד לא מיישם,

השירות הוא אותו ח** בחשמל, אינסטולציה, התקנת המזגן ומכונאי הרכב {בזה הם בכלל לוקחים את המחיר מהשמים}.
...
כתבתי שניסיתי אותם , הם סתם נתב הודעות מיותר...
בזבוז כספי המסים...

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”