סתם כמה חוויות שירות לאחרונה:
מוצר 1 ~ 800 שח: התקלקל לאחר כחודש , נשלח לתיקון , חזר עם תקלה אחרת, את יבואן זה לא מעניין , מבקש שנשלח לתיקון שוב => מספר שיחות עם יבואן , שליח למעבדה, מספר שחיות עם יבואן
מוצר 2 ~ 1900 שח : הגיע משומש , חנות לא לוקחים אחריות מבחינתם שאקום עכשיו באמצע יום עבודה ויגיע להחזיר את המוצר פיזית לחנות, יבואן דווקא רוצים להחליף אבל ביורוקרטיה ולחכות (מוצר חיוני אז לא ככ מתאים ) , חברת אשראי כן עוזרים באופן כמעט מיידי.
שיחה עם חנות ,מספר שיחות עם יבואן, מספר שיחות ומילוי טופס לחברת האשראי
מוצר 3 ~ 1800 ש״ח , חלון הפסקה של שש שעות , איחור של שבע וחצי - מגיע בלילה , לפי חוק פיצוי - אבל דורש הגשת תלונה.
מבין שיש בעיות ותקלות אבל, להפך ניסיתי לאחרונה לקנות רק מעסקים יחסית קטנים בשביל לתמוך , אבל למה :
במקרה ראשון לא להגיד סליחה , לשלוח שליח הביתה לקחת את המוצר לתיקון או לשלוח מוצר חילופי? -> הלקוח יגיד ואללה איזה שירות וימשיך לרכוש מאותו היבואן גם בעתיד .
במקרה שני , לא להגיד סליחה , לשלוח שליח שיאסוף את המוצר , לבטל את העסקה? -> הלקוח יגיד ואללה איזה שירות וימשיך לרכוש מאותו היבואן |החנות גם בעתיד .
במקרה שלישי , לא להתריע על איחור מראש , ואם לא -לתת את הפיצוי המגיע גם ככה לפי חוק > הלקוח יגיד ואללה איזה שירות וימשיך לרכוש מאותו החנות גם בעתיד .
גם עלות שעת עבודה מול עלות של המוצר בהרבה מקרים עוברת כל תועלת כלכלית בכלל בלהתעסק בזה.
אז אפשר לוותר ולשכוח בסגנון של
מצד שני ככה נותנים יד חופשית לעסק להמשיך ולפעול בצורה לא תקינה, אבל גם לטפל ממש בכל מקרה כזה הופך לבלתי אפשרי
איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
הפנמתי מזמן שאין שרות בארץ.
אז כשאני יכול - אני קונה באמזון. בינתיים הניסיון שלי עם השרות שלהם היה מצוין. לצערי - עדין לא ממש רלוונטי במוצרים גדולים.
היבואנים בארץ והרבה חנויות משחקים רק על המחיר, ולא מבינים שבזה הם רק נכנסים לעמדת נחיתות מול ספקים עולמיים גדולים. ברגע שהצרכן מפנים זאת ומבין שהשוק העולמי פתוח לפניו, המצב משתפר. הדבר היחידי שיכול לתת להם יתרון מול חנות עולמית הוא השרות המקומי. ואת זה הם הפקידו בידיהם של קבלני משנה כדי להרוויח עכשיו עוד גרוש.
רק חבל לי שהרבה חנויות קטנות שנותנות שרות אישי ויחס טוב נפגעות מהחלטה כזו בלי שהן אשמות בדבר - האשם הוא היבואן.
אז כשאני יכול - אני קונה באמזון. בינתיים הניסיון שלי עם השרות שלהם היה מצוין. לצערי - עדין לא ממש רלוונטי במוצרים גדולים.
היבואנים בארץ והרבה חנויות משחקים רק על המחיר, ולא מבינים שבזה הם רק נכנסים לעמדת נחיתות מול ספקים עולמיים גדולים. ברגע שהצרכן מפנים זאת ומבין שהשוק העולמי פתוח לפניו, המצב משתפר. הדבר היחידי שיכול לתת להם יתרון מול חנות עולמית הוא השרות המקומי. ואת זה הם הפקידו בידיהם של קבלני משנה כדי להרוויח עכשיו עוד גרוש.
רק חבל לי שהרבה חנויות קטנות שנותנות שרות אישי ויחס טוב נפגעות מהחלטה כזו בלי שהן אשמות בדבר - האשם הוא היבואן.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
ואז עושים לך תשדירי בכיינות:
"קנה כחול לבן", ו- "תמוך בעסקים ישראליים".
למה בדיוק?
כמעט הכל טוב במעמד הקנייה, אם אין צורך בתקשורת נוספת עם החנות, היבואן או היצרן.
לרוב, ברגע שאתה צריך משהו, אתה מגלה שהעסק הפך ללא כדאי.
בדיוק לפני כשנה חיפשתי לקנות מיקרוגל ותנור אמבטיה. (במקרה בסוף שנה שניהם החליטו להתאבד תוך שבוע)
בחרתי את הדגמים, ואמרתי לעצמי - נעודד חנות קטנה, ולא רשת גדולה.
הלכתי לחנות מוצרי חשמל ברחובות.
1.המיקרוגל
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהוא אמר שהמיקרוגל עולה 750 ש"ח.
אמרתי לה שראיתי בפחות, דיברה איתו שוב, ואמרה "זה המחיר. לא יכולה להוריד".
יכולה להציע לך דגם זול יותר של אותו יצרן, ב- 600 ש"ח.
2. תנור אמבטיה
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהדגם שביקשתי לא קיים בארץ.
אמרתי לה שהוא כן קיים בארץ, כי ראיתי אותו ברשת גדולה, אבל מעדיף לקנות בחנות קטנה.
דיברה שוב עם היבואן, אמרה שהוא אמר "לא יכול להיות".
את המיקרו קניתי ברשת מסויימת ב- 550 ש"ח.
זה המחיר שהוצג, בלי להתמקח.
את התנור לאמבטיה קניתי ברשת המחשבים הידועה, שהפכה לכלבו.
מיותר לציין ששני המוצרים ביבוא ואחריות של היבואן הרשמי (כמה שזה שווה משהו אם נצטרך לממש אחריות)
אם היה לי זמן להמתין למשלוח מחו"ל, הייתי קונה אותם בזול יותר, כולל מע"מ ומשלוח.
"קנה כחול לבן", ו- "תמוך בעסקים ישראליים".
למה בדיוק?
כמעט הכל טוב במעמד הקנייה, אם אין צורך בתקשורת נוספת עם החנות, היבואן או היצרן.
לרוב, ברגע שאתה צריך משהו, אתה מגלה שהעסק הפך ללא כדאי.
בדיוק לפני כשנה חיפשתי לקנות מיקרוגל ותנור אמבטיה. (במקרה בסוף שנה שניהם החליטו להתאבד תוך שבוע)
בחרתי את הדגמים, ואמרתי לעצמי - נעודד חנות קטנה, ולא רשת גדולה.
הלכתי לחנות מוצרי חשמל ברחובות.
1.המיקרוגל
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהוא אמר שהמיקרוגל עולה 750 ש"ח.
אמרתי לה שראיתי בפחות, דיברה איתו שוב, ואמרה "זה המחיר. לא יכולה להוריד".
יכולה להציע לך דגם זול יותר של אותו יצרן, ב- 600 ש"ח.
2. תנור אמבטיה
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהדגם שביקשתי לא קיים בארץ.
אמרתי לה שהוא כן קיים בארץ, כי ראיתי אותו ברשת גדולה, אבל מעדיף לקנות בחנות קטנה.
דיברה שוב עם היבואן, אמרה שהוא אמר "לא יכול להיות".
את המיקרו קניתי ברשת מסויימת ב- 550 ש"ח.
זה המחיר שהוצג, בלי להתמקח.
את התנור לאמבטיה קניתי ברשת המחשבים הידועה, שהפכה לכלבו.
מיותר לציין ששני המוצרים ביבוא ואחריות של היבואן הרשמי (כמה שזה שווה משהו אם נצטרך לממש אחריות)
אם היה לי זמן להמתין למשלוח מחו"ל, הייתי קונה אותם בזול יותר, כולל מע"מ ומשלוח.
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
המצב עם הקורונה בלתי נסבל,
אמזון הפך ללא כדאי ובשלב הזה כבר נשברתי.
מוכן ללכת על מכירה בארץ או על משלוח יקר יותר.
לרוב משלם 50% מהסכום שאני מוכן לשלם על המוצרים באמת בגלל שאני יודע שלא אקבל שירות אם אשקיע 100%,
לפחות יהיה לי את ה 50% השני לשלם אם משהו ישתבש.
בגלל זה אני חיי דיי ממוצע ולא נוטה להשקיע.
ציוד אלקטרוני ואיכותי מעדיף מאמזון.
ציוד גדול ומאסיבי מעדיף ממחסני חשמל.
אמזון הפך ללא כדאי ובשלב הזה כבר נשברתי.
מוכן ללכת על מכירה בארץ או על משלוח יקר יותר.
לרוב משלם 50% מהסכום שאני מוכן לשלם על המוצרים באמת בגלל שאני יודע שלא אקבל שירות אם אשקיע 100%,
לפחות יהיה לי את ה 50% השני לשלם אם משהו ישתבש.
בגלל זה אני חיי דיי ממוצע ולא נוטה להשקיע.
אנ קונה הכל מאליאקספרס ואיביי....
ציוד אלקטרוני ואיכותי מעדיף מאמזון.
ציוד גדול ומאסיבי מעדיף ממחסני חשמל.
נערך לאחרונה על ידי legopart ב 13/12/2020 18:43, נערך 4 פעמים בסך הכל.
- alcd (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3510
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 261 פעמים
- קיבל תודות: 192 פעמים
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
ד״א ניסיתי גם את מי שקוראים לו ״מועצה לצרכנות״ שלמיטב ידיעתי מתקיימת מהמסים שלנו, והם פשוט נתב הודעות מיותר ( כמו גם כן פניות ציבור של מפקח על ביטוח ושוק ההון)13/12/2020 18:28Amir64 כתב: ↑ ואז עושים לך תשדירי בכיינות:
"קנה כחול לבן", ו- "תמוך בעסקים ישראליים".
למה בדיוק?
כמעט הכל טוב במעמד הקנייה, אם אין צורך בתקשורת נוספת עם החנות, היבואן או היצרן.
לרוב, ברגע שאתה צריך משהו, אתה מגלה שהעסק הפך ללא כדאי.
בדיוק לפני כשנה חיפשתי לקנות מיקרוגל ותנור אמבטיה. (במקרה בסוף שנה שניהם החליטו להתאבד תוך שבוע)
בחרתי את הדגמים, ואמרתי לעצמי - נעודד חנות קטנה, ולא רשת גדולה.
הלכתי לחנות מוצרי חשמל ברחובות.
1.המיקרוגל
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהוא אמר שהמיקרוגל עולה 750 ש"ח.
אמרתי לה שראיתי בפחות, דיברה איתו שוב, ואמרה "זה המחיר. לא יכולה להוריד".
יכולה להציע לך דגם זול יותר של אותו יצרן, ב- 600 ש"ח.
2. תנור אמבטיה
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהדגם שביקשתי לא קיים בארץ.
אמרתי לה שהוא כן קיים בארץ, כי ראיתי אותו ברשת גדולה, אבל מעדיף לקנות בחנות קטנה.
דיברה שוב עם היבואן, אמרה שהוא אמר "לא יכול להיות".
את המיקרו קניתי ברשת מסויימת ב- 550 ש"ח.
זה המחיר שהוצג, בלי להתמקח.
את התנור לאמבטיה קניתי ברשת המחשבים הידועה, שהפכה לכלבו.
מיותר לציין ששני המוצרים ביבוא ואחריות של היבואן הרשמי (כמה שזה שווה משהו אם נצטרך לממש אחריות)
אם היה לי זמן להמתין למשלוח מחו"ל, הייתי קונה אותם בזול יותר, כולל מע"מ ומשלוח....
שמישהו אפתח שירות - קונים עבורך בארץ, אהיה המנוי הראשון שלהם, קונים דרכם -> הם נונתים שירות מלא , שום לך למעבדה , שום תחזיר לחנות
- alcd (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3510
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 261 פעמים
- קיבל תודות: 192 פעמים
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
יש ויש : יש חנויות על הפנים , יש יבואנים על הפנים , יש גם וגם חחח13/12/2020 17:54ben-home כתב: ↑ הפנמתי מזמן שאין שרות בארץ.
אז כשאני יכול - אני קונה באמזון. בינתיים הניסיון שלי עם השרות שלהם היה מצוין. לצערי - עדין לא ממש רלוונטי במוצרים גדולים.
היבואנים בארץ והרבה חנויות משחקים רק על המחיר, ולא מבינים שבזה הם רק נכנסים לעמדת נחיתות מול ספקים עולמיים גדולים. ברגע שהצרכן מפנים זאת ומבין שהשוק העולמי פתוח לפניו, המצב משתפר. הדבר היחידי שיכול לתת להם יתרון מול חנות עולמית הוא השרות המקומי. ואת זה הם הפקידו בידיהם של קבלני משנה כדי להרוויח עכשיו עוד גרוש.
רק חבל לי שהרבה חנויות קטנות שנותנות שרות אישי ויחס טוב נפגעות מהחלטה כזו בלי שהן אשמות בדבר - האשם הוא היבואן....
- alcd (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3510
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 261 פעמים
- קיבל תודות: 192 פעמים
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
זה מזכיר לי שפעם הייתי צריך אוכל מאוד מסויים לחיות מחמד ומספר רב של חנויות בטלפון אמרו שלא מייביאים אותו לארץ ואמרו קח משהו אחר13/12/2020 18:28Amir64 כתב: ↑ ואז עושים לך תשדירי בכיינות:
"קנה כחול לבן", ו- "תמוך בעסקים ישראליים".
למה בדיוק?
כמעט הכל טוב במעמד הקנייה, אם אין צורך בתקשורת נוספת עם החנות, היבואן או היצרן.
לרוב, ברגע שאתה צריך משהו, אתה מגלה שהעסק הפך ללא כדאי.
בדיוק לפני כשנה חיפשתי לקנות מיקרוגל ותנור אמבטיה. (במקרה בסוף שנה שניהם החליטו להתאבד תוך שבוע)
בחרתי את הדגמים, ואמרתי לעצמי - נעודד חנות קטנה, ולא רשת גדולה.
הלכתי לחנות מוצרי חשמל ברחובות.
1.המיקרוגל
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהוא אמר שהמיקרוגל עולה 750 ש"ח.
אמרתי לה שראיתי בפחות, דיברה איתו שוב, ואמרה "זה המחיר. לא יכולה להוריד".
יכולה להציע לך דגם זול יותר של אותו יצרן, ב- 600 ש"ח.
2. תנור אמבטיה
התקשרה ליבואן, ואמרה לי שהדגם שביקשתי לא קיים בארץ.
אמרתי לה שהוא כן קיים בארץ, כי ראיתי אותו ברשת גדולה, אבל מעדיף לקנות בחנות קטנה.
דיברה שוב עם היבואן, אמרה שהוא אמר "לא יכול להיות".
את המיקרו קניתי ברשת מסויימת ב- 550 ש"ח.
זה המחיר שהוצג, בלי להתמקח.
את התנור לאמבטיה קניתי ברשת המחשבים הידועה, שהפכה לכלבו.
מיותר לציין ששני המוצרים ביבוא ואחריות של היבואן הרשמי (כמה שזה שווה משהו אם נצטרך לממש אחריות)
אם היה לי זמן להמתין למשלוח מחו"ל, הייתי קונה אותם בזול יותר, כולל מע"מ ומשלוח....
וגם מעבר לזה במקרה עברתי פיזית ליד אחד מהם וכן היה להם בחנות, המוכרת אמרה שמבקשים למכור דברים אחרים כי הרווח גדול יותר אבל אם יבואן מגיע חשוב שיראה שיש בחנות
- alcd (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3510
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 261 פעמים
- קיבל תודות: 192 פעמים
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
דווקא מחסני חשמל?!13/12/2020 18:36legopart כתב: ↑ המצב עם הקורונה בלתי נסבל,
אמזון הפך ללא כדאי ובשלב הזה כבר נשברתי.
מוכן ללכת על מכירה בארץ או על משלוח יקר יותר.
לרוב משלם 50% מהסכום שאני מוכן לשלם על המוצרים באמת בגלל שאני יודע שלא אקבל שירות אם אשקיע 100%,
לפחות יהיה לי את ה 50% השני לשלם אם משהו ישתבש.
בגלל זה אני חיי דיי ממוצע ולא נוטה להשקיע.
אנ קונה הכל מאליאקספרס ואיביי....
ציוד אלקטרוני ואיכותי מעדיף מאמזון.
ציוד גדול ומאסיבי מעדיף ממחסני חשמל....
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
אתה יכול לקנות מאל"מ13/12/2020 18:54alcd כתב: ↑דווקא מחסני חשמל?!13/12/2020 18:36legopart כתב: ↑ המצב עם הקורונה בלתי נסבל,
אמזון הפך ללא כדאי ובשלב הזה כבר נשברתי.
מוכן ללכת על מכירה בארץ או על משלוח יקר יותר.
לרוב משלם 50% מהסכום שאני מוכן לשלם על המוצרים באמת בגלל שאני יודע שלא אקבל שירות אם אשקיע 100%,
לפחות יהיה לי את ה 50% השני לשלם אם משהו ישתבש.
בגלל זה אני חיי דיי ממוצע ולא נוטה להשקיע.
אנ קונה הכל מאליאקספרס ואיביי.
ציוד אלקטרוני ואיכותי מעדיף מאמזון.
ציוד גדול ומאסיבי מעדיף ממחסני חשמל.......
(מה שלא קניתי שם נשבר)
חנויות קטנות מוכרות יקר, ככה זה.
נערך לאחרונה על ידי legopart ב 13/12/2020 20:34, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
נתתי צ'אנס לשני קניות שעשיתי בארץ
סטרימר ואוזניות,שניהם נדפקו,ובשניהם קבלתי שירות ***,וזה בלשון המעטה,אם הייתי יכול לרכוש הכל ברשת ,הייתי קונה שם הכל.
בארץ אין שירות,ואין אחריות.
סטרימר ואוזניות,שניהם נדפקו,ובשניהם קבלתי שירות ***,וזה בלשון המעטה,אם הייתי יכול לרכוש הכל ברשת ,הייתי קונה שם הכל.
בארץ אין שירות,ואין אחריות.
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
יש פניות להגנה לצרכן וזכויות שאף אחד לא מיישם,...
השירות הוא אותו ח** בחשמל, אינסטולציה, התקנת המזגן ומכונאי הרכב {בזה הם בכלל לוקחים את המחיר מהשמים}.
- alcd (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3510
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 261 פעמים
- קיבל תודות: 192 פעמים
Re: איך אתם מתמודדים עם השירות הישראלי?
כתבתי שניסיתי אותם , הם סתם נתב הודעות מיותר...14/12/2020 9:03legopart כתב: ↑יש פניות להגנה לצרכן וזכויות שאף אחד לא מיישם,...
השירות הוא אותו ח** בחשמל, אינסטולציה, התקנת המזגן ומכונאי הרכב {בזה הם בכלל לוקחים את המחיר מהשמים}....
בזבוז כספי המסים...