אצלי הפוך כל מה שנעלם בדרך כלל היו פריטים רגילים שהוזמנו בשילוח האיטי ללא מעקב, הזמנתי כמה פריטים יקרים יחסית כולל טאבלט אבל לא טלפונים. אבל לא שמתי לב אם הם באמת מציינים את התוכן המדוייק על המדבקה.18/01/2021 18:56alcd כתב: ↑ נוספה אצלי חבילה שניה שנעלמה אחרי מעבר במודיען
הבעיה שחבילה נסרקת במודיעין ואז רק במקום מסירה , ואם במקום מסירה יחליטו נגיד לדפוק לכם את החבילה לפי שסורקים אותה, אין שום גורם שיבוא לעשות איתם דין וחשבון.
החבילות שנעלמות תמיד חבילות עם ערך למשתמש ממוצע (אוזניות למשל) ,
לא ברגים או מלחם וכו... מפה המסקנה....
תוסיפו לזה פיזור אקראי לחוטין של חבילות ברחבי העיר
ושעות פתיחה לא מוגדרות (למרות שכן רשום באתר של דואר , בפועל עובדים איך שבא להם ומתי שבא להם)
שוב עניין של זמן | תועלת
מה שדורש השקעה של זמן אוטומטית נפסל , ומועבר לטיפול מול חנות | דואר | פניוות ציבור של גורם כזה ואחר| חברת האשראי .וזה עניין של 20 שניות.
כמה שתציפו בתלונות ככה ישתפר יותר מהר...
איך הם יודעים אם זה משהו בעל ערך? אם זה בשיקוף אז רק שם יש סיכוי לדעת מה באמת יש.