שאלות בנוגע לחבילה שסירבתי לקבל וחבילה שהוחזרה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Fish72 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3027
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: ת"א
נתן תודות: 956 פעמים
קיבל תודות: 335 פעמים

שאלות בנוגע לחבילה שסירבתי לקבל וחבילה שהוחזרה

נושא שלא נקרא #1 

שלום חברים,

נושא 1 :
לפני כ-3 חודשים אוחד משלוח של 2 חבילות שהזמנתי מעליאקספרס ומאחר ואחת מהחבילות הייתה נתב בעלות של 30$ והיא עוכבה ע"י משרד התקשורת ונתבקשתי לשלם עבור שחרורה סכום הזוי של מעל 450 שח, ביקשתי כי 2 החבילות יוחזרו לשולחיהם.
כדי לנצל את הגנת הקונה, פתחתי עבור שני החבילות DISPUTE, באחת זוכיתי, ובשניה של הנתב - הוחלט שאינני זכאי להחזר.
ברשותי מייל שקיבלתי מרשות הדואר בתחילת נובמבר 2020 כי חבילות אלו יוחזרו לשולחיהן, אך אינני מצליח לבצע מעקב אחר החבילות.
מה שרציתי לשאול זה :
מאחר ורק בנובמבר אפשר היה להתחיל לשלם ב PAYPAL, אין לי את אפשרות ההגנה של PAYPAL, אבל אני יכול לפנות לחברת כרטיס האשראי AMEX ולבקש החזר בעבור העסקה. האם לדעתכם זה כדאי ולא יכול לעורר בעייה כמו חסימת חשבון בעלי אקספרס במידה ו AMEX יחליטו לזכות אותי ? כי בתכלס בשביל 100 שח, לא שווה לי לקלקל את המוניטין של הפרופיל בעלי אקספרס, כי אני מזמין מהם די הרבה דברים, ובסה"כ לאורך השנים קבלתי שירות הוגן מבחינת החזרים.

נושא 2 :
לפני מספר שבועות קיבלתי מוצר תקול (לוח אם) שהוזמן מעלי אקספרס וסוכם עם המוכר שאשלח אותו חזרה לקבלת זיכוי מלא.
מאחר ושילמתי על המוצר באמצעות PAYPAL - יש להם שירות החזר על משלוח חזרה של מוצר שנרכש.
השתמשתי בשירות זה בעבר ללא בעיות בהחזרת בגדים ל ASOS או NEXT למשל.
נתבקשתי לשלוח צילום של הקבלה של הדואר ולאחר מכן נתבקשתי לשלוח צילום של החבילה. משום מה לא מצא חן בעינים שהצילום של החבילה הוא רק של הכתובת ולא של כל האריזה, ושהכתובת החלקית על אישור הדואר אינה מספקת ותואמת באופן מלא לכתובת הנמען.....
הם נתנו לי 14 יום לשלוח להם אישור שהמוצר התקבל או שזוכיתי ע"י המקבל, ואני לא בטוח שיהיה לי מספיק זמן לכך, כי משלוח לסין יכול לקחת מעבר למסגרת הזמן הזאת.
1. מישהו התנסה בסיטואציה דומה מולם ? אני לא רוצה להשקיע יותר מדי אנרגיה, כי מדובר בכ-40 שח דמי משלוח, אבל פניתי אליהם בבקשה להארכת מסגרת הזמן ונעניתי בשלילה.
2. יש לי מוצר נוסף שהחזרתי לפני כמה ימים. אם הם שוב יתחילו עם תמונות ותלונות, האם כדאי לחכות שיחזור אל השולח לאחר ראש השנה הסיני ורק אז לבקש החזר עבור המשלוח ?

תודה

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”