בדרך כלל אני לא נוהג לקנות באמזון מצד שלישי,הפעם המחיר הנוח פיתה אותי
עזבו את זה שלקח למשלוח להגיע כחודשיים
עזבו את זה שהמוכר כל פעם ענה תשובה לקונית,״זה בדרך״
עזבו את זה אפילו שהקפדתי לעמוד במחיר ההזמנה כדי לא לשלם מעמ,חוייבתי במעמ בארץ
שירות כזה מעפן באמזון גרמניה לא הכרתי
יש איך לקבל את המעמ חזרה?
תודה מראש
קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
לא ברורות העובדות
קנית מצד שלישי משלוח על ידי אמזון או צד ג׳?
אם עלות המוצר ללא משלוח פחותה מ 75$ במועד כניסת המוצר לארץ לא אמור היה להיות חיוב. למה חויבת? בהנחה שהמשלוח היה של צד ג׳ הטיפול ביבוא והסדרת התשלומים לרשויות היה באחריותך כלומר היית צריך להשיג על החיוב בטרם התשלום וקבלת המוצר.
אם הדברים כאמור בפסקה הקודמת ממי אתה רוצה לקבל את המע״מ בחזרה? אתה שילמת אותו אתה צריך היית לנסות לטפל בהחזר שלו
קנית מצד שלישי משלוח על ידי אמזון או צד ג׳?
אם עלות המוצר ללא משלוח פחותה מ 75$ במועד כניסת המוצר לארץ לא אמור היה להיות חיוב. למה חויבת? בהנחה שהמשלוח היה של צד ג׳ הטיפול ביבוא והסדרת התשלומים לרשויות היה באחריותך כלומר היית צריך להשיג על החיוב בטרם התשלום וקבלת המוצר.
אם הדברים כאמור בפסקה הקודמת ממי אתה רוצה לקבל את המע״מ בחזרה? אתה שילמת אותו אתה צריך היית לנסות לטפל בהחזר שלו
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
אם חשבת שלא צריך לשלם מע"מ, למה שילמת? למי שילמת?
מה היה המחיר הרשום, ובאיזה מטבע?
אולי בשער ההמרה מיורו לדולר של אותו יום המחיר עבר את ה- 75$?
כמו שכתבו לפני, אם השולח הוא המוכר צד ג', ולא אמאזון, אין לך מה לבוא בטענות לאמאזון.
מה היה המחיר הרשום, ובאיזה מטבע?
אולי בשער ההמרה מיורו לדולר של אותו יום המחיר עבר את ה- 75$?
כמו שכתבו לפני, אם השולח הוא המוכר צד ג', ולא אמאזון, אין לך מה לבוא בטענות לאמאזון.
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
איך פנית עליהם ? בצט? אם כן תשלח מייל
הייתה לי גם תקלה , בצט נפלתי על נציגים על הפנים. במייל טופל מיד עם התנצלות על השירות הקודם
חייב אבל לציין ששירות באירופאים בירידה , באמריקאי יותר טוב , למרות שגם לא כמו פעם
הייתה לי גם תקלה , בצט נפלתי על נציגים על הפנים. במייל טופל מיד עם התנצלות על השירות הקודם
חייב אבל לציין ששירות באירופאים בירידה , באמריקאי יותר טוב , למרות שגם לא כמו פעם
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
תגיד תודה שהגיע. נתקלתי כבר בנסיונות עקיצה שם.
צריך להיזהר ולוודא שהמוכר אמין.
וכמו שכבר אמרו כאן, מוכר צד שלישי לא קשור אמזון. הם רק מספקים את הפלטפורמה.
צריך להיזהר ולוודא שהמוכר אמין.
וכמו שכבר אמרו כאן, מוכר צד שלישי לא קשור אמזון. הם רק מספקים את הפלטפורמה.
- dts2 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 784
- הצטרף: אפריל 2006
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 16 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
הקניה בוצעה באמזון גרמניה
קניתי מצד שלישי
הקפדתי לא לעבור שווי/ערך של 75$
התשובות שקיבלתי מהמוכר איפה המשלוח,היו דלות מביכות ולקוניות
המשלוח התעכב והתעכב לקח כמעט חודשיים
בסוף שכבר הגיע בדואר ישראל דרשו ממני תשלום מעמ על החבילה(לדעתי בגלל שהוא לא הדביק על החבילה הצהרת מכס ושווי)
יש דרך לקבל את המעמ חזרה?
קניתי מצד שלישי
הקפדתי לא לעבור שווי/ערך של 75$
התשובות שקיבלתי מהמוכר איפה המשלוח,היו דלות מביכות ולקוניות
המשלוח התעכב והתעכב לקח כמעט חודשיים
בסוף שכבר הגיע בדואר ישראל דרשו ממני תשלום מעמ על החבילה(לדעתי בגלל שהוא לא הדביק על החבילה הצהרת מכס ושווי)
יש דרך לקבל את המעמ חזרה?
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
למרות שאתה לא אומר את זה אני מניח שהמשלוח בוצע על ידי המוכר שהוא צד ג׳ ולא אמזון.
אם לא היתה הצהרה יכולת להודיע לדואר עלות הרכישה ולהמציא להם את הקבלה והתשלום למוכר דרך אמזון להוכחת השווי, למיטב זכרוני עכשיו מאוחר מדי כי להשיג על החיוב צריך לעשות לפני התשלום לרשויות ולא אחרי התשלום ושחרור החבילה.
אם הגיע דרך הדואר וגעש עושים עבורם את העמילות מכס, היית יכול לפנות אליהם ביחס לנושא בטרם האיסוף, אין לי מושג. כמה חויבת אבל לפעמים הסכום שבמחלוקת קטן מהסכום עבור העיכובים והאחסנה (למרות שנדמה לי שזה חל רק במכס בנתב״ג ולא דרך דואר ישראל אבל לא בטוח)
אם לא היתה הצהרה יכולת להודיע לדואר עלות הרכישה ולהמציא להם את הקבלה והתשלום למוכר דרך אמזון להוכחת השווי, למיטב זכרוני עכשיו מאוחר מדי כי להשיג על החיוב צריך לעשות לפני התשלום לרשויות ולא אחרי התשלום ושחרור החבילה.
אם הגיע דרך הדואר וגעש עושים עבורם את העמילות מכס, היית יכול לפנות אליהם ביחס לנושא בטרם האיסוף, אין לי מושג. כמה חויבת אבל לפעמים הסכום שבמחלוקת קטן מהסכום עבור העיכובים והאחסנה (למרות שנדמה לי שזה חל רק במכס בנתב״ג ולא דרך דואר ישראל אבל לא בטוח)
- dts2 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 784
- הצטרף: אפריל 2006
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 16 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
אף אחד לא ביקש ממני הצהרת שווי
אף אחד בכלל לא נתן לי אפשרות להציג
לא היה שום עידכון טרם הגיעה החבילה לסניף הדואר,
ושם ענין גמור,אדוני חבילה שלך חייבת במעמ,לא תשלם לא תקבל,החלטה שלך
פעם אחרונה שאני קונה מצד שלישי באמזון
אף אחד בכלל לא נתן לי אפשרות להציג
לא היה שום עידכון טרם הגיעה החבילה לסניף הדואר,
ושם ענין גמור,אדוני חבילה שלך חייבת במעמ,לא תשלם לא תקבל,החלטה שלך
פעם אחרונה שאני קונה מצד שלישי באמזון
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
...
זה כלל ברזל אצלי. שים לב שאני לא מעז לפרסם מוצרים במבצעים ממוכרים צד שלישי. אמזון זה אמזון, מוכר באמזון צד שלישי זה לא אמזון, זה מישהו שמשתמש באתר שלהם למכור מוצרים.
מה כן אם תגיש תלונה לאמזון הם יבדקו את העניין ואם החנות מקבלת כמות מסויימת של תלונות יסגרו אותה, מניסיון.
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
השירות של אמזון גרמניה לא פחות מ מדהים, תראה מה תעשה, תכתוב מייל לשירות באמזון גרמניה (יש קישור זה מאוד פשוט)תספר להם יפה ובנימוס בדיוק הכל בסוף תכתוב שאתה מאוד מאוכזב מהשירות ובפעם הבאת תחשוב פעמיים אם לרכוש מהם משהו. תראה יענו לך עם פיצוי +.
בהצלחה.
בהצלחה.
- dts2 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 784
- הצטרף: אפריל 2006
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 16 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
תודה לכם על התגובות
אני מאוד בקיא באמזון גרמניה,וההתנהלות מולם,מיילים בקשות ועוד
מול צד שלישי קניתי רק פעמיים בכל ההסטוריה,בשתי הפעמים זה הלך עקום,פניתי לאמזון עצמה והם תיקנו/ציפרו/שיפרו
מאז הקורונה לוקח למשלוחים הרבה זמן להגיע,שאת זה אפשר להבין זמנים לא פשוטים........
מאז שאמזון גרמניה עובדים עם הדואר האוסטרלי,עליה בזמן שלוקח למשלוח להגיע לארץ,DHL עדיפים בהרבה
לא קונה יותר מצד שלישי נקודה.
אני מאוד בקיא באמזון גרמניה,וההתנהלות מולם,מיילים בקשות ועוד
מול צד שלישי קניתי רק פעמיים בכל ההסטוריה,בשתי הפעמים זה הלך עקום,פניתי לאמזון עצמה והם תיקנו/ציפרו/שיפרו
מאז הקורונה לוקח למשלוחים הרבה זמן להגיע,שאת זה אפשר להבין זמנים לא פשוטים........
מאז שאמזון גרמניה עובדים עם הדואר האוסטרלי,עליה בזמן שלוקח למשלוח להגיע לארץ,DHL עדיפים בהרבה
לא קונה יותר מצד שלישי נקודה.
נערך לאחרונה על ידי dts2 ב 09/02/2021 19:13, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
אני חייב לציין שלפחות אצלי היתה התנסות קצת אחרת עם מוכר צד ג׳
קניתי צינורות אוויר לציוד צלילה ואחד מהם הגיע קצת נפוח, צילמתי פניתי למוכר ובלי למצמץ הוא שלח לי צינורות חלופיים מיידית.
צריך לדעת מה לקנות וממי לקנות. מחירים זולים בצורה משמעותית מצד ג׳ לעומת אחרים ולעומת אמזון ככל שיש אפשרות כזו, מעלים את הסיכוי לכשלון בעסקה או לאי שביעות רצון. בשוק משוכלל ואמזון הוא שוק כזה, מחיר נמוך מדי מעורר חשש שהדרך כלל מוכח כנכון. מוכר צד ג׳ עם מסה קריטית של ביקורות חיוביות במיוחד מרוכשים מחוץ למדינת האמזון מעורר יותר אמון ומחזק ההנחה שהמוכר יודע להתמודד עם משלוחים מחוץ לשוק הארופי בצורה טובה.
כל מי שקונים מוצרים עם משלוח חינם לארץ או עלות משלוח נמוכה באופן לא סביר מנצלים טעות בהגדרות המוכר באמזון ורק יוצרים לעצמם ולמוכר התנסות לא קלה( לא שכך המקרה אצל פותח השרשור אבל רצוי לציין)
קניתי צינורות אוויר לציוד צלילה ואחד מהם הגיע קצת נפוח, צילמתי פניתי למוכר ובלי למצמץ הוא שלח לי צינורות חלופיים מיידית.
צריך לדעת מה לקנות וממי לקנות. מחירים זולים בצורה משמעותית מצד ג׳ לעומת אחרים ולעומת אמזון ככל שיש אפשרות כזו, מעלים את הסיכוי לכשלון בעסקה או לאי שביעות רצון. בשוק משוכלל ואמזון הוא שוק כזה, מחיר נמוך מדי מעורר חשש שהדרך כלל מוכח כנכון. מוכר צד ג׳ עם מסה קריטית של ביקורות חיוביות במיוחד מרוכשים מחוץ למדינת האמזון מעורר יותר אמון ומחזק ההנחה שהמוכר יודע להתמודד עם משלוחים מחוץ לשוק הארופי בצורה טובה.
כל מי שקונים מוצרים עם משלוח חינם לארץ או עלות משלוח נמוכה באופן לא סביר מנצלים טעות בהגדרות המוכר באמזון ורק יוצרים לעצמם ולמוכר התנסות לא קלה( לא שכך המקרה אצל פותח השרשור אבל רצוי לציין)
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
בוא נעשה רגע סדר:
1. מע״מ הוא מס יחסי. לא מבקשים סתם מע״מ אלא הוא נגזר מסכום מסוים. ייתכן שיש טעות של השולח וייתכן שזאת טעות של הדואר. כבר ראיתי בעיניים שלי מקרים שהדואר ביקש מע״מ על חבילות מגרמניה שבכלל לא עברו את הרף. כנראה שיטת מצליח. פניה אליהם מסדרת את זה בין אם זה טעות שלהם ובין אם זאת טעות השולח. אפשר טלפונית ואפשר דרך סניף.
2. ייתכן שקיבלת משלוח EMS ושהדואר ביקש ממך 35₪ עמלת שיחרור / עמילות מכס ואתה מבלבל את זה עם מע״מ? כי זה לא קשור למוכר אלא נטו דואר ישראל. כלומר המוכר בחר את שיטת המשלוח (שסיבכה אותך עם דואר ישראל) אבל אני לא חושב שהוא ידע שדואר ישראל ייקח עוד בקשיש ממך להבדיל מUPS או FedEx שלא גובות על שחרור למיטב ידיעתי (כי זה כלול מבחינתם במשלוח)
1. מע״מ הוא מס יחסי. לא מבקשים סתם מע״מ אלא הוא נגזר מסכום מסוים. ייתכן שיש טעות של השולח וייתכן שזאת טעות של הדואר. כבר ראיתי בעיניים שלי מקרים שהדואר ביקש מע״מ על חבילות מגרמניה שבכלל לא עברו את הרף. כנראה שיטת מצליח. פניה אליהם מסדרת את זה בין אם זה טעות שלהם ובין אם זאת טעות השולח. אפשר טלפונית ואפשר דרך סניף.
2. ייתכן שקיבלת משלוח EMS ושהדואר ביקש ממך 35₪ עמלת שיחרור / עמילות מכס ואתה מבלבל את זה עם מע״מ? כי זה לא קשור למוכר אלא נטו דואר ישראל. כלומר המוכר בחר את שיטת המשלוח (שסיבכה אותך עם דואר ישראל) אבל אני לא חושב שהוא ידע שדואר ישראל ייקח עוד בקשיש ממך להבדיל מUPS או FedEx שלא גובות על שחרור למיטב ידיעתי (כי זה כלול מבחינתם במשלוח)
Re: קניה אמזון גרמניה מצד שלישי כרוניקה של טעויות ושירות מעפן
מה כוונתך מוכר צד ג ? מה שלחת את זה עם חברות כמו דילטס ushops וכאלה או מאמזון עצמה ?