הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Fish72 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3027
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: ת"א
נתן תודות: 956 פעמים
קיבל תודות: 335 פעמים

הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #1 

רציתי רק ליידע שמצאתי כרגע דרך יחידה שעבדה לי ליצירת קשר עם נציג של עלי אקספרס.
התקנתי את האפליקציה של עלי בטלפון, לחצתי למטה מימין על ACCOUNT ואז בחרתי משמאל למטה HELP CENTER ולמרות שנפתחה EVA המענה האוטומטי, לאחר פעמיים הופיעה האפשרות TALK TO AN AGENT - מה שלא הופיע במחשב.
אכן עלתה נציגה לצ'אט ועזרה בנושא.
מקווה שזה יעזור למישהו כי זה תיסכל אותי ברמה כזו ששקלתי להפסיק לרכוש בכלל מוצרים מעלי אקספרס.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #2 

השירות לקוחות שלהם על הפנים אל תצפה, זה לא אמאזון. באלי הם לא פראיירים הם לא מוותרים ולא תוציא מהם כלום בכלל, הרכישה מ אלי זה סוג של הימור מכל הבחינות, השאלה אם אתה מוכן לקחת את הסיכון. בהצלחה.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #3 

הם איחדו לי חבילות ונראה לי שמישהו לקח את החבילה השניה המשלוח. לא מצליח לתקשר איתם על זה. מתסכל ביותר.

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #4 

כשמשהו לא מגיע, אני פותח דיספיוט ותמיד מזכים אותי. אני לא מנסה אפילו לדבר עם נציגים, בוטים או אנושיים.
בנוסף, כל עוד לא אישרתי את המשלוח והזמן לא עבר, החנות לא מקבלת את הכסף. במקרים כאלה אפשר לפנות לחנות והם מנסים לעזור. אחרי האישור אין עם מי לדבר כמובן.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #5 

פתחתי dispute מזמן. מבחינתם החבילה הגיעה אז זה בעיה. מנסה עכשיו מול תמיכה ואכן הטריק שנכתב כאן מגיע לבנאדם אנושי שגם יודע לעזור.

Fish72 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3027
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: ת"א
נתן תודות: 956 פעמים
קיבל תודות: 335 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #6 

06/11/2021 22:04  
dmitrys כתב:
כשמשהו לא מגיע, אני פותח דיספיוט ותמיד מזכים אותי. אני לא מנסה אפילו לדבר עם נציגים, בוטים או אנושיים.
בנוסף, כל עוד לא אישרתי את המשלוח והזמן לא עבר, החנות לא מקבלת את הכסף. במקרים כאלה אפשר לפנות לחנות והם מנסים לעזור. אחרי האישור אין עם מי לדבר כמובן.
...
זה לא תמיד שחור/לבן. לפעמים יש בעיות אחרי שאתה מקבל את החבילה (לפעמים לאחר ה-15 יום של ה DISPUTE) ואז אוטומציה לא עוזרת וצריך לפנות ל פייפאל למשל. לפעמים אתה צריך לסמוך על הגינות המוכר אם עברה מעל חצי שנה ויש אחריות ארוכה למוצר. לפעמים צריך להפעיל לחץ שתפרסם בקורת שלילית באמזון ועוד כהנה וכהנה.
אבל אני אישית מצפה לאפשרות לתמיכה בערוץ כלשהוא (מייל/צ'אט/טלפון) עם נציג אמיתי, בגלל שלפעמים הנושא מעט מורכב.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #7 

DISPUTE כן עוזר אם טוענים שלא קיבלת את המוצר.
אחרת להוכיח זה בעייתי, אפשר להתפשר על זיכוי חלקי.
יש להם גוף בורר שקובע DISPUTE לטובה או לרעה אחרי שבוע ובזה זה נגמר.

לגבי PAYPAL כבר שנים שלא משתמש בו ב ALIEXPRESS ולא AMAZON (אם האחרון הוזכר), הם בכוח מנסים שלא תשתמש בו

מנסיון PAYPAL לא יעזרו לך עד שתשלח חזרה את המוצר למוכר

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #8 

06/11/2021 22:11  
oferlaor כתב:
פתחתי dispute מזמן. מבחינתם החבילה הגיעה אז זה בעיה. מנסה עכשיו מול תמיכה ואכן הטריק שנכתב כאן מגיע לבנאדם אנושי שגם יודע לעזור.
...
אם החבילה הגיעה ולפי מספר מעקב נמסרה, אז הם צודקים מבחינתם. במקרה כזה הבעיה לדעתי של דואר ישראל, ואני מאוד אופתע אם תקבל מהם משהו.
אם מספר מעקב לא מראה שהחבילה נמסרה, למה הם חושבים שהיא כן?

בכל מקרה, אם הדיספיוט הוכרע לרעתך, השגת משהו דרך המענה האנושי? או שלא הוכרע עדיין למרות שפתחת מזמן?

nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4638
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: nils3373
מיקום: בורה בורה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #9 

רכשתי עשרות רבות של מוצרים דרך אלי אקספרס וכמובן שלא הכל היה מושלם - על חבילות שלא הגיעו בזמן זיכו אותי באופן מלא לאחר שפתחתי תלונה.
אפשר להגיד שזה אתר קניות אמין למוצרים מסויימים.

Fish72 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3027
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: ת"א
נתן תודות: 956 פעמים
קיבל תודות: 335 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #10 

רק רוצה לעדכן שאתמול הצלחתי ליצור קשר גם עם נציג אמיתי דרך האתר בדפדפן במחשב לאחר "שיחה" עם EVA ולא דרך האפליקציה בטלפון.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: הצלחתי ליצור קשר עם התמיכה של עלי אקספרס

נושא שלא נקרא #11 

מבחינת שירות לקוחות/החזרות וכו, אלי אקספרס אתר גרוע. משאר הבחינות אין מתחרים.
צריך פשוט לקחת את הריזיקה ולהבין להבין/לקבל את זה ש אחד מ 10 נופל.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”