מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
boren (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3777
הצטרף: דצמבר 2009
שם מלא: אורן
נתן תודות: 286 פעמים
קיבל תודות: 493 פעמים

מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם

נושא שלא נקרא #1 

אני עובר מדי פעם על דף ה-automatic payments של פייפאל כדי לראות שכל מה שמופיע שם הגיוני ושלא יהיו לי חידושים אוטומטיים של מנויים שאני לא מעוניין בהם יותר. הפעם כשבדקתי את הדף הופתעתי לגלות ברשימה את LastPrice. לא זכור לי שעשיתי שם מנוי עבור משהו, אבל מסתבר שהם יצרו עבורי חיוב אוטומטי עבור מוצר שרכשתי שם באוקטובר.
לא ברור לי מה LastPrice התכוונו לעשות עם החיוב האוטומטי הזה והאם הם יכולים פשוט לגבות את אותו הסכום שוב, אבל כמובן שמחקתי אותם מהרשימה. התמיכה שלהם חסרת תועלת ולא הצלחתי לקבל מהם הסבר הגיוני מדוע הם יצרו חיוב מהסוג הזה במקום פשוט חיוב חד פעמי עבור המוצר שקניתי.

Haimbin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1317
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 228 פעמים

Re: מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם

נושא שלא נקרא #2 

אני יודע שיש להם חבר מועדון שצריך לחדש כל שנה, אולי הם רשמו לך מנוי מתחדש אוטומטית, למרות שזה לא בסדר שלא הודיעו לך.

boren (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3777
הצטרף: דצמבר 2009
שם מלא: אורן
נתן תודות: 286 פעמים
קיבל תודות: 493 פעמים

Re: מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם

נושא שלא נקרא #3 

זה לא חברות מועדון. הסכום 94 ש"ח הוא המחיר המדוייק של המוצר שקניתי.

sabres
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 445
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 53 פעמים
קיבל תודות: 131 פעמים

Re: מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם

נושא שלא נקרא #4 

בדקתי עכשו וגם אצלי זה ככה אבל, למרות שזה רשום באותה עמודה, לא מדובר בתשלום מתחדש (recurring) אלא בתשלום אוטומטי בלבד.
זה אומר שברכישה מ-LAST PRICE ניתן לשלם בלחיצת כפתור אחת ולזרז את התהליך.
אני מסכים שזה לא בסדר שהם לא מודיעים על זה ללקוח וזאת די חוצפה שלתמיכה שלהם אין מושג מזה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”