לפני חודש+ הזמנתי דרך אמזון.קום דימר/סוויטץ' של פיליפס hue. מוצר סטנדרטי ודי נפוץ שנמכר בארץ ובחול.
המשלוח הגיע לידי חברת GC Express והם ידעו אותי שהמוצר צריך לקבל אישור של משרד התקשורת.
נכנסתי למערכת מסלול, כל הפרטים מולאו ונשלחו בהצלחה אבל אתמול קיבלת הודעה שהבקשה נדחתה.
למה נדחתה? כי במפרט המוצר שצירפתי מתוך האתר הרשמי של פיליפס לא מופיע המק"ט שמופיע על חשבונית של אמזון.
אחרי בדיקה קצרה אני באמת רואה מצב קצת אבסורדי - באמזון מופיע רק המק"ט של המוצר כמזהה הבלעדי (אין שום ברקוד בדף המוצר) ובאתר של פיליפס בדיוק ההיפך.
פניתי לפיליפס ואין להם דרך לעזור לי. הבחור בתמיכה לא יכול עכשיו להכנס לאמזון או לאתר שלהם ולהוסיף נתונים כאוות נפשו ואין לו שום מקום אחר באתר של פיליפס שבו המ"קט מופיע יחד עם הברקוד. גם לא בחוברת ההפעלה.
בדקתי באתרים אמריקאים נוספים כמו בסט ביי והום דיפו ושם כן מופיע אותו המק"ט עם אותו ברקוד. אין גם דרך לטעות כי לפיליפס יש רק מוצר אחד כזה בקטלוג.
השאלה היא האם יש דרך לדבר עם מישהו במשרד התקשורת ולהסביר את הנושא? כי כל בר דעת יסתכל על הנתונים ויבין שהפרטים ששלחתי הם הנכונים.
יצירת קשר עם משרד התקשורת
- sgrimbl (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 417
- הצטרף: אפריל 2005
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
Re: יצירת קשר עם משרד התקשורת
שתי דקות אחרי שכתבתי למשרד התקשורת מניפסט שלם על למה הם צריכים לשחרר את המוצר קיבלתי הודעה מחברת השילוח שהמוצר בדרך אלי. איזה הזייה