קיה נירו: חוות דעת

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
ben389
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 68
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #91 

אחרי שנה ו55K ק"מ הסיכום שלי הוא:

חסרונות:
  • כיסא לא נוח
  • רועש
  • בחורף הקר יש פגיעה משמעותית בחיסכון בדלק
יתרונות:
  • מרווח במיוחד מאחור עם שני כיסאות בטיחות
  • מערכות הבטיחות האקטיביות פשוט מעולות ואני לא רואה אותי חוזר אחורה
  • יתרונות ההיברידי חוץ מהחיסכון בדלק (בנסיעות ארוכות 25 ק"מ לליטר זה לא דבר חריג) זה השקט בעמידה ונסיעה איטית
  • המדחס עובד על מערכת החשמל מה שאומר שבקיץ הלוהט אפשר לעמוד שעות עם מזגן ואוטו "מונע" והמנוע נכנס לעבודה רק לדקה שתיים פעם ב20 דקות בשביל לטעון את הסוללות
עוד יתרון משמעותי מאוד שהרבה פה מתלוננים עליו זה המערכת. החל מהגרסה שיצאה ב28.9.18 המערכת תומכת בAA וCarPlay. מאותו הרגע ניתקתי את הBT והhotspot בטלפון (אייפון) ואני משתמש רק ב CarPlay. זה עובד כלכך הרבה יותר טוב ונוח וסירי מצחיקה כל הזמן מחדש.
לדעתי ברגע שיש CP, לא צריך סים ודברים אחרים. ברגע שנכנסים לאוטו, מחברים את הכבל וזהו, המערכת מקבלת את העיצוב האפלי והכל נוח ועובד.
כמובן שכשאישתי נוהגת יש לה את המסך שלה עם הקיצורים שלה והוויז שלה.

guitar
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

חיבור הפלאפון לרכב לקאטר פליי-ע" tasker

נושא שלא נקרא #92 

@mp3lll
·
אפשר הסבר בבקשה? הורדתי את הtasker- לא מבין איך לבמע את ההגדרות

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #93 

חושב על הגרסא החדשה של הנירו פלאגאין. נדיר שאני מוצא כיסא נוח, יש לי פיתרון של גב תחתון שאני מנייד בין כל הרכבים שלי, סוג של גב אלטרנטיבי מרשת.

מבין הדברים שנכתבו כאן, הכי מטריד זה רעש הרוח. יש לי כרגע טיגואן והוא מרעיש למדי. לא בטוח שזה משהו שאפשר לבדוק בנסיעת מבחן.

embedded
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2030
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #94 

ben389 כתב:אחרי שנה ו55K ק"מ הסיכום שלי הוא:

חסרונות:
  • כיסא לא נוח
  • רועש
  • בחורף הקר יש פגיעה משמעותית בחיסכון בדלק


יתרונות:
  • מרווח במיוחד מאחור עם שני כיסאות בטיחות
  • מערכות הבטיחות האקטיביות פשוט מעולות ואני לא רואה אותי חוזר אחורה
  • יתרונות ההיברידי חוץ מהחיסכון בדלק (בנסיעות ארוכות 25 ק"מ לליטר זה לא דבר חריג) זה השקט בעמידה ונסיעה איטית
  • המדחס עובד על מערכת החשמל מה שאומר שבקיץ הלוהט אפשר לעמוד שעות עם מזגן ואוטו "מונע" והמנוע נכנס לעבודה רק לדקה שתיים פעם ב20 דקות בשביל לטעון את הסוללות


עוד יתרון משמעותי מאוד שהרבה פה מתלוננים עליו זה המערכת. החל מהגרסה שיצאה ב28.9.18 המערכת תומכת בAA וCarPlay. מאותו הרגע ניתקתי את הBT והhotspot בטלפון (אייפון) ואני משתמש רק ב CarPlay. זה עובד כלכך הרבה יותר טוב ונוח וסירי מצחיקה כל הזמן מחדש.
לדעתי ברגע שיש CP, לא צריך סים ודברים אחרים. ברגע שנכנסים לאוטו, מחברים את הכבל וזהו, המערכת מקבלת את העיצוב האפלי והכל נוח ועובד.
כמובן שכשאישתי נוהגת יש לה את המסך שלה עם הקיצורים שלה והוויז שלה.
...
·
איך מעדכנים גרסה? צריך לגשת לסוכנות?

Mistoffelees
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4783
הצטרף: מאי 2005
מיקום: עמק חפר
נתן תודות: 375 פעמים
קיבל תודות: 180 פעמים

נושא שלא נקרא #95 

כן

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #96 

החזרתי את הקיה נירו שלי אחרי שנתיים שסיימתי במקום העבודה, ב15 שנים שהיה לי רכב חברה זה היה הרכב הכי מפנק ותענוג שהיה לי.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

guitar
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #97 

@mp3lll
ומה בחרת במקום

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”