אז קיבלתי הקורולה החדשה ורציתי לשתף אתכם בחוויה כי החידושים הטכנולוגיים מסוגלים לדעתי לשנות לחלק מכם את ההחלטות בקניית רכב:
בקרת הנהיגה האקטיבית שלה עולה על כל ציפיותי:
1. כשבקרת השיוט מכובה, היא מתריעה על סטיה מנתיב במידה ולא הופעל איתות.
2. כשבקרת השיוט מופעלת, המערכת
- שומרת על מרחק מתאים מהרכב שלפנינו, תוך בחירה מ- 3 מרחקים אפשריים
- בולמת במידת הצורך
- מסיטה את ההגה תוך כדי נהיגה כך שהרכב יישאר בנתיב שנקבע לו
- מזהירה על עליה מהמהירות המקסימלית שנקבעה
- מזהה תמרורי דרך ומסמנת המהירות המותרת
- מאפשרת לנהג לנהוג בתכנית שמונעת מעבר על המהירות המותרת בתמרורים
- מתריעה על הסרת ידיים מההגה
מערכת המולטימדיה כוללת ממשק אנדרואיד.
עובדת על פלטפורמה של אנדרואיד סגור להתקנות מעבר למה שהותקן על ידי היבואן. המערכת תומכת עברית מלאה, כולל חיפוש קולי לאפליקציות תומכות.
המערכת בממשק משתמש של CASCA.
במערכת יש:
- וייז- יצירת מיקומי "בית" ו"עבודה" יופיעו על מסך הבית של ממשק האנדרואיד
- חייגן לטלפון הנייד באמצעות חיבור בלוטוט
- נגן מדיה
- רדיו אינטרנט
- פנגו וסלופארק
זה הזמן לציין כי המערכת מתקשרת באמצעות סים של פלאפון שהותקן על ידי גילקאר.
חבילת הדטה הבסיסית היא של 1 גיגה, ולכן חשוב כ"כ להימנע מהזרמת רדיו אינטרנט שעלול לגמור מהר את החבילה החודשית, ואחר כך גם וייז לא יעבוד.
למערכת עיבוד DSP הכולל אקולייזר, לאודנס ובלאנס, אולם איכות הצליל בסיסית ביותר. לא ברור לי אם בשל הרמקולים או המערכת עצמה.
תקיעות במערכת, גם לאחר עדכונה באויר:
- ביצוע שיחה ועידה באמצעות הנייד תוקעת מיידית את מסך החיוג על המערכת, ללא אפשרות לצאת ממנו
- וייז נתקע לאחר מספר נסיעות במידה ולא כיבית הרכב ביניהן. ניתן לסגור האפליקציה על ידי לחיצה ממושכת על מקש הבית והחלקת הוייז למטה, ממש כמו בטלפון.
- המערכת מגיבה לאט יחסית בהחלקה ימינה או שמאלה.
חסרונות:
**תוקן: מצאתי שלמרות שלא ניתן לחזור דרך מסך הבית, לחיצה על לחצן "ניווט" מחזיר לוייז.
בשיחה נכנסת וייז נותר על המסך.
מיקום טלפון סלולרי עם מתקן:
- על הדשבורד אין מקום בשל נוכחות צג המולטימדיה הגבוה שעובר את גובה הדשבורד אופן שמונע צפיה ותפעול הטלפון על המתקן.
- לכן ניתן לחבר מתקן שמוצמד לפתח האיוורור.
- שקע מצת הסיגריות וה- USB ממוקמים מעתה רק בתוך מסעד היד שבין המושבים, ולא מתחת לקונסולה כפי שהיה בעבר. לכן נדרש כבל ארוך מספיק, וכזה שלא יפריע לתנועת ידיים ברכב
אשמח אם תשתפו מחוויותיכם.
ככל שידוע לי המדובר ברכב צי פופולרי ביותר
חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6716
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1308 פעמים
Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
@lasik
·
עובד שלי עשה בדיקה של יונדאי איוניק מול קורולה ובחר ביונדאי.
הטענה שהפיצ'רים שיש באיוניק יותר טובים המערכת הרבה יותר אינטגרלית והמסך מורכב כחלק בלתי נפרד מהרכב בעוד בקורולה המסך נראה כאילו מודבק בצורה לא טבעית
תכלס נקנתה האיוניק בסופו של תהליך מאוד ארוך
·
עובד שלי עשה בדיקה של יונדאי איוניק מול קורולה ובחר ביונדאי.
הטענה שהפיצ'רים שיש באיוניק יותר טובים המערכת הרבה יותר אינטגרלית והמסך מורכב כחלק בלתי נפרד מהרכב בעוד בקורולה המסך נראה כאילו מודבק בצורה לא טבעית
תכלס נקנתה האיוניק בסופו של תהליך מאוד ארוך
Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
·(n)lasik כתב: - מסיטה את ההגה תוך כדי נהיגה כך שהרכב יישאר בנתיב שנקבע לו
...
- lasik (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2423
- הצטרף: יולי 2010
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 265 פעמים
Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
@molvy
·
במיקום המסך אתה צודק.
לכן ציינתי כי על הדשבורד אין מקום בשל נוכחות צג המולטימדיה הגבוה שעובר את גובה הדשבורד אופן שמונע צפיה ותפעול הטלפון על המתקן.
אינני בטוח כי ניתן להשוות את 2 הדגמים מבחינת כידאיות כי האיוניק היברידית, בעוד הדגם שקיבלתי הוא בנזין.
@ag43
.
אני מאד אוהב את הסטת ההגה האקטיבית של הרכב.
באופן זה, אני אוחז בהגה באופן רגוע יותר ורק מוודא שההסטה תואמת את הנדרש. עד כה, הדיוק בהסטה מאד גבוה.
ממש נותן לי להרגיש ברכב כמעט אוטונומי.
ניתן כמובן לכבות פיצ'ר זה במידה ולא מעוניינים בו.
·
במיקום המסך אתה צודק.
לכן ציינתי כי על הדשבורד אין מקום בשל נוכחות צג המולטימדיה הגבוה שעובר את גובה הדשבורד אופן שמונע צפיה ותפעול הטלפון על המתקן.
אינני בטוח כי ניתן להשוות את 2 הדגמים מבחינת כידאיות כי האיוניק היברידית, בעוד הדגם שקיבלתי הוא בנזין.
@ag43
.
אני מאד אוהב את הסטת ההגה האקטיבית של הרכב.
באופן זה, אני אוחז בהגה באופן רגוע יותר ורק מוודא שההסטה תואמת את הנדרש. עד כה, הדיוק בהסטה מאד גבוה.
ממש נותן לי להרגיש ברכב כמעט אוטונומי.
ניתן כמובן לכבות פיצ'ר זה במידה ולא מעוניינים בו.
Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
@lasik
·
תתחדש!!
אני גם הזמנתי את הבנזין אך אני צריך להמתין עוד יותר מחודש (ואני ממתין כבר יותר מחודש) הבנתי שהבנזין היום נחשבת להזמנה מיוחדת...
זה נשמע עמו שהמערכת יותר בשלה מהקודמת של גילקר (היה לי קורולה 2017) אך עדין עם קצת באגים. אני לא ממש מבין למה לא משאירים את ההתקנה המקורית של טויוטה.
·
תתחדש!!
אני גם הזמנתי את הבנזין אך אני צריך להמתין עוד יותר מחודש (ואני ממתין כבר יותר מחודש) הבנתי שהבנזין היום נחשבת להזמנה מיוחדת...
זה נשמע עמו שהמערכת יותר בשלה מהקודמת של גילקר (היה לי קורולה 2017) אך עדין עם קצת באגים. אני לא ממש מבין למה לא משאירים את ההתקנה המקורית של טויוטה.
- yoav4x4
- חבר במועדון HT
- הודעות: 2609
- הצטרף: אוקטובר 2006
- שם מלא: יואב בן חורין
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 241 פעמים
- קיבל תודות: 133 פעמים
אם רגע להתייחס רק למע' המולטימדיה, החיסרון הגדול בטויוטה זו מערכת המולטימדיה שמותקנת ע"י גילקאר. אחרי שנה צריך להתחיל לשלם סכומים גבוהים עבור גלישה סלולרית.
במערכות שאני ראיתי של טויוטה אין תמיכה במולטיפינגר, או עקיבת אצבע, כלומר לא ניתן לצבוט את המסך כדי להגדיל או להקטין את המפה בוויז, וכדי להזיז אותה צריך להשתמש בחיצים. ממש פרימיטיבי... מקווה שזה כבר עבר להם.
אומנם עושה רושם שהמערכת השתדרגה, עדיין זה רחוק מלהיות אידיאלי.
אני אישית נוסע על נירו היברידית.
מערכת המולטימדיה כמעט מושלמת.
מסך מאוד איכותי שתומך בשימוש מולטיפינגר, תומך לגמרי בעברית ופקודות קוליות.
רדיו אינטרנטי, פנגו, וכמובן וויז שניתן לעדכן את הגרסאות.
ניתן גם להתחבר לקאר פליי.
חשבו פשוט על הכל, לפרטי פרטים.
היתרון הגדול הוא שניתן לחבר כנקודה חמה לטלפון, או להשתמש בנט סטיק שמתחבר לניתן לחבר עם USB, כך שאתה לא לקוח שבוי של שום חברה...
בשיחה שהייתה לי עם מנהל השיווק של קיה, הוא אמר שהמערכת הזו הייתה פרי פיתוח של חודשים שאנשי קיה היו בישראל.
במערכות שאני ראיתי של טויוטה אין תמיכה במולטיפינגר, או עקיבת אצבע, כלומר לא ניתן לצבוט את המסך כדי להגדיל או להקטין את המפה בוויז, וכדי להזיז אותה צריך להשתמש בחיצים. ממש פרימיטיבי... מקווה שזה כבר עבר להם.
אומנם עושה רושם שהמערכת השתדרגה, עדיין זה רחוק מלהיות אידיאלי.
אני אישית נוסע על נירו היברידית.
מערכת המולטימדיה כמעט מושלמת.
מסך מאוד איכותי שתומך בשימוש מולטיפינגר, תומך לגמרי בעברית ופקודות קוליות.
רדיו אינטרנטי, פנגו, וכמובן וויז שניתן לעדכן את הגרסאות.
ניתן גם להתחבר לקאר פליי.
חשבו פשוט על הכל, לפרטי פרטים.
היתרון הגדול הוא שניתן לחבר כנקודה חמה לטלפון, או להשתמש בנט סטיק שמתחבר לניתן לחבר עם USB, כך שאתה לא לקוח שבוי של שום חברה...
בשיחה שהייתה לי עם מנהל השיווק של קיה, הוא אמר שהמערכת הזו הייתה פרי פיתוח של חודשים שאנשי קיה היו בישראל.
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...
- lasik (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2423
- הצטרף: יולי 2010
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 265 פעמים
@idabari
·
הי עידו,
השכוונתי להתמקד בחוויות הטכנולוגיות בעיקר כי המדובר כאן בפורום של חובבי חידושים.
לשאלתך חווית הנהיגה עונה לי על הצרכים.
הרכב דומה מאד לגרסת הקורולה הקודמת, שגם היתה לי, בכל האמור לעוצמת המנוע, המושבים או מרווח הנוסעים.
@yoav4x4
.
המערכת כנראה דומה מאד.
שכחתי לציין כי גם בטויוטה יש פנגו וסלופארק מובנים. שאר הפיצ'רים, כמו רדיו אינטרנטי עם מליון תחנות מאד דומים.
האם תוכל לציין כיצד ניתן גם להתחבר לקאר פליי? אולי פספסתי בטויוטה?
אתה יכול להתקין אפליקציות מ- google play, או שגם בקיה זוהי מערכת סגורה?
מכיוון שהמדובר ברכב צי, אינני דואג לגבי חידוש החבילה ולא חיפשתי אם ניתן להפעיל עם נקודה חמה..
@amitbak
.
תודה, גם לדעתי היא מיוחדת.
@shaylev80
.
איזה צבע הזמנת? ידוע לי כי לאפור ומטאלי יש תור ארוך.
·
הי עידו,
השכוונתי להתמקד בחוויות הטכנולוגיות בעיקר כי המדובר כאן בפורום של חובבי חידושים.
לשאלתך חווית הנהיגה עונה לי על הצרכים.
הרכב דומה מאד לגרסת הקורולה הקודמת, שגם היתה לי, בכל האמור לעוצמת המנוע, המושבים או מרווח הנוסעים.
@yoav4x4
.
המערכת כנראה דומה מאד.
שכחתי לציין כי גם בטויוטה יש פנגו וסלופארק מובנים. שאר הפיצ'רים, כמו רדיו אינטרנטי עם מליון תחנות מאד דומים.
האם תוכל לציין כיצד ניתן גם להתחבר לקאר פליי? אולי פספסתי בטויוטה?
אתה יכול להתקין אפליקציות מ- google play, או שגם בקיה זוהי מערכת סגורה?
מכיוון שהמדובר ברכב צי, אינני דואג לגבי חידוש החבילה ולא חיפשתי אם ניתן להפעיל עם נקודה חמה..
@amitbak
.
תודה, גם לדעתי היא מיוחדת.
@shaylev80
.
איזה צבע הזמנת? ידוע לי כי לאפור ומטאלי יש תור ארוך.
- lasik (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2423
- הצטרף: יולי 2010
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 265 פעמים
Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
·molvy כתב:הטענה שהפיצ'רים שיש באיוניק יותר טובים המערכת הרבה יותר אינטגרלית והמסך מורכב כחלק בלתי נפרד מהרכב בעוד בקורולה המסך נראה כאילו מודבק בצורה לא טבעית
...
ראה בתמונה של איוניק 2019. נראה כאילו המסך שלה מורכב באופן זהה לקורולה.
[img2=900x600]http://www.gear.co.il/Content/MediaItem ... -in001.jpg[/img2]
Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
@lasik
·
זה עדיין לא משווק בארץ כנרה לקראת אמצע סוף השנה
·
זה עדיין לא משווק בארץ כנרה לקראת אמצע סוף השנה
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6716
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1308 פעמים
- lasik (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2423
- הצטרף: יולי 2010
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 265 פעמים
Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!
@molvy
·
איזה דגם קיבל העובד שלך?
על פי הכתבה שצירפתי לך בלינק, בדגם 2019 מתיחת הפנים כללה מערכת מולטימדיה מעודכנת.
"בתא הנוסעים ניתן לזהות דשבורד מעודכן עם מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ'".
יתכן שהעובד שלך קיבל הדגם הקודם?
·
איזה דגם קיבל העובד שלך?
על פי הכתבה שצירפתי לך בלינק, בדגם 2019 מתיחת הפנים כללה מערכת מולטימדיה מעודכנת.
"בתא הנוסעים ניתן לזהות דשבורד מעודכן עם מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ'".
יתכן שהעובד שלך קיבל הדגם הקודם?
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6716
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1308 פעמים