חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!

נושא שלא נקרא #16 

@lasik
·

בשלב מסויים חשבתי שאתה מתאר את הIONIQ, פרט לבעיות במולטימדיה שלא קיימות ביונדאי (כמעט).

מה לגבי האוטו עצמו ?

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1047
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 159 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

לאן הגענו קונים רכב עלפי הפיצרים והפיצפקייסים האלקטרוניים... איזה הזוי זה.
פזו/סיטרואן מככבים בתחום.

lasik (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2423
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

Re: חוויות מקורולה 2019 חדשה - הפתעות נעימות!

נושא שלא נקרא #18 

@Arie10
·
להבנתי המדובר בממשק דומה. גם מערכת זו מותקנת על ידי גילקאר.
הרכב דומה מאד לגרסת הקורולה הקודמת, שגם היתה לי, בכל האמור לעוצמת המנוע, המושבים או מרווח הנוסעים.
מבחינתי זה no news good news כי גם המודל הקודם ענה לי על כל הדרישות.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

מעולם לא נהגתי בקורולה עד שנה שעברה...שבה נהגתי כשבועיים בקורולה, מנוע דיזל, ידני באירלנד.
לא נפלתי משום דבר. רכב קודר מאוד מבפנים. הכל שחור משחור. נוחות סבירה. היה שם מסך מולטימדיה (מקורי כנראה) בגודל מטורף, אבל לא היה בו כלום בפועל.
אני אף פעם לא התחברתי לעיצוב החיצוני של הקורולה. נראה כאילו שאף אחד לא עושה שם שום מאמץ שהרכב יתבלט בין הרכבים האחרים שעל הכביש. ככה זה כבר עשרות שנים אצלם.
הדבר היחיד שהיה בו טוב זה צריכת דלק מופלאה של כ 1:20 !
אם פעם הם יכלו להתהדר אולי באמינות, היום יש את זה כמעט בכל רכב יפני/קוריאני אחר.

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32922
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2301 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

lasik - תתחדש ותיהנה. אין ספק שזה רכב נוח ומצויין. ולגבי בקרת הסטייה מהנתיב, אני דווקא נותן לזה (Y) (Y) (Y) .
:)

לגבי המולטימדיה - ממליץ באופן כללי לכל מי שקונה רכב חדש להימנע מה"הרכבות המקומיות של אנדרואיד עם תמיכה מלאה בעברית". זה מסורבל, מצריך הגדרת הוט ספוט מסורבלת או סים גלישה נפרד, ובד"כ עובד רע מאוד.
ההמלצה שלי - התעקשו לקבל את המערכת המקורית, שבד"כ מגיעה עם Android Auto ו-Apple Car Play מובנים. אני יודע שטויוטה לא מספקים את זה, אבל מאזדה וקבוצת VAG (פולקסווגן-סיאט-סקודה) כן מספקות את זה כיום. זה גם יהיה קצת יותר זול (אצלי זה היה כ-1500 ש"ח פחות) וזה נוח לאין שיעור - הכל מרוכז בסמארטפון שלכם (מסך המולטימדיה הוא למעשה כמו "מסך המחשב" של הסמארטפון עם התאמות של כפתורים ופונט גדולים), מציג עברית בלי בעייה, ואין צורך להסתבך עם סים נוסף, הגדרה כפולה של הכתובות בווייז, וכו.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

lasik (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2423
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

הסקירה תוקנה מכיוון שמצאתי הדרך לחזור לוייז בשיחה יוצאת.

@pixies
·
כפי שציינת, במקרה של טיוטה, התעקשות על המערכת המקורית שלא פותחה בישראל לא תיצלח.
במקרה שלי זה לא רלוונטי כי המדובר ברכב חברה שאינו בבעלותי.
גם לי נראה ששיקוף מהטלפון הוא הפיתרון הטוב ביותר.

guitar
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #22 

@yoav4x4
·מה דעתך על הנירו, איך הישיבה? הכסא נהג נוח?? אני לפני הזמנה. סיימתי 3שנים עם קורולה, היה אחלה. הקורולה חדשה צפופה עבורי, והיא נמוכה בפנים ב3 ס"מ. ישבתי היום בנירו באולם תצוגה, מאוד מרווח, הרבה יותר מהאיוניק

lasik (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2423
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אחרי 3 חודשים עם הרכב, יש גם משוב שלילי:

מערכת השמע:
  • ממשק מערכת השמע איטי יחסית. ברכב מצופה שהתגובה תהיה מהירה ויעילה כי אדם לא אמור להביט יותר מידי במערכת המולטימדיה
  • מצלמת הרברס בעלת השהייה של כ- 2 שניות במידה ונמצאים במהלך נהיגה. אם רק מדליקים את הרכב ומשלבים לרוורס, יש להמתין עד להדלקת מערכת המולטימדיה, מה שעלול לקחת עד 20 שניות - מעצבן ביותר
  • חיפוש אנשי קשר לא מתאפשר באמצעות קול. רק בהקלדה וזה איטי מאד. מאד לא מומלץ במהלך נהיגה.
  • לעיתים הטלפון מסרב להתחבר בבלוטוט (S8), מה שמחייב גישה לממשק הבלוטוט במערכת המולטימדיה לצורך בקשת חיבור ידני
אורות נסיעה:
  • אורות הדרך יכבו עם כיבוי הסוויץ' רק אם הפעלת את בורר אורות הדרך למצב אוטומטי, כלומר שהאורות ידלקו רק בחשיכה. למי שמעוניין באורות דרך בכל נהיגה ללא קשר לחשיכה, מחויב להדליק ולכבות האורות ידנית. למען הסר ספק - האורות במצב ידני לא ייכבו עם הסוויץ'.
  • מי שמעוניין להדליק הסוויץ בחושך ללא אורות דרך - המצב פשוט בלתי אפשרי. קיימים 2 מצבים: אוטומטי (ידלק אור בחושך) וידני (ידלק אור בכל מצב). אין מצב off לאורות.
מצב אוטונומי:
  • הרכב מגיב בעיקר לשינויי מהירות של הרכב שלפניו, כלומר האטה עד לעצירה של הרכב לפניך בעקבת רמזור אדום, או להאצתו. אם תצפה שהוא יעצור לפני רכב שעצר במרחק רב (מאות מטרים) לפניך, זה לא יקרה במהירות נסיעה העולה על 30 קמ"ש. במהירויות גבוהות הרכב שלך הוא יטוס אל הרכב המרוחק וזה ידרוש ממך בלימת חירום.
  • הזדחלות בפקקים היא המומחיות שלו. מאד נוח. עם זאת, אם יכנס רכב בינך לבין הרכב שלפניך, רק כאשר הרכב שהשתחל יתיישר עם הרכב שלפניו, הקורולה תשמור ממנו מרחק. לכן על מנת למנוע תאונה, יש להיות עירניים למשתחלים.
  • מומלץ לבטל מצב אוטונומי בכיכרות - הרכב לפניך עלול להיעלם מהרדאר של הקורולה בסיבוב, והיא תאיץ אליו.
כל עוד מודעים למגבלות, ההנאה מובטחת.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32922
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2301 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

לגבי השיוט האוטונומי, כל התופעות קורות באופן דומה גם אצלי בפולקסוואגן פולו.
מעריך שבדורות הבאים המערכות יהיו יותר חכמות וידעו לזהות ולהבין יותר טוב את תנאי השטח ברמת המאקרו ולא רק ברמת הכמה מטרים מלפנים.

אגב, לגבי בלימות החירום, בד"כ האינסטינקט הוא לבלום בעצמך כשקורה אחד ממצבי הקיצון שתיארת, אבל שים לב שגם לרכב עצמו יש בלימת חירום אוטונומית.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

d3one
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: אוקטובר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #25 

אני מעוניין לקנות, אבל אין קארפליי. השאלה היא אם באמת קיימת אפשרות לקארפליי במערכת שמגיעה עם הרכב?

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7899
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

pixies כתב:lasik - תתחדש ותיהנה. אין ספק שזה רכב נוח ומצויין. ולגבי בקרת הסטייה מהנתיב, אני דווקא נותן לזה (Y) (Y) (Y) .
:)

לגבי המולטימדיה - ממליץ באופן כללי לכל מי שקונה רכב חדש להימנע מה"הרכבות המקומיות של אנדרואיד עם תמיכה מלאה בעברית". זה מסורבל, מצריך הגדרת הוט ספוט מסורבלת או סים גלישה נפרד, ובד"כ עובד רע מאוד.
ההמלצה שלי - התעקשו לקבל את המערכת המקורית, שבד"כ מגיעה עם Android Auto ו-Apple Car Play מובנים. אני יודע שטויוטה לא מספקים את זה, אבל מאזדה וקבוצת VAG (פולקסווגן-סיאט-סקודה) כן מספקות את זה כיום. זה גם יהיה קצת יותר זול (אצלי זה היה כ-1500 ש"ח פחות) וזה נוח לאין שיעור - הכל מרוכז בסמארטפון שלכם (מסך המולטימדיה הוא למעשה כמו "מסך המחשב" של הסמארטפון עם התאמות של כפתורים ופונט גדולים), מציג עברית בלי בעייה, ואין צורך להסתבך עם סים נוסף, הגדרה כפולה של הכתובות בווייז, וכו.
...
·

מסכים עם כל מילה לגבי המולטימדיה. אולי מערכות "הגיל קאר" מתאימות לכל הטכנופובים שקונים את המכוניות.

d3one
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: אוקטובר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #27 

מוזר שביאריס, קיים גימור עם קארפליי. באתר של אפל כתוב שרק בדגם החדש של 2020 יש קארפליי.
אז כנראה שהיבואן התקין בעצמו את קארפליי. אני לא מוצא שום מידע על Toyota touch 2

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

אני לא מוצא שום יתרונות במערכות עם AA, או AC לעומת מערכות אנדרואיד.
אני מעדיף במפורש אנדרואיד (כמו שיש לי ביונדאי אלנטרה מהתקנה מקומית).
נתחיל מזה שב AA לא ניתן להקליד בעברית. זה כבר פוסל אצלי את כל המערכות הללו. איך בדיוק ניתן להתשמש בצורה נורמאלית ב WAZE ? ואל תספרו לי על הפטנט המטומטם של לשמור את הכתובת בטלפון קודם ואז למצוא אותה בהיסטוריה של המערכת.
בנוסף, חייבים להיות מחוברים עם כבל ב AA & AC. מאוד לא נח כל פעם לחבר/לנתק, במיוחד אם אתה מרבה להכנס/לצאת מהרכב.
כמו כן, המערכות הללו כל כך סגורות, שלא ניתן לעשות בהן ממש כלום.
פשוט לא מבין מה היתרונות שלהן.

d3one
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: אוקטובר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #29 

ביררתי עם עוד סוכנות, אין אפשרות להתקין ברכב carplay.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7899
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

Arie10 כתב:אני לא מוצא שום יתרונות במערכות עם AA, או AC לעומת מערכות אנדרואיד.
אני מעדיף במפורש אנדרואיד (כמו שיש לי ביונדאי אלנטרה מהתקנה מקומית).
נתחיל מזה שב AA לא ניתן להקליד בעברית. זה כבר פוסל אצלי את כל המערכות הללו. איך בדיוק ניתן להתשמש בצורה נורמאלית ב WAZE ? ואל תספרו לי על הפטנט המטומטם של לשמור את הכתובת בטלפון קודם ואז למצוא אותה בהיסטוריה של המערכת.
בנוסף, חייבים להיות מחוברים עם כבל ב AA & AC. מאוד לא נח כל פעם לחבר/לנתק, במיוחד אם אתה מרבה להכנס/לצאת מהרכב.
כמו כן, המערכות הללו כל כך סגורות, שלא ניתן לעשות בהן ממש כלום.
פשוט לא מבין מה היתרונות שלהן.
...
·

לחבר את הכבל זה שטויות, גם ככה אני צריך לטעון את הטלפון. AA משתפר כל הזמן ודי נוח לשימוש. גם ככה בד"כ הנסיעה מתוכננת מראש ככה שאין צורך להזין מחדש ברכב ואם לא אז יש חיפוש קולי בוייז ב AA שעובד סבבה. בנוסף, לפחות במערכת של היטי שלי, אפשר תמיד לעבור בחזרה תוך כדי למערכת של האוטו ובחזרה ל AA בקלות אם רק רוצים שזה גם יתרון.

אם כבר אנדרואיד, אז יש היום הרבה מכשירים סיניים שהיקרים ביניהם נותנים הרבה יותר ממה שמערכות גיל קאר נותנות, אז מי שחולה אנדרואיד תמיד יכול להתקין אחת, שלא לדבר על התלות בסים וברמת השירות המקומית הנפוצה :@ .

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”