1. הצבע החיצוני. משום מה זו תופעה שראיתי בהרבה יצרנים יפניים שבלי יש נראה פחות טוב מול יצרנים אירופאים. לדוגמא פיז׳ו.
2. יש כל מני שיטות למעקב אקטיבי של המסלול. זה פיצ׳ר חדש ומתוחכם ומבחינתי היה קריטי. כשזה דלוק זה מזהה את גבולות המסלול שלך (קצה הכביש או הנתיב). בישראל זה טיפה יותר מורכב בגלל כמה שהתשתיות שלנו הן עולם שלישי. נתיבים נעלמים, יש נתיבים עקומים ביותר, קוים על קוים כי הפועלים התעצלו למחוק את הישן או שהתבלבלו והשאירו גם וגם. יש גם כמה שיטות שהרכב יכול להתמודד איתן כשהוא מזהה שאתה כאילו סוטה מהנתיב. סוברו השתמשו בשיטה אגרסיבית למדי, ההגה טיפה נאבק בך כשזה פועל. בחברות שונות עשו דברים שונים, למשל נתנו לך מין תיק תור כזה או זיהו שאתה בכוונה מושך הצידה. זה לא כזה ביג דיל ומי שלא אוהב יכול לכבות.
בשלבי חיפוש רכב - מתחיל להתכנס
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
בתור אחד שיש לו XV שנתיים, רציתי להוסיף יתרון אחד חשוב - שיכוך מהמורות ובורות מעולה. יש לי באזור כמה רחובות שבורים והייתה לי סיאט ליאון לפני כן - אחרי המעבר פשוט הייתי בשוק כמה שהנסיעה הפכה נינוחה ושקטה יותר ברחובות האלה עם ה XV.
עופר - לגבי נקודה שלוש, קראתי על זה בפורומים של הXV, אם אני זוכר נכון זה בגלל שבקרוסטרק אין בלם יד חשמלי, אצלי באייסייט יש ואז הוא לא מתנתק גם בעמידה...
עופר - לגבי נקודה שלוש, קראתי על זה בפורומים של הXV, אם אני זוכר נכון זה בגלל שבקרוסטרק אין בלם יד חשמלי, אצלי באייסייט יש ואז הוא לא מתנתק גם בעמידה...
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
אוטוקורקט.
קשה טיפה להסביר. בגדול שמתי לב שהרכבים היפניים כוללים פיניש צבע שהוא פחות איכותי מחלק מהיצרנים האירופאים. אם אני משווה למשל את ה-paint job של הסוברו לפיז'ו משהו בצבע שם אחר לגמרי. לא בדיוק ברור לי מה הסיפור, יתכן שזה בכלל עניין של ציפוי של המתכות שגורם לזה לפיניש, אולי עוד שכבות של צבע או סתם הטעם היפני בצבעים, אבל כשלא מדובר בשני רכבים לבנים הצבעים האירופאים נראים טוב יותר ועם פיניש יותר איכותי.
בעבר זה לא משהו שהטריד אותי אבל זה נקודה שלחלק מהאנשים עלולה להיות חשובה יותר.
קשה טיפה להסביר. בגדול שמתי לב שהרכבים היפניים כוללים פיניש צבע שהוא פחות איכותי מחלק מהיצרנים האירופאים. אם אני משווה למשל את ה-paint job של הסוברו לפיז'ו משהו בצבע שם אחר לגמרי. לא בדיוק ברור לי מה הסיפור, יתכן שזה בכלל עניין של ציפוי של המתכות שגורם לזה לפיניש, אולי עוד שכבות של צבע או סתם הטעם היפני בצבעים, אבל כשלא מדובר בשני רכבים לבנים הצבעים האירופאים נראים טוב יותר ועם פיניש יותר איכותי.
בעבר זה לא משהו שהטריד אותי אבל זה נקודה שלחלק מהאנשים עלולה להיות חשובה יותר.
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
מעניין מאוד מה שאתה אומר. מעולם לא שמעתי דבר כזה והייתי מספר שנים מוביל דעה בקארספורום.oferlaor כתב:אוטוקורקט.
קשה טיפה להסביר. בגדול שמתי לב שהרכבים היפניים כוללים פיניש צבע שהוא פחות איכותי מחלק מהיצרנים האירופאים. אם אני משווה למשל את ה-paint job של הסוברו לפיז'ו משהו בצבע שם אחר לגמרי. לא בדיוק ברור לי מה הסיפור, יתכן שזה בכלל עניין של ציפוי של המתכות שגורם לזה לפיניש, אולי עוד שכבות של צבע או סתם הטעם היפני בצבעים, אבל כשלא מדובר בשני רכבים לבנים הצבעים האירופאים נראים טוב יותר ועם פיניש יותר איכותי.
בעבר זה לא משהו שהטריד אותי אבל זה נקודה שלחלק מהאנשים עלולה להיות חשובה יותר....
יכול להיות שבאמת לא כולם שמים לב.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- carmonle
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1285
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: ערן כרמון
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 84 פעמים
- קיבל תודות: 105 פעמים
אשמח להוסיף חוו"ד בתור מי שיש לו סובארו אייסייט 2018 מנוע 2.0 כשנתיים + (נרכש יד שניה אחרי כחודשיים עם כ-2500 ק"מ)
עברתי לרכב זה מוולוו S60 לקראת פרישתי שכן רציתי משהן קצת יותר צנוע - הזול לא בהכרח קיים היום בשום רכב במוסכי היבואן
הישיבה ותא הנוסעים מאוד נוחים וכנ"ל השקט מצד שני הרכב אינו חסכוני וכמי שנוסע את מרבית נסיעותיו בעיר הממוצע שלי בין 9/10 ק"מ לליטר (עושה פחות מ-1000 בחודש)
המערכת בסיסית מאוד ואני מתחבר ומשקף מסך בעזרת חיבור כבל ותוכנת Android Auto, המערכת מאוד בסיסית ולטעמי היא אחת מחולשות הרכב
הרכבים המיובאים כיום הם בתקינה קנדית ואין קיפול מראות, ניטור לחץ אויר בצמיגים ועוד....
תא המטען של הרכב מוגבל בנפחו ולכן יש לי גם גגון על הרכב כשצריך. אנחנו שני מבוגרים ככה שביום יום הרכב מספק
אני חבר בכמה פורומים של סובארו ומאוד הפריע לי מסמך היבואן שחייבים שמשה מקורית בגלל מערכת האייסייט, לאחרונה פורסם שניתן להתקין שמשה תחליפית בתנאי שהיא איכותית והמערכת עוברת כיול. הרחבות ביטוח בנושא עלותן מאות ש"ח ו-AIG מציע את הנ"ל בתוספת לא גדולה - חידשתי אצלם את הביטוח השנה
רכב 4X4 קבוע אסור להעלות בזמן טסט על מתקן לבדיקת בלמים ואלו צרכים להבדק בנסיעה בלבד. יש תקנה של משרד התחבורה בנושא וצריך לוודא ולא להסכים שבמכון טסטים יעלו אותו על המתקן - אשמח להעביר את העתק המסמך למי שזקוק לו
רכב נחמד בגדול, אבל לא בטוח שארכוש אותו שוב בשל מורכבותו והיותו עם מערכת מצלמות במקום רדאר
ערן
עברתי לרכב זה מוולוו S60 לקראת פרישתי שכן רציתי משהן קצת יותר צנוע - הזול לא בהכרח קיים היום בשום רכב במוסכי היבואן
הישיבה ותא הנוסעים מאוד נוחים וכנ"ל השקט מצד שני הרכב אינו חסכוני וכמי שנוסע את מרבית נסיעותיו בעיר הממוצע שלי בין 9/10 ק"מ לליטר (עושה פחות מ-1000 בחודש)
המערכת בסיסית מאוד ואני מתחבר ומשקף מסך בעזרת חיבור כבל ותוכנת Android Auto, המערכת מאוד בסיסית ולטעמי היא אחת מחולשות הרכב
הרכבים המיובאים כיום הם בתקינה קנדית ואין קיפול מראות, ניטור לחץ אויר בצמיגים ועוד....
תא המטען של הרכב מוגבל בנפחו ולכן יש לי גם גגון על הרכב כשצריך. אנחנו שני מבוגרים ככה שביום יום הרכב מספק
אני חבר בכמה פורומים של סובארו ומאוד הפריע לי מסמך היבואן שחייבים שמשה מקורית בגלל מערכת האייסייט, לאחרונה פורסם שניתן להתקין שמשה תחליפית בתנאי שהיא איכותית והמערכת עוברת כיול. הרחבות ביטוח בנושא עלותן מאות ש"ח ו-AIG מציע את הנ"ל בתוספת לא גדולה - חידשתי אצלם את הביטוח השנה
רכב 4X4 קבוע אסור להעלות בזמן טסט על מתקן לבדיקת בלמים ואלו צרכים להבדק בנסיעה בלבד. יש תקנה של משרד התחבורה בנושא וצריך לוודא ולא להסכים שבמכון טסטים יעלו אותו על המתקן - אשמח להעביר את העתק המסמך למי שזקוק לו
רכב נחמד בגדול, אבל לא בטוח שארכוש אותו שוב בשל מורכבותו והיותו עם מערכת מצלמות במקום רדאר
ערן
קידמיים Paradgim monitor 11 V.6
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- carmonle
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1285
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: ערן כרמון
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 84 פעמים
- קיבל תודות: 105 פעמים
לי ב-xv יש ניטור אויר בצמיגים, ככל שיודע לא קיים בדגמים החדשים. יש בדגם שלי גם מראות מתקפלות ומעצור יד חשמלי, ניתן להסתכל על זה כיותר אפשרויות לתקלות
קידמיים Paradgim monitor 11 V.6
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro
- imprezadude
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 22
- הצטרף: מאי 2018
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0
אולי זה בכלל עניין של תהליך הכנת הרכב בסוכנות הספציפית, בסוף זה תלוי ברמת העבודה והחומרים, ובספק רב איכות הצבע והלכה עצמם.oferlaor כתב:אוטוקורקט.
קשה טיפה להסביר. בגדול שמתי לב שהרכבים היפניים כוללים פיניש צבע שהוא פחות איכותי מחלק מהיצרנים האירופאים. אם אני משווה למשל את ה-paint job של הסוברו לפיז'ו משהו בצבע שם אחר לגמרי. לא בדיוק ברור לי מה הסיפור, יתכן שזה בכלל עניין של ציפוי של המתכות שגורם לזה לפיניש, אולי עוד שכבות של צבע או סתם הטעם היפני בצבעים, אבל כשלא מדובר בשני רכבים לבנים הצבעים האירופאים נראים טוב יותר ועם פיניש יותר איכותי.
בעבר זה לא משהו שהטריד אותי אבל זה נקודה שלחלק מהאנשים עלולה להיות חשובה יותר....
האם אתה מטפל ברכב או לוקח אותו לטיפולי דיטיילינג קבועים?
אם לא, זה מקור הבעיה כנראה, בתור אחד שהיו ברשותו מספר רכבים מיצרנים שונים, ומטפל בצבע של רכבים שגם לא ברשותי, לחלוטין לא חושב שזה המצב.
במצב דומה, משום מה לא חשבתי על סובארו אפילוoferlaor כתב:אתמול אספתי את הרכב.
Subaru XV crosstrek special edition.
בינתיים מאוד מרוצה, נדווח בהמשך אם אני מתחרט...
מיצובישי עוד לא נסעתי - אבל נראה לי שאתה צודק ויהיה הרבה רעש
נסעתי בחול על ds3 crossback - היה אחלה - אבל בהחלט לא שווה את הכסף בארץ וגם חושש לקחת אירופאת - יש את 2008 על פלטפורמה שלו אבל פה חושש לקחת אירופאית (חווית נסיעה אכן טוב) . דירשות בס״כ ג׳יפון עם בטיחות על וסלון סופר סופר שקט
אם לא היה פער במחיר , כן היית הולך על 3008?
בדקתי כבר הונדה, מזדה, סוזוקי וטויוטה - ולא אהבתי
פגו היה אחלה
מתכנן לבדוק מיצובישי , יונדאי, קיה ועכשיו מוסיף סובארו
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
שתי הסיבות שלא הלכתי על ה-3008, למרות שהיא ממש מצאה חן בעיני זה הפער במחיר שהיה קשה להצדיק (אחרי מיקוח הצלחתי להגיע לפער די משמעותי בין המודלים הכי יקרים). זה נכון שהיו כמה דברים חסרים ב-XV (מראות, סנסורי חניה קדמיים) אבל הפער היה ממש דרמטי.
הסיבה השניה היתה בעיקר נקודת הפחדה על שמירת ערך של פיז'ו מול סוברו. כלומר, זו לא סיבה מעשית אלא יותר הפחדה שעשו לי ובסופו של דבר ראיתי שבאמת ירידת הערך שלהם היתה משמעותית יותר לאורך זמן. אני לא מחזיק רכבים לזמן קצר (הם לרוב עוברים בירושה בתוך הבית, כמו האייפונים) אז זה היה אלמנט פחות מטריד אבל בכ"ז.
הסיבה השניה היתה בעיקר נקודת הפחדה על שמירת ערך של פיז'ו מול סוברו. כלומר, זו לא סיבה מעשית אלא יותר הפחדה שעשו לי ובסופו של דבר ראיתי שבאמת ירידת הערך שלהם היתה משמעותית יותר לאורך זמן. אני לא מחזיק רכבים לזמן קצר (הם לרוב עוברים בירושה בתוך הבית, כמו האייפונים) אז זה היה אלמנט פחות מטריד אבל בכ"ז.
- yeuda
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1422
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: רחובות
- נתן תודות: 75 פעמים
- קיבל תודות: 108 פעמים
אני כרגע בכיוון של ה 3008
גם במנוע ה 1.2 טורבו הקטן יותר - הביצועים נראים טובים מהסובארו
וגם באבזור ברמת הכניסה Active יש שיפור השנה והוא די דומה לסובארו crosstek
כאשר ה 3008 עם אבזור פינוק יותר טוב אבל רמת אבזור בטיחות קצת נמוכה יותר
נראה שמבחינת ירידת ערך דווקא ה 3008 הפתיעה והסובארו קצת מאכזבת
מצד שני בסובארו היבואן די מוריד במחירים
https://www.auto.co.il/article/133837-local-news
מודה שנהניתי מאוד בנסיעת מבחן בסובארו (אבל גם ב 3008)
גם במנוע ה 1.2 טורבו הקטן יותר - הביצועים נראים טובים מהסובארו
וגם באבזור ברמת הכניסה Active יש שיפור השנה והוא די דומה לסובארו crosstek
כאשר ה 3008 עם אבזור פינוק יותר טוב אבל רמת אבזור בטיחות קצת נמוכה יותר
נראה שמבחינת ירידת ערך דווקא ה 3008 הפתיעה והסובארו קצת מאכזבת
מצד שני בסובארו היבואן די מוריד במחירים
https://www.auto.co.il/article/133837-local-news
מודה שנהניתי מאוד בנסיעת מבחן בסובארו (אבל גם ב 3008)