היום עשינו סיבוב רכבים, ולמרות שעל הנייר ה-RAV4 היה אמור להיות בול בפוני, זה עדיין הרגיש עיצוב פנים מאוד מיושן וממש לא התחברתי.
מצא חן בעיני הרעיון של הקיה נירו ההיברידית בגרסאת הפלאגין שלה. כמה שאלות:
1. מישהו נוסע כאן בכזה, ויכול להגיד איך נוחות הנסיעה?
2. להבנתי מגיע מודל חדש בקרוב עם מתיחת פנים, האם למישהו ידוע משהו על זמינות, מחירים וכו'? הפיצ'ר העיקרי שראיתי שהשתנה הוא המסך הפנימי שגדל באינץ'.
3. האם לקיה יש ימי מכירות כפי שיש לחברות אחרות לקראת החגים, בהן יורד המחיר מעט מתחת למקובל?
כל פידבק יתקבל בברכה.
בשלבי חיפוש רכב - מתחיל להתכנס
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
Re: בשלבי חיפוש רכב - מתכנס לקראת קיה נירו
על השירשור הזה עברת?oferlaor כתב:היום עשינו סיבוב רכבים, ולמרות שעל הנייר ה-RAV4 היה אמור להיות בול בפוני, זה עדיין הרגיש עיצוב פנים מאוד מיושן וממש לא התחברתי.
מצא חן בעיני הרעיון של הקיה נירו ההיברידית בגרסאת הפלאגין שלה. כמה שאלות:
1. מישהו נוסע כאן בכזה, ויכול להגיד איך נוחות הנסיעה?...
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
- ride
- אחראי תחום מקרנים
- הודעות: 6449
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: יניב דיין
- מיקום: יבנה
- נתן תודות: 226 פעמים
- קיבל תודות: 468 פעמים
- יצירת קשר:
יש מבצע לחברי מועדון צרכנות הוט שמתחיל השבוע. הפלאג אין נמכרת ב 7000 שקל הנחה
https://www.smartpage.co.il/Meidaon/moa ... index.html
https://www.smartpage.co.il/Meidaon/moa ... index.html
יש לנו נירו (ליסינג ממקום העבודה) אומנם לא פלאג-אין, הרכב יחסית מאוד מפנק, מולטימדיה שיודעת לעבוד מול ANDROID AUTO ו- APPLE CAR.
בידוד רעשים כמו שכולם כותבים יכל להיות יותר טוב.
בגרסת הלינסיג לפחות שלי אין פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.
לטעמי המנוע קצת חלש לעומת 1.6 אחר או משפחתית אחרת אך זה לא אמור להיות רכב ספורט.
נסענו ממש לפני שבוע לאילת עם הרכב ובהחלט היה נוח (כולל 2 ילדים), מיזוג עשה עבודה נפלאה.
באגז' אם היה טיפה טיפה יותר גדול זה היה מושלם.
לגבי הפלאג אין צריך לעשות חישוב האם באמת החיסכון בדלק שווה את התוספת במחיר הרכב, לפי מה שראיתי בכל מיני סרטונים של ביקורות רכב של כתבים מישראל הפער במחיר לא מצדיק ולא תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק - לעומת היברידי (אלא אם כן אתה עושה מעל 30 אלף בשנה).
בנירו היברידי מערכות הסטייה מנתיב ושמירת מרחק + בקרת שיוט אדפטיבית עובדים מעולה, כן נתקלתי בבלימות סרק שיכלו קצת להיות מסוכנות.
בהיברידי הרגיל אין מצב של הגבלת מהירות שזה בעצם המקביל לבקרת שיוט ומאוד מבאס מבחינתי לפחות שאין.
עוד נק' למחשבה בפלאג אין צריך עמדת טעינה בחניה בבית אם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך מציבים מתקן טעינה, וכמו כן גם במקום העבודה צריך אחד.
בידוד רעשים כמו שכולם כותבים יכל להיות יותר טוב.
בגרסת הלינסיג לפחות שלי אין פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.
לטעמי המנוע קצת חלש לעומת 1.6 אחר או משפחתית אחרת אך זה לא אמור להיות רכב ספורט.
נסענו ממש לפני שבוע לאילת עם הרכב ובהחלט היה נוח (כולל 2 ילדים), מיזוג עשה עבודה נפלאה.
באגז' אם היה טיפה טיפה יותר גדול זה היה מושלם.
לגבי הפלאג אין צריך לעשות חישוב האם באמת החיסכון בדלק שווה את התוספת במחיר הרכב, לפי מה שראיתי בכל מיני סרטונים של ביקורות רכב של כתבים מישראל הפער במחיר לא מצדיק ולא תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק - לעומת היברידי (אלא אם כן אתה עושה מעל 30 אלף בשנה).
בנירו היברידי מערכות הסטייה מנתיב ושמירת מרחק + בקרת שיוט אדפטיבית עובדים מעולה, כן נתקלתי בבלימות סרק שיכלו קצת להיות מסוכנות.
בהיברידי הרגיל אין מצב של הגבלת מהירות שזה בעצם המקביל לבקרת שיוט ומאוד מבאס מבחינתי לפחות שאין.
עוד נק' למחשבה בפלאג אין צריך עמדת טעינה בחניה בבית אם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך מציבים מתקן טעינה, וכמו כן גם במקום העבודה צריך אחד.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
·mosheva כתב:יש לנו נירו (ליסינג ממקום העבודה) אומנם לא פלאג-אין, הרכב יחסית מאוד מפנק, מולטימדיה שיודעת לעבוד מול ANDROID AUTO ו- APPLE CAR.
בידוד רעשים כמו שכולם כותבים יכל להיות יותר טוב.
בגרסת הלינסיג לפחות שלי אין פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.
לטעמי המנוע קצת חלש לעומת 1.6 אחר או משפחתית אחרת אך זה לא אמור להיות רכב ספורט.
נסענו ממש לפני שבוע לאילת עם הרכב ובהחלט היה נוח (כולל 2 ילדים), מיזוג עשה עבודה נפלאה.
באגז' אם היה טיפה טיפה יותר גדול זה היה מושלם.
לגבי הפלאג אין צריך לעשות חישוב האם באמת החיסכון בדלק שווה את התוספת במחיר הרכב, לפי מה שראיתי בכל מיני סרטונים של ביקורות רכב של כתבים מישראל הפער במחיר לא מצדיק ולא תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק - לעומת היברידי (אלא אם כן אתה עושה מעל 30 אלף בשנה).
בנירו היברידי מערכות הסטייה מנתיב ושמירת מרחק + בקרת שיוט אדפטיבית עובדים מעולה, כן נתקלתי בבלימות סרק שיכלו קצת להיות מסוכנות.
בהיברידי הרגיל אין מצב של הגבלת מהירות שזה בעצם המקביל לבקרת שיוט ומאוד מבאס מבחינתי לפחות שאין.
עוד נק' למחשבה בפלאג אין צריך עמדת טעינה בחניה בבית אם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך מציבים מתקן טעינה, וכמו כן גם במקום העבודה צריך אחד....
מה שצריך להבין שזה גם פלאגין ולא רכב חשמלי (כלומר, אתה לא *חייב* להשתמש בפלאגין). מדובר רק ב-55 ק"מ (בתנאי מעבדה) ראשונים שמקבלים את הפלאגין ואחרי זה אתה עובר להיברידי רגיל. לדברי החברה לא צריך עמדה מיוחדת, אלא רק חיבור חשמל מזגן (אם כי זה צריך להיות חסין למזג האוויר). הרכב מגיע עם כבל מיוחד שמאפשר לך להמיר בין זה לבין חיבור הרכב.
הם טוענים שבגלל שזה המצב, לא נדרשת אחת החברות שמקימות עמדת טעינה לרכב חשמלי. אני בכל מקרה לא מתכנן לטעון את זה בעבודה, אלא רק בבית.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
יש לי עוד כמה שחשבתי עליהם במידה והנירו לא יתאים. X1 של BMW, יונדאי טוסון, מיצובישי אקליפס קרוס. הם כולם עומדי בתנאי המינימום שלי, אבל פחות cost effective ביחס לנירו. בינתיים לא שמעתי משהו כאן שהוריד אותי ממנו:
1. הכיסא לא נוח בכל רכב שהייתי בו אי פעם. אני תמיד נאבק עם הכיסא וסובל כמה חודשים עד שהגב שלי מתרגל לתצורה החדשה.
https://www.banggood.com/Wholesale-New- ... 41541.html
אני סוחב את הדבר הזה ומעביר אותו בין כל כיסאות העבודה שלי והרכבים. הרכב הנוכחי שלי הוא פולקסווגן טיגואן והקודם היה גרסא עדכנית (עור מלא) של סקודה סופרב שהרגו לי שניהם את הגב למרות שלשניהם יש התאמה מלאה לנהג ולטיגואן יש גם מסאז' מובנה... הרשת מצליחה ממש לסדר לי את הגב.
2. רוח - אני שומע המון מוזיקה, אודיובוקס ופודקסטים. חויית הנהיגה (מסך גדול, הרבה שליטה, Carplay, מיקרופון טוב למי שצריך להקשיב לקשקשת שלי, רמקול טוב לשמע) הם משמעותיים עבורי. הסקודה סופרב היתה ממש דפוקה בכל המובנים האלה, למרות שהם ממש משתפרים מדור לדור. הסאונד בטיגואן ממש ממש שדרוג עבורי, למרות שיש גם רעש רוח (סביב 90 קמ"ש) ומתלוננים לא פעם ששומעים אותי כאילו דרך קופסאת פח. אבל סה"כ זה בסדר.
אגב, הטיגואן החדש הוא גם אופציה. הטיגואן של 2019 היה מאוד בעייתי כי חסרו לו כמה פיצ'רים של שליטה, למשל לא היה לו שמירת נתיב אז שמו לו מובילאיי (בלתי נסבל בעיני).
כמה נוח לאלה שיושבים מאחור כשיש שלושה שם?
1. הכיסא לא נוח בכל רכב שהייתי בו אי פעם. אני תמיד נאבק עם הכיסא וסובל כמה חודשים עד שהגב שלי מתרגל לתצורה החדשה.
https://www.banggood.com/Wholesale-New- ... 41541.html
אני סוחב את הדבר הזה ומעביר אותו בין כל כיסאות העבודה שלי והרכבים. הרכב הנוכחי שלי הוא פולקסווגן טיגואן והקודם היה גרסא עדכנית (עור מלא) של סקודה סופרב שהרגו לי שניהם את הגב למרות שלשניהם יש התאמה מלאה לנהג ולטיגואן יש גם מסאז' מובנה... הרשת מצליחה ממש לסדר לי את הגב.
2. רוח - אני שומע המון מוזיקה, אודיובוקס ופודקסטים. חויית הנהיגה (מסך גדול, הרבה שליטה, Carplay, מיקרופון טוב למי שצריך להקשיב לקשקשת שלי, רמקול טוב לשמע) הם משמעותיים עבורי. הסקודה סופרב היתה ממש דפוקה בכל המובנים האלה, למרות שהם ממש משתפרים מדור לדור. הסאונד בטיגואן ממש ממש שדרוג עבורי, למרות שיש גם רעש רוח (סביב 90 קמ"ש) ומתלוננים לא פעם ששומעים אותי כאילו דרך קופסאת פח. אבל סה"כ זה בסדר.
אגב, הטיגואן החדש הוא גם אופציה. הטיגואן של 2019 היה מאוד בעייתי כי חסרו לו כמה פיצ'רים של שליטה, למשל לא היה לו שמירת נתיב אז שמו לו מובילאיי (בלתי נסבל בעיני).
כמה נוח לאלה שיושבים מאחור כשיש שלושה שם?
כן אני יודע שהרכב מצוייד גם במנוע בעירה למקרה שעברת את מגבלת הק"מ על הסוללה.
לגבי עמדת טעינה גם אני יודע שזוהי עמדה שדורשת חשמל רגיל ולא מצריכה התקנה מיוחדת אך התכוונתי שאם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך עושים התקנה שכזו במגרש חנייה של בניין מגורים (שיוך חשמל לדירה וכו').
בכל מקרה אם אתה "ירוק" בנשמה ולא מעניין אותך אם תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק זה סיפור אחד אך אם אתה מראש לא נוסע הרבה צריך לעשות חישוב אחרי כמה ק"מ תחזיר את ההבדל במחיר בין נירו רגילה לבין פלאג.
לגבי עמדת טעינה גם אני יודע שזוהי עמדה שדורשת חשמל רגיל ולא מצריכה התקנה מיוחדת אך התכוונתי שאם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך עושים התקנה שכזו במגרש חנייה של בניין מגורים (שיוך חשמל לדירה וכו').
בכל מקרה אם אתה "ירוק" בנשמה ולא מעניין אותך אם תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק זה סיפור אחד אך אם אתה מראש לא נוסע הרבה צריך לעשות חישוב אחרי כמה ק"מ תחזיר את ההבדל במחיר בין נירו רגילה לבין פלאג.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
·mosheva כתב:כן אני יודע שהרכב מצוייד גם במנוע בעירה למקרה שעברת את מגבלת הק"מ על הסוללה.
לגבי עמדת טעינה גם אני יודע שזוהי עמדה שדורשת חשמל רגיל ולא מצריכה התקנה מיוחדת אך התכוונתי שאם אתה גר בבניין מגורים מעניין איך עושים התקנה שכזו במגרש חנייה של בניין מגורים (שיוך חשמל לדירה וכו').
בכל מקרה אם אתה "ירוק" בנשמה ולא מעניין אותך אם תחזיר את ההשקעה בחיסכון בדלק זה סיפור אחד אך אם אתה מראש לא נוסע הרבה צריך לעשות חישוב אחרי כמה ק"מ תחזיר את ההבדל במחיר בין נירו רגילה לבין פלאג....
יש שתי אפשרויות, או שסוללים חשמל מהדירה שלנו (לא סוף העולם, אבל כמובן לאו דווקא הכי אטרקטיבי) או שלוקחים את החשמל מחדר המדרגות ומתקינים עליו מונה משל עצמו.
·הבנתי, יש לקחת בחשבון אז גם עלויות בינוי..oferlaor כתב:·......
יש שתי אפשרויות, או שסוללים חשמל מהדירה שלנו (לא סוף העולם, אבל כמובן לאו דווקא הכי אטרקטיבי) או שלוקחים את החשמל מחדר המדרגות ומתקינים עליו מונה משל עצמו....
כמו שכתבו מעלי, תקציב לרכב הוא גם פאקטור, אם התקציב הוא כמו של X1, אזי הייתי מכניס למשוואה גם לקסוס ג'יפון שהוא גם היברידי.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
·אין בדיוק תקציב, יש רשימת העדפות ואני מחפש את הרכב שהוא הכי cost effective וכולל כמה שפחות פשרות.ariel-ro כתב:@oferlaor
מה התקציב?
קיה נירו עולה 150,000ש"ח, X1 מתחיל מאזור ה250,000ש"ח, הבדל גדול שבתקציב הזה יש רכבים הרבה יותר מוצלחים מהנירו והאקליפס.
למה דווקא ג'יפון? ולמה מהקטנים שבחבורה?...
הילדים גדולים וגם הקילומטרז שלי כבר לא כזה גבוה. למה דווקא ג'יפון? אוהב את ה-form factor הזה (אני כנראה לא יחיד, כולם עוברים לכאלה).
כבר לא צריך את הבגאז' הגדול, רוב הזמן אני או נוהג בסולו, או עם האישה ושני אופניים מאחור (או במתקן או בתוך הרכב, תלוי אם זה נכנס). כשכבר מאוד נדיר שכל הילדים מאחור וצריך גם לסחוב ציוד (קורה, אבל פעם ב...).
לגבי שאלת החשמל בבית דירות. להבנתי יש שתי אפשרויות - או שאסלול קו יעודי מהבית למטה, או שניקח את החשמל מחדר המדרגות ורק נוסיף מונה יעודי.
@oferlaor
רשימת ג'יפונים שכדאי לבדוק בעיני(ובעיני רבים וטובים) שהם מוצלחים יותר מהקיה/מיצובישי/יונדאי-
פיג'ו 3008/5008 שקטות ונוחות בצורה מעוררת הערכה במהירות בלתי חוקיות בעליל(לכאורה)
סקודה קודאיק/קארוק מאוד מוצלחות - שקטות הרבה יותר מהסופרב הישישה שלך:)
אם בא לך להעלות את התקציב-
כמובן שיש את 3 הגדולות - מרצדס/אודי/BMW, בהחלט נותנות תחושת פרימיום אבל בדר"כ באזור ה250אש"ח אלו יהיו גירסאות הבסיס שיהיו חסרות איבזור לעומת כל הקטגוריה העממית - אישית אני חושב שזה יקר ולא שווה את התמורה.
לעומת זאת יש 2 דגמים מגניבים ביותר בתקציב גבוה-
Volvo XC40
Citroen DS7
רשימת ג'יפונים שכדאי לבדוק בעיני(ובעיני רבים וטובים) שהם מוצלחים יותר מהקיה/מיצובישי/יונדאי-
פיג'ו 3008/5008 שקטות ונוחות בצורה מעוררת הערכה במהירות בלתי חוקיות בעליל(לכאורה)
סקודה קודאיק/קארוק מאוד מוצלחות - שקטות הרבה יותר מהסופרב הישישה שלך:)
אם בא לך להעלות את התקציב-
כמובן שיש את 3 הגדולות - מרצדס/אודי/BMW, בהחלט נותנות תחושת פרימיום אבל בדר"כ באזור ה250אש"ח אלו יהיו גירסאות הבסיס שיהיו חסרות איבזור לעומת כל הקטגוריה העממית - אישית אני חושב שזה יקר ולא שווה את התמורה.
לעומת זאת יש 2 דגמים מגניבים ביותר בתקציב גבוה-
Volvo XC40
Citroen DS7