לא שאני מאמין לכל מה שהתקשורת מפרסמת אבל עדיין נשמע רלוונטי לשירשור:
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXbWw
רכב נוח, מאובזר מעבר למקובל ששומר על ערכו ב 150k-אנא המלצתכם
- robo7
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 714
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: קרית-אונו
- נתן תודות: 73 פעמים
- קיבל תודות: 75 פעמים
·dada1983 כתב:היום ביצעתי נסיעת מבחן על אקסיד.
להלן הרשמים שלי:
מערכת סטיה מנתיב אקטיבית יותר מדי ואת זה לא כ"כ אהבתי.
דגם הפרימיום עליו נהגתי, מלא במערכות בטיחות וזה ממש חשוב עבורי.
אפשר לכוון את רגישות התגובה
הגיר הרובוטי היה די איטי וזה הורגש, כאילו הוא שומר על עצמו ולא ממהר להעביר הילוכים.
ניסיתי לגרום לקיק דאון על ידי האצה מהירה ממצב עמידה ולא הצלחתי.
מצב ספורט כאמור
הרכב הידרדר אחורה ברמזור, אולי היה צריך ללחוץ יותר על הבלמים או להפעיל hill hold, לא יודע.
הדרדרות הרכב היא החסרון המשמעותי ביותר שהצלחתי למצוא בחצי שעה.
ברמזור צריך ללחוץ על הבלם. לאחר שחרור הבלם יש שתי שניות בהן ה"היל הולד" מחזיק את הרכב, אח"כ הרכב
יתדרדר, אלא אם כן נתת גז.
....
המתלים מכוילים בהתאם למסורת יונדאי\קיה.
·kingikra כתב:לא שאני מאמין לכל מה שהתקשורת מפרסמת אבל עדיין נשמע רלוונטי לשירשור:
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXbWw...
יש סיבה טובה שבשנים האחרונות רוב היצרנים בעולם בעולם נטשו את השימוש בגיר הבעייתי הזה בכל קשת הדגמים שלהם מחוץ למספר דגמי ספורט.
ד"א גם גרסאות הגיר ה"רטוב" מגלות אמינות מפוקפקת. אני בטוח שיש אנקטודות על רכבים שעברו בהצלחה חצי מיליון ק"מ עם DSG ללא תקלה. אפשר להיות בטוח שהם לא הרוב.
דגמי הביינים עד יוקרה חזרו בשנים האחרונות לתיבות פלאנטריות מרובות גירים והעממיות יותר עברו ל CVT.
קביעתך אינה נכונה.zeevik26 כתב:·......
יש סיבה טובה שבשנים האחרונות רוב היצרנים בעולם בעולם נטשו את השימוש בגיר הבעייתי הזה בכל קשת הדגמים שלהם מחוץ למספר דגמי ספורט.
ד"א גם גרסאות הגיר ה"רטוב" מגלות אמינות מפוקפקת. אני בטוח שיש אנקטודות על רכבים שעברו בהצלחה חצי מיליון ק"מ עם DSG ללא תקלה. אפשר להיות בטוח שהם לא הרוב.
דגמי הביינים עד יוקרה חזרו בשנים האחרונות לתיבות פלאנטריות מרובות גירים והעממיות יותר עברו ל CVT....
למעט יצרן אחד שנכשל כישלון חרוץ (פורד),
שאר היצרנים ששילבו גיר כזה, ממשיכים לשלב.
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
אתה מעדיף יפני\קוראני (בצדק) ורוצה יותר רכות. שוב אני אומר, כל אחד צריך לבחור מה יותר חשוב לו וללכת עם זה. אירופאיות יתנו לך יותר רכות אבל פחות אמינות (כמובן, סטטיסטית בלבד). קיבלתי לסופ"ש, למטרת נסיעת מבחן, בעבר, אינפיניטי Q70 ולקסוס GLS. כנראה שמהן היית מרוצה אבל חייב לומר לך שמה שרכשתי בסוף, מרצדס E קלאס, לא רואה אותן ממטר בהיבט של רכות.dada1983 כתב:בנירו לא הרגשתי שהמתלים קשיחים.
בעקרון אני מחפש רכב רך יותר....
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
ה"בעיה" שפעם אחת העזתי וקניתי רכב גרמני (סוג של אדם וחווה מהמקרא 😉).
הרכב היה מעולה ככלי תחבורה אבל היה גרוע כרכב- ממש פרדוקס.
נוחות טובה עד טובה מאוד ,ארגונומיקה מעולה, יעילות בתא המטען ואפילו עיצוב סולידי שהתחברתי אליו מול אמינות ירודה מאוד .
עכשיו אני מנסה למצוא רכב שיכלול את כל מה שציינתי לטובה ויהיה אמין מבחינה מכנית, לפחות ל4 שנים ואולי אפילו יותר.
מוכן אפילו שהגיר יהיה רציף (שאוהב לעשות הרבה רעש אבל בפועל מסרס את הרכב).
הרכב היה מעולה ככלי תחבורה אבל היה גרוע כרכב- ממש פרדוקס.
נוחות טובה עד טובה מאוד ,ארגונומיקה מעולה, יעילות בתא המטען ואפילו עיצוב סולידי שהתחברתי אליו מול אמינות ירודה מאוד .
עכשיו אני מנסה למצוא רכב שיכלול את כל מה שציינתי לטובה ויהיה אמין מבחינה מכנית, לפחות ל4 שנים ואולי אפילו יותר.
מוכן אפילו שהגיר יהיה רציף (שאוהב לעשות הרבה רעש אבל בפועל מסרס את הרכב).
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
אנחנו מסכימים אחד עם השני לחלוטין. כל מה שאני מנסה לומר זה שבתקציב שלך ובדרישות שלך, בלי להתפשר על אחת הדרישות, קשה עד בלתי אפשרי. הייתי ממליץ לך לנסות את אינפיניטי ולקסוס (אם כבר הזכרת גיר רציף) אבל יש כמה שאני יודע, גם הרכבים הזולים ביותר שלהם לא נכנסים בתקציב.dada1983 כתב:ה"בעיה" שפעם אחת העזתי וקניתי רכב גרמני (סוג של אדם וחווה מהמקרא 😉).
הרכב היה מעולה ככלי תחבורה אבל היה גרוע כרכב- ממש פרדוקס.
נוחות טובה עד טובה מאוד ,ארגונומיקה מעולה, יעילות בתא המטען ואפילו עיצוב סולידי שהתחברתי אליו מול אמינות ירודה מאוד .
עכשיו אני מנסה למצוא רכב שיכלול את כל מה שציינתי לטובה ויהיה אמין מבחינה מכנית, לפחות ל4 שנים ואולי אפילו יותר.
מוכן אפילו שהגיר יהיה רציף (שאוהב לעשות הרבה רעש אבל בפועל מסרס את הרכב)....
·idabari כתב:קביעתך אינה נכונה.......
למעט יצרן אחד שנכשל כישלון חרוץ (פורד),
שאר היצרנים ששילבו גיר כזה, ממשיכים לשלב....
אילו יצרנים חוץ מפולקסוואגן ממשיכים לשלב את הגיר בדגמים חדשים שהם לא דגמי ספורט ?
אפילו פולקסוואגן נטשו את הגיר בחלק מהדגמים שמיועדים לאיזורים שונים בעולם (בגלל בעיות אמינות קשות בגיר פאסאט וגולף בצפון אמריקה חזרו לגיר אוטומטי רגיל, אחרי מספר שנים עם DSG).
·idabari כתב:בבקשה (ללא דגמי / מותגי ספורט):
קיה / יונדאי
רנו
במוו (כולל מיני)
מרצדס
ניסן + אינפיניטי...
אה ?
נא פרט בבקשה אלו דגמים ספיציפיים של קיה \ יונדאי, במוו, מרצדס ,וניסן \ אינפינטי עדיין עושים שימוש בגיר הזה.
אפילו אודי מקונצרן VAG נטשו את DSG לטובת גיר אוטומטי רגיל.
אולי לרנו נותר איזה דגם או שניים שעוד עושים שימוש בגיר דו מצמדי.
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
המאזדה קצת איכזבה אותי .
הנסיעה הייתה די נוקשה (זהה לנסיעה על דגם הסגאן של מאזדה 3).
פנים הרכב נראה מאוד מושקע.
מבחוץ הרכב מנופח יותר מדי לדעתי , בצבע לבן נראה מכוער - הפלסטיקה מעל בתי הגלגלים מוגזמת .
רכב שטח זה לא \ מה הסיבה ששמו את כל הפלסטיק ,לא ברור .
הרכב הגיב באיטיות ללחיצת גז , לזכותו יאמר שהמנוע\גיר לא הרעישו בזמן האצה (מה שכן קיים בקורולה שלי) .
אם המחיר היה זהה למחיר האקסיד , הייתי בוחר ב CX30 כי באקסיד יש גיר רובוטי שלא אהבתי כ"כ בנסיעת המבחן אבל המאזדה עולה 165K .
הנסיעה הייתה די נוקשה (זהה לנסיעה על דגם הסגאן של מאזדה 3).
פנים הרכב נראה מאוד מושקע.
מבחוץ הרכב מנופח יותר מדי לדעתי , בצבע לבן נראה מכוער - הפלסטיקה מעל בתי הגלגלים מוגזמת .
רכב שטח זה לא \ מה הסיבה ששמו את כל הפלסטיק ,לא ברור .
הרכב הגיב באיטיות ללחיצת גז , לזכותו יאמר שהמנוע\גיר לא הרעישו בזמן האצה (מה שכן קיים בקורולה שלי) .
אם המחיר היה זהה למחיר האקסיד , הייתי בוחר ב CX30 כי באקסיד יש גיר רובוטי שלא אהבתי כ"כ בנסיעת המבחן אבל המאזדה עולה 165K .