חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

נושא שלא נקרא #1 

היי,

הייתי בסוכנות קיה ומבדיקה ראשונית, הנירו מצאה חן בעיני.
לרכב הרבה פיצ'רים נחמדים והמושב האחורי מאוד מרווח
לצערי, במושב הנהג אין תמיכה לגב תחתון ואין זכרונות, מאוד מוזר כי הרי זה רכב משפחתי ולרוב, במשפחה יש 2 נהגים.
במחיר מעל 150k הייתי מצפה לתוספות שהזכרתי.
אמשיך לחפש חלופה לקורולה אותה אני עתיד למכור בקרוב.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4675
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

נושא שלא נקרא #2 

dada1983 כתב:היי,

הייתי בסוכנות קיה ומבדיקה ראשונית, הנירו מצאה חן בעיני.
לרכב הרבה פיצ'רים נחמדים והמושב האחורי מאוד מרווח
לצערי, במושב הנהג אין תמיכה לגב תחתון ואין זכרונות, מאוד מוזר כי הרי זה רכב משפחתי ולרוב, במשפחה יש 2 נהגים.
במחיר מעל 150k הייתי מצפה לתוספות שהזכרתי.
אמשיך לחפש חלופה לקורולה אותה אני עתיד למכור בקרוב.
...
·
אם אתה יכול להתפר על הגודל מעט ... חפש יונדאי קונה .. הדגם המפואר שלהם פחות מהתקציב שלך
המושב די נח , מנוע חזק ורכב עם לא מעט פיצ'רים.
גם לקיה יש דגם מקביל - ה-סטוניק

dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

כל עוד 2 מבוגרים או מבוגר + 3 ילדים (גיל 10-13) לא ירגישו צפיפות
הרכב יתאים. הנסועה השנתית בסביבות 16 אלף בשנה, כאשר רוב הנסיעות בפקקים של כביש 1/ איילון.
לרכב היברידי אין באמת הצדקה.
העניין שאני רוצה רכב שקט וכאן המנוע ההיברידי מוביל.
אחרי הקורולה, בא לי רכב מתקדם יותר מבחינת אבזור וסביבת נהג.
ואם אפשר גם מולטימדיה יציבה יותר (כי בקורולה המולטימדיה נוראית) ואיכותית יותר.
הקורולה מצטיינת באמינות (טפו טפו טפו ☺️) אבל כאן זה מסתיים

dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אפשרות נוספת קצת גבולית בגלל הגיר והמנוע הדי חדשים שטרם הוכיחו את עצמם זו הקיה xceed.
בשרשור נוסף שפתחתי כאן בפורום בו אני מחפש מחליפה לקורולה, תיארתי את הניסיון הרע שהיה לי עם סקודה אוקטביה שנת 2011 בה היה גיר רובוטי בעייתי ומנוע טורבו.
מאז אני די חושש לרכוש רכב נוסף עם השילוב הנ"ל.

אם ה2008 הייתה מאובזרת מעל המקובל בקבוצה, הייתי שוקל ברצינות את רכישתה כי המכלולים ב 3008 הוכיחו את עצמם
אבל ה2008 אין אפילו פתחי יציאת מיזוג ליושבים מאחור
עבורי מדובר בחסרון משמעותי.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לא הבנתי למה בפקקים אין יתרון להיברידית.
אני נוסע כבר מעל חצי שנה על איוניק ונהנה מצריכת דלק של כ 1:20 !
נוסע גם בעיר, גם מחוץ לעיר.
כמובן שברכב יש את כל עזרי הבטיחות האפשריים.
גם המולטימדיה המקורית מאוד מוצלחת.
הרכב די מרווח גם מאחור וגם תא המטען בגודל טוב.
לאבא שלי יש את הדגם ה"קודם" וגם הוא מאוד נהנה מהרכב ומהאמינות הגבוהה שלו.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4099
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

הנירו רכב מעולה מכל הבחינות
לדעתי.

dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לפני כמה ימים עשיתי נסיעת מבחן על הנירו.
היו דברים שמאוד אהבתי כמו הגה ממש נוח, לא גדול ומאוד מתקשר
או מידות פנימיות וחיצוניות שספק אם יש עוד יצרנים שמסוגלים "לקלוע בול" - בפנים יש הרבה מקום למשפחה ממוצעת ובחוץ הרכב די סטנדרטי ולא מזכיר ג'יפונים.
הדבר העיקרי בגללו הרכב נפסל מבחינתי הוא מושב נהג לא נוח.
לאחר כחצי שעה התחיל לכאוב לי הגב התחתון, בסיבובים המושב היה סביר מינוס.
כמו כן, היו איזה רעשים מוזרים כמו צפצוף בזמן לחיצת דוושת ברקס ורעש מהמושב האחורי מצד ימין לאורך כל הדרך.

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4509
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 222 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

שונא את הקוריאניות הללו
עשר דרגות מתחת לסקודה לדוגמא.
אבל תכף יגידו כמה ה סקודה לא אמינה והמוסכים וקלאצים אז אין לי כח לומר שוב כמה אני נהנה ממנה אל מול רכבי העבודה מסוג יונדאי וקאיה.

צפיד
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2855
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: קריות
נתן תודות: 167 פעמים
קיבל תודות: 64 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אני עם KIA ספורטג חדשה (ליסיניג):

יש כמה דברים שגורמים לי די לשנוא את הרכב:

1.כל התפעול של מערכת נעילת הדלתות בלתי נסבלת, עוצר את הרכב ,שם פאקרקיניג פותח את הדלת הנהג יוצא לפתוח דלת אחורית או בגז' --> נעול,חייב ללחוץ על הכפתור פתיחה.
בלתי נסבל - לא מצליח להתרגל לזה.קורה לי בכל עצירה שאני צריך לחזור ללחוץ על הכפתור.
2.מערכת מולטימדיה - ציון נמוך באיכות ציון נמוך יותר בתפעול,
אני יכול לכתוב מאמר כמה אני שונא את המערכת הזו, בקיצור לא לא לא .
3.כיסא ליד הנהג - נמוך ללא אפשרות להגביה, כמו כן, קיימות גלגלות לכיוונון הכיסא - הכי שנות התשעים.
4.מערכת שמירה על הנתיב - לא אפויה
5.מפתח פיזי ולא כרטיס - אני יודע שזה נמצא בדגמים שהם לא ליסיניג ,בקאדג'ר שהיתה לי לפני 3 וחצי שנים כן היה מפתח חכם.


חוץ מזה,הרכב נוח לנהיגה ומרווח אבל הדברים שכתבתי לעיל גורמים להצטער שלקחתי אותו.
ביום יום זה דברים שגורמים לך לקלל :)

nirzon
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: יוני 2009
מיקום: זכרון יעקב
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

לא מבין איך אפשר לעבור מיפני לקוראני.
הקורולה החדשה עם מערכת מולטימדיה מצויינת (כולל אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי). מערכות בטיחות הכי טובות.
אם הדבר היחיד שהפריע לך בקורולה הישנה היה מערכת המולטימדיה, לך על ההיברידית החדשה.
אם יש לך רצון להוציא יותר - לך על אחד הדגמים היותר מתקדמים של טויוטה.
אולי אלו לא המכוניות הכי נוצצות עם הכי הרבה גדג'טים, אבל אין עליהם בסביבת נהג ואמינות.
לא מכיר הרבה אנשים שהתחרטו על זה שקנו טויוטה.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

כשאני מסתכל על העיצוב החיצוני של קורולה (לדורותיה, כולל הדור האחרון)- בא לי להקיא.
כשאני נכנס פנימה ורואה מולי את כל השחור- אני מקיא פעם שניה.

החברה הזו (טויוטה) פועלת מכח האינרציה ולא לשווא הקוריאנים הדביקו את היפניות ולרוב משאירים להם אבק. וכל זה בשבריר זמן ממה שעשו היפנים.

dada1983 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 248
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

הבעיה שאני כל הזמן משווה את הקורולה ל אוקטביה שהייתה לי לפני כן.
הסקודה עדיפה בדברים הקטנים.
עד שזה מגיע לפרמטר האמינות, כאן הקורולה שיש לי כרגע קורעת את האוקטביה 1.4 שהייתה לי לגזרים.
מכאן כל ההתלבטות.
הקוריאנים עושים מאמצים כדי לסגור את הפער ולהשתוות לגרמנים
בזמן שטויוטה רק הולכת אחורה.
המולטימדיה זו דוגמה טובה.
מושב הנהג שאין בו תמיכה צידית באותה מידה של הסקודה זו דוגמה נוספת.
תא מטען פרווה שחוץ מנפח, לא מציע דבר זו דוגמה נוספת.
העדר פתחי מיזוג ליושבים מאחור זו עוד דוגמה.
העניין הוא שרכב הוא מכלול של דברים וטויוטה רק טובה במאפיין שרידות מכנית ותו לא.

AssafLots
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 609
הצטרף: מאי 2012
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@צפיד
·
לגבי #1
אני עם נירו, אבל משער שזה אותו דבר בספורטאז' (וזה ככה היה לי גם ב suzuki XO וסידרתי את זה באותה הצורה)

דרך ההגדרות של הנעילת דלתות:

user settings -> door-> auto unlock-> on shift to P

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1853
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 175 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אם כבר מדברים על סקודה (ואוקטביה במיוחד), אז תמיד נדמה לי שאותו המעצב פועל גם בטויוטה וגם בסקודה.
העיצוב של הרכבים הללו כל כך משעמם שזה פשוט מדהים. שום מעוף. כשחשבו על עיצוב 3 קופסאות (תרתי משמע) כנראה שחשבו על האוקטביה.

הרכב היחיד שבאמת להוריד בפניו את הכובע הוא ה CH-R. נדמה כאילו שהרכב הזה שייך לחטיבה אחרת.

על נושא של אמינות הגרמניות, אני אפילו לא ארחיב. במילה אחת- בושה.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4099
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אני עם קיה ריו
רכב נהדר,הייתה
לי קורולה לפני הקיה, בולע דלק,
מתקלף,לא שווה תמחיר.

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”