לאחר מעבר על הרכבים שהוצעו, נשארנו עם שתי אופציות רלוונטיות.
טויוטה קורולה סטיישן (1.8 היברידי Space) מול יונדאי איוניק 1.6 היברידי פרימיום.
מבחינה השוואתית, הרכבים די דומים.
אשמח אם מי שמכיר וא/ו חווה את שני הסוגים יכתוב את דעתו.
תודה,
ג'יימס
טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?
- JamesStone (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1406
- הצטרף: יולי 2015
- שם מלא: James Stone
- נתן תודות: 485 פעמים
- קיבל תודות: 142 פעמים
Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?
היי, שניהם מעולים, היונדאי יפה יותר, לטויוטה עדיפות בכל הנוגע לסחירות שמירת ערך, אמינות בטווח הרחוק, ו עלויות טיפולים.
אם פרטי אז טויוטה, אם ליסינג עבודה אז יונדאי.
בהצלחה.
אם פרטי אז טויוטה, אם ליסינג עבודה אז יונדאי.
בהצלחה.
- JamesStone (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1406
- הצטרף: יולי 2015
- שם מלא: James Stone
- נתן תודות: 485 פעמים
- קיבל תודות: 142 פעמים
אופציה לרכישה לאחר כ-3 שנים...
האדם שמקבל את הרכב הזה, צפוי לצאת לפנסיה בטווח שלושת השנים הקרובות15/01/2022 7:53Moshe984 כתב: ↑ שניהם מעולים, היונדאי יפה יותר, לטויוטה עדיפות בכל הנוגע לסחירות שמירת ערך, אמינות בטווח הרחוק, ו עלויות טיפולים. אם פרטי אז טויוטה, אם ליסינג עבודה אז יונדאי....
ויש מצב שיציעו לו לקנות את האוטו...
מישהו מכיר את הכדאיות שברכישת רכב שהיה אצלך מהיום הראשון
ואחרי שלוש שנים מוצע לך לרכישה (מחברת אופרייט ליס)?
אשמח לטיפים ומידע בנושא.
ג'יימס
Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?
לי אישית יש את האיוניק ולאבא שלי יש את הטויוטה (לא סטיישן)ולפני זה היה לו איוניק (דגם קודם).
שנינו מעדיפים לחלוטין את האיוניק !!!
הסיבה העיקרית היא הגיר הרציף (הבלתי נסבל) של הקורולה ! זה משהו שאי אפשר להתרגל אליו. פשוט *** של דבר !
בסטיישן של הקורולה יש ליבואן את החוצפה להביא עם כיסויי גלגלים מפלסטיק. לא מקובל כבר הרבה שנים בסיגמנט הזה של הרכבים.
עוד משהו בלתי נסבל בטויוטה זה התיקון האקטיבי של הההגה. זה כל כך רגיש ובלתי נסבל, שאני וגם אבא שלי מיד מנתקים אותו בתחילת הנסיעה.
ביונדאי התיקון הרבה יותר נורמאלי.
אופציית שמירת המרחק (בקרוז קונטרול) בטויוטה תמיד חוזר למצב הרחוק ביותר בכל תחילת נסיעה. חייבים לשנות כל פעם. דפוק לגמרי.
הדבר היחיד שאולי טוב יותר בטויוטה זה בידוד הרעשים. אני חושב שהטויוטה שקטה מעט יותר.
חוץ מזה לא מצאתי שום יתרון בטויוטה.
אני לחלוטין בעד יונדאי.
_____________________________
נזכרתי בעוד משהו מאוד חשוב.
בטויוטה של ליסינג המולטימדיה מותקנת בארץ (אנדרואיד) ואילו ביונדאי מקורית עם AA ו AC.
אין בכלל מה להשוות...עם יתרון ברור למערכת המקורית של היונדאי.
שנינו מעדיפים לחלוטין את האיוניק !!!
הסיבה העיקרית היא הגיר הרציף (הבלתי נסבל) של הקורולה ! זה משהו שאי אפשר להתרגל אליו. פשוט *** של דבר !
בסטיישן של הקורולה יש ליבואן את החוצפה להביא עם כיסויי גלגלים מפלסטיק. לא מקובל כבר הרבה שנים בסיגמנט הזה של הרכבים.
עוד משהו בלתי נסבל בטויוטה זה התיקון האקטיבי של הההגה. זה כל כך רגיש ובלתי נסבל, שאני וגם אבא שלי מיד מנתקים אותו בתחילת הנסיעה.
ביונדאי התיקון הרבה יותר נורמאלי.
אופציית שמירת המרחק (בקרוז קונטרול) בטויוטה תמיד חוזר למצב הרחוק ביותר בכל תחילת נסיעה. חייבים לשנות כל פעם. דפוק לגמרי.
הדבר היחיד שאולי טוב יותר בטויוטה זה בידוד הרעשים. אני חושב שהטויוטה שקטה מעט יותר.
חוץ מזה לא מצאתי שום יתרון בטויוטה.
אני לחלוטין בעד יונדאי.
_____________________________
נזכרתי בעוד משהו מאוד חשוב.
בטויוטה של ליסינג המולטימדיה מותקנת בארץ (אנדרואיד) ואילו ביונדאי מקורית עם AA ו AC.
אין בכלל מה להשוות...עם יתרון ברור למערכת המקורית של היונדאי.
Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?
הגיר של הטויוטה זה גיר רציף, לא בנוי ל "לחיצה" ממצב עמידה, כל עוד נוהגים במתינות ובעדינות, הכל טוב, הגיר מעולה, אמין לחלוטין חסכוני מאוד, בליסינג מרביצים תמיד עד לריצפה וזה לא בנוי לזה בגלל זה זה *** בפרטי אתה לא מז*** את הרכב ולכן זה תענוג כי לא מרגישים בכלל ש ההילוכים עוברים, הכל זה הילוך אחד = נהיגה חלקה.
Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?
משנת 1995 אני עם רכבי ליסינג. בכולם אני נוהג כאילו מדובר ברכב הפרטי שלי. כל מי שקנה את הרכב שאני החזרתי- כאילו זכה בלוטו.15/01/2022 14:55Moshe984 כתב: ↑ הגיר של הטויוטה זה גיר רציף, לא בנוי ל "לחיצה" ממצב עמידה, כל עוד נוהגים במתינות ובעדינות, הכל טוב, הגיר מעולה, אמין לחלוטין חסכוני מאוד, בליסינג מרביצים תמיד עד לריצפה וזה לא בנוי לזה בגלל זה זה *** בפרטי אתה לא מז*** את הרכב ולכן זה תענוג כי לא מרגישים בכלל ש ההילוכים עוברים, הכל זה הילוך אחד = נהיגה חלקה....
רוב הנהגים ברכבי ליסינג לא חיות. מצד שני אפשר גם לתת אינסוף דוגמאות לאנשים שהורסים כל רכב שנוהגים בו, ללא קשר לבעלות ברשיונות.
אבל כל זה לא משנה את העובדה, שהגיר הרציף בקורולה זה זוועה אחת ענקית.
אני גם לא חסיד גדול של גירים רובוטיים, אבל בהשוואה לגיר רציף...הרובוטי פשוט המצאת המאה.
Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?
גם לי היה ליסינג פעם, הנהיגה ברכב ליסינג שונה מרחק שנות או מנהיגה ברכב הפרטי, אבל כמו כל דבר מתרגלים ו שוכחים.
בהצלחה.
בהצלחה.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?
היה לי איוניק שנתיים וחצי, נסעתי לא מעט על הקורולה, אני אישית העדפתי את האיוניק מכל בחינה אפשרית (עיצוב, נוחות וכו). להגיד לך שההבדלים שמיים וארץ? לא, אבל אני אישית העדפתי את האיוניק. שיסע על שניהן ויחליט בעצמו, אלו רכבים מאוד נפוצים, לא מאמין שיהיה בעיה למצוא מישהו שיתן לך להתנסות.