רציתי לשתף אותכם בחוייה שלי, כי נראה לי שזה יכול לעזור ללא מעטים עם דרישות דומות לשלי לפי מה שאני רואה פה בפורום.
ניסיתי להתחבר קודם לסלקום, אמרו שאי אפשר בלי המודם-ראוטר שלהם (להלן - "הגרוטאה") , אז עזבתי אותם.
התחברתי ל015 ב109 שקלים לחודש על 1000/100. למרות שהחברה נראתה מאד fishy הכל עבד תקין ובאופן שרציתי (בלי גרוטאה, רק מודם נוקיה פשוט; פורטים פתוחים; 0 תקלות; בלי packet loss, פינגים סבירים לאירופה).
אבל המשכתי במקביל גם לבדוק אופציות אחרות, כי ראיתי שבמקרה של תקלה יהיה קשה להשיג את 015, וזה לא התאים לי כי אני צריך חיבור יציב מהאינטרנט למחשבים שלי בבית.
סלקום שוב פנו אלי/או אני פניתי אליהם, כבר לא זוכר, והבטיחו לחבר אותי בלי הגרוטאה, אלא עם מודם משלי שכבר רכשתי במסגרת העסקה עם 015. קבענו הגעת טכנאי. הטכנאי, אפילו בלי להגיע הביתה, התקשר ואמר שאי אפשר לחבר בלי הגרוטאה/עם גרוטאה כbridge ובמילים עדינות רמז שבסלקום מכירות חירטטו אותי כי הם פשוט רצו למכור. ביטלתי הכל וביקשתי מסלקום פיצוי על בזבוז זמן/טרחה/הטעייה. בסלקום סירבו לפצות. הגשתי תביעה קטנה ואחרי שסלקום קיבלו את מכתב התביעה הלכנו על הסכם פשרה במסגרתו הם שילמו לי כמה מאות שקלים. הסיפור שלי איתם נגמר.
זמן קצר לאחר מכן התקשרו מהוט והציעו הרים וגבעות במחיר מאד נמוך (60 שקלים לחודש על הכל על 1000/100, הייתי איתם הרבה זמן בחיבור כבלים והתנתקתי לאחר המעבר לפייבר, אז זה לא מאד מפתיע). אבל חזר בדיוק הסיפור שקרה עם סלקום - הבטיחו חיבור עם הגרוטאה שעובדת כbridge, טכנאי הגיע הביתה, אירגן את החיבור לגרוטאה, ואמר שבתמיכה טכנית יסדרו עבודה של הגרוטאה כ- bridge. התכתבתי עם תמיכה ושם אמרו לי שאין שום אפשרות להגדיר את הגרוטאה כbridge עם פייבר. ניתקתי את הכל, וחזרתי ל015 עם מודם. התחלתי התכתבות עם שירות הלקוחות של הוט דרך הפייסבוק ודרשתי פיצוי, בינתיים נתנו רק כ100 שקלים. זה לא מכסה את הזמן שהם ביזבזו לי ואת הפיצוי על הטעייה, אז אתבע כנראה גם אותם.
כל הזמן הזה אני עדיין מחובר ל015. אתמול באופן פתאומי הועברתי להוטנט (אני מכיר את הipיים שלהם) עם double NAT. היום בבוקר חייגתי ל015 אבל הגעתי להוטנט. הבחור הסביר שכל מנויי 015 הועברו להוטנט. לא קיבלתי שום התראה מוקדמת על כך, פרטאצ' ישראלי טיפוסי. אמרתי לבחור שאני צריך חיבור פתוח בלי NAT, הוא הבטיח שיסדרו את זה וזה אכן סודר אחרי כשעתיים. שאלתי אותו אם כבר חזרתי להוט האם אני יכול לקבל את המחיר שהציעו לי בזמנו, 60 שקלים לחודש, והוא אמר שכנראה שכן אבל רק אם אתחבר עם הגרוטאה דרך הוט (הוט תשתית+הוטנט)! הזוי. אמרתי לא תודה, ונשארתי על אותה תוכנית שהייתה לי עם 015, חיבור עם מודם נוקיה ב109 שקלים לחודש אבל עם ספק הוטנט. הובטח לי שחיבור ללא NAT ישאר באופן קבוע. נחיה ונראה.
אני מצרף גם בדיקת מהירות (די יסודית!) שעשיתי בנובמבר כשהייתי מחובר ל015 בהשוואה למה שאני מקבל עכשיו עם הוטנט כספק. תסיקו את המסקנות שלכם לבד:
https://i.imgur.com/0KKHB7d.png
הסיפור שלי עם פייבר של unlimited
- Kwodolemiatolis (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: הסיפור שלי עם פייבר של unlimited
אתה מאוד יסודי.
המהירות מול שרתים בארץ פחות מעניינים, אלא אם כן אתה עובד על שרת מקומי.
אני לא רואה הבדל משמעותי בין שתי החברות.
המהירות מול שרתים בארץ פחות מעניינים, אלא אם כן אתה עובד על שרת מקומי.
אני לא רואה הבדל משמעותי בין שתי החברות.
Re: הסיפור שלי עם פייבר של unlimited
כל הכבוד על הנחישות לתבוע חברות שביזבזו לך זמן.
מניח שפרטנר לא פרוסים באיזוריך. מהנסיון שלי החיבור פייבר שלהם הוא האיכותי ביותר ללא ציוד בכפייה.
מניח שפרטנר לא פרוסים באיזוריך. מהנסיון שלי החיבור פייבר שלהם הוא האיכותי ביותר ללא ציוד בכפייה.
- Kwodolemiatolis (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: הסיפור שלי עם פייבר של unlimited
@tzah
הupload לחו"ל עם הוטנט נראה יותר גבוה באופן די עקבי, שזה מעניין.
@Shasoosh
תודה. לצערי אני רק עם תשתית unlimited בבניין.
הupload לחו"ל עם הוטנט נראה יותר גבוה באופן די עקבי, שזה מעניין.
@Shasoosh
תודה. לצערי אני רק עם תשתית unlimited בבניין.
Re: הסיפור שלי עם פייבר של unlimited
13/01/2022 15:04Kwodolemiatolis כתב: ↑ @tzah
הupload לחו"ל עם הוטנט נראה יותר גבוה באופן די עקבי, שזה מעניין.
@Shasoosh
תודה. לצערי אני רק עם תשתית unlimited בבניין....
לדעתי ,השילוב הכי מוצלח הוא עם סלקום כספק אינטרנט.
Re: הסיפור שלי עם פייבר של unlimited
זה מעניין. מה עילת התביעה הספציפית, ואופן החישוב?13/01/2022 14:05Kwodolemiatolis כתב: ↑ ביטלתי הכל וביקשתי מסלקום פיצוי על בזבוז זמן/טרחה/הטעייה. בסלקום סירבו לפצות. הגשתי תביעה קטנה ואחרי שסלקום קיבלו את מכתב התביעה הלכנו על הסכם פשרה במסגרתו הם שילמו לי כמה מאות שקלים....
- Kwodolemiatolis (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: הסיפור שלי עם פייבר של unlimited
במכתב תביעה ציינתי הטעייה בעת רכישת מוצר, בזבוז הזמן שלי לשווא וגרימת טרחה (הייתי צריך להזיז איזושהי פגישת עבודה בשביל להיות פנוי לטכנאי ולהשבית עבודה של עמית שלי שממתחבר לאחד המחשבים שלי בבית). אמדתי את הנזק ב300 שקלים, 100 שקלים לשעה נראה לי סביר + הוספתי עוד 300 על הוצאות משפטיות (תפקדתי כעורך דין של עצמי - הכנת כתב תביעה, עמלה, קצת עבודה עם מערכת נט המשפט). בסופו של דבר סלקום שילמו 450 במסגרת פשרה....