תדיראן אלפא 1 כח אינוורטר vs רגיל. מי יותר חסכוני?
- Mesta0018 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 107
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
תדיראן אלפא 1 כח אינוורטר vs רגיל. מי יותר חסכוני?
ה COP של הרגיל מעט גבוה יותר. וכל טכנאי אומר משהו אחר..האם יש טעם מבחינת חיסכון לשים אינוורטר?
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
מנסיון מר להתרחק מאינוורנטר, רק בשבוע שעבר טכנאי יצא מהמשרד ואמר את המשפט הבא "אם ידעתי שזה אינוורטר לא הייתי אפילו מגיע",
6 טכנאים אחרי זה ושבועיים להתבשל בחום היום סוף סוף הצליחו להחליף את הכרטיס הנכון והמזגן עובד.
המזגנים האלו עובדים אבל כשיש תקלות קשה מאוד להבין מאיפה הן מגיעות יש שם כמה סוגים של כרטיסים..
6 טכנאים אחרי זה ושבועיים להתבשל בחום היום סוף סוף הצליחו להחליף את הכרטיס הנכון והמזגן עובד.
המזגנים האלו עובדים אבל כשיש תקלות קשה מאוד להבין מאיפה הן מגיעות יש שם כמה סוגים של כרטיסים..
·Mesta0018 כתב:אכן נושא התקלות בכרטיסים מטריד מאוד. שמעתי מכמה טכנאים על אפשרות של תקלות בכרטיסים לאחר שנה אפילו.
אך האם החיסכון הוא לטובת האינוורטר מאחר ולשניהם אותה יעילות קירור....
אל תבנו על חסכון בחשמל ... לא שווה את הכאב ראש וההשקעה.
התקנתי בחברה שלי לפני כשנתיים אינוורטר של 2 כ"ס (או 1ץ5 לא זוכר) אלקטרה מסוג "עילי"
לאחר מס' חודשים הוחלף כרטיס , וכחודש לפני פקיעת האחריות (שנה אחריות) הלך שוב הכרטיס ויומיים לאחריו הלך המנוע.
מיותר לציין כי אם זה היה קורה מס' שבועות אחרי זה - הייתי צריך להוציא מכספי החברה את עלויות התיקון הלא שפויות הללו.
גם טכנאי נוסף אמר לי שלא מומלץ לרכוש אותם - אלא אם אתה מתכנן לעשות ביטוח ..
לאחר כחצי שנה - שוב היתה בעיה עם המזגן (הפסיק לקרר) , הזמנתי טכנאי שיעיף את המזגן הזה ובמקומו הותקן מזגן "רגיל" לא אינוורטר.
יש לציין כי המזגן הנ"ל נועד לקרר חדר (לטמפ' של 25 מעלות) שנמצאת בו מכונה של העסק ולכן המזגן אינוורטר עבד כמעט 24/7.
מהתקנת המזגן "הרגיל" - עילי - לא היתה אף בעיה . מה שכן - כל מס' שבועות אנו מנקים לו את הפילטר אבל עובד פיקס.
ההבדל בחשמל הוא בטח לא 30 אחוז ולדעכתי גם לא קרוב לזה. אולי בסביבות ה- 10%.