מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



הסיבות לשירות הלקוחות הגרוע בארץ


עמוד 3 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2578
מספר הודעות: 43553

 #31  נשלח: א' 21/03/2010 9:58

theAman כתב:
truejoker כתב:

ד"א , אני לא בטוח שלא מגיע לנו את זה , כי אם לקוחות היו מעריכים הוגנות ויושר יותר מאשר כסף , ושירות יותר מאשר מחיר , הם היו מקבלים את זה . אנשים בסופו של דבר תמיד מקבלים את מה שהם משלמים עבורו


אני לא מסכים עם זה.
אתה בעצם אומר שכל עם ישראל ח**.
זו קביעה לא הוגנת ולא נכונה, מה זה מגיע לנו? מה עשינו שזה מגיע לנו?
אנחנו מבקשים שירות טוב בכמה שפחות כסף, נראה לי שזה מה שכל לקוח רוצה, אין פה שום מילת גנאי, למרות שלא תמיד זה עולה בקנה אחד עם המציאות.


איש יקר - אתה היוצא דופן. אני עובד על לקוחות ישראלים כבר כמה שנים טובות ואני יכול להגיד לך שרובם המכריע יעדיפו לקבל מחיר טוב יותר הרבה לפני השיקול של שירות טוב. כשלקוח רוכש מראש את המוצר הכי זול בלי להבין שהקיצוץ במחיר בא מאיזשהו מקום (חיסכון באיכות ההרכבה, באיכות המוצר, באיכות השירות) יש לנו בעייה.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2578
מספר הודעות: 43553

 #32  נשלח: א' 21/03/2010 10:02

TANDBERG כתב:
truejoker
מוטה מחיר גם מוטה מחיר.
תג המחיר של השירות אצלנו גבוה יותר - אבל הוא מבטיח (ואנחנו מקיימים) שירות באותה רמה.
לקחתי מזה לקח הביתה: אם המחיר נמוך מדי - אני אשלם עליו בסופו של דבר, כמה ? כמה שהספק לא הרוויח.
לדוגמא: אם הספק רוצה להרוויח X, אבל מחיר השוק (גם לא הגיוני) מצביע על X-300, הוא יתמחר את זה ככה, שברגע שחוזה שירות ייגמר - אני אשלם לו לפחות 300 פלוס, והספקים מכירים טוב את המוצרים בקטע הזה. היה לי לקוח שעזב אותי בגלל מחיר, אחרי שנה עם נותן שירות שנתן כמעט 40 אחוז מתחתי הוא התקשר וביקש לחדש איתי, למה ? כי כל דבר מעבר למה שהיה כתוב הוא שילם עליו, ובמחירים מאוד גבוהים, מאוד.


כל מילה - זהב

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2007
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 5756

 #33  נשלח: א' 21/03/2010 13:06

אני רק רוצה לשאול אותך ואת TANDBERG (דרך אגב אחת החברות המוערכות על ידי בנושא היי אנד ישן אבל זה נושא אחר ), למה האמריקאים מקבלים שירות ? ומחיר ?
ולמה שם אני יכול להכנס לחנות אחרי כמה ימים להחזיר את הסחורה ולקחת אותה מחדש (או סחורה חדשה אחרת), במחיר יותר זול ולצאת עם ההפרש בכסף בכיס ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #34  נשלח: א' 21/03/2010 13:32

המצב בארה"ב לא יותר טוב, הוא פשוט קיצוני לכיוון השני. אין שום סיבה שאדם ירכוש מוצר, ישתמש בו שבועיים ואז יחליט שלא מתאים לו וילך לחנות לקבל את הכסף בחזרה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2578
מספר הודעות: 43553

 #35  נשלח: א' 21/03/2010 13:58

truejoker כתב:
אני רק רוצה לשאול אותך ואת TANDBERG (דרך אגב אחת החברות המוערכות על ידי בנושא היי אנד ישן אבל זה נושא אחר ), למה האמריקאים מקבלים שירות ? ומחיר ?
ולמה שם אני יכול להכנס לחנות אחרי כמה ימים להחזיר את הסחורה ולקחת אותה מחדש (או סחורה חדשה אחרת), במחיר יותר זול ולצאת עם ההפרש בכסף בכיס ?


למה? כי שם התחמנות הישראלית לא קיימת (לרב). תשאל כל מי שהיה בארה"ב איך הלקוחות האמריקאים מתנהגים ותבין. הישראלי לא מרגיש טוב אם הוא לא "דפק את המערכת", מה שרב הישראלים לא מבינים זה שהמערכת חייבת "לדפוק" אותם בחזרה בשביל לשרוד. אי אפשר ליישם תורה אמריקאית מערבית במדינה בה תרבות הצריכה שונה מהותית.

תראה לי לקוח אמריקאי ממוצע שיבוא עם מוצר נזוק בעליל ויצרח על המוכר למה הוא לא מסכים לממש לו אחריות עליו, או לקוח אמריקאי ממוצע שיבוא לחנות עם מוצר בן 3 שנים ו 3 שבועות (כשלמוצר יש 3 שנים אחריות) ויתעקש שיחליפו לו כי "עברו רק 3 שבועות מתום האחריות". וכו. כל נותן שירות בארץ וכל מי שמתעסק עם לקוחות ישראלים יכול לתת לך אינסוף דוגמאות שיבהירו לך חד וחלק למה השיטה האמריקאית לעולם לא תעבוד בישראל.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudib (דודי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 01, 2005

מיקום: מצפה יאבוייה על הים
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 5067

 #36  נשלח: א' 21/03/2010 15:18

מה אתם מתלהבים מהשירות במארה"ב כל כך ? יש יתרונות ויש חסרונות.
חזרתי עכשיו מביקור בניו יורק , אזורים שלמים היו שם ימים שלמים בלי חשמל בגלל הסופות (47000 איש בפאסייק ללא חשמל 3 ימים) ואין עם מי לדבר . נראה לך שבארץ יהיה מצב שעיר שלמה כמו ראשון או רחובות תהיינה מנותקות 3 ימים בלי חשמל ? ולא יהיה מה לעשות ?
עוד דוגמא , אם אתה משלם חשבון חשמל או גז דרך האינטרנט ויש בעיה עם החשבון , הוא ננעל לחצי שנה ולך לדבר עם ..... ולא עוזר כלום.
ואתה צריך לשלם בדואר .
ולא הכל זה תחמנות ישראלית חלק מזה זה קומון סנס שאצל האמריקאים זה לא מובן מאיליו .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 184
מספר הודעות: 4376

 #37  נשלח: א' 21/03/2010 16:04

truejoker כתב:
אני רק רוצה לשאול אותך ואת TANDBERG (דרך אגב אחת החברות המוערכות על ידי בנושא היי אנד ישן אבל זה נושא אחר ), למה האמריקאים מקבלים שירות ? ומחיר ?
ולמה שם אני יכול להכנס לחנות אחרי כמה ימים להחזיר את הסחורה ולקחת אותה מחדש (או סחורה חדשה אחרת), במחיר יותר זול ולצאת עם ההפרש בכסף בכיס ?

א. תודה על המחמאה - אני מעריץ של המוצרים.
ב. האמריקאים נתפסים בעינינו ככאלו שמקבלים שירות, זה לא תמיד נכון. מעבר לזה, כמו שהובר ציין - הם לא כאלו תחמנים כמונו. יש שם תפיסה, או הייתה שם תפיסה רווחת שאם אתה משלם אתה צריך לקבל שירות, אם אתה מתחמן אתה לא תקבל שירות.
בישראל רואים את המוצר כדבר הסופי, האמריקאים מסתכלים על השירות כמוצר סופי. אם רכשת דיסק של משחק והדיסק נדפק מסיבה זו או אחרת - אתה יכול ליצור קשר עם החברה, לשלם להם 5 דולר סמליים עבור הדיסק ולקבל דיסק תקין. בישראל יגידו לך ששילמת עבור הדיסק - הם לא מבינים ששילמת עבור זכויות היוצרים.
ג. אתה יכול לנצל שם את הפרצות, אבל מתישהו, יפתחו לך את הת*ת ואתה יודע את זה. כל אחד שאי פעם נתפס שם יודע שזה ממש לא שווה את זה.
אני אומר התפיסה שם הייתה כי אני לא יודע מה הולך היום. אבל מה שהיה בעבר אומר שאני לא אדפוק את המערכת ואחרים לא ינצלו אותה ובכך יווצר מצב שאם אני מבקש משהו יתייחסו אלי כמו שאני רוצה, ולא יורידו רמות שירות כי כל כך הרבה אחרים דפקו את המערכת ועכשיו היא מפצה את עצמה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2007
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 5756

 #38  נשלח: ב' 22/03/2010 0:39

בקיצור , בעיית הביצה והתרנגולת
הלקוחות מאשימים את נותני השירותים במצב , ונותני השירותים מאשימים את הלקוחות שמנסים לתחמן .

אני מסכים עם תיאור המצב מנסיון אישי , הבעיה היא שאו שכולנו נחליט לעשות משהו או שכולנו נמשיך להדפק מכול הכיוונים. ולא ממש נראה לי שהלקוח הישראלי מוכן לזה . ולכן ננעל את השירשור אחרי הוצאת קיטור .
הפתרון יהיה אולי בימות המשיח
ד"א שמתם לב למה שארדואן אמר לאחרונה ? קראתי בעיתון שהוא אמר שהם תומכים באחמדינג'אד , ואירן זקוקה לפצצה אטומית כדי שיהיה כוח נגד , כנגד הפצצות של הישראלים .
שמעתם על ביטולי טיסות לתורכיה לאחרונה? אני לא שמעתי
אז אם הצרכן הישראלי מוכן לנסוע לנופש אצל מישהו שאומר שהוא רוצה פצצה גרעינית מוכוונת נגדו , רק בגלל כסף . שלא יבוא אף פעם לבכות על שירות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht