מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



עזרה בהתנהלות מול חברת הוט בנוגע לטכנאי שלא הגיע


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
richrach
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2008
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 2238

 #1  נשלח: ג' 01/06/2010 7:56
עזרה בהתנהלות מול חברת הוט בנוגע לטכנאי שלא הגיע

בשבוע שעבר היה אצלי טכנאי הוט להתקנה של טריפל (יותר נכון מעבר דירה), התקין את כל מה שצריך אבל היה חסר לו כבל HDMI אחד.
התקשרתי לשירות לקוחות והם תיאמו לי טכנאי לשבוע לאחר מכן בין השעות 10-13 שכל מה שהוא צריך לעשות סה"כ זה להגיע ולתת לי כבל מסכן שעולה 2 גרוש.
נשארתי בבית באותו יום ולא הלכתי לעבודה על מנת שיהיה בגיר שימתין לטכנאי והפלא ופלא הגיע השעה 13:00 ועדיין הטכנאי לא הגיע.
התקשרתי לחברת הוט והנציג החביב אמר לי שהוא רואה שנציגה בשם **** (השם שמור במערכת ) תיאמה איתי טכנאי ליום ראשון 30/5 בין השעות 10-13 אבל בגלל בעיה מחשובית הדבר לא הוזן במערכת
ביקשתי מהנציג פיצוי והוא אמר לי שאין בעיה, הוא קודם יתאם איתי טכנאי למועד אחר ואחרי שהטיפול יסתיים ינתן לי הפיצוי, רצה לקבוע לי טכנאי ל 7/6, כאן כבר התחלתי לאבד עשתונות ואחרי צעקות נקבע לי טכנאי למחרת היום. הטכנאי הגיע-נתן הכבל והלך לשלום. הנציג יצר איתי קשר ורצה לתת לי פיצוי את ערוץ האוכל לשלושה חודשים חינם. אמרתי לו שאין לי מה לעשות עם הערוץ הזה שלהם והפיצוי הזה למעשה אפילו מעליב, ביזבזתי חצי יום עבודה ביום הראשון שחיכיתי לטכנאי שלא הגיע ועוד חצי יום לטכנאי שהגיע למחרת. הסברתי לנציג שאני לא מוכן לקבל את הפיצוי הנ"ל וביקשתי שיעביר את הבקשה שלי לפיצוי לבכיר ממנו. אני עדיין ממתין לתשובתם.
האם אני רשאי לדרוש פיצוי כספי, לפי חוק הטכנאים ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
noyitz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2009
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 132

 #2  נשלח: ג' 01/06/2010 8:09

בטח שאתה רשאי.
שלח מכתב להרצל עוזר מנכ"ל הוט, פקס לשכת המנכ"ל - 077-7077006
רשום בהעתקים את ע"וד יצחק קמחי הממונה על הגנת הצרכן ממשרד התמ"ת.
רשום את הסיפור וסיים את המכתב במילים האלו:
"למען הסר ספק, במידה ולא אקבל פיצוי בסך 600 ש"ח המגיע לי על פי חוק תוך 10 ימים מיום מכתב זה, אפעל נגדכם בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותי".

חכה 10 ימים ואז תגיש תביעה בתביעות קטנות על 600 ש"ח + הוצאות משפט + פיצוי על עוגמת הנפש.
במידה ויתקשרו אליך במהלך עשרת הימים אל תתפשר על כלום חוץ מפיצוי 600 ש"ח מזומן - לא זיכוי, לא ערוצים ולא נעליים, כסף CASH!

ועוד דבר תרשום להם גם במכתב שהיה חסר לך את הכבל HDMI שהם לא סיפקו ולכן איכות הצפיה נפגמה, דרוש גם זיכוי על הזמן היחסי מההתקנה ועד שהגיע הכבל.

אל תתפשר!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
richrach
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2008
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 2238

 #3  נשלח: ג' 01/06/2010 8:58

חזרו אליי הרגע מהוט,
בלי הרבה דיבורים שאלו אם אני רוצה פיצוי שווה ערך, אמרתי תני ת'כסף !
בחודשים הקרובים אקבל זיכוי בסך 600 ש"ח בחשבונית החודשית.
תודה על העזרה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
AviBiton (אבי ביטון)
גורו HTmobile
גורו HTmobile

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: קרית שמונה
הבעות תודה: 359
מספר הודעות: 17346

 #4  נשלח: ג' 01/06/2010 9:15



האמת היא שאין להם בכלל מה לעשות בנושא.
החוק מאד ברור, וכל הכבוד שעמדת על כך.
הלוואי וכולם היו מתעקשים, אולי אז תודעת השירות הייתה עולה.

_________________
אפליקצית HT-Israel לאנדרואיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
noyitz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2009
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 132

 #5  נשלח: ג' 01/06/2010 9:40

כל הכבוד שמח לשמוע!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bg1987
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2008
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 1232

 #6  נשלח: ג' 01/06/2010 9:47


כל הכבוד, מגיע להוט.
זאת אמנם טיפה בים, אבל כל טיפה נחשבת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 149
מספר הודעות: 4210

 #7  נשלח: ג' 01/06/2010 9:55

אז אני רוצה להבין אם הטכנאי היום לא מגיע בזמן אני רשאי לפיצוי של 600 ש"ח?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
richrach
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2008
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 2238

 #8  נשלח: ג' 01/06/2010 10:02

Dor007

לא בדיוק,
אם הוא מאחר מעל שעתיים מגיע לך פיצוי של 300 ש"ח לכל שעת איחור.
אליי הטכנאי לא הגיע בכלל לכן קיבלתי 600 ש"ח.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 10, 2005
הבעות תודה: 85
מספר הודעות: 1642

 #9  נשלח: ג' 01/06/2010 10:13
Re: עזרה בהתנהלות מול חברת הוט בנוגע לטכנאי שלא הגיע

richrach כתב:
בשבוע שעבר היה אצלי טכנאי הוט להתקנה של טריפל (יותר נכון מעבר דירה), התקין את כל מה שצריך אבל היה חסר לו כבל HDMI אחד.
התקשרתי לשירות לקוחות והם תיאמו לי טכנאי לשבוע לאחר מכן בין השעות 10-13 שכל מה שהוא צריך לעשות סה"כ זה להגיע ולתת לי כבל מסכן שעולה 2 גרוש.
נשארתי בבית באותו יום ולא הלכתי לעבודה על מנת שיהיה בגיר שימתין לטכנאי והפלא ופלא הגיע השעה 13:00 ועדיין הטכנאי לא הגיע.
התקשרתי לחברת הוט והנציג החביב אמר לי שהוא רואה שנציגה בשם **** (השם שמור במערכת ) תיאמה איתי טכנאי ליום ראשון 30/5 בין השעות 10-13 אבל בגלל בעיה מחשובית הדבר לא הוזן במערכת
ביקשתי מהנציג פיצוי והוא אמר לי שאין בעיה, הוא קודם יתאם איתי טכנאי למועד אחר ואחרי שהטיפול יסתיים ינתן לי הפיצוי, רצה לקבוע לי טכנאי ל 7/6, כאן כבר התחלתי לאבד עשתונות ואחרי צעקות נקבע לי טכנאי למחרת היום. הטכנאי הגיע-נתן הכבל והלך לשלום. הנציג יצר איתי קשר ורצה לתת לי פיצוי את ערוץ האוכל לשלושה חודשים חינם. אמרתי לו שאין לי מה לעשות עם הערוץ הזה שלהם והפיצוי הזה למעשה אפילו מעליב, ביזבזתי חצי יום עבודה ביום הראשון שחיכיתי לטכנאי שלא הגיע ועוד חצי יום לטכנאי שהגיע למחרת. הסברתי לנציג שאני לא מוכן לקבל את הפיצוי הנ"ל וביקשתי שיעביר את הבקשה שלי לפיצוי לבכיר ממנו. אני עדיין ממתין לתשובתם.
האם אני רשאי לדרוש פיצוי כספי, לפי חוק הטכנאים ?


במחשבה אחורה - האם חצי יום עבודה שווה כבל מסכן של 20-30 ש"ח ? וממילא הכבל שלהם באיכות נוראית.
החברה שהתקינו אצלי את הסמסונג, אמרו שהכבל שהם מחלקים הוא לא 1.3 (לא בדקתי זה מה שהם אמרו) -
אני משתמש בכבלים שהוזמנו באיביי בכמה דולרים !!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
richrach
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2008
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 2238

 #10  נשלח: ג' 01/06/2010 10:27

mayeast

הזמנתי כבל יחסית פשוט באיביי שהוא 1.3 והוא עובד בדיוק כמו הכבלים הפשוטים של הוט שמגיעים עם ממירי ה- HD.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
DoronB
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 26, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 116

 #11  נשלח: א' 17/08/2014 19:19

הזמנתי קו אינטרנט בתור לקוח חדש וגם במקרה שלי לא הגיע טכנאי האם אני זכאי לפיצוי?
ואם זה חוקי להשתמש בשם העו"ד ללא ידיעתו?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #12  נשלח: א' 17/08/2014 21:19

איך מוכיחים שאכן נקבעה הגעתו של טכנאי? חייבים להקליט שיחות או שיש איזו דרך אחרת?

היה לי מקרה לא קשור להוט, אמרו טכנאי יגיע בין שעה X ו-Y ויתקשר שעה לפני. יכלתי להגיע תוך שעה הביתה הסכמתי. מתקשר טכנאי "רבע שעה אני אצלך..", "אבל לא אספיק להגיע, אמרו שעה לפני תתקשר", "אני מגיע, אם אתה לא בבית תזמין מועד אחר ביי"
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ArielAberjil (Ariel Aberjil)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2013
הבעות תודה: 140
מספר הודעות: 2011

 #13  נשלח: ב' 25/08/2014 0:39

אשמח לעזרה גם כן בנושא,
קבעתי טכנאי ליום ראשון לפני כחודש,
ביום חמישי נכנסתי לאזור האישי MY HOT באתר החברה.
שמתי לב פתאום שהטכנאי נעלם,התקשרתי ביום שישי בבוקר ונציגה טענה שהנציגה ששוחתי איתה והזמנתי את הטכנאי בתאריך X בשעה Y היא זו שביטלה(אבל התאריך והשעה שנתנה בכלל לא היו זהים למועד שהשיחה עם אותה נציגה).
בתחילה סוכם ויש שיחה מוקלטת עם נציגת פניות הציבור שאקבל 600 ש"ח לחשבון הבנק תוך 14 ימי עסקים,
כעת הם מוכנים לשלם רק 300 שקלים בטענה שאני ידעתי על כך.
ביררתי מול המועצה לצרכנות ואפילו כשאני שאלתי אותם מיוזמתי זה לא תופס בחוק,הם צריכים להתקשר אלייו לא אני אליהם,במיוחד ביום שישי כאשר אין לי יכולת לבטל את החופש שלקחתי מהעבודה.
אודה לעזרתכם,הבנתי שה600 שקלים לא מצריכים הוכחת נזק שאפשר להוסיף כמובן ולא כוללים יום עבודה...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht