מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיה במסך ps50c7000 יממה לאחר שימוש!


עמוד 6 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1360

 #76  נשלח: ג' 16/11/2010 23:26

9000es מעניין איך תמיד אתה מוזכר בהקשר עם המילה חירטוטים
_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dor8 (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 25, 2008
הבעות תודה: 201
מספר הודעות: 4835

 #77  נשלח: ג' 16/11/2010 23:40

firebird כתב:
9000es מעניין איך תמיד אתה מוזכר בהקשר עם המילה חירטוטים

אין ספק בכלל .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gili_Regev (גילי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2006

מיקום: לפלנד
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 5098

 #78  נשלח: ג' 16/11/2010 23:53

חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..

_________________
...
(1) הבעות תודה: firebird
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רומק
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 67

 #79  נשלח: ד' 17/11/2010 8:01

firebird כתב:
אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:

בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000.
הזמנתי מסך כזה מדיוידי סנטר שהיה אמור להשתחרר מהמכס היום.

היום בבוקר רונן התקשר אלי והודיע לי כי לצערו היתה טעות במשלוח והמסך עדיין לא הגיע, אבל הוא שולח לי לבנתיים מסך חליפי
כשהגעתי היום הביתה חיכה לי קובי המתקין שלו עם ה47SL9500 LED של LG.

לזה אני קורא שירות, צריך לדעת לא רק למכור ולשכוח (כמו במקרה של סטריאו סטאר) אלא לתת פתרונות יצירתיים במקרה של עיכוב.




| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רומק
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 67

 #80  נשלח: ד' 17/11/2010 8:02

Giliboy כתב:
חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רומק
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 67

 #81  נשלח: ד' 17/11/2010 8:04

dor8 כתב:
אותו כנ"ל לגבי ! היה עיכוב של כמה ימים בהגעת הC8000 שהזמנתי.
רונן סיפק לי לבינתיים מסך C7000 גודל 55 אינץ' .






| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2005

מיקום: קריית אונו
הבעות תודה: 122
מספר הודעות: 4484

 #82  נשלח: ה' 18/11/2010 11:07

Giliboy כתב:
חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..

... ושכל אחד יעשה מה שטוב לו. וכמו שטובי דובי אומר: "כולם צודקים..."
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
erezha
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 13, 2007

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 243

 #83  נשלח: ה' 18/11/2010 11:34

nils3373 כתב:
Giliboy כתב:
חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..

... ושכל אחד יעשה מה שטוב לו. וכמו שטובי דובי אומר: "כולם צודקים..."


טובי דובי!!!! חחח אין בנאדם אתה ענק
ואחרי זה עוד אנשים טוענים למה שבשרשור יש רמה של גנון.... זה לא גנון זה פעוטון!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 10, 2005
הבעות תודה: 85
מספר הודעות: 1629

 #84  נשלח: ה' 18/11/2010 11:40

[quote="רומק"]
dor8 כתב:
אותו כנ"ל לגבי ! היה עיכוב של כמה ימים בהגעת הC8000 שהזמנתי.
רונן סיפק לי לבינתיים מסך C7000 גודל 55 אינץ' .


ומי אחכ מקבל את המסכים החלופיים הללו ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
unit3us
עובד כבלים/לויין
עובד כבלים/לויין

הצטרף בתאריך:
  Jul 14, 2010
מספר הודעות: 25

 #85  נשלח: א' 05/12/2010 23:23

אני רוצה רק להגיד דבר אחר לכל אלו שמזלזלים ביבוא הפרללי.
לדעתי כולכם פה מלאי קינאה מפני שבחיים לא תקבלו יחס אישי מיורוקום או מיניליין.
ולא רק זה בחיים לא תרגישו שאחריי הוצאה כספית בסדר גודל כזה מישהו בכלל יורק לכיוון שלכם.

קחו דוגמא מחברים כמו DOR08 שרכש וקיבל את האמא והסבתא של האחריות ויודע גם לפרגן פה ושם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirbd1967
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 04, 2010
מספר הודעות: 26

 #86  נשלח: ב' 06/12/2010 13:20

Firebird,
"אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:

בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000. "


הבנתי בדיוידי סנטר שה V20 עדיפה על C7000. באיכות SD . השתקפויות.
אשמח להתרשמות עם קבלת ה מסך.
אמיר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ofercohen
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 30, 2009
הבעות תודה: 21
מספר הודעות: 525

 #87  נשלח: ב' 06/12/2010 13:33

amirbd1967 כתב:
Firebird,
"אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:

בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000. "


הבנתי בדיוידי סנטר שה V20 עדיפה על C7000. באיכות SD . השתקפויות.
אשמח להתרשמות עם קבלת ה מסך.
אמיר


Firebird משום-מה זרק פצצה ועשה "אחורה פנה"
לא תמונות ,לא הסברים,שום כלום
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1360

 #88  נשלח: ב' 06/12/2010 15:17

מה? איזה פצצה זרקתי?

הC7000 אצלי מיום רביעי שעבר ועוד לא הספקתי לצלם ולעשות שירשור התחדשתי

_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirbd1967
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 04, 2010
מספר הודעות: 26

 #89  נשלח: ב' 06/12/2010 17:51

קדימה- ספק השוואה ל V20...(למעט 3D)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1360

 #90  נשלח: ב' 06/12/2010 23:00

הV20 מרצדת.... הסמסונג לא (יותר נכון כמעט ולא

והC7000 הרבה יותר דקה

וברצינות,
קצת קשה להשוות בין הטלוויזיות כי הV20 היתה אצלי בקושי יומיים והן אף פעם לא היו זו לצד זו.

כרגע אני על ערכים נמוכים בקונטרסט ובבריטנס מעביר את הזמן עד ל200 שעות. אחרי זה נכייל ונרשום התרשמות בשרשור חדש.

_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht