מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



לאן נעלמה חנות זימקס הרצליה?


עמוד 4 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #46  נשלח: א' 25/12/2011 13:42

כואב הלב לראות חנות מתמחה נסגרת אני באמת מקווה ששרון והחברים יחזרו לעצמם
עופר,
לצערי שוק הקולנוע הביתי הולך בדיוק בעקבות שוק הצילום והמחשבים, יש לא מעט עסקים שנסגרים או קרובים מאוד להסגר, מה שקרה בשוק בשנתיים האחרונות בקולנוע ביתי במיוחד בטלביזיות, אחוז הרווחיות ירד באופן משמעותי אגב גם ליבואנים, והחנויות החלו מחפשות אפיקי רווח אחרים כמו למשל התקנה של בית חכם ושלטים חכמים,שדורש השקעה כספית לא מבוטלת בהכשרה ובעיקר ניסיון עסקי ומקצועי שנרכש במשך שנים, לצערי כפי שכתבתי בדיונים הארוכים פה בפורום לגבי רכישה מחנויות מתמחות, היבואנים "החזירים" מול הפרללים וחברות השילוח "הצדיקות" השוק משתנה היום למודל של חנויות המחשוב שעובדות על אחוז רווחיות קטן מאוד, רק בשביל לסבר את האוזן הרווח של חנות מחשב על מחשב נייד עומד היום על 5 עד 6 אחוז בלבד, על רכיבי מחשב מרוויחים בין 5 אחוז ל15 אחוז והדרך היחידה להחזיק עסק היא לעבוד על כמויות גדולות ולתמחר כל שרות בכסף , הרכבת מחשב, התקנת מערכת הפעלה, ניקוי וירוסים וכל שרות אחר.
לעניות דעתי הדרך היחידה שעומדת בפני המתמחות לשרוד הוא לעבור למקומות עם שכירות וארנונה נמוכה יותר
או חנויות קטנות יותר ובד בבד להתחיל לגבות על כל שרות, הדגמה וייעוץ עד שעתיים 500 ש"ח שיקוזזו ברכישה.
התקנה של מערכת מלאה כולל כיול והסבר עד 5 שעות עבודה 1000 ש"ח , התקנה של רסיבר, טלביזיה, מזרימדיה או נגן בלו רי או תכנות שלט של הלקוח 500 ש"ח, אגב אלא פחות או יותר המחירים שגובים על התקנות
מיקצועיות כבר היום על ציוד שלא נמכר בחנות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
LiorDrZ (ליאור)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 28, 2006

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 209
מספר הודעות: 1777

 #47  נשלח: א' 25/12/2011 13:44

דווקא בעדשות העילית רמת המחירים "יחסית" שפוייה ביחס מחיר ארץ חו"ל. הצרה היא שברוב המקרים עדשות כאלו הם עדשות שצריך להזמין במיוחד ואין שום דרך להתרשם מהם לפני קניה. מה לעשות אנחנו חיים בלבנט ואין הרבה דרישה לעדשות כאלו והיבואנים לא יסכנו כסף בלהחזיק כאלו במלאי.
לדעתי הבעיה היותר גדולה בתחום הזה היא דווקא בתחום המיינסטרים שם אתה לא מצליח להבין למה לעזאזל אתה משלם פי כמה ממחיר חו"ל. כמו למשל איך לעזאזל עדשה שעולה בחו"ל 199$ מתורגמת למחיר של 1400 ש"ח בארץ...
ודוגמא אישית כואבת... איך לעזאזל מצלמת הפוג'י X100 שלי שעולה בחו"ל 1200$ נמכרת בארץ ביבוא רשמי של 6500 ש"ח. החוברת בעברית לא תרמה לי בשיט כנ"ל לגבי האחריות.

_________________
My flickr gallery
My 500px gallery
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3625
מספר הודעות: 68827

 #48  נשלח: א' 25/12/2011 14:24

shuali

האינטרנט זה נחמד, אבל עדיין צריך להתנסות וצריך ביקורות (עם יבוא פרללי שכח גם מביקורות) וצריך מוכרנים שמבינים מהחיים שלהם (בעידן האינטרנט יוותרו רק box movers).

ממליץ שתלך ל-BIG BOX ותנסה לשאול שאלות את המוכר מעבר למה שכתוב על המדבקה ליד הרסיבר.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 132
מספר הודעות: 2906

 #49  נשלח: א' 25/12/2011 14:31

לא המכירות באינטרנט הורידו את המחירים,המחירים ירדו בגלל הידע שיש ברשת ולכן כאשר מגלים שמוצר מתומחר במקום ב1000 שקל ובמדינתנו 3000 אז ברור שמישהוא כשן עושה קופה רצינית על חשבון הלקוח.
שרות זה דבר שצריך לתמחר אותו אבל אם המוצר עולה באחוזים רבים בין מקומות שונים אז הוא צריך להיות כלול.
בצפון יש חנות מתמחה שבדרך כלל אני רוכש בה ומספר פעמים כאשר היתי בחנות שמעתי את הבעלים מסביר ללקוחות מה לדעתו יתן להם תוצאה טובה והוא גם סיפר ללקוחות שלמשל הוא לא ממליץ להם לקחת מגבר פיונייר מסוג 1021 (שהוא מגבר טוב)כי הוא מתומחר בחול ב400 $ ובארץ זה מעל 1200 ואם עוד חנויות היו פועלות בצורה כזאת אז יבואנים היו מורידים מחירים.
כאשר המוכר הוא אמיתי עד הסוף אז גם הלקוחות הם כאלה ,אבל שנים שאני שומע מבעלי חנויות שהיבואנים בקושי מרוויחים וצורת ההגנה הזאת מתבטת בתירוצים רבים ושטותיים כגון :אחריות ,שרות,מיסוי ועוד כאילו רק בארץ היבואנים מענייקים אותם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3625
מספר הודעות: 68827

 #50  נשלח: א' 25/12/2011 15:15

shuali

לא יודע לגבי אחרים, אבל אני זקוק פעמים רבות לעזרה מיבואנים. היו לי שתי תקלות שונות ברסיברים שבשני המקרים דרשו מיומנות של יבואן מסודר עם נסיון ולא מישהו שעשה יבוא חד פעמי של קונטיינר.

משום מה אנשים מתעניינים רק בכמה יעלה להם היום, ולא במה הסיכוי שהם יזדקקו לתמיכה. זה לא רק החנויות, אלא כל המסלול מהיבואן המסודר, דרך שירות וכו'.

המחיר הסופי הוא לא הפרמטר היחיד שמשנה במשוואה, אבל כנראה שאני במיעוט כי בסופו של תהליך זה כנראה מה שעמך ישראל מחפש.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #51  נשלח: א' 25/12/2011 15:25

[quote="shuali"]עופר,

ציטוט:
זה ברור ומובן, אבל לכל בעיה יש גם פיתרון דוגמא: הפורום הזה ממש ואחרים שדומים לו... יש פה אנשים מומחים לא פחות מהמוכרנים בחנויות המתמחות.

shuali
הרבה מהאנשים המומחים בפורום לפחות הוותיקים נחשפו להובי לאחר שהייה של שעות וימים בחנויות,
אני נחשפתי לנושאים האלו בתור נער ובתחילת שנות ה 90 בתערוכת הסטריאו הראשונה שבה הייתי במלון שרתון ת"א שם הזרע ניטע... באינטרנט יש הרבה מאוד מידע אבל רובו לא ממש רלוונטי וקשה לפעמים למצוא המלצות תכלס מאנשים שהתנסו בכל המוצרים, כל היופי בחנות מתמחת הוא שהחנות יכולה לעשות MIX AND MATCH ולמצוא את השילוב הטוב ביותר ולהשמיע ולהראות לך את התוצאה הסופית, את זה אתה לא יכול לקבל באינטרנט באף מקום האתר פה הוא בין האתרים הכי מקצועיים שאני מכיר כולל בהשוואה לwww.avsforum.com/ ולצערי בלי שוק תוסס גם לאתר זה לא יהיה ממש מקום, בלי תערוכות , בלי כתבים שמקבלים ציוד בהשאלה לבדיקה אצלם בבית, איזה יצרן גדול בכלל יסכים לשלוח לאתר ישראלי ציוד יקר כמו למשל LX-85 או RXA-3010 או מקרן ב 10K$?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dude69il
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2006
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 774

 #52  נשלח: א' 25/12/2011 15:30

זהו בדיוק עופר,
זה הולך לזה שאין משמעות לכל דבר פרט למחיר, מקצוענות, שירות, וכ"ו הן מילים גסות.

אלא מה, שלא יתפלאו אלה שמצדדים בדרך הזו שעוד כמה זמן יעמדו בפני ענף אחר לגמרי
יכול להיות שמה שהם יראו לא בדיוק ימצא חן בעיניהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #53  נשלח: א' 25/12/2011 15:47

shuali
או קי בו נניח שאתה צודק וכל היבואנים בארץ נעלמו כלא היו, רכשת רסיבר או מקרן בארה"ב איפה תתקן אותו?
לרוב המעבדות הפרטיות אין גישה לחלקי חילוף או לספרי שרות, כלומר אתה באותו מצב של מישהו שחי בניגריה שמייבא הכל לבד ואין לו עם מי לדבר, שלא לדבר על כך ששילמת על הכול בתשלום אחד ויש לך שנאי גדול בסלון בגודל של SUB קטן.... איפה הכיף שללכת לחנויות לשמוע ולראות ציוד לקבל המלצות והשקט שיש לך אם מי לדבר. האם היית מוכן לרכוש כך רכב, בלי שרות בלי חלפים ?
וכן אני בודק מחירים באינטרנט, אבל מוצרים גדולים אני בשום פנים ואופן לא מוכן לרכוש בארה"ב אתה רוצה שיזרקו אותי מהבית אחרי שאני ישים שנאי ענקי בסלון עבור המערכת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3625
מספר הודעות: 68827

 #54  נשלח: א' 25/12/2011 15:53

shuali

1. יפה לך. לי התקלקל רסיבר מאוד מאוד יקר אחרי כמה ימים של שימוש. מה עכשיו?
2. התקלקל לי גם רסיבר ישן שלי (בן 3) וחזר תקין מתיקון של היבואן.
3. היה לי נגן בלוריי שאחד המאווררים שלו התחיל להרעיש. היבואן שלח לי במשלוח ישיר חלק חילוף (הם הציעו לקחת לי את המכשיר לתיקון, אני לא רציתי) והכל נפתר תוך כמה דקות.

ברור לך שכל אלה לא יקרו לא ביבוא של חנות פרטית וגם לא כשהמחיר יהיה הפרמטר היחיד. על הכל יקחו לי כסף... במקרה של רסיבר עם תקלה אחרי כמה ימים, האחריות לא תקפה כי קיבלתי אותו תקין לחלוטין ולכן אצטרך לשלוח אותו חזרה עם RMA ואו לרכוש משהו חדש או לחכות שיתקנו לי וישלחו לי חזרה.

לא יודע לגביך, אני לא יכול לחיות דקה בלי רסיבר.

לגבי כל המסכים, תעשה חיפוש קצר לגבי כל מסכי ה-60HZ ואיך הם מתמודדים יפה עם ה-50HZ שיש בארץ. לא יודע לגביך, אבל אותי זה היה משגע פילים.

אבל אנחנו סוטים מהנושא לחלוטין. השאלה העקרונית היא לאן חנויות כמו ZMAX צריכות לשנות כיוון בכדי לשרוד. אלה שאומרים שאין לחנויות הללו עתיד, ממילא לא רוכשים בהם ככל הנראה ולכן הפידבק שלהם לא ממש עוזר לפתור בעיה...

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #55  נשלח: א' 25/12/2011 15:54

אריה תמיד אפשר להוציא עוד כסף ולשלוח לחו"ל

אם יעלמו לחנויות, איך נוכל לדעת איזה מסך אנחנו הכי אוהבים? איך נוכל להתנסות ולחוות פיצ'רים חדשים? אם נקנה רמקולים איך נדע שהשילוב מתאים לנו?

גם אם יש ביקורות שמהללות מוצר מסויים יכול להיות הוא לא מתאים לנו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3625
מספר הודעות: 68827

 #56  נשלח: א' 25/12/2011 16:08

DorM

במצב כזה גם לאתר כמו שלנו אין מקום - כי לא יהיה ממי לקחת מוצרים לבדיקות... גם לא יהיה בכלל בשביל מה לעשות ביקורות, שהרי המחיר הוא הקובע.

במצב כזה רק לאתרי השוואות מחיר יהיה זכות קיום.

זה יהיה באמת יום עצוב אם זה יקרה.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #57  נשלח: א' 25/12/2011 16:09

DorM כתב:
אריה תמיד אפשר להוציא עוד כסף ולשלוח לחו"ל

אם יעלמו לחנויות, איך נוכל לדעת איזה מסך אנחנו הכי אוהבים? איך נוכל להתנסות ולחוות פיצ'רים חדשים? אם נקנה רמקולים איך נדע שהשילוב מתאים לנו?

גם אם יש ביקורות שמהללות מוצר מסויים יכול להיות הוא לא מתאים לנו.

זה בדיוק הקטע בתור מועסק אצל יבואן אני יכול להעיד שגם ליבואן לא כדאי לשלוח מוצר לחו"ל, ברוב המקרים
היצרן מקבל RMA Report ובמקרה הטוב ומזכה את היבואן ברכישה הבאה או לחילופין שולח לוח במקום התקול.
רק במקרים מאוד חריגים הציוד מגיע חזרה ליצרן, על מוצרים זולים המיוצרים בסין בכלל אין ליבואן עם מי לדבר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #58  נשלח: א' 25/12/2011 17:06

צריך להבין שכל אדם או חנות אשר מתמחים בתחום מסוים, הם לא מוכרים רק מחיר הם מוכרים גם שירות, לכן יכול להיות מצבים שיעלה טיפה יותר.
אם זה משתלם או לא זה כבר דעתו של הלקוח, באופן אישי אני אעדיף לשלם יותר ולקבל שירות או לחוות את המוצרים לפני הקניה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 113
מספר הודעות: 2333

 #59  נשלח: א' 25/12/2011 17:08

לטעמי הדיון מיותר. אם יהיו מספיק לקוחות לחנויות המתמחות, אז זה סימן שהן צריכות להמשיך להתקיים. אם לא - אז הן לא.
מעבר לזה, האינטרס הצר של כל אחד מאיתנו, או של גוף כזה או אחר, ממש לא משנה, ולא ישפיע על העתיד.
שום חנות מתמחה לא תמשיך להתקיים כדי שמישהו יכול לנסות מותר כזה או אחר, או כדי שמישהו יוכל לקבל מוצר להתנסות למטרה כזו או אחרת.

אני אישית חושב שרוב האנשים פשוט רוצים לקנות יותר בזול. האמת, זו לא רק דעה אישית שלי, זה מה שהמציאות מראה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3625
מספר הודעות: 68827

 #60  נשלח: א' 25/12/2011 17:13

nir11

מסכים 100%

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht