liorreem
ברמות הכי בסיסיות אפשר להתחיל עם test patterns (מבלוריי אני ממליץ על S&M, לסטרימר אפשר להסתפק בדוגמאות מ W6rz.net).
בשלבים המתקדמים יותר כדאי לקחת סנסור. יש אין ספור אפשרויות במחירים שמתחילים בכ-100$, דרך $300 ומגיעים לאלפי דולרים עבור ציוד מקצועי יותר.
שרשור תגובות: לראשונה בישראל: לקונים מקרן Epson EH-TW9000 מכויל ע'י עפר לאור
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
אני חייב להסכים איתך אור. אכן, חסר משמעות.
עפר ,
אתה טועה. היום חברות מכוונות ל-709 הרבה יותר מאשר בעבר .
תסתכל על הסוני, על הפנסוניק, על ה-JVC וגם על האפסון. כולן, כמעט ללא יוצא מן הכלל מכוונות לשם עם MODE מיוחד.
זה לא פלסמות או טלויזיות.
ה-Cinema של אפסון מכוון לשם ובפירוש לא למצב פאנצ'י.
אם אתה תיגע בו, לפני שתיתן למנורה להתייצב, לא ייצא מזה שום דבר טוב.
מה ייצא לך מזה, אם תשמע לאחר מכן שהמשתמשים בכלל לא משתמשים במוד שכיילת? איך בדיוק תרמת להכרה של חשיבות הכיול?
רן
עפר ,
אתה טועה. היום חברות מכוונות ל-709 הרבה יותר מאשר בעבר .
תסתכל על הסוני, על הפנסוניק, על ה-JVC וגם על האפסון. כולן, כמעט ללא יוצא מן הכלל מכוונות לשם עם MODE מיוחד.
זה לא פלסמות או טלויזיות.
ה-Cinema של אפסון מכוון לשם ובפירוש לא למצב פאנצ'י.
אם אתה תיגע בו, לפני שתיתן למנורה להתייצב, לא ייצא מזה שום דבר טוב.
מה ייצא לך מזה, אם תשמע לאחר מכן שהמשתמשים בכלל לא משתמשים במוד שכיילת? איך בדיוק תרמת להכרה של חשיבות הכיול?
רן
- zork17
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 828
- הצטרף: מרץ 2005
- שם מלא: zork17
- נתן תודות: 47 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
לדעתי זו יוזמה ברוכה.
בלי קשר לזה שהכיול לא יהיה אופטימלי אחרי 50 שעות, עדיין הערך של המהלך הזה הוא במקום אחר: עצם זה שיבואן נותן שרות כזה שהוא מעבר להזזת קופסאות מיפן לישראל רק מעלה את הרף בארץ וחושף צרכנים/חנויות/יבואנים אחרים לכיול ולחשיבות של מקצועיות בתחום.
ככל שבעתיד יותר אנשים ישאלו על כיול רק יתרום למקצועיות הענף ואולי בעתיד תוכל לשלם כמה מאות שקלים והיבואן ישלח לך טכנאי לכיול. היום גם אם תרצה לשלם אין למי.
בלי קשר לזה שהכיול לא יהיה אופטימלי אחרי 50 שעות, עדיין הערך של המהלך הזה הוא במקום אחר: עצם זה שיבואן נותן שרות כזה שהוא מעבר להזזת קופסאות מיפן לישראל רק מעלה את הרף בארץ וחושף צרכנים/חנויות/יבואנים אחרים לכיול ולחשיבות של מקצועיות בתחום.
ככל שבעתיד יותר אנשים ישאלו על כיול רק יתרום למקצועיות הענף ואולי בעתיד תוכל לשלם כמה מאות שקלים והיבואן ישלח לך טכנאי לכיול. היום גם אם תרצה לשלם אין למי.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
אם זה חסר משמעות, מה אתה כל כך נרגש ומנסה לעשות דה לגיטימטציה לכיול הזה?RanMoyal כתב:
עפר ,
אתה טועה. היום חברות מכוונות ל-709 הרבה יותר מאשר בעבר .
....
ה-Cinema של אפסון מכוון לשם ובפירוש לא למצב פאנצ'י....
לגבי ה-CINEMA, זה ממש לא נכון. הוא אפילו לא קרוב ל-REC709. אם מדדת אחרת, נא הצג את הגרף שמדדת.
טום הופמן:
מבין לחלוטין את הטעות שלך, היא באמת הגיונית, אבל בפועל מי שמפעיל את המקרן מקבל מצב צבע מאוד רחב שהוא רחוק שנות אור מ-REC709.The Natural and Cinema Modes all offer similar performance, except that the Cinema mode offers a very wide gamut. Natural is very close to the high-definition Rec. 709 standard....
בכל אופן, אחתום בזה שהאוייב הכי גדול של טוב מאוד זה מצויין. מכיוון שאי אפשר להגיע לכיול מושלם (ISF בבית הלקוח) אז עדיף בעיניך שלא יהיה כלום.
אני חושב במונחים של לנסות להביא את המקרן למצב הפתיחה הכי טוב שניתן.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
opv
אין לי שום דבר נגד רן, פשוט לא מסכים עם הגישה של all or nothing. אני חושב שיש ערך בכיול כזה או שלא הייתי מתעסק בזה.
לגבי קופונים, רעיון יפה ואפשר בהחלט לשקול אותו עם יבואנים אחרים בעתיד.
לגבי כיול של מקרן ופרסום המספרים, גם רעיון מעניין ובהחלט אפשרי לעשות זאת בעתיד.
אגב, אין שום מניעה שכל אחד שרוצה יפרסם את הנתונים שהוא ממליץ עליהם כפי שזה נעשה בפורום כיול כבר מזה כמה שנים.
אין לי שום דבר נגד רן, פשוט לא מסכים עם הגישה של all or nothing. אני חושב שיש ערך בכיול כזה או שלא הייתי מתעסק בזה.
לגבי קופונים, רעיון יפה ואפשר בהחלט לשקול אותו עם יבואנים אחרים בעתיד.
לגבי כיול של מקרן ופרסום המספרים, גם רעיון מעניין ובהחלט אפשרי לעשות זאת בעתיד.
אגב, אין שום מניעה שכל אחד שרוצה יפרסם את הנתונים שהוא ממליץ עליהם כפי שזה נעשה בפורום כיול כבר מזה כמה שנים.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- yoav4x4
- חבר במועדון HT
- הודעות: 2609
- הצטרף: אוקטובר 2006
- שם מלא: יואב בן חורין
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 241 פעמים
- קיבל תודות: 133 פעמים
חבר'ה,
בואו לא נשכח שמדובר בהטבה של היבואן, אין שום דרישה כספית נוספת מצד הלקוח.
אם נסתכל על השורה התחתונה (מבלי להיכנס לכל מיני דיספלינות של כיול),
מדובר על:
לקנות מקרן שעבר כיול למס' מצבים שונים, שהלקוח יכול לבחור מתוכם את המועדף עליו או אף אחד מהם
לבין
מקרן שלא נגעו בו
אני מעדיף את האופציה הראשונה...
בואו לא נשכח שמדובר בהטבה של היבואן, אין שום דרישה כספית נוספת מצד הלקוח.
אם נסתכל על השורה התחתונה (מבלי להיכנס לכל מיני דיספלינות של כיול),
מדובר על:
לקנות מקרן שעבר כיול למס' מצבים שונים, שהלקוח יכול לבחור מתוכם את המועדף עליו או אף אחד מהם
לבין
מקרן שלא נגעו בו
אני מעדיף את האופציה הראשונה...
הויכוח המיותר הזה קצת השכיח את היוזמה של אפסון ישראל אשר מהווה מבחינתי נקודת מפנה בחשיבה של יבואנים בישראל.
אם היינו רגילים עד היום ליבואנים שכביכול לא מבינים ולא מקבלים טענות של אודיופילים או וידאופילים, על בעיות כלשהן במוצר, הרי שכעת יש יבואן שמוכן ללכת צעד אחד קדימה ולהעניק שירות שרק אפשר היה לחלום עליו עד לא מזמן.
אני משוכנע שאפשר לפתור את העניין הטכני שהערתי לגביו.
.
רן
אם היינו רגילים עד היום ליבואנים שכביכול לא מבינים ולא מקבלים טענות של אודיופילים או וידאופילים, על בעיות כלשהן במוצר, הרי שכעת יש יבואן שמוכן ללכת צעד אחד קדימה ולהעניק שירות שרק אפשר היה לחלום עליו עד לא מזמן.
אני משוכנע שאפשר לפתור את העניין הטכני שהערתי לגביו.
.
רן