מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



הוט עושים שטויות כנסו תראו!


עמוד 3 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
erezcap
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 29, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 395

 #31  נשלח: ג' 01/05/2012 21:13

בינתיים הוט מציגה גידול עקבי במספר הלקוחות ותאמינו לי אם הוט הייתה פרוסה כמו בזק

היא הייתה עולה עלייה במספר הלקוחות כי זה מה שקורה במקומות שיש את 2 התשתיות .

בזק פרוסה בכל המדינה ,בכל ישוב ערבי בכרמל -במשולש - בגליל -בנגב -בכל אזור תעשייה - ביהודה ושמורון

ובערי חרדים -ירושלים -בני ברק -בית שמש ועוד ...

היתרון של בזק בהנחת תשתית שהיא לא צריכה לשמור על יציבות ועצמה ,כי המידע נדחף וגם אם מגיע בעצמה חלשה

הוא מספיק בכדי לדבר ולגלוש ,בהוט בגלל הטלוויזיה יש צורך במגברים ולכן היתרון של הוט זה לתת 100M

בלי סייגים וכוכביות * ולכן אין להוט סיבה כללית להניח תשתית במקומות שלא יתחברו ל TV -כבלים .

לבזק כמעט 1.1 מיליון מנויי אינטנרט , להוט 770 אלף מנויים הפרש של 300 אלף ,אבל אל נשכח שכולם

היו בבזק ואז עברו להוט ולכן ההישג של הוט הוא משמעותי!!! ואת מה שציינתי לעיל 300 אלף בונוס של לקוחות

הם במקומות שאין הוט !!! ,אגב ישובים ערבים ודרוזים בכרמל הגישו בקשה\ קובלנה למשרד

התקשרות לפרסית הוט אצלם בישוב שהוט מתחמקת !!!

,לשם השוואה YES כבר 14 שנה רודפת אחרי HOT והיחס הוא 40:60 לטובת הוט . .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 621

 #32  נשלח: ג' 01/05/2012 21:27

shay1 כתב:
barman כתב:
Giliboy כתב:
מה אתם עושים ב- HOT לעזעזל..?!?!?
נמאס כבר לראות אנשים חווזרים על טעויות של עצמם ושל אחרים, למרות שכל המדינה כבר יודעת, מכירה ומזהירה מפני החיובים שלהם.
חלאס, לא להתקשר עם החברה הזו יותר!!!
מי שמתקשר איתה, לפחות שיפסיק להתלונן ולהיות מופתע מחיובי האשראי שלו..


הכללות זה דבר רע.


במקרה של הוט זו לא הכללה

היהודים מחפשים משהו זול חושבים שהם דופקים את המערכת ובסוף הם נדפקים ומתלוננים
לא יעזור כלום הוט תמשיך להיות חברה מחורבנת גם בעוד 1000 שנה כי כך היא התחילה וכך היא ממשיכה ועברו מאז הקמתה לא מעט מנכלי"ם שיכלו לשנות את החברה אבל עובדה שלא עשו כלום . אחת הסיבות שהממשלות לדורותיהם מצליחים לדפוק את האזרח כי הם יודעים שחוץ מלהוציא קיטור האזרח לא עושה כלום ועד הבחירות הם שוכחים הכל, כניראה זה משהו דפוק בגנים המחורבנים של היהודים


ההכללה שלך גסה, וכאן אתה משתמש גם בסטיגמות. היהודים מחפשים משהו זול? מחפש לדפוק את המערכת? מה נטרק?
בכל מקרה, אני מאז ומתמיד עם הוט, לא בגלל המחיר, אלא בגלל האיכות. מעולם לא היתה לי בעיה עם הוט בחשבוניות או בתקלות שלא נפתרו. התשתית של הוט תמיד היתה יציבה יותר.

יס? בזק? אתה מוזמן לבדוק ברשת כמה תקלות יש שלא נענו. הרשת מלאה בבעיות עם כל ספקיות התקשורת והאינטרנט. כן, גם הוט, אבל בזק לא נופלת מזה. אף אחד לא חף מבעיות, ולשיטתך גם לא חף מפשע. להאשים רק את הוט זו הכללה גסה ושגויה. העיקר שכל אחד מוצא את חברת התקשורת החביבה עליו (או הגרועה פחות).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 96
מספר הודעות: 1412

 #33  נשלח: ג' 01/05/2012 22:18

בעבר היו חיובים יותר גבוהים אצלי
זה הגיע למצב שהוט שלחו לי צק על סך 1800 ש"ח
זה היה רק לפני שנתיים בערך.

לדעתי צריך להתארגן פה על תביעה ייצוגית נגת הוט כל עוד הם ממשיכים לגנוב וכן זה לגנוב כסף
ולהחליף למשתמשים ספק על פי דעתם. !
כל מה שקורה פה זה לא חוקי .

אם יש עו"ד שיש לי זמן אני נותן לו את החתימה שלי .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 621

 #34  נשלח: ג' 01/05/2012 22:32

stompy כתב:
בעבר היו חיובים יותר גבוהים אצלי
זה הגיע למצב שהוט שלחו לי צק על סך 1800 ש"ח
זה היה רק לפני שנתיים בערך.

לדעתי צריך להתארגן פה על תביעה ייצוגית נגת הוט כל עוד הם ממשיכים לגנוב וכן זה לגנוב כסף
ולהחליף למשתמשים ספק על פי דעתם. !
כל מה שקורה פה זה לא חוקי .

אם יש עו"ד שיש לי זמן אני נותן לו את החתימה שלי .


ברצינות אני שואל - תביעה ייצוגית על מה?

אני סיכמתי בעבר עם בזב"ל על תשלום X לחבילה מסויימת, ובפועל ראיתי באתר שלהם אח"כ שהם שמו לי חבילה שהתשלום עליה הוא 2X.

1) האם זה אומר שבזב"ל ניסו לגנוב לי כספים/ לעבוד עליי/ לנקוט בשיטת מצליח? אולי. ואם כן, האם יש לי דרך להוכיח את זה?
2) יחד עם מספיק הערות נגד בזב"ל (ואני מבטיח לך שאמצא כאלה) - האם זה אומר שאני יכול להכליל ולומר שבזב"ל אשכרה רוצה לגנוב מאנשים כספים?
3) למרות זאת, אני לא כועס על בזב"ל כי הם הודו בטעות ותיקנו את החשבונית (המעודכנת), וכך נמנענו, שני הצדדים, מטעות לא נעימה ומרדף אחרי זיכויים. אני עדיין עם בזב"ל, ומקבל מחירי רצפה כמו כולם.

תכנס לפייסבוק של כל ספקיות האינטרנט, התשתית והטלוויזיה. אתה תראה שם שלל תלונות. שום חברה לא חפה מתלונות כספיות וטכניות. מה זה אומר על החברות? אין לי מושג. אבל להצביע ספציפית על הוט זה סוג של איוולת.

בנימה אישית אני אומר - למי שאין מודעות צרכנית ולא משקיע 5 דקות שבועיות להכנס לפרופיל האינטרנטי שלו (אצלי זה הוט, בזב"ל ואורנג', לדוגמא) ולבדוק שכל החשבוניות העדכניות בסדר, יורה לעצמו ברגל. חובה עליך לבדוק את מצב החשבונית גם אם אתה סומך על החברה ב- 100%, ואישית לא נתקלתי במצב שבו החשבונית העדכנית בסוף היא לא גם החשבונית הסופית שתקבל הביתה, כך שיש לך את כל הכלים לגלות את התקלות מראש. את כל המקרים האלה אפשר לגלות בזמן, לפני שהחיוב מתבצע בפועל. חבל שאנשים לא משקיעים טיפה מחשבה לטובתם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 96
מספר הודעות: 1412

 #35  נשלח: ג' 01/05/2012 22:34

תעבור על הדיון לפני שאתה מגיב - אני מתכוון לתביעה נגד הוט. וזה גנבה כן..
לי יורד החודש 1300 ש"ח בהוט לא לך וזה לא פעם ראשונה
אני לא יודע מה בזב"ל קשור לי הם חייבו החודש בטעות 11 ש"ח יותר הן יחזירו הכל בסדר.
אני מתכוון להוט.

וזה שחיברו אותי להוטנט בלי להודיע ככה סתם וניתקו אותי מבזב"ל לכמה שעות זה בסדר..
רבתי איתם על זה ואמרו לי חכה 7 ימי עסקים לניתוק מהוטנט שלא הצטרפתי אליהם בכלל.

_________________
welcome to the blockchain
things are about to change
open up the gates
systems get replaced
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 621

 #36  נשלח: ג' 01/05/2012 22:37

stompy כתב:
תעבור על הדיון לפני שאתה מגיב - אני מתכוון לתביעה נגד הוט. וזה גנבה כן..
לי יורד החודש 1300 ש"ח בהוט לא לך וזה לא פעם ראשונה
אני לא יודע מה בזב"ל קשור לי הם חייבו החודש בטעות 11 ש"ח יותר הן יחזירו הכל בסדר.
אני מתכוון להוט.


בזב"ל קשור בתור דוגמא ששום חברה לא חפה מטעויות. יש לי גם דוגמא מאורנג', אם אתה מעוניין.

חבל שאתה בודק רק אחרי שאתה מקבל את החשבון הביתה. אתה טורח להכנס לפרופיל החשבון שלך באינטרנט ולבדוק?

אתה תובע חברה כלשהי על כספים שלא הוחזרו לך, או שטרטרו אותך במיוחד עד שקיבלת, ואז יש כאן גם עניין של עוגמת נפש. זה המצב אצלך? כי אם לא, חבל שתזרוק כסף לפח על תביעה. בכל מקרה, אין כאן שום "תביעה ייצוגית", לדעתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 96
מספר הודעות: 1412

 #37  נשלח: ג' 01/05/2012 22:41

אני לא בודק כל שבוע אין לי תמיד זמן לזה
על עוגמת נפש וטרטורים לא חוקיים. של טלפונים שעות וערמה של מספרי פנייה .

אני מציע למי שגם קרה כזה דבר להצטרף.

ודרך אגב אני אשמח לדוגמה של טעות של אלפיי שקלים.....
שאני מאמין שלא קרה לך.. טעויות של עשרות שקלים פה ושם אני בכלל לא מתרגש...

_________________
welcome to the blockchain
things are about to change
open up the gates
systems get replaced
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 621

 #38  נשלח: ג' 01/05/2012 22:56

stompy כתב:
אני לא בודק כל שבוע אין לי תמיד זמן לזה

תסלח לי על הבוטות, אבל אני לא מאמין שאין לך 5 דקות בשבוע לבדוק, אפילו כל שבועיים אם אתה ממש עצלן.

stompy כתב:

על עוגמת נפש וטרטורים לא חוקיים. של טלפונים שעות וערמה של מספרי פנייה .

אני מציע למי שגם קרה כזה דבר להצטרף.

אני לא רוצה להרוס לך את החגיגה, אבל לא הבנתי איפה צמד המילים "לא חוקי" נכנס למה שרשמת. "לא חוקי" זה אם הטעו אותך, למשל, או שלא רוצים (מפורשות) להחזיר לך כספים שנלקחו ממך מעבר לעסקה שהיית בה, וכמובן עוגמת נפש על טרטורים (בדר"כ זה משהו מצטבר, ולא משהו רגעי).

stompy כתב:

ודרך אגב אני אשמח לדוגמה של טעות של אלפיי שקלים.....
שאני מאמין שלא קרה לך.. טעויות של עשרות שקלים פה ושם אני בכלל לא מתרגש...

אתה לא מתרגש מטעויות של עשרות שקלים? חבל, כי מזה הם עושים את הכסף הגדול. טעות של אלף ש"ח הרבה יותר קל לגלות. אפשר לעשות את זה בקלות ע"י בדיקה פשוטה, אבל אתה מתעקש לא לעשות אותה כי "אין לך זמן". העיקר שיש לך זמן אח"כ לרדוף אחריהם ועוד לתבוע אותם... עולם מוזר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #39  נשלח: ד' 02/05/2012 6:37

barman כתב:
stompy כתב:
בעבר היו חיובים יותר גבוהים אצלי
זה הגיע למצב שהוט שלחו לי צק על סך 1800 ש"ח
זה היה רק לפני שנתיים בערך.

לדעתי צריך להתארגן פה על תביעה ייצוגית נגת הוט כל עוד הם ממשיכים לגנוב וכן זה לגנוב כסף
ולהחליף למשתמשים ספק על פי דעתם. !
כל מה שקורה פה זה לא חוקי .

אם יש עו"ד שיש לי זמן אני נותן לו את החתימה שלי .


ברצינות אני שואל - תביעה ייצוגית על מה?

אני סיכמתי בעבר עם בזב"ל על תשלום X לחבילה מסויימת, ובפועל ראיתי באתר שלהם אח"כ שהם שמו לי חבילה שהתשלום עליה הוא 2X.

1) האם זה אומר שבזב"ל ניסו לגנוב לי כספים/ לעבוד עליי/ לנקוט בשיטת מצליח? אולי. ואם כן, האם יש לי דרך להוכיח את זה?
2) יחד עם מספיק הערות נגד בזב"ל (ואני מבטיח לך שאמצא כאלה) - האם זה אומר שאני יכול להכליל ולומר שבזב"ל אשכרה רוצה לגנוב מאנשים כספים?
3) למרות זאת, אני לא כועס על בזב"ל כי הם הודו בטעות ותיקנו את החשבונית (המעודכנת), וכך נמנענו, שני הצדדים, מטעות לא נעימה ומרדף אחרי זיכויים. אני עדיין עם בזב"ל, ומקבל מחירי רצפה כמו כולם.

תכנס לפייסבוק של כל ספקיות האינטרנט, התשתית והטלוויזיה. אתה תראה שם שלל תלונות. שום חברה לא חפה מתלונות כספיות וטכניות. מה זה אומר על החברות? אין לי מושג. אבל להצביע ספציפית על הוט זה סוג של איוולת.

בנימה אישית אני אומר - למי שאין מודעות צרכנית ולא משקיע 5 דקות שבועיות להכנס לפרופיל האינטרנטי שלו (אצלי זה הוט, בזב"ל ואורנג', לדוגמא) ולבדוק שכל החשבוניות העדכניות בסדר, יורה לעצמו ברגל. חובה עליך לבדוק את מצב החשבונית גם אם אתה סומך על החברה ב- 100%, ואישית לא נתקלתי במצב שבו החשבונית העדכנית בסוף היא לא גם החשבונית הסופית שתקבל הביתה, כך שיש לך את כל הכלים לגלות את התקלות מראש. את כל המקרים האלה אפשר לגלות בזמן, לפני שהחיוב מתבצע בפועל. חבל שאנשים לא משקיעים טיפה מחשבה לטובתם.


ובירצינות לבדוק בסדר אבל כל פעם למצוא טעות ולמצוא שעה זמן כדי לתפוס את הנציגים בטלפון זו לא איוולת?

לכל החברות יש טעויות השאלה באיזה תדירות ואיזה נפח

יש לי תחושה שהאמרה פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים תופס לגביך (אל תיעלב)

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #40  נשלח: ד' 02/05/2012 6:38

barman כתב:
stompy כתב:
בעבר היו חיובים יותר גבוהים אצלי
זה הגיע למצב שהוט שלחו לי צק על סך 1800 ש"ח
זה היה רק לפני שנתיים בערך.

לדעתי צריך להתארגן פה על תביעה ייצוגית נגת הוט כל עוד הם ממשיכים לגנוב וכן זה לגנוב כסף
ולהחליף למשתמשים ספק על פי דעתם. !
כל מה שקורה פה זה לא חוקי .

אם יש עו"ד שיש לי זמן אני נותן לו את החתימה שלי .


ברצינות אני שואל - תביעה ייצוגית על מה?

אני סיכמתי בעבר עם בזב"ל על תשלום X לחבילה מסויימת, ובפועל ראיתי באתר שלהם אח"כ שהם שמו לי חבילה שהתשלום עליה הוא 2X.

1) האם זה אומר שבזב"ל ניסו לגנוב לי כספים/ לעבוד עליי/ לנקוט בשיטת מצליח? אולי. ואם כן, האם יש לי דרך להוכיח את זה?
2) יחד עם מספיק הערות נגד בזב"ל (ואני מבטיח לך שאמצא כאלה) - האם זה אומר שאני יכול להכליל ולומר שבזב"ל אשכרה רוצה לגנוב מאנשים כספים?
3) למרות זאת, אני לא כועס על בזב"ל כי הם הודו בטעות ותיקנו את החשבונית (המעודכנת), וכך נמנענו, שני הצדדים, מטעות לא נעימה ומרדף אחרי זיכויים. אני עדיין עם בזב"ל, ומקבל מחירי רצפה כמו כולם.

תכנס לפייסבוק של כל ספקיות האינטרנט, התשתית והטלוויזיה. אתה תראה שם שלל תלונות. שום חברה לא חפה מתלונות כספיות וטכניות. מה זה אומר על החברות? אין לי מושג. אבל להצביע ספציפית על הוט זה סוג של איוולת.

בנימה אישית אני אומר - למי שאין מודעות צרכנית ולא משקיע 5 דקות שבועיות להכנס לפרופיל האינטרנטי שלו (אצלי זה הוט, בזב"ל ואורנג', לדוגמא) ולבדוק שכל החשבוניות העדכניות בסדר, יורה לעצמו ברגל. חובה עליך לבדוק את מצב החשבונית גם אם אתה סומך על החברה ב- 100%, ואישית לא נתקלתי במצב שבו החשבונית העדכנית בסוף היא לא גם החשבונית הסופית שתקבל הביתה, כך שיש לך את כל הכלים לגלות את התקלות מראש. את כל המקרים האלה אפשר לגלות בזמן, לפני שהחיוב מתבצע בפועל. חבל שאנשים לא משקיעים טיפה מחשבה לטובתם.


לבדוק בסדר אבל כל פעם למצוא טעות ולמצוא שעה זמן כדי לתפוס את הנציגים בטלפון זו לא איוולת?

לכל החברות יש טעויות השאלה באיזה תדירות ואיזה נפח

יש לי תחושה שהאמרה פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים תופס לגביך (אל תיעלב)

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 621

 #41  נשלח: ד' 02/05/2012 7:39

shay1 כתב:

לבדוק בסדר אבל כל פעם למצוא טעות ולמצוא שעה זמן כדי לתפוס את הנציגים בטלפון זו לא איוולת?

אתה באמת "כל פעם" מוצא טעות? אם אתה "כל פעם" מוצא טעות, מה אתה עושה עם חברה שדופקת אותך?

shay1 כתב:

לכל החברות יש טעויות השאלה באיזה תדירות ואיזה נפח

יש לי תחושה שהאמרה פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים תופס לגביך (אל תיעלב)

ממה יש לי להעלב? אני לוקח תמיד את המבצעים הכי טובים, ואני תמיד עם היד על הדופק.
מעולם לא היתה לי שום בעיה עם הוט. אני צריך להתנצל על זה?

אני תוהה, איך זה מסתדר עם מה שאמרת על "היהודים שמנסים לדפוק את המערכת"? ומה הקשר ליהודים? האם הדיון איתך הוא דיון על סטיגמות מטופשות והכללות שאין מאחוריהם כל שחר? האם אפשר להניח בעקבות ההכללה המטופשת שלך שאתה לא-יהודי, שי?

לעומתך, אל תעלב, אני מבטיח לך שיש לי מודעות צרכנית (ומשפטית, ואני לא משפטן) קצת יותר טובה מלך ומרוב המתלוננים כאן. אני לא רוצה לומר בכיינים כדי שבאמת לא תעלבו. אני לא נותן לשום חברה לדפוק אותי. יש דרכים פשוטות למנוע בעיות עם חיוב-יתר, ואני עושה את זה אך ורק בשבילי. כך, מעולם לא היתה לי בעיה כמו שפותח השרשור תאר. אם אתם לא מסוגלים (ואני שומע כאן גם "לא רוצים" כי "אין לי זמן" לבדוק 5 דקות בשבוע, עאלק), למנוע את הצרות לפני שהן קורות אצלכם בחשבון הבנק, אז או שאתם מזוכיסטים, או שאתם הפראיירים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
diver
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2011
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 160

 #42  נשלח: ד' 02/05/2012 10:45

ב 3 מילים - פוסט עצוב מאוד.

הגענו למצב שצרכנים מצדיקים חברות כאלו ובאים בתלונות לאנשים שלא בודקים כל שבוע את כל החיובים שלהם - זה פשוט אבסורד.
הצרכן הישראלי היה ויישאר פראייר, ובהמשך ישיר לזה נמשכת רמת השירות (או יותר נכון תת רמת השירות) המגוחכת מצד כל החברות.

כאילו אם אתה לא שומר על המגדל, בודק בציציות ומחזיק סוללת עורכי דין, זה בסדר "לטעות" (לגנוב!) בחשבון שלך, ועוד יותר בסדר להעביר אותך 7 מדורי גיהינום עד שתקבל את הכסף שלך בחזרה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oreach
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 18, 2009
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 572

 #43  נשלח: ד' 02/05/2012 11:16

barman,
תשמע, כמוך, גם אני מאלו שמשיגים את המחירים הטובים יותר, ואני משער לי שרוב האנשים בפורום מודעים טוב טוב למחירים הטובים שהם יכולים להשיג מהחברות, וגם משיגים זאת. אנחנו, יחסית לרוב האוכלוסייה, יודעים וגם משתפים אחד את השני, לגבי מה צריך להיעשות לשם כך, ולכן אני מקווה שתבין שאני יודע להתנהל מול החברות האלו, לפני שתקרא את מה שיש לי לומר.

יש לי תחושה חזקה מאוד שבכל הקשור לטעויות של החברות הללו, אתה בר מזל (או שאני פשוט חסר מזל כרוני ). אומר לך למה.
קח לדוגמה אותי, בתור אחד במשפחה שאחראי לחידוש המבצעים בכל הנוגע לחברות התקשורת (וגם עוזר לחברים). בתוך אחד שכזה יש לי ניסיון בעיקר עם הוט, 012, בזק, בזב"ל ואורנג' בכל הנוגע לשנים האחרונות (בעבר הרחוק היו גם נטויז'ן, אינטרנט זהב ז"ל וברק ז"ל). אני אומר לך, כ-80% מהפעמים שהתחברתי לשירות חדש, או ששדרגתי, היו טעויות. במהלך 10 השנים האחרונות מתוך הטעויות הללו, 3 בלבד היו לטובתי, והשאר לרעתי (רבים מאוד, בעיקר בגלל הצורך לרענן חבילות, כדי שהמחיר לא יעלה, פעם בשנה בממוצע).

עכשיו הטעויות הללו נחלקות לשני סוגים:
1. טעויות של הנציגים, שמהוות את מיעוטן של הטעויות, בתוכן נכללות גם הטעויות לטובתי.
2. טעויות מערכתיות, כלומר שהנציג טרח לרשום בפירוט את מה שסוכם, אבל הדבר לא הועבר למערכת החיוב.

הסוג הראשון של הטעויות הן טעויות אנוש רגילות - קורה. אבל בסוג השני של הטעויות יש לי הרגשה שרק אחוז קטן של הטעויות קורות שם בגלל טעות אנוש. אני אסביר:
כשאדם מזמין את אחת החבילות הסטנדרטיות בדר"כ לא צריכה להיות בעיה, מכיוון שאין צורך לבצע רישום של הטבה מיוחדת, ולא נדרשת התערבות של אדם בכיר לצורך אישור ההטבה. טעויות שקורות במקרה כזה נובעות או מטעות של הנציג, שבחר בטעות חבילה שונה ממה שסוכם, או בגלל שהנציג שלהוט למכור, לעתים "מייפה" קצת את החבילה מעבר למה שהיא באמת (לדעתי זה מיעוטם של המקרים).
אבל ברגע שאתה מקבל הטבה מעבר לרובריקה הרגילה, לאחר שאותו נציג מקבל אישורים וכולי, הבקשה שלך עוברת לאדם שלישי שאמור לאשר בפועל במחשב את ההטבה הזו, ושם יש "נטייה" לחפף, ואיכשהו "לשכוח" להכניס לפעמים את ההטבה הזאת, כי אולי הלקוח לא ישים לב, ומקסימום נתקן לו. הנטייה הזו היא מערכתית ומכוונת לפי דעתי, ונקראת לפיכך "שיטת מצליח".

אין לי דרך להוכיח את זה, אבל הגעתי למסקנה הזאת אחרי טעויות יוצאות דופן שלצערי נתקלתי בהן, בעיקר כאלו שנגררו במשך שנה מול בזק, שם כל פעם שסוכמו הדברים עם הנציגים (שהצדיקו אותי, לאחר שקראו את ההיסטוריה של הפניות הקודמות), כל פעם שהגיעה החשבונית, לא רק שלא זוכיתי, או שזוכיתי רק חלקית, אלא הגבייה השגויה הייתה נמשכת. רק לאחר שהגעתי בדרך-לא דרך ישירות למישהי שהתפקיד שלה זה לאשר את הזיכויים, הבנתי שכל פעם שאני מדבר עם הנציג, גם אם היה מברר ומצדיק אותי, הבקשה הייתה מועברת לאחר מכן למישהו אחר שהיה מחליט לכאן או לכאן, לפי ראות עיניו, ולא לפי מה שסוכם עם הנציג. דבר דומה היה לי גם עם 012.

לסיכום, זה מאוד מצער שכצרכן אתה לא יכול לסמוך על החברה שממנה אתה מקבל שירות, וצריך להתעסק עם הביורוקרטיה שלהם כדרך שבשגרה. וכן, אני מסכים אתך שלקרוא את החשבונית זה תהליך קצר, אבל לתקן את הטעויות שבחשבונית, זה כבר כאב ראש...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
barman
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 621

 #44  נשלח: ד' 02/05/2012 12:35

diver כתב:
ב 3 מילים - פוסט עצוב מאוד.

הגענו למצב שצרכנים מצדיקים חברות כאלו ובאים בתלונות לאנשים שלא בודקים כל שבוע את כל החיובים שלהם - זה פשוט אבסורד.
הצרכן הישראלי היה ויישאר פראייר, ובהמשך ישיר לזה נמשכת רמת השירות (או יותר נכון תת רמת השירות) המגוחכת מצד כל החברות.

כאילו אם אתה לא שומר על המגדל, בודק בציציות ומחזיק סוללת עורכי דין, זה בסדר "לטעות" (לגנוב!) בחשבון שלך, ועוד יותר בסדר להעביר אותך 7 מדורי גיהינום עד שתקבל את הכסף שלך בחזרה.


אני לא מצדיק שום חברה, חלילה. אני אומר בדיוק להפך - אתה תמצא את זה אצל כל חברה, בכל זמן נתון. הצעתי מקודם להכנס לפייסבוק של החברות השונות ולראות כמה תלונות והשמצות יש מהצרכנים. ואל תשכח שאלו הצרכנים שיש להם טיפה מודעות והם יודעים להתלונן בפייסבוק. יש כאלו שגם את זה לא יודעים.

אני שומר "על המגדל" בגלל שהכסף שלי יקר לי. עזוב את החברות האלה. אני בודק מה קורה אצלי בחשבון הבנק, שחיוב כרטיסי האשראי הוא בסדר, שלא צץ לי איזשהו סעיף שלא צריך להיות וכו'. אתה לא בודק אצלך שהכל בסדר? אתה מאמין בעיניים עצומות שלא תהיה שום תקלה, אף פעם? איך אתה יכול לסמוך על חברות שלא מעניין אותן התוצאה הסופית אצלך? הם דואגים רק לישבן שלהם. יש איזו מערכת שעושה חשבונאות והיא יכולה לטעות או לא לטעות. יש בן אדם שמזין את הנתונים הרלוונטיים, בן אדם שאתה אפילו לא מכיר וגם הוא יכול לטעות או לא טעות... וזהו. בהנחה שאתה לא בקזינו, לא הייתי מהמר ככה על כספי.

אני מאמין בפעולת מנע, לא כדי להצדיק את החברות האלה אלא כדי להיות בטוח שאצלי הכל יהיה בסדר. אצל החברות השונות אתה יכול לראות איך החשבונית מתעדכנת, ויש לך חודש שלם לראות שאין שם תקלות. להתלונן רק אחרי שהחיוב הגיע אליך, זה סוג של אבסורד. אני לא מציע לך לבדוק אותם יום יום, אבל פעם אחת בשבוע, 5 דקות לראות שהכל בסדר והכל מחושב כמו שצריך, עוזר גם לחשבון הבנק וגם לבריאות. אם כולם היו נוקטים בשיטה הזו, תאמין לי שלא היו יותר טעויות כאלה מצד החברות השונות. המודעות הצרכנית היא על הקרשים, ואתה יכול לראות את זה בחלק מהתגובות של השרשור הזה ובשרשורים נוספים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #45  נשלח: ד' 02/05/2012 13:07

[quote="barman"]
diver כתב:


אני שומר "על המגדל" בגלל שהכסף שלי יקר לי. עזוב את החברות האלה. אני בודק מה קורה אצלי בחשבון הבנק, שחיוב כרטיסי האשראי הוא בסדר, שלא צץ לי איזשהו סעיף שלא צריך להיות וכו'. אתה לא בודק אצלך שהכל בסדר? אתה מאמין בעיניים עצומות שלא תהיה שום תקלה, אף פעם? איך אתה יכול לסמוך על חברות שלא מעניין אותן התוצאה הסופית אצלך? הם דואגים רק לישבן שלהם. יש איזו מערכת שעושה חשבונאות והיא יכולה לטעות או לא לטעות. יש בן אדם שמזין את הנתונים הרלוונטיים, בן אדם שאתה אפילו לא מכיר וגם הוא יכול לטעות או לא טעות... וזהו. בהנחה שאתה לא בקזינו, לא הייתי מהמר ככה על כספי.

אני מאמין בפעולת מנע, לא כדי להצדיק את החברות האלה אלא כדי להיות בטוח שאצלי הכל יהיה בסדר. אצל החברות השונות אתה יכול לראות איך החשבונית מתעדכנת, ויש לך חודש שלם לראות שאין שם תקלות. להתלונן רק אחרי שהחיוב הגיע אליך, זה סוג של אבסורד. אני לא מציע לך לבדוק אותם יום יום, אבל פעם אחת בשבוע, 5 דקות לראות שהכל בסדר והכל מחושב כמו שצריך, עוזר גם לחשבון הבנק וגם לבריאות. אם כולם היו נוקטים בשיטה הזו, תאמין לי שלא היו יותר טעויות כאלה מצד החברות השונות. המודעות הצרכנית היא על הקרשים, ואתה יכול לראות את זה בחלק מהתגובות של השרשור הזה ובשרשורים נוספים.


וזה בדיוק העניין שלגביו החברה פה מלינים מדוע צריך לעסוק כל הזמן ברדיפה מתמדת אחרי החשבונית של הוט
והחשבונית של יס והחשבונית של ספק האינטרנט וחברת החשמל וחברת המים והגז ועוד ועוד. אם אתה לא מחשיב את עצמך סבבה לך, אבל יש אנשים שהזמן שלהם יקר ואת הזמן הפנוי שלהם מעוניינים להעביר בתחביבים ולא בהתעסקות וברדיפה אחרי החברות והחשבוניות
אילו הטעויות היו מקריות מיילא אבל ברגע שהם הופכות לכמעט נחלת הכלל ובאופן תמידי הזמן להתעסק בחשבונית הוא מתיש

השאלה הראשונית שצריכה להשאל על ידך מדוע בכלל צריכות להיגרם הטעויות הללו ? אם אתה מוכן להיות נאיבי שהכל זה טעות אנוש וטעות לעולם חוזרת תהנה לך,רק תסביר לי לסיכום מדוע באירופה לא תזכה לראות טעויות מעין אלו וכנ"ל גם בארה"ב (ואני לא מדבר על טעויות חד פעמיות) כי במדינות נאורות בטעויות חוזרות ונישנות לחברות כאלו לא היה זכות קיום כי הלקוחות היו עוזבים אותם

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht