מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מבקש הסבר


   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > Infotainment - מולטימדיה וגאדג'טים לרכב
מחבר הודעה
denger
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2006
מספר הודעות: 59

 #1  נשלח: ד' 30/08/2006 17:10
מבקש הסבר

האים מישהו יכול להסביר בבקשה את ההבדל בין תיבה פתוחה לתיבה סגורה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 940
מספר הודעות: 5741

 #2  נשלח: ד' 30/08/2006 19:42

תיבה פתוחה: הפורט (הפתח) שלה מתוכנן על פי מידות משלו ומידות תיבה ספציפיות
ויוצר בעצם דגש של תדר ספציפי שאותו אנו רוצים להדגיש.
נניח הסאב בתיבה יכול לנגן מ 20HZ ועד 80HZ, הפורט יאפשר הדגשה של תדר ספציפי
בין לבין (לפי המידות אנו מכוונים לתדר שאנו רוצים)
כך שהגרף של הניגון נראה בערך כך -----^----- (העלייה החדה בווליום היא בתדר הנ"ל)
תיבה סגורה: מנגנת את ספקטרום התדרים ושומר על רצף ללא נפילות/עליות חדות.

תיבה פתוחה: עצם כך שהסאב נמצא בסביבה פתוחה ומאווררת, הוא פחות מרוסן ולכן
לרוב יהיה פחות מדוייק וגם יותר עוצמתי (הממברנה עולה ויורדת חזק יותר)
תיבה סגורה: הסאב מרוסן ובעצם נותן דיוק טוב יותר אך דורש הגברה גדולה יותר מאשר
סאב בתיבה פתוחה.

אלו 2 נקודות מתוך כמה כמובן, אך הן העיקריות.
בניית תיבה היא אמנות בפני עצמה ודורשת נסיון והתנסות רבה.
לכל סאב יש מאפיינים מסויימים שיש לקחת בחשבון עם בניית התיבה.
גם לתיבה יש מאפיינים שיש לקחת בחשבון ו"לשחק" עימם לתוצאות אופטימליות.

גל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > Infotainment - מולטימדיה וגאדג'טים לרכב


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht