מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



התנערות מאחריות לדיסק קשיח ברשת KSP


עמוד 8 מתוך 11
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
shlomiassaf
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 21, 2005

מיקום: חיפה והקריות
הבעות תודה: 72
מספר הודעות: 1444

 #106  נשלח: ב' 21/01/2013 23:43

יש לי דיסק של WD 1TB ירוק
נשאר לו אחריות עד לסוף אפריל השנה...

מחוסר רצון לריב איתם ולהתעצבן הדחתי את הטיפול בו והוא ישב במגירה...

אני הולך לעשות איתם ניסוי. הדיסק ללא שריטה.
נראה מה יגידו וכמה זמן ייקח להם לתקן...

אני שומע מכל בנאדם שני על התחלואות של העסק הזה וחבל כי הוא בית עסק שהחל במהפכת המחירים הזו.

_________________
כיצד לבנות NAS ביתי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amsali
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2012
מספר הודעות: 22

 #107  נשלח: ג' 22/01/2013 0:12

KSP
אחרי מה שכתבו (וגם יכתבו כאן כנראה בימים הקרובים )-עדיף שתסגרו את הבסטה
חברה ביזיונית שכמותכם


נערך בפעם אחרונה על-ידי amsali בתאריך ג' 22/01/2013 7:17, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
windshear
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2012
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 177

 #108  נשלח: ג' 22/01/2013 1:57

הייתי רוצה לציין את סניף רעננה לטובה. אני קונה שם מספר שנים ואף מימשתי לא פעם אחריות על HDD ואף פעם לא עשו לי בעיות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ohecht
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2009
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 158

 #109  נשלח: ג' 22/01/2013 8:53

למרות שאני כבר הרבה זמן קונה ב-KSP עוד לא יצא לי לממש אחריות דרכם, ולפי איך שנראה פה זה למזלי.
לעומת זאת, אני דווקא מחרים את אייבורי אחרי שירות לקוחות בזיוני:

הגעתי לסניף רמת גן כדי להחליף דיסק קשיח תקול. הגעתי לאשנב של המחסן/מעבדה וחיכיתי בתור, היו כ-5 אנשים. הטכנאי בדיוק לקח מחשב ממישהי והחליט לבדוק אותו להבין מה הבעיה. בסניף היו גם עמדות מכירה בערך כ-5 (אם אני זוכר נכון) ובכולן היו נציגים שהיו פנויים.
לאחר המתנה של 20 דקות, התור שעמדתי בו התנפח כבר ל-15 איש, והטכנאי עדיין התעסק במחשב של הגברת. ביקשנו ממנו שיעזוב רגע את המחשב, ייקח מאיתנו את הציוד התקול שהיה באחריות לבדיקה ושיצרו איתנו קשר בטלפון עם פרטים נוספים, העיקר שלא נצטרך לחכות בתור בזמן שהוא מפרק את המחשב ומחפש את הבעיה.
בשלב מסוים התור גדל ל-20 אנשים ופנינו לאנשי המכירות שיבואו לעזור, רק שיקחו את המוצר התקול. לצערנו נענינו בשלילה ובנפנוף כי הם טענו שזה לא תפקידם (נימוסים לא היו שם).
בשלב מסוים התחילו צעקות ואנשים התקשרו למוקד הארצי של אייבורי להתלונן ואחרי שעה שחיכינו בתור הטכנאי קיבל הוראה מלמעלה לעזוב את המחשב ולטפל בנו.

מיותר לציין שמאותו רגע נשבעתי שלא אדרוך יותר בחנות הזאת. החוסר הנימוסים והלגלוג על הלקוחות היה מאוד מביש.
אני רק מקווה שזאת לא מגמה של החנויות הזולות אחרת נצטרך לחזור לקנות ביוקר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1034
מספר הודעות: 20516

 #110  נשלח: ג' 22/01/2013 8:57

ohecht
המקרה שלך מוגזם, זה בדיוק כמו בבנק שתבקש מהמנקה לקחת ממך צק.
או בתור למספרה.
או בתור לקופאית בסופר, יש תור מחכים בסבלנות, אין לך זמן? תבוא פעם אחת.

לטעמי הפוסט שלך סתם תוקף את אייבורי ללא סיבה אמיתית.

_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gechts (שלומי גכט)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 179
מספר הודעות: 2247

 #111  נשלח: ג' 22/01/2013 10:11

KSP כתב:
המקרה הסצפיפי סודר מול הלקוח,
אנחנו בוחנים את הדברים שנאמרים בפורום, ובטח שאנחנו לא לוקחים בקלות ראש את הדברים הנאמרים.
אני מסכים כי יש לנו צורך להשתפר ואנחנו כל הזמן עובדים על זה כדי לשפר את מערך השירות שלנו.

תודה.


אני מוכרח להודות שמה שעשו לי בסניף ראשון לפני כמה שנים נצרב לי בזיכרון ומאז אני לא מתקרב וככה גם אומר
לחבריי לעבודה ושלאר המקומות... אני מתרחק כמו מאש..

ממליץ לכם להפנים כמה נזק יש בשירות רע!
ועפ"י כמות התגובות כאן.. כנראה שיש דברים בגו, תפנימו ותסיקו מסקנות!

אני כבר שנים קונה בגלל זה באייבורי שהם התחרים הגדולים שלכם, ושם לא אחת ולא שתיים
כשהייתי צריך שירות הם היו מצויינים!!

השירות חשוב לא פחות ואף הרבה יותר מהמחירים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nirtz
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2013
מספר הודעות: 8

 #112  נשלח: ג' 22/01/2013 10:58

arotman כתב:
טוב אז הנה המקרה שלי, מס קריאה 4632 דיזינגוף סנטר, חשבונית 99359 רמת השרון.
רכשתי ברמת השרון ביום שישי ב 11 לינואר 2013 דיסק SSD חדש מתוצרת אינטל בגודל 60 GB
http://ksp.co.il/item/1140-15532
על הדיסק התקנתי מערכת הפעלה Windows8 שאותה גם קניתי ב KSP וכן דיסק קשיח 2 TERA של SEAGATE, השארתי אצלם 1124 ש"ח.
אתמול הדיסק SSD התחיל לעשות בעיות, ניסיתי לשנות PORT SATA ולבצע RECOVERY
של מערכת ההפעלה לפתע הדיסק הפסיק להיות מזוהה ב BIOS,לקחתי היום את הדיסק לסניף בדיזינגוף סנטר והריטואל הרגיל של KSP התחיל, הטכנאי בדק את הדיסק ואישר שלא ניתן לזהות אותו ו"שמח" לגלות נזק פיזי, פיסה של פלסטיק קטנה שהייתה חסרה ממחבר המתח, שאגב אני לא יכול ליהיות בטוח שלא קיבלתי את המוצר כך מהם כי לא בדקתי!
נמסר לי שהדיסק יילקח לבדיקה במעבדה שלהם בחיפה והתהליך לוקח 14 יום והחתימו אותי על טופס שנמצא נזק פיזי בדיסק והם ינסו לתקן את המוצר שלא נמצא באחריות או משהו כזה, בינתיים אין לי מערכת הפעלה והיום בערב אני צריך להתחיל את כל תהליך ההתקנה מחדש, למזלי המידע היה בדיסקים אחרים, נוסף הוספתי חטא על פשע ורכשתי כרטיס SATA III + כבלים +מתאם מתח מכיוון שאני חושש שהדיסק של אינטל אולי גרם לתקלה בבקר של הלוח.
בוא נחייה ונראה מה יהיו התוצאות שלי לגבי דיסק שעבד אצלי 11 יום סך הכול, במידה ולא אקבל דיסק חדש או זיכוי
אותי הם כבר הפסידו כלקוח וכן את כל חברי ומכרי וחבל.. אגב למדתי שKSP לא תמיד זולים מהמתחרים ולי היה פשוט מאוד נוח וקרוב לקנות מהם מוצרים ועד עתה לא הייתי צריך שרות.
בד"כ הייתי רוכש מוצרים מ א.א מחשבים בנתניה www.1pc.co.il שעד היום מעולם לא אכזבו וחבל של רכשתי דרכם, החיסרון לרכוש שם עבורי הוא בעיקר המרחק והמשלוח שאני מממן אבל לאור ניסיון העבר עמם, אם הייתי נתקל במקרה דומה אצלם היו מחליפים לי את המוצר בכלל בלי לשאול שאלות...


"כי לא בדקתי"
פה עצרתי לקרוא... אני לא מבין מה הקטע - אומרים לך לבדוק את הכונן לנזק פיזי, תפתח אותו, תבדוק אם חסר משהו ואם כן תחליף...
גם אני נכוותי מדברים כאלה עד שלמדתי לבדוק את מצב המוצר לפני שאני יוצא מהחנות...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kongo99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2011
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 253

 #113  נשלח: ג' 22/01/2013 11:16
ניר, מעניין שנרשמת רק היום...


והגבת לטובת KSP...
נו באמת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
benny123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 29, 2009

מיקום: אצלך במחשב
הבעות תודה: 2290
מספר הודעות: 5322

 #114  נשלח: ג' 22/01/2013 12:35

4 אלף צפיות - הכוח הוא בידי הצרכנים, הפיצו את הבשורה

KSP, לא הבאתם את התמונות, ניסיתם בהתחלה והתמדתם בקטע של "נזק פיזי והאחריות בטלה" ואז לפתע פתאום אושר החלפה?

איפה ה-ת-מ-ו-נ-ו-ת? האם ההחלפה מבוצעת לפנים משורת הדין או כי הצדק עם הלקוח הפעם?

לא בושה להודות בטעות, בושה להסתיר טעות ובכל הדרך עד לגילוי הצדק לאמלל את הלקוח במסכת ייסורים בלי מילת התנצלות.
בתור אחד שקונה ממכם המון רכיבים, מחשבים וציוד היקפי בגלל המחיר - אני מודה לאל כל יום ויום שלא יוצא לי לבדוק אותכם במעמד אחריות כי כאן לפי כל התגובות האחריות אצכם היא רק פיסת נייר עם אמרות יפות והתנערות חלקה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
arotman (Arie Rotman)
עוסק בתחום
עוסק בתחום


הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2005

מיקום: כפר חב
הבעות תודה: 326
מספר הודעות: 3315

 #115  נשלח: ג' 22/01/2013 12:35

Nirtz כתב:
arotman כתב:
..


"כי לא בדקתי"
פה עצרתי לקרוא... אני לא מבין מה הקטע - אומרים לך לבדוק את הכונן לנזק פיזי, תפתח אותו, תבדוק אם חסר משהו ואם כן תחליף...
גם אני נכוותי מדברים כאלה עד שלמדתי לבדוק את מצב המוצר לפני שאני יוצא מהחנות...


זה בדיוק הנקודה, אם אני קונה בשוק הכרמל אני אבדוק בשבע עיניים, ברכישה של ציוד מחשב עד עתה עבדתי עם אנשים רציניים שבמקרה והייתה תקלה ׁ(נדיר מאוד) היו מחליפים את המוצר בלי לשאול שאלות,בתור מנהל מחשוב הוצאתי מאות אלפי דולרים בשנה על ציוד ואם הייתי צריך לבדוק כל בורג הייתי יוצא מדעתי. כמו כן פתיחה של המוצר בחנות אינה מבטיחה שהמוצר תקין אלא שאין שבר או שהאריזה תקינה בלבד, מלבד זה שאם פתחתי את המוצר ואני מתחרט הם יסרבו לקבל אותו בחזרה מכיוון שנפתח... קרה לי פעם לKSP ככל הנראה צריך להתייחס כאל "שוק" ולא כאל רשת מחשבים המכבדת את עצמה . כפי שציינתי גם במחירים הם לא תמיד הכי זולים.. למשל שהייתי צריך iPod Touch חדש לבדיקות עבודה שלחנו מישהו מאצלנו לרכוש את המוצר מ KSP , KSP סרבו לקבל את כרטיס האשראי של העסק שצורף לו תעודת זהות של בעל הכרטיס, המוצר נרכש בסוף ב iDigital בדיזינגוף סנטר בתוספת של עוד כ 80 ש"ח.
ככל הנראה KSP לא מספקת שרות לציוד שהם מייבאים והם מנסים בכל דרך להתחמק מלכבד את האחריות שהם מתחייבים לספק, לאור מה שקראתי בשרשור אין מדובר כאן במקרה יחיד אלא באופן עבודה קבוע.
אגב מהיום בבוקר המחשב שלי בבית חזר לעבוד, גם את השעות שאני בזבזתי KSP לא ישלמו לי
לפחות הפעם הספקתי להתקין Acronis ולייצור גיבוי של מערכת ההפעלה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 458

 #116  נשלח: ג' 22/01/2013 14:16

מסכים עם התגובה של אריה, לא כל לקוח מבין ויודע לבדוק את המוצר בצורה יסודית גם לנזק פיזי הנראה בעין (נראה אתכם בודקים לוח אם למשל), לא פעם נתקלתי בפורומים בלקוחות של KSP שבאו עם לוח אם (למשל) תקול, והטכנאי במקום הוציא זכוכית מגדלת (כן! זכוכית מגדלת!) וחיפש איתה כל נזק פיזי שניתן לראות בעין בלתי מזוינת על הלוח אם, כדי להודיע ללקוח באופן חגיגי שהאחריות מבוטלת. הנזק הגדול ביותר ללקוח קורה כשנמצא נזק פיזי ואין מצב בעולם שהוא קשור לתקלה (אבל אחריות מבוטלת בעקבותיו). בנוסף על זה בד"כ בסניפים של KSP יש תור ארוך, צפיפות וחוסר סבלנות, מאוד קשה לשבת ולהתחיל לפרק אריזות ולבדוק מוצרים במקום.

אני קונה הרבה חומרת מחשבים וציוד נלווה, עובד עם מספר חנויות, ופונה מידי פעם לקבל שירות באחריות, מעולם לא נתקלתי במצב כמו שלקוחות KSP מתארים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nba
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005
הבעות תודה: 120
מספר הודעות: 8416

 #117  נשלח: ג' 22/01/2013 15:54

מצד אחד אני מזועזע ומצד שני זה קיים כבר שנים וגם אני ממשיך לקנות שם--אבל היום זה יפסק.
לא אמשיך לקנות ב KSP גם לא פד לעכבר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 3216

 #118  נשלח: ג' 22/01/2013 15:56

אלף תודות לפותח השרשור

בזה הרגע אני לא רואה עצמי רוכש מערכת מחשב מהחנויות דוגמת המופיעות בשרשור הזה.

השאלה, האם רכישת מחשב מותג עם אחריות כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח

תקנה שקט תעשייתי למשך 3 שנים? או שגם שם יש התנערויות באותה מידה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 134
מספר הודעות: 1703

 #119  נשלח: ג' 22/01/2013 16:53

sky1sky10 שום דבר לא בטוח! רק המוות, אני מכיר גם סיפורים של אנשים שקנו מותגים (Dell במקרה שלי...)
וכשהם ניזקקו לשירות הם דיברו לקירות!

הכי בטוח שגם תקבל המלצות מקרובים, מכרים, חברים, שקנו במקומות מסויימים ויצאו מרוצים,
לפחות תקבל "קריאת כיוון" על איפה מתייחסים יפה ללקוחות, והיכן תהיה לך כתובת ביום אפור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudib (דודי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 01, 2005

מיקום: מצפה יאבוייה על הים
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 5069

 #120  נשלח: ג' 22/01/2013 16:53

אנחנו קונים בעבודה מחשבי DELL כבר מעל 6 שנים עם אחריות 3 שנים בבית הלקוח
מחשבים שקטים ברמה מדהימה , אחרי אלפי מחשבים שרכשנו (וגם עובדים קונים הביתה ) נכון שהם קצת יותר יקרים אבל , אחוז התקלות בהם נמוך,
הם בנויים נכון ולא היה שום בעייה עם אחריות .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht