רק אם ההנהלה לוחצת.uv2u כתב:מה הסיפור של המבצע?
שווה להחליף מקרר בין 10?...
בעיקרון המטרה היא חיסכון באנרגיה,כלומר מקרר בעל דרוג אנרגטי גבוה.
כן מדובר במקרר מודרני כשתא ההקפאה הוא תחתון.
פינוי המקררר הישן והנחה שלפחות 1500 שקלים ויותר.
אני מתייאש רק מלעקוב אחרי השרשור הזה. מקווה שזו נפילה חד פעמית של נותן השירות ומאחל לך קבלת פתרון אחת ולתמיד.bariko כתב:עידכון:
לפני ימים אחדים, התאורה חדלה לפעול. כמו כן, מוצרים התחילו להתקלקל, וריח רע נודף החוצה.
מיהרתי להזמין את השירות, ואכן טכנאי של השירות, ביקר אצלנו היום.
תחילה הוא סבר שסך הכול צריך להחליף נורה. אך לאחר בדיקה יסודית יותר, הוא גילה שצריך להחליף כרטיס פגום כלשהו, שכנראה גרם גם לקצר ולשריפת הנורה.
הטכנאי גם אישר שבמצב זה, המקרר לא עובד כשורה!
(לדעתי הוא לא עובד לגמרי)
מחר בע"ה, אמור להגיע שוב הטכנאי ולהחליף את הכרטיס.
מניסיון שלי עם מוצרי חשמל אחרים, בד"כ מכשיר שמתקלקל פעם אחת, יהיה צפוי לתקלות נוספות, גם לאחר שיתוקן.
כאן המקרה חמור במיוחד, לאור העובדה שמקרר אחראי על שמירת הטריות של מזון, וכאשר המכשיר לא תקין, זה עלול לגרום לתחלואה ונזק כבד!
התקשרתי היום לראלקו. הם הפנו אותי לשירות, אבל אני דרשתי לדבר עם גורם בהנהלה.
הבטיחו שיחזרו אליי. בינתיים- לא דובים, ולא זבובים.
ניסחתי מכתב ליבואן, ובו דרישה לקבל מקרר חדש....