שירות ביזיוני של רשת "טרקלין חשמל" וחברת ראלקו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

uv2u כתב:מה הסיפור של המבצע?
שווה להחליף מקרר בין 10?
...
רק אם ההנהלה לוחצת.
בעיקרון המטרה היא חיסכון באנרגיה,כלומר מקרר בעל דרוג אנרגטי גבוה.
כן מדובר במקרר מודרני כשתא ההקפאה הוא תחתון.
פינוי המקררר הישן והנחה שלפחות 1500 שקלים ויותר.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

לדעתי המבצע בהחלט משתלם, עבור אלה שברשותם מקרר די ישן, ושיכולים להסתפק במכשיר "עממי", ולא משהו מיוחד יותר.



אגב עדכון:

התקשרו היום מחברת ההובלות, והודיעו על הספקה ביום שישי הקרוב.
זה עדיין לא משנה את דעתי, על השירות הגרוע של ראלקו וטרקלין...

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

עידכון:

לפני ימים אחדים, התאורה חדלה לפעול. כמו כן, מוצרים התחילו להתקלקל, וריח רע נודף החוצה.
מיהרתי להזמין את השירות, ואכן טכנאי של השירות, ביקר אצלנו היום.
תחילה הוא סבר שסך הכול צריך להחליף נורה. אך לאחר בדיקה יסודית יותר, הוא גילה שצריך להחליף כרטיס פגום כלשהו, שכנראה גרם גם לקצר ולשריפת הנורה.
הטכנאי גם אישר שבמצב זה, המקרר לא עובד כשורה!
(לדעתי הוא לא עובד לגמרי)

מחר בע"ה, אמור להגיע שוב הטכנאי ולהחליף את הכרטיס.
מניסיון שלי עם מוצרי חשמל אחרים, בד"כ מכשיר שמתקלקל פעם אחת, יהיה צפוי לתקלות נוספות, גם לאחר שיתוקן.
כאן המקרה חמור במיוחד, לאור העובדה שמקרר אחראי על שמירת הטריות של מזון, וכאשר המכשיר לא תקין, זה עלול לגרום לתחלואה ונזק כבד!

התקשרתי היום לראלקו. הם הפנו אותי לשירות, אבל אני דרשתי לדבר עם גורם בהנהלה.
הבטיחו שיחזרו אליי. בינתיים- לא דובים, ולא זבובים.

ניסחתי מכתב ליבואן, ובו דרישה לקבל מקרר חדש.

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

bariko כתב:עידכון:

לפני ימים אחדים, התאורה חדלה לפעול. כמו כן, מוצרים התחילו להתקלקל, וריח רע נודף החוצה.
מיהרתי להזמין את השירות, ואכן טכנאי של השירות, ביקר אצלנו היום.
תחילה הוא סבר שסך הכול צריך להחליף נורה. אך לאחר בדיקה יסודית יותר, הוא גילה שצריך להחליף כרטיס פגום כלשהו, שכנראה גרם גם לקצר ולשריפת הנורה.
הטכנאי גם אישר שבמצב זה, המקרר לא עובד כשורה!
(לדעתי הוא לא עובד לגמרי)

מחר בע"ה, אמור להגיע שוב הטכנאי ולהחליף את הכרטיס.
מניסיון שלי עם מוצרי חשמל אחרים, בד"כ מכשיר שמתקלקל פעם אחת, יהיה צפוי לתקלות נוספות, גם לאחר שיתוקן.
כאן המקרה חמור במיוחד, לאור העובדה שמקרר אחראי על שמירת הטריות של מזון, וכאשר המכשיר לא תקין, זה עלול לגרום לתחלואה ונזק כבד!

התקשרתי היום לראלקו. הם הפנו אותי לשירות, אבל אני דרשתי לדבר עם גורם בהנהלה.
הבטיחו שיחזרו אליי. בינתיים- לא דובים, ולא זבובים.

ניסחתי מכתב ליבואן, ובו דרישה לקבל מקרר חדש.
...
אני מתייאש רק מלעקוב אחרי השרשור הזה. מקווה שזו נפילה חד פעמית של נותן השירות ומאחל לך קבלת פתרון אחת ולתמיד.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

אני סבור ששרשורים כאלה, רק יכולים לעזור לציבור המשתמשים.
כי אם המקרה שלי נדיר, אז אולי באמת מדובר בנפילה חד פעמית.
לעומת זאת, ריבוי של דיווחים נוספים כאלה- נו, שכל אחד יסיק את המסקנות בעצמו...

אני בכל אופן את הלקח כבר למדתי.
להבא אחשוב שבעתיים, לפני שארכוש מוצר נוסף תוצרת שארפ.
לפחות כל עוד ראלקו הם היבואן.

בעבר היה לי מסך טלוויזיה שארפ, שהחלפתי אחרי כשנתיים.
בתקופה זו לא היו תקלות, כך שהשירות שלהם לא הועמד למבחן אמיתי!

andrey1221
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #21 

הי שמי אנדריי אני גר ב ברקן. הזמתי מקרר מחברת ראלקו 1.6.14 היום כבר 29.06.14 ואני נמצה כרגע עם מקרר תקול ואני אקבל החלפה רק ב 2.7.14
ועכשיו כמה ימים אני בזזתי על החרה המצוינת הזו.
יום ראשון 11.06.14 יהיה מוביל אמר שלא נתן לעלות את המקרר לקומה 2 שלי וצריך לפחות 6 אנשים כדי לעשות את זה. על כול הבקשות שלי לחקות אותי כשה הייתי בברקן לחקות .הוא הסתובב והלך. טוב לא נורה הזמתי מועד אחר.
במועד הבא הגיע מוביל כבר הייתי בבית עדיין לא נתן עם 2 אנשים לעלות אותו לקומה שניה ובכלל אפילו לקומה 1 כי המקרר רחב מדי 75 והפתח הוא 95 ועז חייבים לפרק את הדלתות בתשלום של 120 ש"ח וגם הובלה דרך הגב עולה לי עוד 120 ש"ח חוץ מעלות של המקרר 5300 ש"ח. בסוף אחרי הסבר למוביל שקיים מטר למדידה של מקרר הצלחנו לעלות אותו לקומה הראשונה שלי בלי לפרק את הדלתות.
הדלקנו את המקרר הוא התחיל לעבוד כשה ראיתי את המספרים לא בדקתי האם הוא בעמת מקרר אחריי קמה ימים אני בודק אותו ומתברר שהוא לא מקרר .
הזמתי טכני הוא בא ועמר שאין גז במקרר. נתן אישור להחלפה שלו מקרר חדש של Sharp לא עובד זה היה חדש בשבילי. וזה לא סוף המקרר חדש לא נתן לקבל למחרת או ליום הבא לא אני חייב לחקות עוד שבוע להחלפתו כי לברקן מגיע מוביל רק ימי שני ורביעי. ואני עדיין מחכה למקרר כשה חום בחוץ 36 מעלות.
אז חבר תחשוב טוב לני לקנות דברים מראלקו ועולי זו חברה רעלקו מי יודעה

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אני לא מופתע, שיש עוד מקרים כאלה.

מילא מוצר ברמה נמוכה, בעל אחוז תקלות גבוה.
אבל כאשר גם היבואן מצטרף לחגיגה, עם שירות גרוע- זה כבר קטסטרופה!

baraq
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 567
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

ראלקו לא יכולים לשבור מסורת של שנים..
חפש באתר ותראה כמה תלונות יש על השירות שלהם!

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”