|סרטון| ממשק המשתמש החדש של יס + multiroom
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
דיברתי במהלך השבוע מספר פעמים עם קשרי לקוחות של יס לגבי המולטי
ושלשום דיברתי עם בחור בשם טל שהציג את עצמו כבכיר בקשרי לקוחות.
הוא אמר לי בפירוש שהניסוי התחיל כבר לפני כשבועיים אבל בקבוצה מצומצמת שנסגרה כבר.
וכרגע ההצטרפות היא לא באמת בניסוי אלא חיבור לשירות ללא עלות.
והחיבור לשירות יתאפשר בשלב מאוחר יותר. כנראה בגרסא הבאה של המולטי.
אז מי שהתפלא מדוע לחלק יש מולטי ולרובנו אין עדיין זאת הסיבה.
ואני אומר חבל שיס מטעה אותנו ונותנת לנו להמתין ולחשוב שאנחנו בקבוצת ניסוי.
אני אישית מאוד התאכזבתי לשמוע את התשובה הזאת.
ושלשום דיברתי עם בחור בשם טל שהציג את עצמו כבכיר בקשרי לקוחות.
הוא אמר לי בפירוש שהניסוי התחיל כבר לפני כשבועיים אבל בקבוצה מצומצמת שנסגרה כבר.
וכרגע ההצטרפות היא לא באמת בניסוי אלא חיבור לשירות ללא עלות.
והחיבור לשירות יתאפשר בשלב מאוחר יותר. כנראה בגרסא הבאה של המולטי.
אז מי שהתפלא מדוע לחלק יש מולטי ולרובנו אין עדיין זאת הסיבה.
ואני אומר חבל שיס מטעה אותנו ונותנת לנו להמתין ולחשוב שאנחנו בקבוצת ניסוי.
אני אישית מאוד התאכזבתי לשמוע את התשובה הזאת.
היי גלעד, קבוצת הנסיינים שהתחילה בניסוי היא מלקוחות עובדי החברה (זה גם מה שפורסם)
אשמח לקבל את פרטי המנוי שלך כדי להבין מי הנציג שמסר לך מידע כל כך שגוי.
(המייל שלי- [email protected])
כפי שציינתי, הניסוי בקרב הלקוחות עוד לא התחיל אך זה יקרה בקרוב מאוד.
אשמח לקבל את פרטי המנוי שלך כדי להבין מי הנציג שמסר לך מידע כל כך שגוי.
(המייל שלי- [email protected])
כפי שציינתי, הניסוי בקרב הלקוחות עוד לא התחיל אך זה יקרה בקרוב מאוד.
גלית
פניות הציבור
yes
פניות הציבור
yes
גלית,עברתי על ההודעות בנושא ושמתי לב שיש כאלו שאינם עובדי חברה שמחוברים לשרות החדש.גלית_yes כתב:היי גלעד, קבוצת הנסיינים שהתחילה בניסוי היא מלקוחות עובדי החברה (זה גם מה שפורסם)
אשמח לקבל את פרטי המנוי שלך כדי להבין מי הנציג שמסר לך מידע כל כך שגוי.
(המייל שלי- [email protected])
כפי שציינתי, הניסוי בקרב הלקוחות עוד לא התחיל אך זה יקרה בקרוב מאוד....
אני רוצה להאמין שמקורבים ומיוחסים כבר מחוברים.
דרך אגב-עופר לאור-האם אתה מחובר לשירות?
חברים,
אני רואה שההמתנה מעבירה כמה מאיתנו על דעתנו.
כפי שאני רואה את זה YES לא חייבת לנו שום דבר בקשר לניסוי הזה.
גלית נמצאת פה ועונה לכל שאלותינו ואני לא רואה סיבה לפקפק באמינותה.
ההתנהגות של חלק מהמגיבים פה יגרמו לשינוי יחס מצד YES כלפי הפורום הזה וחבל.
לגבי האם אדם זה או אחר כבר נהנים מהממשק החדש(וכן אני מאמין שלעופר יש את הממשק החדש) זה ממש לא רלוונטי יתכן שעופר מוגדר אצלהם כעובד חברה בכדי לקבל את העדכונים בכדי שיוכל לתת את הערותיו וכי סומכים עליו שלא ידליף דברים
בכל מקרה אני מקווה שבימים הקרובים יפעילו לנו את הMULTIROOM ונוכל כולנו לנשום בשקט בעודנו צופים בהקלטות מכל חדרי הבית
גלית תמשיכי בעבודה הטובה ואם אפשר לדחוק קצת ולקדם את הניסוי אני בטוח שכולנו נשמח.
אני רואה שההמתנה מעבירה כמה מאיתנו על דעתנו.
כפי שאני רואה את זה YES לא חייבת לנו שום דבר בקשר לניסוי הזה.
גלית נמצאת פה ועונה לכל שאלותינו ואני לא רואה סיבה לפקפק באמינותה.
ההתנהגות של חלק מהמגיבים פה יגרמו לשינוי יחס מצד YES כלפי הפורום הזה וחבל.
לגבי האם אדם זה או אחר כבר נהנים מהממשק החדש(וכן אני מאמין שלעופר יש את הממשק החדש) זה ממש לא רלוונטי יתכן שעופר מוגדר אצלהם כעובד חברה בכדי לקבל את העדכונים בכדי שיוכל לתת את הערותיו וכי סומכים עליו שלא ידליף דברים
בכל מקרה אני מקווה שבימים הקרובים יפעילו לנו את הMULTIROOM ונוכל כולנו לנשום בשקט בעודנו צופים בהקלטות מכל חדרי הבית
גלית תמשיכי בעבודה הטובה ואם אפשר לדחוק קצת ולקדם את הניסוי אני בטוח שכולנו נשמח.
- YanivPL
- חבר ותיק
- הודעות: 1341
- הצטרף: נובמבר 2008
- מיקום: חולון
- נתן תודות: 369 פעמים
- קיבל תודות: 198 פעמים
+1roim כתב:חברים,
אני רואה שההמתנה מעבירה כמה מאיתנו על דעתנו.
כפי שאני רואה את זה YES לא חייבת לנו שום דבר בקשר לניסוי הזה.
גלית נמצאת פה ועונה לכל שאלותינו ואני לא רואה סיבה לפקפק באמינותה.
ההתנהגות של חלק מהמגיבים פה יגרמו לשינוי יחס מצד YES כלפי הפורום הזה וחבל.
לגבי האם אדם זה או אחר כבר נהנים מהממשק החדש(וכן אני מאמין שלעופר יש את הממשק החדש) זה ממש לא רלוונטי יתכן שעופר מוגדר אצלהם כעובד חברה בכדי לקבל את העדכונים בכדי שיוכל לתת את הערותיו וכי סומכים עליו שלא ידליף דברים
בכל מקרה אני מקווה שבימים הקרובים יפעילו לנו את הMULTIROOM ונוכל כולנו לנשום בשקט בעודנו צופים בהקלטות מכל חדרי הבית
גלית תמשיכי בעבודה הטובה ואם אפשר לדחוק קצת ולקדם את הניסוי אני בטוח שכולנו נשמח....
אף אחד לא מדבר פה נגוע. או מאבד את שפיותו.אני בכללי עד שנאמר תאריך ספיציפי לניסוי חוץ מהצצה פה ושם בפורם לא היה איכפת. דא מה שרשמתי היה בציניות מוחלטת,אף אחד לא מאשים מישהו ספיציפי.
מה שכן,שאומרים לך שב5.5 יתחיל הניסוי וזה לא קורה עד הרגעים האלו,זה טיפה מעצבן.
היה עדיף כבר לא לפלוט את זה. אלא להישאר עם הנוסח:״יתחיל בקרוב״.
זה כמו שיגידו שיאמר שתקבל תוספת שכר בתאריך מסויים ואז באותו יום יגידו אה אופס זה עדיין בקרוב. אתה מפתח ציפיות כלפי יום מסויים,שבתכלס אין סיבה מוצדקת.
מה שכן,שאומרים לך שב5.5 יתחיל הניסוי וזה לא קורה עד הרגעים האלו,זה טיפה מעצבן.
היה עדיף כבר לא לפלוט את זה. אלא להישאר עם הנוסח:״יתחיל בקרוב״.
זה כמו שיגידו שיאמר שתקבל תוספת שכר בתאריך מסויים ואז באותו יום יגידו אה אופס זה עדיין בקרוב. אתה מפתח ציפיות כלפי יום מסויים,שבתכלס אין סיבה מוצדקת.
אתה לא ממש מדייק.Mrshmelo כתב:אף אחד לא מדבר פה נגוע. או מאבד את שפיותו.אני בכללי עד שנאמר תאריך ספיציפי לניסוי חוץ מהצצה פה ושם בפורם לא היה איכפת. דא מה שרשמתי היה בציניות מוחלטת,אף אחד לא מאשים מישהו ספיציפי.
מה שכן,שאומרים לך שב5.5 יתחיל הניסוי וזה לא קורה עד הרגעים האלו,זה טיפה מעצבן.
היה עדיף כבר לא לפלוט את זה. אלא להישאר עם הנוסח:״יתחיל בקרוב״.
זה כמו שיגידו שיאמר שתקבל תוספת שכר בתאריך מסויים ואז באותו יום יגידו אה אופס זה עדיין בקרוב. אתה מפתח ציפיות כלפי יום מסויים,שבתכלס אין סיבה מוצדקת....
נכון שנאמר שהניסוי יחל ב5.5 אבל גלית עדכנה אותנו שזה לא יקרה ושהניסוי "יתחיל בקרוב" בדיוק כמו שביקשת.
צר לי אם פגעתי בך או במישהוא אחר (כמובן שהכל בבדיחות הדעת)אבל לטעמי אנו צריכים להתעזר בסבלנות.
תאמין לי שגם אני ממש משתוקק להתחלת הניסוי.
רועי
לגבי העניין שיס לא חייבת לנו כלום אני מסכים איתך.roim כתב:חברים,
אני רואה שההמתנה מעבירה כמה מאיתנו על דעתנו.
כפי שאני רואה את זה YES לא חייבת לנו שום דבר בקשר לניסוי הזה.
גלית נמצאת פה ועונה לכל שאלותינו ואני לא רואה סיבה לפקפק באמינותה.
ההתנהגות של חלק מהמגיבים פה יגרמו לשינוי יחס מצד YES כלפי הפורום הזה וחבל.
לגבי האם אדם זה או אחר כבר נהנים מהממשק החדש(וכן אני מאמין שלעופר יש את הממשק החדש) זה ממש לא רלוונטי יתכן שעופר מוגדר אצלהם כעובד חברה בכדי לקבל את העדכונים בכדי שיוכל לתת את הערותיו וכי סומכים עליו שלא ידליף דברים
בכל מקרה אני מקווה שבימים הקרובים יפעילו לנו את הMULTIROOM ונוכל כולנו לנשום בשקט בעודנו צופים בהקלטות מכל חדרי הבית
גלית תמשיכי בעבודה הטובה ואם אפשר לדחוק קצת ולקדם את הניסוי אני בטוח שכולנו נשמח....
אבל ויש אבל גדול ברגע שיס יצאה בהצהרה שהיא פותחת את הניסוי
בפייסבוק ובאירוע השקה לחברי הפורום אני ואני בטוח שגם כל אחד שנרשם לניסוי לפני כחודשיים
ציפה מאוד לקחת חלק מהניסוי הזה.ואז כעבור חודשיים לקבל מייל שהציוד שברשותי לא מתאים ולשמוע את זה גם מנציגים בשירות. מאוד אכזב אותי כלקוח לשמוע את זה.(יש ברשותי 2 ממירי מקס טוטאל).
ואז גלית בדקה כמו גם כל נציגי השירות עמם שוחחתי שאכן אני מתאים .
חבל שההתנהלות בנושא המולטי רום היא כזאת לוקה בחסר.
ואני באופן אישי התאכזבתי מהתשובה שהניסוי נסגר ואני וכל השאר צריכים לחכות לצירוף לשירות לא כחלק מהניסוי האמיתי.
גלעד,
גם לי הודיעו שאיני מתאים ושיחה קצרה למוקד YES כמו גם טיפול של גלית פתרו את הבעיה.
אני גם מסכים שYES יצרו HYPE רציני לשירות במיוחד פה בפורום והצפיה הארוכה קצת מעיבה על כך.
אך מה החלופה? אם רק נתלונן ונתלונן במקום להיות חיובים שכן יש פה יחס אישי שלקוח רגיל לא מקבל ויש מענה לשאלותינו.
בניסוי הבא לא נהיה ראשונים ולא נקבל יחס מועדף וחבל לטעמי.
רועי
גם לי הודיעו שאיני מתאים ושיחה קצרה למוקד YES כמו גם טיפול של גלית פתרו את הבעיה.
אני גם מסכים שYES יצרו HYPE רציני לשירות במיוחד פה בפורום והצפיה הארוכה קצת מעיבה על כך.
אך מה החלופה? אם רק נתלונן ונתלונן במקום להיות חיובים שכן יש פה יחס אישי שלקוח רגיל לא מקבל ויש מענה לשאלותינו.
בניסוי הבא לא נהיה ראשונים ולא נקבל יחס מועדף וחבל לטעמי.
רועי
אני מסכים איתך שיש פה יחס אישי ועל זה שאפו ענק לגלית.roim כתב:גלעד,
גם לי הודיעו שאיני מתאים ושיחה קצרה למוקד YES כמו גם טיפול של גלית פתרו את הבעיה.
אני גם מסכים שYES יצרו HYPE רציני לשירות במיוחד פה בפורום והצפיה הארוכה קצת מעיבה על כך.
אך מה החלופה? אם רק נתלונן ונתלונן במקום להיות חיובים שכן יש פה יחס אישי שלקוח רגיל לא מקבל ויש מענה לשאלותינו.
בניסוי הבא לא נהיה ראשונים ולא נקבל יחס מועדף וחבל לטעמי.
רועי...
אני לא מסכים איתך על עניין החיוביות.
אני מאוד חיובי אני פשוט מביע עמדה על ההתנהלות זה הכל.
חברים יקרים,
דבר ראשון, והכי חשוב לטעמי, הוא שתבינו שאנחנו מאוד מעריכים את ההיענות שלכם להשתתפות בניסוי.
אנחנו לא רואים את זה כמובן מאליו ולכן מציק לי מאוד לקרוא את התחושות שלכם.
השינוי במועד תחילת הניסוי הוא תוצאה של שיקולים מערכתיים שונים, כפי שכבר כתבתי.
אנחנו, כחברה, מעוניינים לצאת עם הניסוי כמה שיותר מהר אבל עם השירות הכי טוב ככל שניתן כדי שתוכלו גם ליהנות במסגרת הניסוי.
אני, כמובן, לא קוראת את הדברים באופן שלילי אך כן חשוב לי לשקף את הדברים בצורה הגלויה ביותר.
המשך יום נעים לכולם
דבר ראשון, והכי חשוב לטעמי, הוא שתבינו שאנחנו מאוד מעריכים את ההיענות שלכם להשתתפות בניסוי.
אנחנו לא רואים את זה כמובן מאליו ולכן מציק לי מאוד לקרוא את התחושות שלכם.
השינוי במועד תחילת הניסוי הוא תוצאה של שיקולים מערכתיים שונים, כפי שכבר כתבתי.
אנחנו, כחברה, מעוניינים לצאת עם הניסוי כמה שיותר מהר אבל עם השירות הכי טוב ככל שניתן כדי שתוכלו גם ליהנות במסגרת הניסוי.
אני, כמובן, לא קוראת את הדברים באופן שלילי אך כן חשוב לי לשקף את הדברים בצורה הגלויה ביותר.
המשך יום נעים לכולם
גלית
פניות הציבור
yes
פניות הציבור
yes