עזרה newsgroup? - שאלה

מחשבים, חומרה, KODI, NUC, Raspberry pi
jackmate (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

עזרה newsgroup? - שאלה

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב

אני משתשמש חדש בnewsgroups. הורדתי newsleecher ואני לא בטוח מה לעשות.
גלשתי למספר אתרים והורדתי קובץ NSB ? או NZB? משהו כזה..ואז זה נפתח אוטומטי בnewsleecher. אבל עדיין לא מוריד כלום.
אני לא מעוניין לשלם לאחד השרתים ורוצה לנסות את השירות קודם.
האם זה אפשרי? לאיזה SERVER אני צריך להתחבר?


דרך אגב,
כמה ממכם כבר מורידים באופן קבוע תוכן HD וצופים בטלויזיה בHD ?
אני חושב לקנות LCD ולא בטוח שעדיין יש מספיק חומר HD בשביל לנצל את הטלויזיה.

תודה מראש.

איתי_הגיתי
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6031
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 76 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ניוזליצ'ר זה רק תוכנת ההורדה, אתה צריך להרשם לספק.
למשל newshosting.com. אצלהם תקבל כתובת וסיסמא שאתה מכניס בניוזליצ'ר.
אין חינם.
אתה יכול להרשם לחודש בלבד.

jackmate (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

אין חינם? למה לשלם שאפשר לקבל חינם בMULE או TORRENT ?
מה ההבדל הגדול ביניהם? זה שווה את המחיר?

אני מבין שתכני HD ענקיים . אבל יש מספיק מאלה? מה לגבי תרגום?

איתי_הגיתי
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6031
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 76 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

יש הבדלים, אבל היות ומדובר בהפרת זכויות יוצרים, בשני המקרים, ואנחנו נמצאים באתר שמעודד חוקיות, אני לא אנסה לשכנע אותך.
בהצלחה לך באתרי החינם.
8)

jackmate (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

איתי_הגיתי כתב:יש הבדלים, אבל היות ומדובר בהפרת זכויות יוצרים, בשני המקרים, ואנחנו נמצאים באתר שמעודד חוקיות, אני לא אנסה לשכנע אותך.
בהצלחה לך באתרי החינם.
8)
...
טוב אני כנראה צריך לנסות.
יש איזה אתר שאתה ממליץ להתחיל בו? אני רק רוצה לראות איך זה עובד ובאיזו מהירות.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

ל-GIGANEWS יש אפשרות להירשם ולא לשלם למשך 3 ימים או ה-גיגה הראשון שמורידים.

כמובן שיש אלטרנטיבות חינמיות, אנחנו לא מנסים למשוך לכיוון זה או אחר - כל הסידורים, לצערי, אינם במסגרת החוק.

נותר לי רק לתהות מדוע חברות ההפקה לא תופסות שכל ומפיצות בתשלום גירסאות שלהן לתוכן שכולל פרסומות (גם הן בתשלום) בפורמט DIVX VOD, שניתן לצפות בו במחשב בודד או בנגן בודד בלבד. הרי הייתי בשמחה משלם על שירות כזה ואפילו צופה בפרסומות ב-HDTV מרהיב וכולם (המפרסמים, חברת ההפקה, חברת ההפצה) היו מרוצים.

למה זה עובד עם ITUNES ולא יכול לעבוד באותה צורה עם וידאו?!

jackmate (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #7 

תודה רבה

אני יבדוק את GIGANEWS ויראה אם זה שווה את התשלום.
הייתי מוכן לשלם עבור תוכן HD חוקי ולא אכפת לי אם היו דוחפים פרסומות ומוזילים את השירות....

כנראה שזה העתיד...

shlomiassaf
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1444
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: חיפה והקריות
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

על המיול אין מה לדבר, האיטיות שלו לא רלוונטית שמורידים תכני HD

לגבי הטורנט - זהו םתרון מעולה אבל הוא לא בא בחינם.

קודם כל כבסיס חייבים שהאתר בו הטורנט נמצא יהיה אייכותי בקהילה סגורה שעובדת על שיתוף ואוכפת אותו - רק קח אפשר לוודא שהתכנים יעברו מהר.

דבר ראשון - הפעלת טורנט במחשב דורשת 30 אחוז לפחות ממשאבי המערכת
זה כולל 30 אחוז זכרון ו30 אחוז מעבד, במיוחד בקבצים גדולים.
וזה עקב המנוע של הטורנט שמנהל את ההורדות בזמן אמת תוך כדי גישה למקומות שונים בקובץ המורד באותו זמן - אין קריאה רציפה של הקובץ אלא גישה רנדומלית.

בנוסף - הטורנט מחייב לשתף , ככלל כמה שיותר תשתף ככה יותר תוריד תקבל יותר מקומות הורדה - היחס חייב להיות 1.8 לטובת ההעלאה!
וזה מאוד מאוד מאוד קשה כי אצלנו העלאה וההורדה לא סמטריים.
אז אם אתה מוריד ב300 KB אתה צריך אח"כ יומיים שלמים להשאיר את הקובץ פתוח שיורידו ממך (אלא אם ישלך מודם כבלים פרוץ.. ואז הסיפור אחר )

בכל אופן - לתת את כל רוחב העלאה שלך לא יעיל כי אז אי אפשר לגלוש בגלל מבנה התעבורה באינטרנט אז חייבים להמעיט.

בכלל, הורדה בביטורנט פותחת "ערוצים" ולווינדוס XP הכולל בתוכו SP2 ישנה מגבלה לכמות הערוצים - תעשה הורדה בביטורנט ואז יפתחו הרבה ערוצים והגלישה שלך תהפוך לאיטית בגלל מגבלת הערוצים.

בנוסף שימוש בראוטר וטורנט יכול לגרום לגלישה איטית בכל הביית מכמה סיבות הקשורות במבנה הראוטר.


שורה תחתונה - הכי נוח זה ניוזגרופס.
לא מנצל לך את ה UPSTREAM , לא גורם לגלישה איטית, לא מנצל משאבי מחשב ומהיר , הכי מהיר!

אבל זה עולה כסף.

אני אישית משתמש בטורנט בגלל כל מיני סידורים אישיים שיש לי עם אתרים מובילים, אבל אם לא היו לי אותם אין ספק שניוזגרופס זה הֹדבר.

ממש במחיר מנוי לספרית הוידאו המקומית.


אבל ֹ זה לא חוקי ֹ ללא צל של ספק, וגם על זה ישימו את היד רשויות החוק בזמן הקרוב או הרחוק

jackmate (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

תודה על התשובה המפורטת.
כרגע ככל הנראה אין עדיין מספיק חומר HD המצדיק קניית LCD או מסך HD אחר.
אני כנראה ימתין עוד איזה שנה עד שיהיה הרבה יותר חומר בHD (סרטים סדרות).
בארצות הברית הרבה שידורים עברו לHD וזה מדהים (במיוחד ספורט), אבל נראה שעד שלא יהיה בארץ אז חבל על הכסף.
נסתפק בנתיים בSD ....

דרך אגב, EMULE כבר מזמן עובד כמו שצריך ומוריד בקצב מקסימלי (קבצים פופולרים). אני לא מסכים שהוא לא רלוונטי. ברגע שתכני HD יהיו יותר פופולרים אז הMULE יטוס גם איתם.
לגבי USENET ודומיו, אין סיבה לשלם כסף ועוד לעבור על החוק. תשלום צריך להתבצע באופן חוקי למפיצי תוכן ברשת. העתיד בIPTV חוקי ובתשלום.

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

jackmate כתב:תודה על התשובה המפורטת.
כרגע ככל הנראה אין עדיין מספיק חומר HD המצדיק קניית LCD או מסך HD אחר.
...
התשובה אכן מצויינת ומפרטת את האפשרויות.
אבל איך הגעת למסקנה הזו? כי זה לא בחינם?

יש המון סרטים וסדרות המשודרות ב-HDTV, למשל: LOST, HEROES, PREASON BREAK, ROME ועוד הרבה

HD לא יגיע למיול מהסיבה שאנשים לא ישאירו אצלהם עשרות ג'יגה בשביל שיתוף

תקרא פה כמה אנשים נהנים מתכני HDTV ותאמין לי שלאף אחד אין זמן לראות את הכל

jackmate (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

יש המון סדרות בHD אבל אין להם תרגום בעברית, מה שפוגע בהנאת הצפייה.
אני לא בטוח לגבי המיול, דווקא נראה לי שברגע שיהיה ביקוש אז ישתפו יותר. כל הזמן הנפחים גודלים ועלויות אחסנה יורדות.

אני קורא שיש הרבה חברה שנהנים מHD בארץ אבל כמו שאמרתי עדיין זה לא זה. יצא לי לראות מונדיאל בHD ותאמין לי שאין לזה תחליף. מיום ליום יש יותר ויותר סדרות/סרטים אבל לא מספיק ובטח שכאשר בארץ השידורים הם בSD אז חבל על ההשקעה בLCD . בלאו הכי השידור בSD ורואים יותר טוב במסך CRT רגיל.

לצערי יש עוד זמן עד שיהיה כדאי לקנות LCD. אולי ברגע שיהיו סרטים בHD ונגני DVD HD אז נוכל לשדרג אבל עד אז........

תקן אותי אם אני טועה. אני אשמח ...

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

jackmate כתב:יש המון סדרות בHD אבל אין להם תרגום בעברית, מה שפוגע בהנאת הצפייה.
...
את זה קראת?
http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... =0&thold=0
אני את הסדרות כמעט תמיד רואה עם תרגום (מה לעשות דרישה של זוגתי...)
jackmate כתב: אני לא בטוח לגבי המיול, דווקא נראה לי שברגע שיהיה ביקוש אז ישתפו יותר. כל הזמן הנפחים גודלים ועלויות אחסנה יורדות.
...
אני לא מסכים, סרט DIVX שוקל 700 מגה סרט HD שוקל 10GB עד 15GB
תעשה לבד את החשבון כמה תוכן יהיה
jackmate כתב: יצא לי לראות מונדיאל בHD ותאמין לי שאין לזה תחליף.
...
ללא מילים...
jackmate כתב: לצערי יש עוד זמן עד שיהיה כדאי לקנות LCD. אולי ברגע שיהיו סרטים בHD ונגני DVD HD אז נוכל לשדרג אבל עד אז........
...
כמו שנרשם, יש הרבה תוכן ב-HD ויש HTPC או מדיה סטרימר כדי לנגן אותם

jackmate (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #13 

נכנסתי ללינק שצירפת והלכתי לאיבוד. נראה לך הגיוני שעבור כל פרק או סרט נצתרך לסנכרן מחדש את הכתוביות?
עבודה קשה מדי למשתמש הממוצע. הכתוביות בעברית לא מסונכרנות לקבצי HD (עדיין).

אני צריך לנסות קצת ואולי נשתכנע לעבור מוקדם מהצפוי לHD. הלוואי שאתה צודק .

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

jackmate כתב:נכנסתי ללינק שצירפת והלכתי לאיבוד. נראה לך הגיוני שעבור כל פרק או סרט נצתרך לסנכרן מחדש את הכתוביות?
עבודה קשה מדי למשתמש הממוצע. הכתוביות בעברית לא מסונכרנות לקבצי HD (עדיין).

אני צריך לנסות קצת ואולי נשתכנע לעבור מוקדם מהצפוי לHD. הלוואי שאתה צודק .
...
ממש לא...
לפחות לגבי סדרות, בחלק מהמקרים לא צריך לעשות כלום
בחלק שני מדי פעם צריך להזיז אותם קדימה או אחורה שנייה או שתיים (יציאה לפירסומות) ועושים את זה תוך כדי ניגון

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

guyezra,
בחלק שני מדי פעם צריך להזיז אותם קדימה או אחורה שנייה או שתיים (יציאה לפירסומות) ועושים את זה תוך כדי ניגון
...
ניתן לעשות ב Z500 סינכרון תוך כדי ניגון?

סתם הערה כללית, יש המון תכני HD בחמור, יש אתרי לינקים מיועדים לנושא.

שלח תגובה

חזור אל “חומרה PC + סטרימרים”