שלום רב,
ברצוני לשתף את חברי הפורום בחווית שירות מזעזעת לה זכיתי בהמשך לרכישת מסך SAMSUNG בגודל 60 אינץ'.
ביום רביעי 31/07/2013 רכשתי לעצמי וביום א' בסמוך לשעה 08:30 בבוקר יצרתי קשר עם חברת אלקטרוניקס פרו לצורך תיאום התקנת המסך ותלייתו בהתאם לדרישתי...
כמובן שהופתעתי מאוד כשהמוקדנית אמרה לי שאין להם שום אישור מהחנות על כך ששילמתי על השירות וכי אני נדרש לפנות לחנות ממנה רכשתי. העובדה שאני מחזיק בידי אסמכתא רשמית המאשרת תשלום מלא הן עבור השרות והן עבור הטלוויזיה לא הייתה רלוונטית עבורה ואני אחר כבוד פניתי למקום ממנו רכשתי.
המענה היה זריז והובהר לי שהאישורים הרלוונטיים הועברו בפקס כבר ביום חמישי,כמובן ששוב התקשרתי לאלקטרוניקס פרו אולם כעת הגעתי פעם אחר פעם למוקד קישורית שאוסף עבורם הודעות...
בשורה התחתונה לאחר לפחות עוד עשר שיחות טלפון ולאחר שביום שני בשעה 17:00 עודכנתי טלפונית שלא קיבלו שום אישור הפלא ופלא התקשרו לאשר שהאישור נמצא וישמחו לתאם התקנה...
שאלתי מתי ואמרו מישהו ביטל אז נוכל להכניס אותך בהקדם שאלתי מתי אמרו :"עוד שמונה ימים..." שאלתי אם הם נורמלים??? אמרו כן ואחנו עוד עושים לך טובה!
יצרתי קשר עם המוכר ודיווחתי על השערוריה ודרשתי התערבות מיידית יש לציין שמאז קיימתי לפחות עשר שיחות טלפון שלא סייעו במאום ושיא השיאים היה הבוקר כאשר לאחר שאמרו לי שאני צודק במאה אחוז והם מודעים לשרות השערוריתי של "אלקטרוניקס פרו" הציעו לי לקחת טלוויזה של LG ולקבל התקנה מהיום להיום.
בשורה התחתונה החלטתי לבטל את העסקה וכעת אני ממתין לאיסוף הקרטון שחוסם לי את הסלון כבר ארבעה ימים.
עוגמת הנפש שנגרמה לי ולילדי שציפו למסך החדש והרצון העז למנוע מאחרים לעבור את שאני עברתי הם שגרמו לי לפתוח נושא זה.
אני עם SAMSUNG גמרתי ואיך אומרים "שלא יעבדו עליכם..."
אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים
- MoMra (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 141
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 32 פעמים
- קיבל תודות: 13 פעמים
היי,
אני רוצה לשים לרגע את מקום הרכישה בצד ולהתמקד בשירות הלקוחות של חברת "אלקטרוניקס פ".
לא יעלה על הדעת שיטרטרו לקוח והוא יזכה ליחס מזלזל וגרוע שכזה...
לא מתקבל על הדעת שללקוח תהיה אסמכתא ביד ויגידו לו שהיא לא שווה כלום היות והיא לא הגיעה דרך "הייבואן"
מחברה כמו SAMSUNG הייתי מצפה שנותני שירות מטעמה לא יהיו ברמה של מוקד שירות לקוחות של משחטת רכב במחנה פליטים באלטה אלא של "יצרנית המסכים הטובה בעולם..." כפי שמפמפמים לך כשאתה ממתין רבע שעה שיענו ואז מגלה שזה מוקד קישורית.
שלמתי מראש יותר כי רציתי שירות ואחריות סמליין ובסוף ויתרתי על השירות,האחריות והסמליין ואין סיכוי שאכניס לביתי את המותג כל זמן שהם קשורים ל"פרו".
נ.ב.
שיא השיאים התרחש בזמן שאני רושם שורות אלה,נציגה של אלקטרוניקס פרו מתקשרת אליי ומבקשת להקדים לי התקנה לעוד יומיים ולאחר שאני מביע את מורת רוחי היא ברוב חוצפתה עוד שואלת: מדוע לא ביקשת להקדים את ההתקנה?..."
אמרתי לה שהשירות שלהם הוא הגרוע ביותר בו נתקלתי בחיי ותשובתה הייתה:" אני לא מבינה למה לא אמרת שאתה רוצה שנבוא קודם??? " אמרתי לה מה זאת אומרת אני מאוד נהנה לשבת בבית כבר ארבעה ימים עם קרטון ענק שתופס חצי סלון.
שלא נדע מטומאה.
אני רוצה לשים לרגע את מקום הרכישה בצד ולהתמקד בשירות הלקוחות של חברת "אלקטרוניקס פ".
לא יעלה על הדעת שיטרטרו לקוח והוא יזכה ליחס מזלזל וגרוע שכזה...
לא מתקבל על הדעת שללקוח תהיה אסמכתא ביד ויגידו לו שהיא לא שווה כלום היות והיא לא הגיעה דרך "הייבואן"
מחברה כמו SAMSUNG הייתי מצפה שנותני שירות מטעמה לא יהיו ברמה של מוקד שירות לקוחות של משחטת רכב במחנה פליטים באלטה אלא של "יצרנית המסכים הטובה בעולם..." כפי שמפמפמים לך כשאתה ממתין רבע שעה שיענו ואז מגלה שזה מוקד קישורית.
שלמתי מראש יותר כי רציתי שירות ואחריות סמליין ובסוף ויתרתי על השירות,האחריות והסמליין ואין סיכוי שאכניס לביתי את המותג כל זמן שהם קשורים ל"פרו".
נ.ב.
שיא השיאים התרחש בזמן שאני רושם שורות אלה,נציגה של אלקטרוניקס פרו מתקשרת אליי ומבקשת להקדים לי התקנה לעוד יומיים ולאחר שאני מביע את מורת רוחי היא ברוב חוצפתה עוד שואלת: מדוע לא ביקשת להקדים את ההתקנה?..."
אמרתי לה שהשירות שלהם הוא הגרוע ביותר בו נתקלתי בחיי ותשובתה הייתה:" אני לא מבינה למה לא אמרת שאתה רוצה שנבוא קודם??? " אמרתי לה מה זאת אומרת אני מאוד נהנה לשבת בבית כבר ארבעה ימים עם קרטון ענק שתופס חצי סלון.
שלא נדע מטומאה.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
כבר לא. הייתה תקווה שיגיע נותן שירות טוב יותר כיאה למותג.איינשטיין כתב:היבואן הרשמי של סמסונג לא עובד עם רטפון? לא שהם מלאכים...
אלקטרוניקס פרו עובדים עם היבואן הרשמי או עם איזה יבואן מקביל?...
אבל כנראה אותה הגברת בשינוי אדרת.
אם סמליין, היבואן עצמו "יודע" לתת שירות מהגרועים והביזיוניים ביותר שנתקלתי בהם מעולם...למה צריך לצפות ממנו ברגע שהוא עצמו בוחר נציגות לשירות/מעבדה?
- idan309
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2979
- הצטרף: אוקטובר 2005
- מיקום: קריית ביאליק
- נתן תודות: 298 פעמים
- קיבל תודות: 321 פעמים
זו אחת הסיבות שאני דואג לרכוש מסכים (וציוד אלקטרוני בכלל) מחנות מתמחה.
אמנם לעיתים אתה משלם קצת יותר (לא תמיד וגם אם כן ההפרש הוא עד 5%) אבל מקבל שירות מלא הכולל:
1. הובלה של המסך יחד עם המתקין כך שההתקנה מתבצעת עם ההגעה (אין קופסא באמצע הסלון).
2. עבודות נוספות - התקנת המסך הקודם במקום אחר (לעיתים יותר מ-1)
3. הדרכה מלאה.
4. אחריות מלאה בביצוע העבודה - יתרון בולט כאשר הקנייה של המסך וההתקנה מתבצעת מאותו ספק ואז הספק לא יכול להרשות לעצמו לבצע התקנה לא בצורה מושלמת.
גם אחרי הקנייה יש יתרונות משמעותיים:
1. בכל פנייה (גם כזו שאין לך קשר) אתה מקבל שירות מלא.
2. בכל בעיה שיש לך שמצריכה הגעה של איש שירות, גם אם לא קשורה בכלל לקנייה, אתה מקבל שירות מלא ולעיתים גם ללא חיוב או בחיוב סמלי בלבד.
3. במידה ויש לך תקלה במסך החנות המתמחה היא זו שמתעסקת עם היבואן + דואגת במקרים מיוחדים למסך חליפי.
אני ממליץ לך לרכוש את המסך בצורה הזו.
אמנם לעיתים אתה משלם קצת יותר (לא תמיד וגם אם כן ההפרש הוא עד 5%) אבל מקבל שירות מלא הכולל:
1. הובלה של המסך יחד עם המתקין כך שההתקנה מתבצעת עם ההגעה (אין קופסא באמצע הסלון).
2. עבודות נוספות - התקנת המסך הקודם במקום אחר (לעיתים יותר מ-1)
3. הדרכה מלאה.
4. אחריות מלאה בביצוע העבודה - יתרון בולט כאשר הקנייה של המסך וההתקנה מתבצעת מאותו ספק ואז הספק לא יכול להרשות לעצמו לבצע התקנה לא בצורה מושלמת.
גם אחרי הקנייה יש יתרונות משמעותיים:
1. בכל פנייה (גם כזו שאין לך קשר) אתה מקבל שירות מלא.
2. בכל בעיה שיש לך שמצריכה הגעה של איש שירות, גם אם לא קשורה בכלל לקנייה, אתה מקבל שירות מלא ולעיתים גם ללא חיוב או בחיוב סמלי בלבד.
3. במידה ויש לך תקלה במסך החנות המתמחה היא זו שמתעסקת עם היבואן + דואגת במקרים מיוחדים למסך חליפי.
אני ממליץ לך לרכוש את המסך בצורה הזו.
- kuku1000
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 757
- הצטרף: פברואר 2007
- שם מלא: ארי בן משה
- מיקום: הרצליה
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 33 פעמים
מצטרף בכל פה. חנות שמתמחה לדעתי זה עולם אחר.idan309 כתב:זו אחת הסיבות שאני דואג לרכוש מסכים (וציוד אלקטרוני בכלל) מחנות מתמחה.
אמנם לעיתים אתה משלם קצת יותר (לא תמיד וגם אם כן ההפרש הוא עד 5%) אבל מקבל שירות מלא הכולל:
1. הובלה של המסך יחד עם המתקין כך שההתקנה מתבצעת עם ההגעה (אין קופסא באמצע הסלון).
2. עבודות נוספות - התקנת המסך הקודם במקום אחר (לעיתים יותר מ-1)
3. הדרכה מלאה.
4. אחריות מלאה בביצוע העבודה - יתרון בולט כאשר הקנייה של המסך וההתקנה מתבצעת מאותו ספק ואז הספק לא יכול להרשות לעצמו לבצע התקנה לא בצורה מושלמת.
גם אחרי הקנייה יש יתרונות משמעותיים:
1. בכל פנייה (גם כזו שאין לך קשר) אתה מקבל שירות מלא.
2. בכל בעיה שיש לך שמצריכה הגעה של איש שירות, גם אם לא קשורה בכלל לקנייה, אתה מקבל שירות מלא ולעיתים גם ללא חיוב או בחיוב סמלי בלבד.
3. במידה ויש לך תקלה במסך החנות המתמחה היא זו שמתעסקת עם היבואן + דואגת במקרים מיוחדים למסך חליפי.
אני ממליץ לך לרכוש את המסך בצורה הזו....
דווקא מוזר לי שלא רואים תגובה של נציג סמליין הלא הם קוראים אותנו..
פיהוק זה הדרך של הגוף להגיד שיש לך פחות מ20% סוללה
חבל,
סמסונג משקיעים כ"כ בהצגת המוצרים בהשקה השנתית ובפיתוח הטכנולוגיות הייחודיות, וברגע האמת, כשהלקוח מעוניין לרכוש -
יוצרים בו צלקת שגורמת לביטול העיסקה.
אני חושב שהנהלת הנציגות בישראל אינה מודעת מספיק לחומרת הדברים. שווה לעורר אותם.
סמסונג משקיעים כ"כ בהצגת המוצרים בהשקה השנתית ובפיתוח הטכנולוגיות הייחודיות, וברגע האמת, כשהלקוח מעוניין לרכוש -
יוצרים בו צלקת שגורמת לביטול העיסקה.
אני חושב שהנהלת הנציגות בישראל אינה מודעת מספיק לחומרת הדברים. שווה לעורר אותם.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
לצערי הרב ההנהלה של הנציגות יודעת טוב מאוד את המתרחש אבל מעדיפים לעצום עיין ,למה? אין לי מושגlasik כתב:חבל,
סמסונג משקיעים כ"כ בהצגת המוצרים בהשקה השנתית ובפיתוח הטכנולוגיות הייחודיות, וברגע האמת, כשהלקוח מעוניין לרכוש -
יוצרים בו צלקת שגורמת לביטול העיסקה.
אני חושב שהנהלת הנציגות בישראל אינה מודעת מספיק לחומרת הדברים. שווה לעורר אותם....
תמיד סם ליין שכרה את השירותים של כל מיני נותני שירות מפוקפקים שגרמו לשם רע לסם ליין במקום להקים מערך שריות ומעבדה משלה כמו שעושים שאר היבואנים ,אני חשבתי שבהנהלה למעלה למדו מהעבר ושיפרו את השירות כנראה שהלא כך הדבר לצערי ואנחנו כלקוחות צריכים להצביע בכיס שלנו ולא לרכוש מוצרים של סם ליין אני מבטיח לכם שאם נפתח כאן באתר אשכול רציני של החברים כנגד רכישת מוצרים של סם ליין השינוי יגיע מהר (אני מקווה)
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
שי,
קשה לי להאמין שהנהלת חברה מודעת לבעיתיות כזו, כפי שהיא משתקפת מדבריך.
אין כל ערך מוסף בפגיעה בשירות לקוחות, ובמיוחד בשלב כה ראשוני מיד לאחר הרכישה העשוי להביא לביטול העיסקה.
קשה לי להאמין שהנהלת חברה מודעת לבעיתיות כזו, כפי שהיא משתקפת מדבריך.
אין כל ערך מוסף בפגיעה בשירות לקוחות, ובמיוחד בשלב כה ראשוני מיד לאחר הרכישה העשוי להביא לביטול העיסקה.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY