אכן כן ישנה השפעה על עוצמת הרעש הלבן בכפתור הווליום
...
במידה ואתה יכול לסבול את עוצמת הרעש הלבן בזמן הכיול כאשר הווליום הראשי על 0DB זה יהיה הדבר הכי נכון לעשות. במידה ולא כוון אותו + - לעוצמה שאתה רגיל להאזין לה ואז תתחיל לבצע את הכיול ל 75DB בעזרת הרעש הלבן.
ניסית לעשות כיול אוטומטי של הרסיבר? יש לו אופציה כזו?
נערך לאחרונה על ידי istarmini ב 20/11/2013 10:09, נערך פעם 1 בסך הכל.
אז אני אמור לאפס את הערכים ברסיבר ל 0 db, ואז לכוון ל 75 db האם כך?
...
לא.
אתה אמור להדליק את הרסיבר. לסובב את הווליום הראשי עד שתראה בתצוגה 0DB ולאחר מכן להכנס להגדרות הרמקולים ולכוון כל אחד מהם , בעזרת רעש לבן, ל 75DB יחסית למקום הישיבה שלך.
בגלל שכיוונת את כפתור הווליום הראשי ל 0DB הרעש הלבן שתשמע מהרמקולים אמור להיות חזק ביותר וכדאי להיות מוכן לזה.
לא הייתי מתחיל מ-0dB בווליום הראשי של הרסיבר, כי רוב הסיכוייים שתקבל הרבה יותר מ-75dB במד SPL...
מה שהייתי עושה זה מאפס את כל הערוצים ל-0dB, מתיישב עם המד SPL בעמדת ההאזנה עם השלט של הרסיבר, ומעלה ווליום עד שהייתי מקבל 75dB במד SPL בטסט טון אחד הרמקולים (למשל בסנטר או באחד הקדמיים). מכאן אפשר להתחיל להריץ את הטסט טון על כל הרמקולים ולשחק עם כיוונון העוצמות שלהם עד שמגיעים ל-75dB בכולם.
epony כתב:לא הייתי מתחיל מ-0dB בווליום הראשי של הרסיבר, כי רוב הסיכוייים שתקבל הרבה יותר מ-75dB במד SPL...
מה שהייתי עושה זה מאפס את כל הערוצים ל-0dB, מתיישב עם המד SPL בעמדת ההאזנה עם השלט של הרסיבר, ומעלה ווליום עד שהייתי מקבל 75dB במד SPL בטסט טון אחד הרמקולים (למשל בסנטר או באחד הקדמיים). מכאן אפשר להתחיל להריץ את הטסט טון על כל הרמקולים ולשחק עם כיוונון העוצמות שלהם עד שמגיעים ל-75dB בכולם.
...
אז מה שיקרה שאולי אצלו עוצמה של נניח מינוס 7db יתן 75db לכל הרמקולים או אולי פלוס 2db יתן את זה ואצל מישהו אחר המספרים יהיו שונים לחלוטין.
לדעתי לא זה מה שהתכוון המשורר.
המשורר התכוון שכשהווליום הראשי על 0db זו נקודת הרפרנס ( אצל כולם)של האולפני הקלטה ולכן זו הסיבה שככה אודסי מכוונים.
epony כתב:לא הייתי מתחיל מ-0dB בווליום הראשי של הרסיבר, כי רוב הסיכוייים שתקבל הרבה יותר מ-75dB במד SPL...
מה שהייתי עושה זה מאפס את כל הערוצים ל-0dB, מתיישב עם המד SPL בעמדת ההאזנה עם השלט של הרסיבר, ומעלה ווליום עד שהייתי מקבל 75dB במד SPL בטסט טון אחד הרמקולים (למשל בסנטר או באחד הקדמיים). מכאן אפשר להתחיל להריץ את הטסט טון על כל הרמקולים ולשחק עם כיוונון העוצמות שלהם עד שמגיעים ל-75dB בכולם.
...
אז מה שיקרה שאולי אצלו עוצמה של נניח מינוס 7db יתן 75db לכל הרמקולים או אולי פלוס 2db יתן את זה ואצל מישהו אחר המספרים יהיו שונים לחלוטין.
לדעתי לא זה מה שהתכוון המשורר.
המשורר התכוון שכשהווליום הראשי על 0db זו נקודת הרפרנס ( אצל כולם)של האולפני הקלטה ולכן זו הסיבה שככה אודסי מכוונים.
אבל אולי אני מפספס פה משהו ?
...
נראה לי שאתה מפספס את העובדה שאין לו אודיסי ולכן הוא די מכייל "על עיוור". במקרה הזה נראה לי עדיף לכייל לסאונד שבו הוא הולך לשמוע, ולא לאיזה רמת רפרנס אידיאלית שכוללת גם כיוונון אקולייזר לכל תדר בטווח שבין 20 הרץ ל-20 קילוהרץ...
epony כתב:לא הייתי מתחיל מ-0dB בווליום הראשי של הרסיבר, כי רוב הסיכוייים שתקבל הרבה יותר מ-75dB במד SPL...
מה שהייתי עושה זה מאפס את כל הערוצים ל-0dB, מתיישב עם המד SPL בעמדת ההאזנה עם השלט של הרסיבר, ומעלה ווליום עד שהייתי מקבל 75dB במד SPL בטסט טון אחד הרמקולים (למשל בסנטר או באחד הקדמיים). מכאן אפשר להתחיל להריץ את הטסט טון על כל הרמקולים ולשחק עם כיוונון העוצמות שלהם עד שמגיעים ל-75dB בכולם.
...
אז מה שיקרה שאולי אצלו עוצמה של נניח מינוס 7db יתן 75db לכל הרמקולים או אולי פלוס 2db יתן את זה ואצל מישהו אחר המספרים יהיו שונים לחלוטין.
לדעתי לא זה מה שהתכוון המשורר.
המשורר התכוון שכשהווליום הראשי על 0db זו נקודת הרפרנס ( אצל כולם)של האולפני הקלטה ולכן זו הסיבה שככה אודסי מכוונים.
אבל אולי אני מפספס פה משהו ?
...
נראה לי שאתה מפספס את העובדה שאין לו אודיסי ולכן הוא די מכייל "על עיוור". במקרה הזה נראה לי עדיף לכייל לסאונד שבו הוא הולך לשמוע, ולא לאיזה רמת רפרנס אידיאלית שכוללת גם כיוונון אקולייזר לכל תדר בטווח שבין 20 הרץ ל-20 קילוהרץ...
...
נכון שאין לו אודסי אבל למה לא להשליך מהיידע והעצות של אודסי אליו.
מה לא הגיוני ב:
להכנס להגדרות להוריד את כל עוצמת הרמקולים למינימום (כדי שלא יחטוף עוצמה מטורפת בהתחלת הכיול)
לכוון את הווליום הראשי ל 0db
לחזור להגדרות הכיול ולעלות עוצמה של כל רמקול עד 75db
מצאתי ב ACE מיקרופון עבור קריוקי (זה מה שכתוב על האריזה לפחות) ,
בעלות זעומה של 50 ש"ח , האם זה יכול להתאים לי לכיול או שכמה שיותר יקר הוא בהכרח טוב ,
אשמח לדעת בגדול כיצד מתבצעת כיול בעזרת ה MIC .
SHLOMIS1Z כתב:מצאתי ב ACE מיקרופון עבור קריוקי (זה מה שכתוב על האריזה לפחות) ,
בעלות זעומה של 50 ש"ח , האם זה יכול להתאים לי לכיול או שכמה שיותר יקר הוא בהכרח טוב ,
אשמח לדעת בגדול כיצד מתבצעת כיול בעזרת ה MIC .
,תודה רבה
...
מה פתאום מיקרופון של קריוקי
הרסיבר צריך להגיע עם מיקרופון מיוחד.במידה ואין לך פנה ליבואן