מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



תמי4 Bubble Bar - מבצעים + חוות דעת


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > HT Home > מוצרי חשמל לבית
מחבר הודעה
dudis
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 61
מספר הודעות: 834

 #1  נשלח: שבת 21/12/2013 6:38
תמי4 Bubble Bar - מבצעים + חוות דעת

יש לי את מכשיר הפמלי כבר 6 שנים ואני מרוצה,

האם משהו משתמש בתמי4 Bubble Bar המכשיר שמייצר גם סודה ויכול להמליץ ,

האם יש מבצעים על המכשיר הזה ?

תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 61
מספר הודעות: 834

 #2  נשלח: ו' 27/12/2013 5:26

אף אחד לא רכש את המוצר ויכול לעדכן חוות דעת ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 260
מספר הודעות: 2388

 #3  נשלח: ו' 27/12/2013 10:31

מוקדם לקבוע. לאחר פיילוט של כמה חודשים החליטו שהפיילוט הצליח והחלו במכירת המכשיר.
בימים האחרונים הייתי אצל חבר שעובד בתמי 4 והשתתף בפיילוט הזה. הסודה יצאה מצוין כשבדקתי ומהתרשמות שלו מדובר במכשיר מצוין.

לדעתי בשלב זה המכשיר מאוד יקר ונמכר באיזור ה 5000+
אם אתה בדכ הולך על בטוח אז תמתין כמה חודשים שהמחיר ירד ושיהיו יותר חוות דעת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20219

 #4  נשלח: ו' 27/12/2013 19:24

shuali כתב:
5000 ?!?!?! מה היא עושה חוץ ממים וסודה ?


חחחח
ממש
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 260
מספר הודעות: 2388

 #5  נשלח: ו' 27/12/2013 23:16


עד כמה שהבנתי המחיר הזה כולל שירות של מסננים ל-3 שנים כעסקת חבילה.

הזוי לגמרי המחיר אני מניח שבהמשך המחיר ירד ויהיה סביר.

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zovirax
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2006
הבעות תודה: 250
מספר הודעות: 14676

 #6  נשלח: ו' 27/12/2013 23:24

מה לגבי בלוני גז?
מה המחיר לאחד?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5886

 #7  נשלח: שבת 28/12/2013 8:18

בהזדמנות זו אנצל את השרשור לסיפור שלי עם השירות של שטראוס מים בשדרוג פמילי לפרימו לפני חודשיים.

היה לי פמילי לבן ורציתי להחליף לפרימו לבן. ביצעתי הזמנה, הגיע מכשיר בצבע בז'/ שמנת/ אופוויט, אחד מאלו אבל בטח שלא לבן כמו בפמילי ובטח שלא לבן כפי שמופיע באתר שלהם בתמונה (שם רשום פשוט לבן).

הייתי בטוח שנעשתה טעות ועדכנתי אותם שכנראה למכשיר הותקן בטעות פאנל קדמי בצבע שמנת או קפוצ'ינו, צבעים נוספים שמופיעים באתר.

תיאמו לי החלפת פאנל, הגיע שוב מתקין עם פאנל בצבע זהה, הבנו שזה "הלבן" של הפרימו. ונשארנו עם הפאנל לבינתיים.

התעניינתי למה לא מעדכנים אנשים שועברים מפמילי לבן לפרימו לבן שהצבעים בכלל לא דומים או אפילו קרובים, לכל נציג היתה תשובה דומה, "זה הלבן שלנו". (זה לא לבן)

בינתיים שמנו לב שיש למים הקרים טעם מזעזע, ממש ריח של ביוב, הזמנו גם טכנאי שהגיע ואמר שזו בעיה ידועה עם הדור האחרון של הפרימו, צינור המים הקרים שלו מיוצר בסין ומדיף ריח רע למים שנשארים בצינור..החליף צינור והריח נעלם....אוקיי חבל ששטראוס לא מחליפים את כל הצינורות כבר בארץ לפני שאנשים שותים מים מצינור שמדיף ריח מזעזע ואלוהים יודע מה עוד ומבזבזים זמן בהמתנה לטכנאים (אבל זו שיטה שלהם מסתבר, תכף אגיע לזה).

אישתי לא רצתה להשאר עם "הלבן" בז'/ שמנת/ אופוויט לכן ביקשנו להחליף את הפאנל לצבע אחר, ביקשנו אפור מטאלי ותיאמו לנו מתקין, אחרי שבוע הגיע והחליף את הפאנל, אפשר לראות בתמונות שצירפתי שהפאנל פשוט לא יושב טוב, אמרתי את זה למתקין שאמר "אני רק מתקין אתה צריך טכנאי הוא יודע לתקן את זה" אני אומר לו מה הקשר לטכנאי, הפאנל עצמו לא יושב טוב כי הוא כנראה עקום, צריך פשוט פאנל אחר. לא היה מוכן, צריך טכנאי טען.

צילצלתי לשירות עוד פעם, הסברתי לנציגה (שבסה"כ רוצות לעזור אבל פשוט לא מקצועיות, כל דבר צריך לבדוק, משאירות אותך 10 דקות על המתנה ואז חוזרות עם תשובות לא מתקבלות), אמרתי לה, הגיע מתקין עם פאנל לא תקין, מה הקשר עכשיו לטכנאי ? תשלחי מתקין עם פאנל חדש, היא טוענת שחייבים טכנאי קודם כי זה הנוהל, ואני מתעקש ומנסה להסביר לה שחבל על הזמן של כולנו, טכנאי לא יוכל לעשות כלום עם זה, ביקשתי ממנה לפחות שהטכנאי ישלח עם פאנל שבמידה ולא יצליח לסדר (כי אי אפשר לסדר) שלפחות יחליף את הפאנל ולא אמתין שוב למתקין שלהם. לא היתה מוכנה.

עוברים כמה ימים,הטכנאי מגיע, מגרד את הראש, אומר לי הפאנל עקום ואין לי מה לעשות אתה צריך מתקין עם פאנל חדש למה הזמנת טכנאי ? אני כמובן מסכים איתו ורותח מעצבים על הבזבוז זמן הנוסף שלי.

שהוא הולך אני מצלצל לשירות, שוב נציגה שמה אותי על המתנה של 10 דקות, חוזרת אלי ואומרת, "אתה צודק, מצטערים הנציגה הקודמת טעתה והיא היתה צריכה לתאם לך מתקין ישר". אוקיי אני אומר לעצמי לפחות הם עכשיו יסדרו לי את זה מהר. הנציגה אומרת לי פתאום, אנחנו נחזור אליך לתיאום...ואני לתומי חשבתי שבעקבות זה שהם הבינו שטעו ובזבזו לי את הזמן אני אקבל תאום מהיר שיקבע איתה בשיחה.

עוברים יומיים, שום שיחה משטראוס ושום תיאום, מתקשר שוב, מבקש לדבר עם נציג בכיר, לא מוכנות להעביר כי זה לא הנוהל....מסביר שוב, ממתין שוב 10 דקות, קובעים לי מתקין לעוד 8 ימים ! למה ??



שירות לא טוב ולא מקצועי, התנהלות פשוט מגוחכת וחבל. ממתין שנציג בכיר יחזור אלי, נראה.





_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
madlib
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 07, 2011
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 58

 #8  נשלח: ג' 31/12/2013 16:24

Shayosef נראה לי שאתה עובד בשבילם ולא הפוך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5886

 #9  נשלח: ג' 31/12/2013 17:12

משהו כזה.

עדכון, נציגה בכירה אדיבה יצרה איתי קשר, אמרה שהיא הקשיבה לשיחות והיא אכן מסכימה שהיה כשל, התנצלה ואף נתנה פיצוי מכובד.

ממתין שיחתדש המלאי של הצבע האפור וישלח לי פאנל נוסף, הפעם בתקווה שיתאים.

אין ספק ששטראוס מים צריכה לתת דגש בנושא מוקדניות שירות הלקוחות שמקרים כאלה לא יחזרו. הכשרה יותר רצינית ובקרה יותר הדוקה.

_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5886

 #10  נשלח: ד' 01/01/2014 7:39

כרטיסים לסרט + הארכת החוזה בעוד 6 חודשים, שזה כולל סנן פלוס אחריות.
_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 61
מספר הודעות: 834

 #11  נשלח: ד' 01/01/2014 16:07

אז ככה , בסוף החלפתי במחיר המטורף
המכשיר מעוצב יפה ,אני לא מבין מדוע צריך את הלוגו של שטראוס בתצוגה במקום שיופיעו הכוסות ,זה גורם ללחיצה כפולה למזיגת מים (אם זה היה שומר מסך אז הלוגו היה צריך לזוז ,מה הם רוצים צריבה של המסך עם הלוגו ?)
יש טעם לוואי קל במים ,מקווה שיעבור
המים החמים לא כמו במכשיר הקודם לא מגיעים לרתיחה ונשארים סימנים של הקפה המגורען עקב כך (אני צריך לבדוק עם השירות)
התסיסה של הסודה חלשה גם במצב המקסימאלי שלה ונעלמת מהר אם מוסיפים תרכיז.
כבר בהתקנה אחד מבלוני הגז לא היו תקינים ואני ממתין שהשירות יתאם איתי אספקת בלון חדש (לפי המצב נראה לי שאני שצריך להתקשר)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20219

 #12  נשלח: ד' 01/01/2014 17:18

בדרך כלל בהגדרות טכנאי אפשר לקבוע טמפרטורת מים חמים
_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 61
מספר הודעות: 834

 #13  נשלח: ד' 01/01/2014 17:48

בתפריט החום מוגדר על מקסימום
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 337
מספר הודעות: 4461

 #14  נשלח: ד' 01/01/2014 22:35

גם בן דוד שלי הזמין את הפרימו והמכשיר הגיע עם טעם זוועה.

החליפו לו משהו במכשיר וזה הסתדר .

אני אחרי שהייתי בשירות שלהם כ-6-7 שנים (מתקופת הברז) החלטתי לוותר עם שירות גרוע ועל סכומים גבוהים ורכשתי מסננים רגילים עם מתאם.

ככה אני כבר שנתיים וחצי והכל פיקס.

אגב המנורה - כל עוד היא לא שרופה אין צורך להחליף אותה (אנשים מחליפים אוטומאטית כשהם מקבלים אותה בדואר).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5886

 #15  נשלח: ג' 07/01/2014 7:43

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000...
_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מוצרי חשמל לבית עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht