Emotiva xpr-5

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
Maiden4444 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: דצמבר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #16 

חברים התגובות שלכם מאוד יעילות. תודה. רציתי להדגיש שכל מה שאני רוכש כרגע מאוחסן בבית לקראת כניסה בעוד חצי שנה ובכל זאת עד היום היו ברשותי פרדיים סטודיו 80 ומאוד אהבתי את פרדיים אבל שקועים ברמה גבוהה שלהם עולים לא פחות מ2500 $ ליחידה! ומאחר ואני מוגבל לשקוע ים בלבד בבית החדש כבר הכנתי תשתית ותיבות תהודה לקליפס 6504 הראשיים וסנטר. יש ברשותי xpa5 והכוונה לרכוש קדם מגבר/רסיבר כמו yamaha rx3030 או onkyo 929 כך שההגברה שלהם לא חשובה כי במקרה שלי היא תהיה חיצונית השאלה שוב כדאי להשקיע בxpr או להמשיך בקו הxpa גם לשאר הערוצים ( לא יהיה סיכוי לריצפתיים בעתיד החתול החוצפן אוכל בבית כבלים :lol: שחשופים ) נא חוות דעתכם . תודה

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

Maiden4444 כתב:חברים התגובות שלכם מאוד יעילות. תודה. רציתי להדגיש שכל מה שאני רוכש כרגע מאוחסן בבית לקראת כניסה בעוד חצי שנה ובכל זאת עד היום היו ברשותי פרדיים סטודיו 80 ומאוד אהבתי את פרדיים אבל שקועים ברמה גבוהה שלהם עולים לא פחות מ2500 $ ליחידה! ומאחר ואני מוגבל לשקוע ים בלבד בבית החדש כבר הכנתי תשתית ותיבות תהודה לקליפס 6504 הראשיים וסנטר. יש ברשותי xpa5 והכוונה לרכוש קדם מגבר/רסיבר כמו yamaha rx3030 או onkyo 929 כך שההגברה שלהם לא חשובה כי במקרה שלי היא תהיה חיצונית השאלה שוב כדאי להשקיע בxpr או להמשיך *** הxpa גם לשאר הערוצים ( לא יהיה סיכוי לריצפתיים בעתיד החתול החוצפן אוכל בבית כבלים :lol: שחשופים ) נא חוות דעתכם . תודה
...
המקביל של ה 3030 של ימאהה הוא ה 5010 של אונקיו ולא ה 929.
אבל במידה ויש לך הגברה חיצונית למה לא ללכת על פרוססור של ימאהה/אונקיו/מרנץ ?

לגבי כדאיות שידרוג ההגברה לא חושב שמי שלא ניסה בתכלס יוכל לענות לך. לדעתי ההגברה שיש לך היום תספיק ואפילו ,כמו שציינתי, רסיבר איכותי כמו ה 5010 /3030 וגם דגמים של דנון כמו ה 4520 ומרנץ(לא זוכר את הדגם המדויק ) יתנו לך חגיגה לאוזניים.

epony
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 10572
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 647 פעמים
קיבל תודות: 1368 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

למרנץ יש רסיבר SR7007 או החדש יותר SR7008, וגם שני פרוססורים משובחים: AV7701 ו-AV8801. בהחלט שווים בדיקה! (Y)

מסכים עם יואב שרסיבר זה מיותר אם אתה הולך להגברת כוח ועדיף ללכת על פרוססור נטו.
כמו"כ, מסכים עם החברים לעיל שהגברת כוח זו השקעה ראוייה - תמיד עדיף יותר וואטים על פחות! בין אם שומעים בווליום גבוה או נמוך, מגבר יותר חזק נותן סאונד יותר נקי לא משנה כמה דוחפים אותו (למעט מקרי קיצון כמובן), וקשה יותר להביא אותו לקצה גבול מעטפת הביצועים שלו (כלומר למקרי הקיצון הנ"ל...) (i)

HazooM
כתב
כתב
הודעות: 6805
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 958 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

למרות שעדין יש לי הרגשה שרסיבר טוב יעשה אחלה עבודה.
...
(Y)
מסכים עם יואב שרסיבר זה מיותר אם אתה הולך להגברת כוח ועדיף ללכת על פרוססור נטו.
...
(Y)

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

יש יופי של פרוססורים עדכניים במחירים באמת שפויים... (Y)
עם הגברה חיצונית כגון האימוטיבה XPA5 (אתה לא צריך שום XPR) ונניח פרוססור של אונקיו/אינטגרה או מרטז...
שעולים החל מ 1500$ וצפונה...
התוצאה כמכלול תהיה כמה ליגות מעל על כל רסיבר.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

daycalon כתב:סליחה xpa-5
לסטראו קדם xsp-1.
שמחובר ל xpa-5.
כמובן שאיכות השמע והוידאו של האופו יותר ממדהימה.
אגב מדגדג אותי להזמין את הxpr-5.
ה83 משמש אותי לyes apple tv .
...
אתה משרשר את האופו ישירות לאימוטיבה - מעניין
בעצם האופו משמש כ-VOL קונטרול...לחלוטין.

ה-Bass management שיש בנגני ה-OPPO עושה את העבודה לדעתך טוב יותר...בהשוואה ל-83... :?:

Maiden4444 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: דצמבר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

פרוססור

נושא שלא נקרא #22 

חברים תודה על כל התגובות שלכם ובהתאם לכך החלטתי לרדת מסידרת הxpr ולהמשיך עם סידרת הxpa . ההשקעה שתוכננה לגבי המגבר תעבור לרכישת פרופסור שישודך לאימוטיבה ובכל זאת מה הייתם מציעים אם הכיוון הוא ללכת לפרופסור ברמה של ימהה cx-a5000 או אונקיו pr-sc 5509 כמובן אבל לא שמחירם בחו״ל עומד 2000$ אלא יותר כמו 1500$ ובנוסף להשקיע 500$ נוספים בקניית נגן בלו ריי כמו oppo 103d . האם יש אופציות נוספות מחברות אחרות או החברות ברמה הנ״ל כמובן גם בהתייחסות לרמקולים השקועים של קליפס( תשתית מוכנה כבר ל3 יחידות 6504 ו4 יחידות 5502 בסלון המיועד) כמובן בדקתי גם את המרוץ 8801 אבל שוב מחירו לא פחות מ2600$ . האם השיקולים שלי נכונים או שהייתם מציעים ללכת לכיוונים אחרים לגמרי? כל הצעה שלכם תתקבל בברכה כמובן לחיוב ולשלילה. שיהיה ערב מקסים לכולם ותמשיכו בתגובות המצוינות שלכם .

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

Re: פרוססור

נושא שלא נקרא #23 

Maiden4444 כתב:חברים תודה על כל התגובות שלכם ובהתאם לכך החלטתי לרדת מסידרת הxpr ולהמשיך עם סידרת הxpa . ההשקעה שתוכננה לגבי המגבר תעבור לרכישת פרופסור שישודך לאימוטיבה ובכל זאת מה הייתם מציעים אם הכיוון הוא ללכת לפרופסור ברמה של ימהה cx-a5000 או אונקיו pr-sc 5509 כמובן אבל לא שמחירם בחו״ל עומד 2000$ אלא יותר כמו 1500$ ובנוסף להשקיע 500$ נוספים בקניית נגן בלו ריי כמו oppo 103d . האם יש אופציות נוספות מחברות אחרות או החברות ברמה הנ״ל כמובן גם בהתייחסות לרמקולים השקועים של קליפס( תשתית מוכנה כבר ל3 יחידות 6504 ו4 יחידות 5502 בסלון המיועד) כמובן בדקתי גם את המרוץ 8801 אבל שוב מחירו לא פחות מ2600$ . האם השיקולים שלי נכונים או שהייתם מציעים ללכת לכיוונים אחרים לגמרי? כל הצעה שלכם תתקבל בברכה כמובן לחיוב ולשלילה. שיהיה ערב מקסים לכולם ותמשיכו בתגובות המצוינות שלכם .
...
יש לך בעיה לרכוש בחו״ל ולהשתמש בשנאי מ 220 ל 110 או שאתה מדבר על רכישה בארץ בלבד.?

daycalon
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 566
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: daycalon
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

איתי שלום.
אכן האופו מחובר ישירות ל xpa-5/
הוליום נשלט עי האופו.
הbass managment של האופו עדיף בהרבה על ה 83.
כמו שאמרתי לסטראו האופו מחובר לקדם בחבור xlr. ומשם לxpa-5 גם בחבור xlr/
ההפרדה של האופו יותר ממצוינת.
כמובן חבור hdmi ישירות מהאופו למסך.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

(Y)

אגב איזה קדם :?:

Maiden4444 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: דצמבר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

פרוססור

נושא שלא נקרא #26 

אין לי בעייה לקנות בחו״ל גם פרוססור וגם נגן בלו ריי וכמובן שנאים מתאימים כמובן שאני מודע למיסים עלות משלוח וכדומה.

daycalon
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 566
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: daycalon
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

xsp-1
נערך לאחרונה על ידי daycalon ב 08/01/2014 20:51, נערך פעם 1 בסך הכל.

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

Re: פרוססור

נושא שלא נקרא #28 

Maiden4444 כתב:אין לי בעייה לקנות בחו״ל גם פרוססור וגם נגן בלו ריי וכמובן שנאים מתאימים כמובן שאני מודע למיסים עלות משלוח וכדומה.
...
יפה בחור כלבבי :)

הראשון ללא rc
http://www.bhphotovideo.com/c/product/8 ... ifier.html

השני עם rc

http://www.ebay.com/itm/MARANTZ-AV-7701 ... 1032350058

והשלישי במחיר מנת פלאפל :lol: אבל ניתן להזמין אותו ב 220v או שזה כבר מובנה במכשיר
http://shop.emotiva.com/collections/pro ... cts/umc200

והרביעי מאותו הבית של השלישי
http://www.sherbourn.com/collections/th ... cts/pt7030
ניתן לעשות שימוש גם בחברת שילוח צד ג כמו mustop.co.il במידה ולא שולחים ישירות לארץ או שמחיר המשלוח מטורף.
נערך לאחרונה על ידי istarmini ב 08/01/2014 21:10, נערך 2 פעמים בסך הכל.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

daycalon ניראה פצצה..
אני בטוח שאתה מאוד מהנה... (Y)

אגב חשבת על זה:

http://www.modwright.com/modifications/ ... se-mod.php

:wink:

daycalon
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 566
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: daycalon
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

(Y)

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”