מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן


עמוד 23 מתוך 41
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  22  |  23  |  24  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 290
מספר הודעות: 7201

 #331  נשלח: ו' 12/09/2014 14:51

Narion כתב:

בשורה התחתונה, יכול להיות שבמידה מסוימת השרשור הזה משרת את האינטרסים של טופ אודיו, כי ברגע שאנשים יחשפו אליו, הם יבינו ששווה לרכוש מוצר עם אחריות בארץ, מאשר לחכות למשיח של אונקיו אירופה.


אני ממש לא בטוח. הרושם שמתקבל אצלי הוא שטופ אודיו לא שמחים לתקן שום דבר, לא באחריות ולא מחוץ לאחריות.
לי יש אונקיו בבית שנקנה בארץ. אני מאוד מקווה שלא אצטרך להגיע לטופ אודיו. היה פה כבר מישהו שהכניס מכשיר לתיקון במסגרת האחריות וקיבל איום מרומז לכאורה שבפעם הבאה לא יטפלו בו.
מצד שני לא בחרתי רסיבר בגלל או בזכות היבואן שלו בארץ ולכן לא אוותר על רסיבר בגלל היבואן.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2276

 #332  נשלח: ו' 12/09/2014 15:25

הרושם שמתקבל שבמחיר שטופ אודיו מתמחרים אתה יכול לקנות 2 רסיברים
_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
doron_amedey (Doron Amedey)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 25, 2004

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 3148

 #333  נשלח: ו' 12/09/2014 18:47

אני לא עובד עם טופ ואין לי קשר אליהם. אבל תיקנתי אצלכם מגבר אונקיו לפני מספר שנים. המחיר והשירות היו מצוינים.
_________________
אף פעם אל תחשוב שמשהו מצחיק, הוא עלול לקרות גם לך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Narion (Nir Fraifeld)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 24, 2014
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 194

 #334  נשלח: ו' 12/09/2014 18:48

of1978 כתב:
הרושם שמתקבל שבמחיר שטופ אודיו מתמחרים אתה יכול לקנות 2 רסיברים


·זה גם נכון
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 290
מספר הודעות: 7201

 #335  נשלח: ו' 12/09/2014 18:48

of1978 כתב:
הרושם שמתקבל שבמחיר שטופ אודיו מתמחרים אתה יכול לקנות 2 רסיברים


מעולה. ומה אתה עושה עם השני ליסינג תפעולי ?
אם קנית שניים לא הרווחת כלום.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2276

 #336  נשלח: ו' 12/09/2014 23:35

Lior_M כתב:

ציטוט:
...


מעולה. ומה אתה עושה עם השני ליסינג תפעולי ?
אם קנית שניים לא הרווחת כלום.


·לא הבנת אה ?!?!?
זה לא אומר שאתה קונה שני רסיברים, זה אומר שאם מתקלקל לך אתה יכול לקנות עוד אחד.

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
(1) הבעות תודה: claudia5
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 60
מספר הודעות: 2046

 #337  נשלח: שבת 13/09/2014 8:54

Newboy כתב:
@Lior_M
·

לגבי אמזון - במקרה שלי, למרבה הצער, הדגם 818 הוחלף ולכן אמזון לא שולחת לי אחר. בכל מקרה אחר, אם יש בעיה לתיקון, אמזון תשלח ולכן מי שקונה ממנה זה פחות בעייתי

סלח לי אבל אני לא מצליח להבין אותך ואיבדתי אותך בדרך .. מה אתה כל כך מגונן על התשובה של אמזון המכשיר עדין באחריות אז שאמזון ישברו את הראש. למה זה צריך לעניין אותך שהדגם הוחלף ? נראה שאתה לוקח את דבריהם ברוח טובה ומקבל את הדברים בהבנה בו בזמן שאתה מצפה ורוטן על אונקיו (והצדק אתך) שטרם טיפלו ובבעיה שלך ומצפה מהם למחוייבות אלוהית יותר מאשר אמזון אשר ממנו רכשת את המכשיר והוא זה שצריך לעמוד בהסכמים יותר מאשר אונקיו

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2366

 #338  נשלח: שבת 13/09/2014 9:17

התגובה שלי היתה ל Lior_M שהביע תהיה, אם אין אכן בעיה להזמין מגרמניה

אני לא מגן על אמזון ולא על אף אחד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7870

 #339  נשלח: שבת 13/09/2014 9:58

Lior_M כתב:

ציטוט:
...


תראה , אני עוקב אחקי השרשור מההתחלה שלו ואני באמת מקווה שזה יסתדר עבורך על הצד הטוב ביותר.
אבל התגובה שלך ( זו המצוטטת ) לא ממש מתכתבת עם המציאות.
אין בעיה להזמין מגרמניה ? ובכן 22 עמודים מוכיחים אחרת .. ( לצערי ולצערך ).


·במקרה של אונקיו 636, אתם משלם 1,700 ש״ח על האחריות. תיקון במעבדה פרטית זול יותר משמעותית ברוב המקרים. אם תשלח את המכשיר לאירופה היצרן יתקן ואם הבעיה מתרחשת בהתחלה, אמזון מחליפה למכשיר חדש. במקרה הכי גרוע אתה רוכש רסיבר חדש בהפרש, אז מה בדיוק הבעיה?

אל תשכח שטופ אודיו קונה ישירות מהמפעל, אז המחיר שהיא משלמת זול עוד יותר מהמחיר בו אני רוכש מחנות באיטליה, אז יש פה גזירת קופון רצינית. מבחינתי טופ אודיו נכנסה לרשימה השחורה ביחד עם יורוקום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 822
מספר הודעות: 20203

 #340  נשלח: שבת 13/09/2014 10:16

אמזון
אונקיו
טופ אודיו

זה סדר האחריות הנכון.
אם אתה רוצה תיקון בתשלום, טופ אודיו הציעו לך
כל הקצר בין אונקיו לטופ אודיו הזוי.
אבל על אונקיו לפתור את זה
ועכשיו כשסוף סוף הכנסת את אמזון לתמונה
שיפתרו לך את הבעיות

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
(1) הבעות תודה: hunter22
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 60
מספר הודעות: 2046

 #341  נשלח: שבת 13/09/2014 10:36

asaf23 כתב:

ציטוט:
...


אל תשכח שטופ אודיו קונה ישירות מהמפעל, אז המחיר שהיא משלמת זול עוד יותר מהמחיר בו אני רוכש מחנות באיטליה, אז יש פה גזירת קופון רצינית. מבחינתי טופ אודיו נכנסה לרשימה השחורה ביחד עם יורוקום.


אומנם אני מסיט את השרשור אבל מיתוך סקרנות מעניין למה אתה אומר את זה דווקא יורוקום היא נותנת השירות הטובה ביותר כרגע מבין יבואני המסכים ולעניין המחירים כולם ללא יוצא מין הכלל עם מחירים גבוהים אז מה שונה יורוקום לסם ליין או לאקלטקה במסכי פיליפס? למה דווקא יורוקום ?

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7870

 #342  נשלח: שבת 13/09/2014 10:42

כי הרבה שנים היא הביאה טלוויזיה בלי טיונר. בלי חיבורים מתאימים (ובלי עברית- פחות הפריע לי כי ישראל מדינה קטנה). השינויים עכשיו בגלל המנכ״ל החדש שהגיע מישפאר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7870

 #343  נשלח: שבת 13/09/2014 10:45

יש לה טכנאים טובים, זה נכון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 290
מספר הודעות: 7201

 #344  נשלח: שבת 13/09/2014 11:32

asaf23 כתב:


ציטוט:
...


·במקרה של אונקיו 636, אתם משלם 1,700 ש״ח על האחריות. תיקון במעבדה פרטית זול יותר משמעותית ברוב המקרים. אם תשלח את המכשיר לאירופה היצרן יתקן ואם הבעיה מתרחשת בהתחלה, אמזון מחליפה למכשיר חדש. במקרה הכי גרוע אתה רוכש רסיבר חדש בהפרש, אז מה בדיוק הבעיה?

אל תשכח שטופ אודיו קונה ישירות מהמפעל, אז המחיר שהיא משלמת זול עוד יותר מהמחיר בו אני רוכש מחנות באיטליה, אז יש פה גזירת קופון רצינית. מבחינתי טופ אודיו נכנסה לרשימה השחורה ביחד עם יורוקום.


רשמתי את השמות של כולכם ..
כשיתקלקל לכם הרסיבר ותתלוננו פה על היבואן שלא מוכן לתקן, אשלח אתכם לרכוש מכשיר חדש בכסף שחסכתם ברכישה של הראשון.. וברצינות,
תפסיקו לחשוב איך אתם דופקים את היבואן או כמה הוא מרוויח ותעשו מה שטוב לכם. השרשור הזה הוא דוגמא למה צריך לקחת בחשבון כשמזמינים מחול. לרגע לא אמרתי שזה לא משתלם להזמין מחול אבל גם מקרה כזה צריך לקחת בחשבון.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19136

 #345  נשלח: שבת 13/09/2014 12:41

Lior_m - הדבר היחיד שאני למד מהשרשור הזה, זה לא להזמין אונקיו.
כי הנטייה שלהם להתקלקל מטרידה, והיבואן שלא מכבד את היצרן - לא מוסיף לזה הרבה.

כלל הנראה - הכדאיות כיום היא לימהה או דנון.

_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
(4) הבעות תודה: sam22 , claudia5 , baraq , טלHD
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  22  |  23  |  24  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht