מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



רכישת טלוויזיה מאמזון במחירי ה-Black friday


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 464
מספר הודעות: 4434

 #16  נשלח: ד' 19/11/2014 22:06

jacko-il כתב:
רגע, אבל התמחור שיש על המיסוי לא מסתדר לי בכלל.
על מסך בגודל הזה ובמחיר הזה חל מיסוי כולל ביבוא אישי של 53.4% - שמוחל על עלות המוצר כולל השילוח אל לקוח.

אני חושב שב-B2U עלות המשלוח לא נכללת בחישוב המיסים (גם לא סף ה-75$). לא בטוח איך הם עושים את זה, אבל זה מה שהבנתי בזמנו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
תמונההה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2014
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 118

 #17  נשלח: ה' 20/11/2014 9:39

MarioMan כתב:
ציטוט:
...


· ניסית ? הנ"ל נרשם מתוך חווית שימוש אישית.
·

אני מזמין המון מחו"ל ולא צועק שאכלו את המילקי

אתה יכול לפנות לשירות לקוחות החברה המובילה ולשאול בכתובים שאתה משלם ביטוח הובלה
והמוצר מגיע שבור , הביטוח מכסה את כל ההוצאות ?
האם יש עמלות ?

תקראו את הכתבה הזאת כמה קונים בחו"ל
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 334
מספר הודעות: 3261

 #18  נשלח: ה' 20/11/2014 16:26

מנגל buy2usa: "לרוב יש אפשרות לשלוח חזרה מוצר לתיקון, כשרבים מהספקים האמריקאים שולחים מוצר חדש. לא מזמן הבאנו ללקוח בארץ טלוויזיה 65 אינץ', וכשהוא פתח את האריזה, הוא גילה שהמסך שבור. החזרנו את המוצר לחו"ל, והוא קיבל אחר".
חבל שזה לא חבר בפורום שיספר לנו על חווית הקניה (בהנחה שלא מדובר בסיפור בדוי)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 272
מספר הודעות: 7900

 #19  נשלח: ה' 20/11/2014 21:02

הדגמים שנמכרים בארץ יותר משוכללים מהאמריקאים. יש להם יותר פונקציות כגון הקלטת תכניות, עצירת שידור חי, קליטה מלווינים וכו'. בנוסף לא צריך ממיר מתח ומעבד תמונה חיצוני. אם ייבוא פרטי, לדעתי עדיף מאירופה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #20  נשלח: ו' 21/11/2014 3:06

מחשבון ביי2 לא מבדיל בין טלוויזיות מעל ומתחת 50", דיברתי איתם על זה כשחשבתי להביא אחת, הם לא הולכים לתקן ואת חישוב המס הנכון תקבל כשהטלוויזיה תגיע למחסן (אז או שתשלם את המס הנכון או שתשלם על משלוח חזרה + 10$ דמי טיפול שלהם).
תיקון קטן למחיר - 1300$ לא כולל מס ארה"ב, בניו ג'רזי (מיקום מחסן ביי2) יהיה 7% אם החנות לוקחת מס מקומי.
jtk כתב:

אני חושב שב-B2U עלות המשלוח לא נכללת בחישוב המיסים (גם לא סף ה-75$). לא בטוח איך הם עושים את זה, אבל זה מה שהבנתי בזמנו.

בביי2 אכן לא מחשיבים את עלות המשלוח בחישוב מסים.

לגבי הביטוח, דיברתי עם הנציג שלהם בטלפון כשהיה מבצע טוב על סוני 65". הביטוח תקף רק אם המסך מגיע עם נזק פיזי ויזואלי, כלומר שבר נראה לעין או מסך מנופץ. חייבים לשלם משהו כמו 50$ ולשלוח אליהם את כל הקבלות. הם אמורים לזכות על עלות המוצר + מסים.

עד כאן עובדות עכשיו תרחיש אפשרי מבחינתי - כידוע טלוויזיות בגדלים אלו לא קטנות, במשקל ובמיוחד בגודל קופסא. נניח ובמחסן שלהם מטפלים בטלוויזיה בכבוד הראוי למוצר יקר. במהלך המשלוח לארץ היא לא יושבת עם טלוויזיות אחרות של יבואן אלא מעל/מתחת/לצד הזמנות אחרות. בלי לזלזל בעובדי דואר, ראיתי איך הם מתייחסים לחבילות קטנות, מעניין מה יקרה כשיצטרכו להוביל טלוויזיה. אחרי כל הדרך הארוכה מגיעה אליכם טלוויזיה בלי פגיעה נראית לעין רק הקופסא אולי משופשפת אבל לא נדלקת, מרוב הטלטולים כולה הרוסה מבפנים. מה עושים? הביטוח לא יכסה את זה. לשלוח חזרה לארה"ב יעלה לא מעט וכזכור לא רק שילמתם מסים על זאת תצטרכו לשלם אותם שוב אם יחליפו לחדשה (+ משלוח). כששאלתי את נציג ביי2 מה עושים במקרה זה התשובה הייתה "ננסה לעזור"..

נקודה נוספת שיכולה להיות בעייתית במימוש אחריות בארה"ב שעובר זמן עד שמקבלים את החבילה בארץ ושולחים חזרה אליהם, הם מבחינתם מכרו למישהו בגבולות ארה"ב ואם עבר יותר מחודש לא בטוח שיסכימו להחליף בחדשה או לזכות. במיוחד במשלוח ימי שרק חודשיים לוקח לה להגיע לארץ.

הייתי שמח לשמוע על חוויות חיוביות של אנשים שהזמינו דרך ביי2 כי מחירי טלוויזיות לאחר הנחות ממש טובים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #21  נשלח: ו' 21/11/2014 22:51

טוב, אני באמת רוצה לפתוח את הדיון לגבי כדאיות הזמנה דרך חברות כמו ביי2, אין לי איזשהו אינטרס בעניין חוץ מזה שאני רציתי להזמין טלוויזיה ומה עצר אותי. אני מזמין דברים מאמריקה, עוזר להזמין לחברים, יותר מחצי בית אצלי משם ואם הייתי יכול גם קניות מהסופר הייתי מזמין מחו"ל.

ציטוט:
תרחיש שחוזר על עצמו כל יום אצל יבואנים בישראל לא ניתן לתקן , תוסיף כסף תקבל כאילו דגם חדש יותר .
מעניין למה על זה לא דיברת ,


אני לא מדבר על מה עושים יבואנים בישראל כי זאת סטייה מהנושא של יבוא אישי מחו"ל. מסכים שהם לא צדיקים ומתמחרים בהגזמה, מרד המילקי השקט שלי לנסות לא לקנות מה שמתומחר בחזירות, הלוואי וכולם היו מצביעים ברגליים.

ציטוט:
תיקון קטן יש חנויות שלא לוקחות מס לניו גרזי הם משלמות על חשבונם ( מסכימות לקבל רווח קטן יותר )


החנויות לא לוקחות את המס על עצמן, הן פשוט לא נמצאות בניו ג'רזי לכן לא מחוייבות לאסוף אותו. כתבתי הרי "אם החנות לוקחת מס מקומי" שפיספסת משום מה. אמזון בדוגמא שלנו כן לוקחת מס לכל (או לרוב המוחלט) מדינה בארה"ב. בתמונה שלך החנות היחידה שאני מכיר היא sears שכן לוקחת מס, כל השאר כנראה חנויות מקומיות.

ציטוט:
עובדי חברות שילוח אוירי הם לא עובדי מדינה ודואר ישראל


עד כמה שידוע לי הפצה של ביי2 בארץ ע"י דואר שליחים שהינו חלק מדואר ישראל. הייתי מס פעמים במחסנים שלהם, איך יתייחסו לחבילה שלך עניין של מזל.
איך עובדים עובדי חברות שילוח אווירי אני לא יודע, אבל אם לשפוט לפי חבילות אחרות שאני מקבל דרך אותם עובדי חברות שילוח אווירי, לפעמים מגיעות שלמות ולפעמים די חבוטות, אז ההנחה שיכולים לקרות דברים בדרך במקומה. הנה כמה פוסטים מעליי כתבו על מסך שבור.

ציטוט:
לא נכון , אתה פותח את הקופסא בבית ורואה שהמסך עובד ליד השליח , גם חברת השליחות עומדת על כך ,שתוכל לראות שהכל תקין , על מה שילמת כסף רב בהובלה וביטוח הובלות ?


לא יודע דרך מי הזמנת, בהזמנות שלי דרך ביי2 השליח נותן את החבילה ורץ הלאה. אף פעם לא הצלחתי לשכנע אותו להישאר לאיזושהי בדיקה. פעם אחת שכן ניסיתי לפתוח חבילה לידו הוא אמר משהו בסגנון "אני חייב להמשיך, או שתחתום וקח חבילה או לא, אני הולך". אם אתה לא בבית כשהוא מגיע אז הוא בכלל משאיר את החבילה בדואר, תתחיל להריץ בדיקות בסניף דואר? לא היה לי נסיון עם חבילות בגודל של טלוויזיה 60", אולי לאלו יש הנחיות מיוחדות בגלל ענייני ביטוח.

ציטוט:
הבאתי מוניטורים וטלוויזיה ועוד 20 מוצרים שונים בלי פגע


אם בא לך פרסם איך הבאת את הטלוויזיה, נחכים.

ציטוט:
אם המסך שבור מקבל את הביטוח מחברת הובלות לארץ


אכן, אני דיברתי על מקרה של נזק פיזי לא גלוי לעין או שהטלוויזיה הגיעה מקולקלת מהחנות.

ציטוט:
אם המסך פגום מכל סיבה , אתה יכול להחזיר לחו"ל ויש לך חשבונית שהעברת לחו"ל לתיקון ואתה פתור מכל מיסים כשלהם , גם בעוד שנה התקלקל מוצר מראה לחברה הובלה ששלחת אותו לתיקון ופטור מכל מיסים .


ציטוט:
http://usa.buy2.co.il/Buy2USA/ServiceFAQ#faq16 -->> לא ניתן להימנע מתשלום מיסים עבור מוצר חדש שנשלח כתחליף למוצר פגום.

כתבתי הרי "אם יחליפו לחדשה", תקרא את הפוסט לפני שאתה מגיב במונחים כמו "שקר גס מאוד". על טלוויזיה קיימת (לפי מספר סיריאלי) שחוזרת מתיקון לא תשלם כפל מסים.

ציטוט:
גם שכחת הובלה ימית זולה יותר ועוד


לא שכחתי, היא זולה בערך פי 2 ואכן מומלצת בד"כ. הזכרתי רק שהובלה ימית לוקחת חודשיים ואם הטלוויזיה תקולה ונניח יקח לה עוד חודש להגיע חזרה לאמריקה, אחרי 3 חודשים חנות עלולה לא לקבל טענה לטלוויזיה שנמכרה שבורה.


בשורה תחתונה ביי2 (או כל חברת שילוח אחרת) הינה רק חברת שילוח. חנות בארה"ב מצידה מכרה למישהו שנמצא בארה"ב ולא מעניינים אותה מסים או עלויות שילוח. חברת שילוח מבטחת רק נזק פיזי גלוי (בהסתייגות שהביטוחים אוהבים להקשות לפעמים אבל לא ניכנס גם לזה). כל מקרה שאין נזק כזה אך הטלוויזיה לא עובדת, במקרה הטוב תשלם רק את המשלוח לארה"ב וחזרה, במקרה וחנות מגדילה ראש ומחליפה לחדשה אז גם את המסים ובמקרה הגרוע שהחנות מקשה, יכול להיות כאב ראש רציני.. זאת בדיוק הנקודה שהעליתי בפני נציג ביי2 ו-"ננסה לעזור" כשמדובר על אלפי שקלים לא מספיק מחייב. אני בטוח שהם ינסו לעזור אבל בהיותם חברת שילוח בלבד שכנראה לא תפסיד כסף על משלוח כפול ובטוח לא תשלם את המסים שנית, ידיהם די קשורות. ביטוח חברת שילוח זאת לא התחייבות של אמזון לקחת על עצמם כל עלות נוספת עד קבלת מוצר עובד.
(1) הבעות תודה: jacko-il
פרופיל | שלח הודעה | חפש
drixie
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2005
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 1243

 #22  נשלח: שבת 22/11/2014 5:58

לגבי משלוח לחו"ל לתיקון, כדי להימנע מתשלום מכס שוב כשהמכשיר חוזר, חייבים ללכת למכס ולהסדיר את הייצוא לצורך תיקון. זה לא שאפשר פשוט לשלוח לחו"ל ואח"כ להתווכח. דבר שני, אם התיקון כרוך בעלות, מעל סכום מסויים משלמים מכס על עלות התיקון והשיגור(!). שזה שיפור לעומת מה שהיה פעם, שמבחינת המכס כששלחו מוצר לתיקון, הוא "ייוצא" בערך 0, ולכן נדרש תשלום מס מחדש. עכשיו ממסים רק את שווי התיקון והשיגור. וכמובן, אם, כנהוג בארה"ב שולחים לך מוצר חדש לגמרי, תשלם שוב מיסים מלאים. פעם היה שירות כזה של בדיקה בחו"ל שהמוצר עובד, כדי לא לשלוח לארץ מוצר שהוא DOA כבר בחו"ל. לא יודע אם זה קיים עדיין.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #23  נשלח: שבת 22/11/2014 15:36

אין לי נסיון בהזמנת טלוויזיות או מוצרים בגודל דומה, יש לי נסיון בהזמנת דברים קטנים עד בינוניים, לא יותר גדול משואב אבק עומד נגיד. גם דרך ביי2 וגם דרך דואר usps רשום. החבילות של ביי2 מגיעות יחסית מסודרות, דואר usps לפעמים בסדר ולפעמים ממש חבוטות.

אם שליח של ביי2 מגיע ואני לא בבית, הוא משאיר את החבילה בסניף דואר ושם פתק על הדלת שהיה והחבילה הושארה בסניף גם כשהחבילה מבוטחת. היו תלונות בפייסבוק של ביי2 על שליחים שאפילו לא טרחו לדפוק בדלת, ישר השאירו את החבילות בסניף ורק עברו והדביקו פתקים על דלתות. בכל מקרה למרות הביטוח השליח תמיד מסרב להישאר ולא נראה שאכפת לו להשאיר את החבילה בסניף דואר אם אני מתעקש. אם קיים חוק שמחייב את השליח להישאר להדלקת המוצר (שיכול לקחת זמן, להוציא את הכל, לחבר כל מה שצריך) אשמח אם תמצא קישור.

ההנחה של 15% למי ששולח מעל 10 משלוחים בטווח של 90 יום, זה רחוק מאוד ממשתמש ממוצע. אני גם משתדל לאחד חבילות כדי לשלם פחות פר מוצר.

B&H אמין מאוד. ביי2 גם מצויינים כל עוד מבינים את המגבלות.
אמזון חנות מצויינת עם שירות לקוחות שתמיד מנסה לבוא לקראת הלקוח אם קונים ישירות מהם, כי בדומה לאיביי קיימים שם מוכרים חיצוניים. אמזון גם מתמחרים מאוד אגרסיבית ואפילו מורידים מחירים למבצעי רשת מתחרה. אם אמזון היו שולחים טלוויזיות טובות מעל 50" לארץ הייתי מזמין ללא חשש.
דווקא לאיביי ואלי אני פחות מתחבר מחשש לזיופים ואפשרות להישאר בלי כסף אם שירות לקוחות יחליט נגדי, אבל זה לא משהו גורף, רק העדפה אישית.

לגבי החלפה בחו"ל למוצר חדש, היה לי מקרה של מוצר שהוחלף בחדש תחת אחריות וגבו מס בשנית. המוצר לא הוזמן דרך ביי2. ציטוט של רשות המסים אומר:
http://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Pages/y...
ציטוט:
לגבי טובין כאמור שיוצאו לחו"ל לצורך תיקון, ושולמה תמורה בגין התיקון שבוצע בחו"ל - יחולו מסי ייבוא בגין עלות התיקון בלבד.

לגבי טובין כאמור שיוצאו והוחלפו בטובין חדשים, יחולו מלוא מסי הייבוא בגין הטובין המיובאים, גם אם ההחלפה בוצעה במסגרת תקופת האחריות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mad-Dog
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2007
הבעות תודה: 511
מספר הודעות: 4044

 #24  נשלח: שבת 22/11/2014 17:04

satih כתב:
אין לי נסיון בהזמנת טלוויזיות או מוצרים בגודל דומה, יש לי נסיון בהזמנת דברים קטנים עד בינוניים, לא יותר גדול משואב אבק עומד נגיד. גם דרך ביי2 וגם דרך דואר usps רשום. החבילות של ביי2 מגיעות יחסית מסודרות, דואר usps לפעמים בסדר ולפעמים ממש חבוטות.

אם שליח של ביי2 מגיע ואני לא בבית, הוא משאיר את החבילה בסניף דואר ושם פתק על הדלת שהיה והחבילה הושארה בסניף גם כשהחבילה מבוטחת. היו תלונות בפייסבוק של ביי2 על שליחים שאפילו לא טרחו לדפוק בדלת, ישר השאירו את החבילות בסניף ורק עברו והדביקו פתקים על דלתות. בכל מקרה למרות הביטוח השליח תמיד מסרב להישאר ולא נראה שאכפת לו להשאיר את החבילה בסניף דואר אם אני מתעקש. אם קיים חוק שמחייב את השליח להישאר להדלקת המוצר (שיכול לקחת זמן, להוציא את הכל, לחבר כל מה שצריך) אשמח אם תמצא קישור.

ההנחה של 15% למי ששולח מעל 10 משלוחים בטווח של 90 יום, זה רחוק מאוד ממשתמש ממוצע. אני גם משתדל לאחד חבילות כדי לשלם פחות פר מוצר.

B&H אמין מאוד. ביי2 גם מצויינים כל עוד מבינים את המגבלות.
אמזון חנות מצויינת עם שירות לקוחות שתמיד מנסה לבוא לקראת הלקוח אם קונים ישירות מהם, כי בדומה לאיביי קיימים שם מוכרים חיצוניים. אמזון גם מתמחרים מאוד אגרסיבית ואפילו מורידים מחירים למבצעי רשת מתחרה. אם אמזון היו שולחים טלוויזיות טובות מעל 50" לארץ הייתי מזמין ללא חשש.
דווקא לאיביי ואלי אני פחות מתחבר מחשש לזיופים ואפשרות להישאר בלי כסף אם שירות לקוחות יחליט נגדי, אבל זה לא משהו גורף, רק העדפה אישית.

לגבי החלפה בחו"ל למוצר חדש, היה לי מקרה של מוצר שהוחלף בחדש תחת אחריות וגבו מס בשנית. המוצר לא הוזמן דרך ביי2. ציטוט של רשות המסים אומר:
http://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Pages/y...

ציטוט:
...


ההנחה היא לא למי ששולח מעל 10 משלוחים אלה ההנחה תקפה 10 פעמים...
אבל תופסת לקנייה ישירה מהם - בחנות שלהם ואו ב״קונים בשבילך״ מאמזון
השימוש הוא ע"י קוד הנחה BFPAYPAL14 - $15 הנחה למשלוח או לקניה, למימוש ב – 10 עסקאות נפרדות, בתשלום עם PayPal בלבד, 2,000 הטבות במלאי, עד גמר המלאי.*קוד הנחה BF14 - $10 הנחה למשלוח או לקניה, למימוש ב – 10 עסקאות נפרדות. ההנחות תקפות לקניות בסכום מעל 250 ₪ בשירות "קונים עבורך ב- amazon" ובחנות BUY2USA.
הקוד השני הוא לתשלום עם אשראי ונותן פשוט 5$ פחות בכל קנייה.
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
drixie
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2005
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 1243

 #25  נשלח: שבת 22/11/2014 21:57

אגב, גם אם התיקון היה חינם, אבל המשלוח עובר את גובה הפטור, משלמים מס על המשלוח. וכמו שאמרו פה כמה, אם במקרה שולחים לך מוצר חדש, תשלם מיסים שוב, על המוצר ועל המשלוח. אפשר לאיים בתביעות מפה ועד הונולולו. אבל אם קיבלת מוצר פגום, אכלת אותה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ofer214
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 24, 2006
מספר הודעות: 130

 #26  נשלח: ב' 24/11/2014 14:06

אתם ממש רואים שחורות ומפחידים
בקשר לטלויזיות שהן רק 110V
אין כאלה שנמכרות בארץ ? זהות ?
ואם לא, אין כאלה שגם 110 וגם 220 ? שמתי לב שהמון מוצרים שאני קונה בשנתיים האחרונות מתאים גם וגם

בקיצור, למישהו יש המלצה (קישור) על טלויזיה 60 אינטץ שמתאימה לארץ במחיר כסאח ?
משהו כזה http://dealnews.com/black-friday/s560/Best-Buy/Pan...
שזו 50 אינטץ אבל רק איסוף במקום 200דולר !!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht