אני חושב שב-B2U עלות המשלוח לא נכללת בחישוב המיסים (גם לא סף ה-75$). לא בטוח איך הם עושים את זה, אבל זה מה שהבנתי בזמנו.jacko-il כתב:רגע, אבל התמחור שיש על המיסוי לא מסתדר לי בכלל.
על מסך בגודל הזה ובמחיר הזה חל מיסוי כולל ביבוא אישי של 53.4% - שמוחל על עלות המוצר כולל השילוח אל לקוח....
רכישת טלוויזיה מאמזון במחירי ה-Black friday
·MarioMan כתב:· ניסית ? הנ"ל נרשם מתוך חווית שימוש אישית..........
אני מזמין המון מחו"ל ולא צועק שאכלו את המילקי
אתה יכול לפנות לשירות לקוחות החברה המובילה ולשאול בכתובים שאתה משלם ביטוח הובלה
והמוצר מגיע שבור , הביטוח מכסה את כל ההוצאות ?
האם יש עמלות ?
תקראו את הכתבה הזאת כמה קונים בחו"ל
http://www.globes.co.il/news/article.as ... rstarticle
מחשבון ביי2 לא מבדיל בין טלוויזיות מעל ומתחת 50", דיברתי איתם על זה כשחשבתי להביא אחת, הם לא הולכים לתקן ואת חישוב המס הנכון תקבל כשהטלוויזיה תגיע למחסן (אז או שתשלם את המס הנכון או שתשלם על משלוח חזרה + 10$ דמי טיפול שלהם).
תיקון קטן למחיר - 1300$ לא כולל מס ארה"ב, בניו ג'רזי (מיקום מחסן ביי2) יהיה 7% אם החנות לוקחת מס מקומי.
לגבי הביטוח, דיברתי עם הנציג שלהם בטלפון כשהיה מבצע טוב על סוני 65". הביטוח תקף רק אם המסך מגיע עם נזק פיזי ויזואלי, כלומר שבר נראה לעין או מסך מנופץ. חייבים לשלם משהו כמו 50$ ולשלוח אליהם את כל הקבלות. הם אמורים לזכות על עלות המוצר + מסים.
עד כאן עובדות עכשיו תרחיש אפשרי מבחינתי - כידוע טלוויזיות בגדלים אלו לא קטנות, במשקל ובמיוחד בגודל קופסא. נניח ובמחסן שלהם מטפלים בטלוויזיה בכבוד הראוי למוצר יקר. במהלך המשלוח לארץ היא לא יושבת עם טלוויזיות אחרות של יבואן אלא מעל/מתחת/לצד הזמנות אחרות. בלי לזלזל בעובדי דואר, ראיתי איך הם מתייחסים לחבילות קטנות, מעניין מה יקרה כשיצטרכו להוביל טלוויזיה. אחרי כל הדרך הארוכה מגיעה אליכם טלוויזיה בלי פגיעה נראית לעין רק הקופסא אולי משופשפת אבל לא נדלקת, מרוב הטלטולים כולה הרוסה מבפנים. מה עושים? הביטוח לא יכסה את זה. לשלוח חזרה לארה"ב יעלה לא מעט וכזכור לא רק שילמתם מסים על זאת תצטרכו לשלם אותם שוב אם יחליפו לחדשה (+ משלוח). כששאלתי את נציג ביי2 מה עושים במקרה זה התשובה הייתה "ננסה לעזור"..
נקודה נוספת שיכולה להיות בעייתית במימוש אחריות בארה"ב שעובר זמן עד שמקבלים את החבילה בארץ ושולחים חזרה אליהם, הם מבחינתם מכרו למישהו בגבולות ארה"ב ואם עבר יותר מחודש לא בטוח שיסכימו להחליף בחדשה או לזכות. במיוחד במשלוח ימי שרק חודשיים לוקח לה להגיע לארץ.
הייתי שמח לשמוע על חוויות חיוביות של אנשים שהזמינו דרך ביי2 כי מחירי טלוויזיות לאחר הנחות ממש טובים.
תיקון קטן למחיר - 1300$ לא כולל מס ארה"ב, בניו ג'רזי (מיקום מחסן ביי2) יהיה 7% אם החנות לוקחת מס מקומי.
בביי2 אכן לא מחשיבים את עלות המשלוח בחישוב מסים.jtk כתב: אני חושב שב-B2U עלות המשלוח לא נכללת בחישוב המיסים (גם לא סף ה-75$). לא בטוח איך הם עושים את זה, אבל זה מה שהבנתי בזמנו....
לגבי הביטוח, דיברתי עם הנציג שלהם בטלפון כשהיה מבצע טוב על סוני 65". הביטוח תקף רק אם המסך מגיע עם נזק פיזי ויזואלי, כלומר שבר נראה לעין או מסך מנופץ. חייבים לשלם משהו כמו 50$ ולשלוח אליהם את כל הקבלות. הם אמורים לזכות על עלות המוצר + מסים.
עד כאן עובדות עכשיו תרחיש אפשרי מבחינתי - כידוע טלוויזיות בגדלים אלו לא קטנות, במשקל ובמיוחד בגודל קופסא. נניח ובמחסן שלהם מטפלים בטלוויזיה בכבוד הראוי למוצר יקר. במהלך המשלוח לארץ היא לא יושבת עם טלוויזיות אחרות של יבואן אלא מעל/מתחת/לצד הזמנות אחרות. בלי לזלזל בעובדי דואר, ראיתי איך הם מתייחסים לחבילות קטנות, מעניין מה יקרה כשיצטרכו להוביל טלוויזיה. אחרי כל הדרך הארוכה מגיעה אליכם טלוויזיה בלי פגיעה נראית לעין רק הקופסא אולי משופשפת אבל לא נדלקת, מרוב הטלטולים כולה הרוסה מבפנים. מה עושים? הביטוח לא יכסה את זה. לשלוח חזרה לארה"ב יעלה לא מעט וכזכור לא רק שילמתם מסים על זאת תצטרכו לשלם אותם שוב אם יחליפו לחדשה (+ משלוח). כששאלתי את נציג ביי2 מה עושים במקרה זה התשובה הייתה "ננסה לעזור"..
נקודה נוספת שיכולה להיות בעייתית במימוש אחריות בארה"ב שעובר זמן עד שמקבלים את החבילה בארץ ושולחים חזרה אליהם, הם מבחינתם מכרו למישהו בגבולות ארה"ב ואם עבר יותר מחודש לא בטוח שיסכימו להחליף בחדשה או לזכות. במיוחד במשלוח ימי שרק חודשיים לוקח לה להגיע לארץ.
הייתי שמח לשמוע על חוויות חיוביות של אנשים שהזמינו דרך ביי2 כי מחירי טלוויזיות לאחר הנחות ממש טובים.
תיקון קטן יש חנויות שלא לוקחות מס לניו גרזי הם משלמות על חשבונם ( מסכימות לקבל רווח קטן יותר )תיקון קטן למחיר - 1300$ לא כולל מס ארה"ב, בניו ג'רזי (מיקום מחסן ביי2) יהיה 7% אם החנות לוקחת מס מקומי....
לא כמו יבואנים בישראל שלוקחים 300% ואמרים 15% מס מעל 55" על חשבוננו)
מצרף תמונה שממחישה זאת :
[imgbig]http://oi59.tinypic.com/51rpz.jpg[/imgbig]
עובדי חברות שילוח אוירי הם לא עובדי מדינה ודואר ישראלתרחיש אפשרי מבחינתי - כידוע טלוויזיות בגדלים אלו לא קטנות, במשקל ובמיוחד בגודל קופסא. נניח ובמחסן שלהם מטפלים בטלוויזיה בכבוד הראוי למוצר יקר. במהלך המשלוח לארץ היא לא יושבת עם טלוויזיות אחרות של יבואן אלא מעל/מתחת/לצד הזמנות אחרות. בלי לזלזל בעובדי דואר, ראיתי איך הם מתייחסים...
הבאתי מוניטורים וטלוויזיה ועוד 20 מוצרים שונים בלי פגע .
תרחיש שחוזר על עצמו כל יום אצל יבואנים בישראל לא ניתן לתקן , תוסיף כסף תקבל כאילו דגם חדש יותר .
מעניין למה על זה לא דיברת ,
לא נכון , אתה פותח את הקופסא בבית ורואה שהמסך עובד ליד השליח , גם חברת השליחות עומדת על כך ,שתוכל לראות שהכל תקין , על מה שילמת כסף רב בהובלה וביטוח הובלות ?אחרי כל הדרך הארוכה מגיעה אליכם טלוויזיה בלי פגיעה נראית לעין רק הקופסא אולי משופשפת אבל לא נדלקת, מרוב הטלטולים כולה הרוסה מבפנים. מה עושים? הביטוח לא יכסה את זה....
חבל שאין לך שום ניסיון ואתה ממציא דברים שלא קשורים למציאות .
שוב שקר גס מאודלשלוח חזרה לארה"ב יעלה לא מעט וכזכור לא רק שילמתם מסים על זאת תצטרכו לשלם אותם שוב אם יחליפו לחדשה (+ משלוח)....
אם המסך שבור מקבל את הביטוח מחברת הובלות לארץ
אם המסך פגום מכל סיבה , אתה יכול להחזיר לחו"ל ויש לך חשבונית שהעברת לחו"ל לתיקון ואתה פתור מכל מיסים כשלהם , גם בעוד שנה התקלקל מוצר מראה לחברה הובלה ששלחת אותו לתיקון ופטור מכל מיסים .
אתה ממציא דברים חסרי הגיון .
יש לך גם חשבונית שקניתי טלוויזיה או כל מוצר אחר ולא תשלם כפל מיסים .
satih אתה מעוות מאוד כל דבר , מוסיף דברים שלא היו ולא נבראו ואין לך כל ניסיון בפועל .
אף אחד לא אנס אותך לקנות בחו"ל , דרך הגב גם החנויות בישראל קונים בארה"ב אותם טלוויזיות ומוכרות לך ברווחים גבוהים יותר .
גם שכחת הובלה ימית זולה יותר ועוד ..........
טוב, אני באמת רוצה לפתוח את הדיון לגבי כדאיות הזמנה דרך חברות כמו ביי2, אין לי איזשהו אינטרס בעניין חוץ מזה שאני רציתי להזמין טלוויזיה ומה עצר אותי. אני מזמין דברים מאמריקה, עוזר להזמין לחברים, יותר מחצי בית אצלי משם ואם הייתי יכול גם קניות מהסופר הייתי מזמין מחו"ל.
איך עובדים עובדי חברות שילוח אווירי אני לא יודע, אבל אם לשפוט לפי חבילות אחרות שאני מקבל דרך אותם עובדי חברות שילוח אווירי, לפעמים מגיעות שלמות ולפעמים די חבוטות, אז ההנחה שיכולים לקרות דברים בדרך במקומה. הנה כמה פוסטים מעליי כתבו על מסך שבור.
http://usa.buy2.co.il/Buy2USA/ServiceFAQ#faq16 -->> לא ניתן להימנע מתשלום מיסים עבור מוצר חדש שנשלח כתחליף למוצר פגום.
כתבתי הרי "אם יחליפו לחדשה", תקרא את הפוסט לפני שאתה מגיב במונחים כמו "שקר גס מאוד". על טלוויזיה קיימת (לפי מספר סיריאלי) שחוזרת מתיקון לא תשלם כפל מסים.
בשורה תחתונה ביי2 (או כל חברת שילוח אחרת) הינה רק חברת שילוח. חנות בארה"ב מצידה מכרה למישהו שנמצא בארה"ב ולא מעניינים אותה מסים או עלויות שילוח. חברת שילוח מבטחת רק נזק פיזי גלוי (בהסתייגות שהביטוחים אוהבים להקשות לפעמים אבל לא ניכנס גם לזה). כל מקרה שאין נזק כזה אך הטלוויזיה לא עובדת, במקרה הטוב תשלם רק את המשלוח לארה"ב וחזרה, במקרה וחנות מגדילה ראש ומחליפה לחדשה אז גם את המסים ובמקרה הגרוע שהחנות מקשה, יכול להיות כאב ראש רציני.. זאת בדיוק הנקודה שהעליתי בפני נציג ביי2 ו-"ננסה לעזור" כשמדובר על אלפי שקלים לא מספיק מחייב. אני בטוח שהם ינסו לעזור אבל בהיותם חברת שילוח בלבד שכנראה לא תפסיד כסף על משלוח כפול ובטוח לא תשלם את המסים שנית, ידיהם די קשורות. ביטוח חברת שילוח זאת לא התחייבות של אמזון לקחת על עצמם כל עלות נוספת עד קבלת מוצר עובד.
אני לא מדבר על מה עושים יבואנים בישראל כי זאת סטייה מהנושא של יבוא אישי מחו"ל. מסכים שהם לא צדיקים ומתמחרים בהגזמה, מרד המילקי השקט שלי לנסות לא לקנות מה שמתומחר בחזירות, הלוואי וכולם היו מצביעים ברגליים.תרחיש שחוזר על עצמו כל יום אצל יבואנים בישראל לא ניתן לתקן , תוסיף כסף תקבל כאילו דגם חדש יותר .
מעניין למה על זה לא דיברת ,...
החנויות לא לוקחות את המס על עצמן, הן פשוט לא נמצאות בניו ג'רזי לכן לא מחוייבות לאסוף אותו. כתבתי הרי "אם החנות לוקחת מס מקומי" שפיספסת משום מה. אמזון בדוגמא שלנו כן לוקחת מס לכל (או לרוב המוחלט) מדינה בארה"ב. בתמונה שלך החנות היחידה שאני מכיר היא sears שכן לוקחת מס, כל השאר כנראה חנויות מקומיות.תיקון קטן יש חנויות שלא לוקחות מס לניו גרזי הם משלמות על חשבונם ( מסכימות לקבל רווח קטן יותר )...
עד כמה שידוע לי הפצה של ביי2 בארץ ע"י דואר שליחים שהינו חלק מדואר ישראל. הייתי מס פעמים במחסנים שלהם, איך יתייחסו לחבילה שלך עניין של מזל.עובדי חברות שילוח אוירי הם לא עובדי מדינה ודואר ישראל...
איך עובדים עובדי חברות שילוח אווירי אני לא יודע, אבל אם לשפוט לפי חבילות אחרות שאני מקבל דרך אותם עובדי חברות שילוח אווירי, לפעמים מגיעות שלמות ולפעמים די חבוטות, אז ההנחה שיכולים לקרות דברים בדרך במקומה. הנה כמה פוסטים מעליי כתבו על מסך שבור.
לא יודע דרך מי הזמנת, בהזמנות שלי דרך ביי2 השליח נותן את החבילה ורץ הלאה. אף פעם לא הצלחתי לשכנע אותו להישאר לאיזושהי בדיקה. פעם אחת שכן ניסיתי לפתוח חבילה לידו הוא אמר משהו בסגנון "אני חייב להמשיך, או שתחתום וקח חבילה או לא, אני הולך". אם אתה לא בבית כשהוא מגיע אז הוא בכלל משאיר את החבילה בדואר, תתחיל להריץ בדיקות בסניף דואר? לא היה לי נסיון עם חבילות בגודל של טלוויזיה 60", אולי לאלו יש הנחיות מיוחדות בגלל ענייני ביטוח.לא נכון , אתה פותח את הקופסא בבית ורואה שהמסך עובד ליד השליח , גם חברת השליחות עומדת על כך ,שתוכל לראות שהכל תקין , על מה שילמת כסף רב בהובלה וביטוח הובלות ?...
אם בא לך פרסם איך הבאת את הטלוויזיה, נחכים.הבאתי מוניטורים וטלוויזיה ועוד 20 מוצרים שונים בלי פגע...
אכן, אני דיברתי על מקרה של נזק פיזי לא גלוי לעין או שהטלוויזיה הגיעה מקולקלת מהחנות.אם המסך שבור מקבל את הביטוח מחברת הובלות לארץ...
ציטוט:אם המסך פגום מכל סיבה , אתה יכול להחזיר לחו"ל ויש לך חשבונית שהעברת לחו"ל לתיקון ואתה פתור מכל מיסים כשלהם , גם בעוד שנה התקלקל מוצר מראה לחברה הובלה ששלחת אותו לתיקון ופטור מכל מיסים ....
http://usa.buy2.co.il/Buy2USA/ServiceFAQ#faq16 -->> לא ניתן להימנע מתשלום מיסים עבור מוצר חדש שנשלח כתחליף למוצר פגום.
כתבתי הרי "אם יחליפו לחדשה", תקרא את הפוסט לפני שאתה מגיב במונחים כמו "שקר גס מאוד". על טלוויזיה קיימת (לפי מספר סיריאלי) שחוזרת מתיקון לא תשלם כפל מסים.
לא שכחתי, היא זולה בערך פי 2 ואכן מומלצת בד"כ. הזכרתי רק שהובלה ימית לוקחת חודשיים ואם הטלוויזיה תקולה ונניח יקח לה עוד חודש להגיע חזרה לאמריקה, אחרי 3 חודשים חנות עלולה לא לקבל טענה לטלוויזיה שנמכרה שבורה.גם שכחת הובלה ימית זולה יותר ועוד...
בשורה תחתונה ביי2 (או כל חברת שילוח אחרת) הינה רק חברת שילוח. חנות בארה"ב מצידה מכרה למישהו שנמצא בארה"ב ולא מעניינים אותה מסים או עלויות שילוח. חברת שילוח מבטחת רק נזק פיזי גלוי (בהסתייגות שהביטוחים אוהבים להקשות לפעמים אבל לא ניכנס גם לזה). כל מקרה שאין נזק כזה אך הטלוויזיה לא עובדת, במקרה הטוב תשלם רק את המשלוח לארה"ב וחזרה, במקרה וחנות מגדילה ראש ומחליפה לחדשה אז גם את המסים ובמקרה הגרוע שהחנות מקשה, יכול להיות כאב ראש רציני.. זאת בדיוק הנקודה שהעליתי בפני נציג ביי2 ו-"ננסה לעזור" כשמדובר על אלפי שקלים לא מספיק מחייב. אני בטוח שהם ינסו לעזור אבל בהיותם חברת שילוח בלבד שכנראה לא תפסיד כסף על משלוח כפול ובטוח לא תשלם את המסים שנית, ידיהם די קשורות. ביטוח חברת שילוח זאת לא התחייבות של אמזון לקחת על עצמם כל עלות נוספת עד קבלת מוצר עובד.
לגבי משלוח לחו"ל לתיקון, כדי להימנע מתשלום מכס שוב כשהמכשיר חוזר, חייבים ללכת למכס ולהסדיר את הייצוא לצורך תיקון. זה לא שאפשר פשוט לשלוח לחו"ל ואח"כ להתווכח. דבר שני, אם התיקון כרוך בעלות, מעל סכום מסויים משלמים מכס על עלות התיקון והשיגור(!). שזה שיפור לעומת מה שהיה פעם, שמבחינת המכס כששלחו מוצר לתיקון, הוא "ייוצא" בערך 0, ולכן נדרש תשלום מס מחדש. עכשיו ממסים רק את שווי התיקון והשיגור. וכמובן, אם, כנהוג בארה"ב שולחים לך מוצר חדש לגמרי, תשלם שוב מיסים מלאים. פעם היה שירות כזה של בדיקה בחו"ל שהמוצר עובד, כדי לא לשלוח לארץ מוצר שהוא DOA כבר בחו"ל. לא יודע אם זה קיים עדיין.
צינת שאין לך ניסיון אבל אתה כל הזמן מנסה להסביר למי שיש ניסיון , קצת מוזר .טוב, אני באמת רוצה לפתוח את הדיון לגבי כדאיות הזמנה דרך חברות כמו ביי2...
ואתה עושה את זה עם טעויות .
למה לא תראה שיש הנחות עד 15% במשלוח ללקוח חוזר , שוב ללוחות ששולחים הרבה ..,לא לאחד ב...
http://appsusa.buy2.co.il/promotions/ne ... dailydeal_
אתה דיברת על כל מיני השלכות שקשורות במצבים קיצוניים מאודאני לא מדבר על מה עושים יבואנים בישראל כי זאת סטייה מהנושא של יבוא אישי מחו"ל...
אז הזכרתי לך מצב שחוזר הרבה יותר מיבואן בישראל .
לא מדוייק ואין טעם להיכנס לזה , מה שחשוב ,שלא חייבים לשלם מס תמיד .החנויות לא לוקחות את המס על עצמן, הן פשוט לא נמצאות בניו ג'רזי לכן לא מחוייבות לאסוף אותו....
אמזון למתחילים , אני לא קונה או בכלל מתקרב לאמזון , מחירים בשמיים , החנויות שם משלמים הרבה כסף לאמזון ועוד....אמזון בדוגמא שלנו כן לוקחת מס לכל (או לרוב המוחלט)...
אין לי מושג של מי הם העובדים , אבל אין להם תלבושת של דואר ישראלעד כמה שידוע לי הפצה של ביי2 בארץ ע"י דואר שליחים שהינו חלק מדואר ישראל....
ועד היום עושים עבודה טובה בלי בעיות
וגם אם יהיה בעיות , כל כך הרבה כסף חסכתי בקניות , שאני יחזור לקנות בארה"ב בלי היסוס .
אני קניתי המון חבילות לא הגיעו חבוטות ולא שבורות ,לפעמים מגיעות שלמות ולפעמים די חבוטות, אז ההנחה שיכולים לקרות דברים בדרך במקומה. הנה כמה פוסטים מעליי כתבו על מסך שבור....
כל חבילה נפתחת במסוף בארה"ב ונבדקת , מוצר שבור לא מתקבל , כדי למנוע תביעות ע"י מקבל המשלוח .
אתה גם חייב לפתוח ליד השליח את החבילה ולראות את המוצר שלם ופועל , אז איפה הבעיה ?
אל תשכח שאתה משלם על ביטוח .
אני לא יודע איך אתה מביא או מה אתה מביא , אבל נראה שאתה לא משלם על הובלה כדי לחסוך ( כאן מתחיל הצרות שלך )
הסיפור שלך לא מריח לי אמין .פעם אחת שכן ניסיתי לפתוח חבילה לידו הוא אמר משהו בסגנון "אני חייב להמשיך, או שתחתום וקח חבילה או לא, אני הולך". אם אתה לא בבית כשהוא מגיע אז הוא בכלל משאיר את החבילה בדואר, תתחיל להריץ בדיקות בסניף דואר?...
חבילות גדולות לא עוברות תהליך של חבילות קטנות
לא מביאים חבילות גדולות דרך דואר ישראל .
למרות שאני אישית מביא לפחות פעם בחודש חבילות ענק של תוספי מזון דרך דואר ישראל ללא בעיה .
אבל אני גם דואג שהשולח יהיה אמין ויארוז נכון .
שוב נראה שאתה חוסך בתשלום הובלה ,משהוא לא רציני כאן .
חוק - שליח שלא מוכן להיות נוכח שאני פותח את החבילה לבדוק שהיא שלמה ,
תגיד לו בפנים שדואר ישראל / חברת שליחות ביטח את המוצר ונאמר שאתה חייב להיות נוכח בפתיחת המצר לראות שהוא שלם
אם לא תעשה זאת , אני יודיע לחברת שליחות בכתובים ובטלפון שברחת !
האדם יקבל בראש פעם אחת פעם שנייה יפוטר , אין משחקים .
קצת בעייתי כי יכולים להאשים אותי בפרסומת ואף אחד לא משלם ליאם בא לך פרסם איך הבאת את הטלוויזיה, נחכים....
אתה יכול להתחיל עם משלוח B&H אתר חרדי ואוהד יהודים ששולח לישראל הכול לבד ,עד הבית ,
http://www.bhphotovideo.com/
לא זול , אבל אמין , צריך לחפש מבצעים שם , מחיר משולחים כיום זול אך בארץ לוקחים כסף על גביית מיסים .
אם יש לך בעיות עם המכשיר עוד שנה ++++ , יעזרו לך .
בישראל שהגעתי לחנות לך חפש את היבואן .
BUY2USA חברה טובה למשלוח
מסטופ נקנו ע"י סלקום ויקרים מאוד , אבל עושים את העבודה
TNT - בעיות של אמינות של כסף , לא תקבל לפני המשלוח בכתובים עלות מיסים והובלות וכל דבר אחר , אל תזמין דרכם .
אבל החבילות מגיעות שלמות ותקינות .
אמזון , EBAY בעייתי , מוצרים לא מגיעים מקבלים כסף חזרה מ- EBAY או PAYPAL
או חברות האשראי בישראל ,
כבלים קיבלת זיוף לא מה שהזמנת פנה למוכר , צלם לו את האביזר ותראה לשרות לקוחות EBAY או PAYPAL
כסף חזרה תקבל ולא תשלח מוצר חזרה .
אבל יש מציאות רבות
aliexpress.com שם אתה עובד מול סינים , החברה מכירה עם מי יש לה עסק ומחייבת כל משלוח לשלוח אליה מהשולח קבלה , לא שלח להם קבלה כסף מוחזר מיידית , אין בעיות בכסף
יש זיופים רבים בכרטיסי מסך למחשב .
סכיני גילוח מעולים של גילט במחירים מדהימים כולל משלוח לישראל .
נסיתי לקנות 3 פעמים מסכים , שירות לקוחות לפני שהתלוננתי החזיר את כל הכסף בטענה שהם בדקו את השולח
והחליטו לזכות אותי .
אבל יש שם המון נעליים , ביגוד , אלקטרוניקה ועוד איכותיים ומחירים מעולים
אתה בוחר שפה של אתר גם עברית ואיך לשלם ש"ח / דולר בדוק כדאיות מטבע .
אתה יכול לדבר עם המוכר ולהבין מיהו ,ניסיונו ויש גם פידבק
http://www.aliexpress.com/premium/tv.ht ... isrefine=y
יש לך כאן אתר שנותן לך את כל האופציות לקניות , כך שלאחר שתבין מה אתה אתה קונה תחזור להתייעץ .
http://uzit.co.il/inside_page_base.asp? ... 7%95%D7%AA
ציטוט:
http://usa.buy2.co.il/Buy2USA/ServiceFAQ#faq16 -->> לא ניתן להימנע מתשלום מיסים עבור מוצר חדש שנשלח כתחליף למוצר פגום.
כתבתי הרי "אם יחליפו לחדשה", תקרא את הפוסט לפני שאתה מגיב במונחים כמו "שקר גס מאוד". על טלוויזיה קיימת (לפי מספר סיריאלי) שחוזרת מתיקון לא תשלם כפל מסים....
יש לך חשבונית שקנית ושילמת את כל המיסים
יש לך חשבונית ששילמת בדואר שהובילו את המוצר חזרה לארה"ב ומספר דגם של המוצר
את זה אתה מעביר לחברת המשלוח חזרה לישראל והם דואגים לא לקחת מיסים
אם משהו חושב לקחת פעמיים מיסים על אותו מוצר תתלונן נגד החברה שמובילה ותפנה לרשות המיסים עם החשבוניות .
בישראל שמחליפים לך מוצר לחדש ,אתה משלם מיסים ?
יש מספיק חברות שילוח שתוכל לבדוק ולשכות מכס
תקרא את כל הציטטה :
אתה בסה"כ צריך לקבל מהחברה שמוצר שנקרא בעבר ותחת אחריות הוחלף במוצר חדשבכל ייבוא חוזר של מוצרים שחזרו מתיקון ומחויבים במיסים, ניתן לשלוח את החבילה לארץ ללא תשלום מיסים. יש להעביר אלינו את אישור הספק שהמוצר חזר מתיקון עם תיעוד של המספר הסיריאלי של המכשיר באישור כפי שמופיע בחשבונית המקורית של הרכישה- שגם אותה יש לצרף. לא ניתן להימנע מתשלום מיסים עבור מוצר חדש שנשלח כתחליף למוצר פגום. במקרה זה יש להעביר אלינו את החשבונית עבור המוצר ובמידה ואינה מכילה ערכים, יש לצרף הצהרה מודפסת וחתומה עם פירוט של ערך המוצר....
ולא תשלם מיסים ( דרך מייל )
כבר כתבתי למי לפנות אם עובדים עלייך או לא מאמינים .
שבר אחראי המוביל לנזק ותקבל כספך .לא שכחתי, היא זולה בערך פי 2 ואכן מומלצת בד"כ. הזכרתי רק שהובלה ימית לוקחת חודשיים ואם הטלוויזיה תקולה ונניח יקח לה עוד חודש להגיע חזרה לאמריקה, אחרי 3 חודשים חנות עלולה לא לקבל טענה לטלוויזיה שנמכרה שבורה....
יחד עם זאת אתה צריך להסביר למוכר את המצב ולקבל אישורו .
drixie...
לא צריך לפנות למכס ולא ללכת למכסלגבי משלוח לחו"ל לתיקון, כדי להימנע מתשלום מכס שוב כשהמכשיר חוזר, חייבים ללכת למכס ולהסדיר את הייצוא לצורך תיקון. זה לא שאפשר פשוט לשלוח לחו"ל ואח"כ להתווכח....
אתה מעביר את האישורים לחברת ההובלות שהם מטפלים מול המכס
כדי להיות בטוח תפנה לחברה לפני המשלוח עם התעודות ותבקש את אישורם שזה יטופל ללא כל עלות מיסים .
המוצר באחריות , למה לשלם עבור תיקון ?אם התיקון כרוך בעלות, מעל סכום מסויים משלמים מכס על עלות התיקון והשיגור(!)....
אני לא בדקתי ולא נתקלתי במיסים על תיקון טלוויזיה , גם לא שולחים עם החבילה חשבונית על תיקון
כך שאם שלחת מוצר ששילמת עבורו מס בקנייה , לא יבקשו אישור שלא שילמת
אף אחד לא מתקן טלוויזיה שהמחיר גבוה בארה"ב ,פשוט קונים חדש .
יש גם מספיק מעבדות בישראל .
ממש לאכנהוג בארה"ב שולחים לך מוצר חדש לגמרי, תשלם שוב מיסים מלאים.......
קנית מוצר המצר הגיע פגום כתוצאה לוח דפוק החזרת את המוצר ליצרן , שלח לך חדש
יש לך חשבוניות ואישורים במייל מול היצרן תשלח אותם לחברת משלוחים אם עושים בעיות למכס
או שתתבע את האמא שלהם בבית משפט .
אין לי נסיון בהזמנת טלוויזיות או מוצרים בגודל דומה, יש לי נסיון בהזמנת דברים קטנים עד בינוניים, לא יותר גדול משואב אבק עומד נגיד. גם דרך ביי2 וגם דרך דואר usps רשום. החבילות של ביי2 מגיעות יחסית מסודרות, דואר usps לפעמים בסדר ולפעמים ממש חבוטות.
אם שליח של ביי2 מגיע ואני לא בבית, הוא משאיר את החבילה בסניף דואר ושם פתק על הדלת שהיה והחבילה הושארה בסניף גם כשהחבילה מבוטחת. היו תלונות בפייסבוק של ביי2 על שליחים שאפילו לא טרחו לדפוק בדלת, ישר השאירו את החבילות בסניף ורק עברו והדביקו פתקים על דלתות. בכל מקרה למרות הביטוח השליח תמיד מסרב להישאר ולא נראה שאכפת לו להשאיר את החבילה בסניף דואר אם אני מתעקש. אם קיים חוק שמחייב את השליח להישאר להדלקת המוצר (שיכול לקחת זמן, להוציא את הכל, לחבר כל מה שצריך) אשמח אם תמצא קישור.
ההנחה של 15% למי ששולח מעל 10 משלוחים בטווח של 90 יום, זה רחוק מאוד ממשתמש ממוצע. אני גם משתדל לאחד חבילות כדי לשלם פחות פר מוצר.
B&H אמין מאוד. ביי2 גם מצויינים כל עוד מבינים את המגבלות.
אמזון חנות מצויינת עם שירות לקוחות שתמיד מנסה לבוא לקראת הלקוח אם קונים ישירות מהם, כי בדומה לאיביי קיימים שם מוכרים חיצוניים. אמזון גם מתמחרים מאוד אגרסיבית ואפילו מורידים מחירים למבצעי רשת מתחרה. אם אמזון היו שולחים טלוויזיות טובות מעל 50" לארץ הייתי מזמין ללא חשש.
דווקא לאיביי ואלי אני פחות מתחבר מחשש לזיופים ואפשרות להישאר בלי כסף אם שירות לקוחות יחליט נגדי, אבל זה לא משהו גורף, רק העדפה אישית.
לגבי החלפה בחו"ל למוצר חדש, היה לי מקרה של מוצר שהוחלף בחדש תחת אחריות וגבו מס בשנית. המוצר לא הוזמן דרך ביי2. ציטוט של רשות המסים אומר:
http://taxes.gov.il/customs/PersonalImp ... aphTitle18
אם שליח של ביי2 מגיע ואני לא בבית, הוא משאיר את החבילה בסניף דואר ושם פתק על הדלת שהיה והחבילה הושארה בסניף גם כשהחבילה מבוטחת. היו תלונות בפייסבוק של ביי2 על שליחים שאפילו לא טרחו לדפוק בדלת, ישר השאירו את החבילות בסניף ורק עברו והדביקו פתקים על דלתות. בכל מקרה למרות הביטוח השליח תמיד מסרב להישאר ולא נראה שאכפת לו להשאיר את החבילה בסניף דואר אם אני מתעקש. אם קיים חוק שמחייב את השליח להישאר להדלקת המוצר (שיכול לקחת זמן, להוציא את הכל, לחבר כל מה שצריך) אשמח אם תמצא קישור.
ההנחה של 15% למי ששולח מעל 10 משלוחים בטווח של 90 יום, זה רחוק מאוד ממשתמש ממוצע. אני גם משתדל לאחד חבילות כדי לשלם פחות פר מוצר.
B&H אמין מאוד. ביי2 גם מצויינים כל עוד מבינים את המגבלות.
אמזון חנות מצויינת עם שירות לקוחות שתמיד מנסה לבוא לקראת הלקוח אם קונים ישירות מהם, כי בדומה לאיביי קיימים שם מוכרים חיצוניים. אמזון גם מתמחרים מאוד אגרסיבית ואפילו מורידים מחירים למבצעי רשת מתחרה. אם אמזון היו שולחים טלוויזיות טובות מעל 50" לארץ הייתי מזמין ללא חשש.
דווקא לאיביי ואלי אני פחות מתחבר מחשש לזיופים ואפשרות להישאר בלי כסף אם שירות לקוחות יחליט נגדי, אבל זה לא משהו גורף, רק העדפה אישית.
לגבי החלפה בחו"ל למוצר חדש, היה לי מקרה של מוצר שהוחלף בחדש תחת אחריות וגבו מס בשנית. המוצר לא הוזמן דרך ביי2. ציטוט של רשות המסים אומר:
http://taxes.gov.il/customs/PersonalImp ... aphTitle18
לגבי טובין כאמור שיוצאו לחו"ל לצורך תיקון, ושולמה תמורה בגין התיקון שבוצע בחו"ל - יחולו מסי ייבוא בגין עלות התיקון בלבד.
לגבי טובין כאמור שיוצאו והוחלפו בטובין חדשים, יחולו מלוא מסי הייבוא בגין הטובין המיובאים, גם אם ההחלפה בוצעה במסגרת תקופת האחריות....
ההנחה היא לא למי ששולח מעל 10 משלוחים אלה ההנחה תקפה 10 פעמים...satih כתב:אין לי נסיון בהזמנת טלוויזיות או מוצרים בגודל דומה, יש לי נסיון בהזמנת דברים קטנים עד בינוניים, לא יותר גדול משואב אבק עומד נגיד. גם דרך ביי2 וגם דרך דואר usps רשום. החבילות של ביי2 מגיעות יחסית מסודרות, דואר usps לפעמים בסדר ולפעמים ממש חבוטות.
אם שליח של ביי2 מגיע ואני לא בבית, הוא משאיר את החבילה בסניף דואר ושם פתק על הדלת שהיה והחבילה הושארה בסניף גם כשהחבילה מבוטחת. היו תלונות בפייסבוק של ביי2 על שליחים שאפילו לא טרחו לדפוק בדלת, ישר השאירו את החבילות בסניף ורק עברו והדביקו פתקים על דלתות. בכל מקרה למרות הביטוח השליח תמיד מסרב להישאר ולא נראה שאכפת לו להשאיר את החבילה בסניף דואר אם אני מתעקש. אם קיים חוק שמחייב את השליח להישאר להדלקת המוצר (שיכול לקחת זמן, להוציא את הכל, לחבר כל מה שצריך) אשמח אם תמצא קישור.
ההנחה של 15% למי ששולח מעל 10 משלוחים בטווח של 90 יום, זה רחוק מאוד ממשתמש ממוצע. אני גם משתדל לאחד חבילות כדי לשלם פחות פר מוצר.
B&H אמין מאוד. ביי2 גם מצויינים כל עוד מבינים את המגבלות.
אמזון חנות מצויינת עם שירות לקוחות שתמיד מנסה לבוא לקראת הלקוח אם קונים ישירות מהם, כי בדומה לאיביי קיימים שם מוכרים חיצוניים. אמזון גם מתמחרים מאוד אגרסיבית ואפילו מורידים מחירים למבצעי רשת מתחרה. אם אמזון היו שולחים טלוויזיות טובות מעל 50" לארץ הייתי מזמין ללא חשש.
דווקא לאיביי ואלי אני פחות מתחבר מחשש לזיופים ואפשרות להישאר בלי כסף אם שירות לקוחות יחליט נגדי, אבל זה לא משהו גורף, רק העדפה אישית.
לגבי החלפה בחו"ל למוצר חדש, היה לי מקרה של מוצר שהוחלף בחדש תחת אחריות וגבו מס בשנית. המוצר לא הוזמן דרך ביי2. ציטוט של רשות המסים אומר:
http://taxes.gov.il/customs/PersonalImp ... aphTitle18
.........
אבל תופסת לקנייה ישירה מהם - בחנות שלהם ואו ב״קונים בשבילך״ מאמזון
השימוש הוא ע"י קוד הנחה BFPAYPAL14 - $15 הנחה למשלוח או לקניה, למימוש ב – 10 עסקאות נפרדות, בתשלום עם PayPal בלבד, 2,000 הטבות במלאי, עד גמר המלאי.*קוד הנחה BF14 - $10 הנחה למשלוח או לקניה, למימוש ב – 10 עסקאות נפרדות. ההנחות תקפות לקניות בסכום מעל 250 ₪ בשירות "קונים עבורך ב- amazon" ובחנות BUY2USA.
הקוד השני הוא לתשלום עם אשראי ונותן פשוט 5$ פחות בכל קנייה.
·
אתם ממש רואים שחורות ומפחידים
בקשר לטלויזיות שהן רק 110V
אין כאלה שנמכרות בארץ ? זהות ?
ואם לא, אין כאלה שגם 110 וגם 220 ? שמתי לב שהמון מוצרים שאני קונה בשנתיים האחרונות מתאים גם וגם
בקיצור, למישהו יש המלצה (קישור) על טלויזיה 60 אינטץ שמתאימה לארץ במחיר כסאח ?
משהו כזה http://dealnews.com/black-friday/s560/B ... 09400.html
שזו 50 אינטץ אבל רק איסוף במקום 200דולר !!
בקשר לטלויזיות שהן רק 110V
אין כאלה שנמכרות בארץ ? זהות ?
ואם לא, אין כאלה שגם 110 וגם 220 ? שמתי לב שהמון מוצרים שאני קונה בשנתיים האחרונות מתאים גם וגם
בקיצור, למישהו יש המלצה (קישור) על טלויזיה 60 אינטץ שמתאימה לארץ במחיר כסאח ?
משהו כזה http://dealnews.com/black-friday/s560/B ... 09400.html
שזו 50 אינטץ אבל רק איסוף במקום 200דולר !!